Şimdi Ara

Ford'un fabrika çıkışlı performans pick-up'ı Ranger Raptor tanıtıldı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Amerikada 40bin dolar bizde 400bin. 2.0 motor 250 civarı olursa tr de alan olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerim5100


    quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    Ben ağırlık bilgisi göremedim çekme kapasitesini ağırlıkla karıştırmış olmayasiniz?

    Zaten onu önceki yorumda yazmıştım çekme kapasitesiymiş kusura bakmayın diye. Ama habere tork değeri yanlış girilmiş 369Nm miş gerçeği. Sıkıntılı.

    Hocam 2.0 çift turbolu dizel bir motorun torkunun 369Nm olması biraz garip bugün benim 1.6 dizel aracımın torku 380nm
  • Pick-Up konusunda üretim yapan pek çok marka var. Ama sadece 1 tane efsane var: Toyota.
    Sebebi de gayet basit: Arıza yapmaz.
    Niye arıza yapmaz? Çünkü motoru dizel olmasına rağmen; sıkıştırma oranı bütün diğer rakiplerinden daha düşüktür. Bu üstünlükle her koşulda, hatta oksijenin az olduğu çok yüksek irtifalarda bile rahatlıkla çalışır.
    Ford'un yeni aracı göze güzel görünüyor; ama 10 vites nerede ihtiyaç olur? Otomatik vitesli araçlarda gaz pedalı; motor torkunu ayarlar. Yani bu araçta tork sıçramaları çok fazla olmalı ki; mümkün olan en dar tork aralığında çalışmak için vites sayısı arttırılmış olabilsin. 2 litrelik bir motorda bu kadar büyük tork sıçramaları ancak çok yüksek sıkıştırma oranları ile mümkündür.
    Yani Ford; Toyota'nın yaptığının tam tersini yapıyor:
    Anti-efsane bir motor...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kerim5100


    quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    Ben ağırlık bilgisi göremedim çekme kapasitesini ağırlıkla karıştırmış olmayasiniz?

    Zaten onu önceki yorumda yazmıştım çekme kapasitesiymiş kusura bakmayın diye. Ama habere tork değeri yanlış girilmiş 369Nm miş gerçeği. Sıkıntılı.

    Hocam 2.0 çift turbolu dizel bir motorun torkunun 369Nm olması biraz garip bugün benim 1.6 dizel aracımın torku 380nm

    Valla ben de anlamadım :/ Renault ise doğrudur ama ne bileyim ben de anlamadım. Amerikan firmaları sıkıştırma oranlarını düşük tutuyor. Bu da onun kurbanlarından biri olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • çok agresif bir durşu var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • biride arac Tr e gelir mi diye sormamis arkadas ya

  • Çok etkileyici araçlar, insanda hayranlık uyandırıyorlar.

    Ama kullanışsız olduklarını belirtmek isterim. Bir kez bindim, yağmurda çantamı açık kasaya koymak zorunda kaldım.
    Bu tarz bir araç almayı düşünen varsa, her türlü olumsuz ihtimali de düşünsün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerim5100

    Beyler bizimkiler gene yalan yanlış yazmışlar.

    Ranger Raptor'un 369Nm torku varmış. 510 olan değer maalesef F150 Raptor'a aitmiş. Ağırlığıyla ilgili bir bilgi henüz yok çekme kapasitesi 2500kg'mış kusura bakmayın. Bu haliyle maalesef Amarok V6'dan daha kötü değerlere sahip Muhtemel fiyatına değinmek bile istemiyorum.

    "369 lb-ft of torque" = 510 NM Torque

    Araç 510 NM torquehttp://www.fuelunitconversion.com/510-nm-to-lbft/

    Amarok AWD bir araç ağır arazi off roadında 4WD tercihimdir. Bu araç bahsettiğin amarok u kullandığı 4WD aktarma sistemi avantajı sebebiyle arazide bagaj yapar gezer ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbsahan -- 9 Şubat 2018; 11:11:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kerim5100


    quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    Ben ağırlık bilgisi göremedim çekme kapasitesini ağırlıkla karıştırmış olmayasiniz?

    Zaten onu önceki yorumda yazmıştım çekme kapasitesiymiş kusura bakmayın diye. Ama habere tork değeri yanlış girilmiş 369Nm miş gerçeği. Sıkıntılı.

    Hocam 2.0 çift turbolu dizel bir motorun torkunun 369Nm olması biraz garip bugün benim 1.6 dizel aracımın torku 380nm

    Hocam, yabancı sitelerde de 500 NM yazıyor. Arkadaşın dediği gibi 2.0 BiTurbo motordan o kadar az Tork çıkmaması lazım.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.