Şimdi Ara

Fotografiumun sorumsuzluğu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu konuyu açıp açmamak konusunda çok düşündüm. Daha önce alışveriş yaptığım her anlamda güvendiğim ve güvenerek alışveriş yaptığım bir siteydi fotografium taa ki aldığım üründe sorun yaşayıncaya kadar.29.04.2014 tarihinde 987840 nolu fatura ile almış olduğum vanguard SBH-250 model ball head in ayar kolları üzerindeki kauçuk bölmelerin çatlaması üzerine 04.08.2014 tarihinde servis talebi için fotografium a başvurdum .Bulunduğum şehirde ( İZMİR ) yetkili servis stasyonunun olmaması vesilesi ile yönlendirimiş olduğum Tel: (0212) 528 52 07 tel noluhttp://www.fototeknoloji.com/ firmasına servis başvurusunda bulundum fakat ürünüm garanti dahilinde bile olsa kargo bedellerinin bana ait olduğu söylendi. bunun üzerine fotografiumla irtibata geçip çağrı merkezinizden birkaç görevli personele ( Mert bey ve ismini hatırlayamadığım 1 personel daha ) ne kadar derdimi anlatsamda kargo bedeli hususunda anlaşmaya varamadık.sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmeliği 10.maddesinde belirtilen bu maddeye istinaden

    "servis İstasyonlarının Sorumlulukları
    Madde 10 — Tüketicinin bulunduğu yerde servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmetlerin verilmesinden, tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonu sorumludur.
    Tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonunda satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezine ya da diğer bir servis istasyonuna ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri talep edilemez."

    Talebimi mail yoluylada ilettim fakat sorumlulukların bilincine varmalarını sağlayamadım.

    Dünyanın en kaliteli mallarını satıyor olabilirler fakat bi ürünün kalitesini satış sonrası hizmetler ve arkasında ne derece durduğunuz da belirler .Benim maduriyetim ; bu platforma vesile umarım başkalarınında bilinçlenmesi için araç olur.







  • İlk önce geçmiş olsun.
    İlk olarak elinizde müracatınızla ilgili belge için "şikayetvar.com" bildirin. Son günlerde 15 gün kadar "redaksiyon"da bekliyor. Öyle yada böyle bir cevap alacaksınız yada almayacaksınız. Alamamanız bile bir belgedir.
    Daha sonra İzmir Tüketici mahkemesine sorunlu headball'ın açık net fotograflarını çekin bir dilekçeyle olayları kısaca açıklayın ve fotograflarıda ekleyerek başvurun.
    Geçte olsa kesin sonuç alırsınız.
    Aslında servislerin anlaşmalı kargo servisleri de olması lazım. Örneğin siz yollarsanız en az 15 TL alınacak bir kargoyu 3-5 TL gibi ücretle gönderebiliyorsunuz yada "......" kargoya orginal kutusu fatura garanti kağıtlarını koyarak gönderin diyorlar. En dandik markaların BİM veya benzeri yerlerden aldığım belki onlarca cihazı hiç sıkıntı yaşamadan ya tamir ettiler yada yenisini gönderdiler, yoksa 3-5 model üstünü dahi gönderdiler. Tabi mal kıymetlenince 300-500 TL ve üstünde malesef çamura yatmalarda başlıyor. Örneğin küçük ev aletlerinde pahalı markalara hiç yanaşmam kırk türlü bahane hazır. En ucuz Çin malları en iyisi Maliyetleri inanılmaz düşük.Genellikle sorun çıkartmasalarda bazen kafadan arızalı dahi çıkıyor. Servisler İstanbul' da gönderiyorsunuz tamiri ile bile çoğunlukla hiç uğraşmazlar,yenisi test edilmiş olarak gelir.
    Fotograf ekipmanlarımı genellikle Ankara'da 2 belirli yerden alırım. Sanal mağazalara göre pahalıya gelir ancak İşten anlayan insanlar olduğu için acemi gibi davranıp sorup soruştururum. Kafama yattığı anda da tereddüt etmem alırım. Örneğin tripot ve aksesuarlarında "Slik" favorimdir. Ve 15 yıldır bu yöntemle hiç sıkıntı yaşamadım.




  • bipekkan B kullanıcısına yanıt
    İlginiz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim Bir tüketici olarak haklarımın bilincinde ve takibindeyim peşini bırakmak gibi bir düşüncem de yok amacım tüketici bilincini arttırma, tercihlerin önemleri,sorgulanması gereken parametreler ve maduriyetimin başkalarına tecrube olması.Bundan çıkarılacak ders Fotografium=Kaliteli ürünler, hızlı kargo,satıncaya kadar ilgi alaka fakat satış sonrası bilinçsizlik,cözümsüzlük ve tutarsızlık
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.