Şimdi Ara

FORD FOCUS ZETEC-S ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi baylaşalım.(eski kasa) (228. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.682
Cevap
8
Favori
435.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uzun bir aradan sonra tekrar yazıyorum bende 2000 model focus ghia vardı yarıyıl tatilinde mersimden izmire giderken sağ arka teker bilyesi dağıttı sonucu da tuzlu oldu 5 yıldır ilk defa sıkıntı çıktı yolda kaldım maliyeti de 500 tl oldu arka teker rulmanı+abs okuyucu+abs sensörü+işçilik tabi ki can sıkıntısı da cabası...
  • ARAKDASLAR BURASI KONUSU DEĞİL AMA KUSURA BAKMAYIN YA Bİ CEVAP VERİN SİZE ZAHMET... 2004 MODEL FOCUS DARKLINE (90 BİN KM-19 BİN TL) BİRDE 2008 GRANDE PUNTO 1.4 T JET (30 BİN KM-22 BİN TL).. İLK ARACIM OLACAK VE ALACAĞIM ARABAYI EN AZ 5 SENE KULLANACĞIM VE SENEDE EN AZ 25 BİN KM YOL KATETCEM.. UZUN ÖMÜRLÜK AÇISINDAN SORUNSUZLUK AÇISINDAN HANGİSİ ARKADASLAR. SİZ OLSANIZ HANGİSİNİ ALIRDINIZ?
  • 1.4 t-jet. ama espli olsun mutlaka
  • NE DEN T JET PEKİ?
  • 5 sene binecekmişsiniz. 5 sene sonra senede 10 bin km yapsanız focus 140 binde ve 12 yaşında punto ise 80 bin ve 8 yaşında olacak.
    t-jet hem performans olarak hem tüketim olarak daha iyi. darkline focusa baktığınıza göre spor bir şey istiyorsunuz. 1.6 100 ps sizi tatmin etmiyecek ama t-jet çok atik bir araba esp de olursa hem atik hemde hata kabul eden bir araba olacak. tek sorun punto küçük ve kalite olarak focustan bir miktar vasat ama avantajı donanımı ve model yılı yeniliği. tek kapı punto ise ileride modlamak istediğinizde daha çok seçenek sunacak.
  • DEDİĞİNİZDE GERCEKTEN HAKLISINIZ SİZİN GİBİ DÜŞÜNÜYORUM PUNTONUN SÜRÜŞ ZEVKİ GERCEKTEN FOCUSA GÖRE COK GÜZEL DİR EN AZINDAN DİK BİR RAMPADA VİTES KÜÇÜLTME İHTİYACI DUYURMAZ. VE 3 YAŞ DAHA GENÇ VE OLDUKÇA AZ KMDE. FAKAT ARAKADSIM 1 BUCUK SENE PUNTO 1.4 Starjet Emotion BİNDİ. SUANDA ARABASI 2006 CORDOBA. ONA SORDUĞUMDA PUNTOYA BİRDAHA ASLA BİNMEM YERİNDEDE OLSAM FOCUS ALIRIM DİYOR. ÇÜNKÜ PUNTO VARKEN(ARAÇ GARANTİ KAPSAMINDA) TOPLA 12 KEZ SERVİSE GİTTİĞİNİ SERVİSE GİTME NEDENİNİN İSE ÇAKMAKLIK LAMBASININ YANMAMASI(BU SORUN 1 SENEDE 3 KEZ TEKRARLAMIS) CİTY MODUNUN ARIZALNMASI VE SİS FARLARININ AMPULÜNÜN 4 KERE PATLAMASI VE RADYO TUŞLARININ DAHA 50 BİN KM DE İKEN SOYULMASI.. YA BUNLAR GERCEKTEN UFAK SORUNLAR FAKAT GERCKTN CAN SIKICI. FOCUS TA İSE YA BÖYLE UFAK TEFET CAN SIKICI SORUNLARIN OLMUYACAĞINI BİLİYORUM. HA RONALTİDE DEVİR DALGALANMASI GAZ KELEBEĞİNDE TIKANMA YERSİZ HARARET YÜKSELMESİ GİBİ SORUNLARININ OLDUĞUNUDA BİLİYORUM. AMA GERCEKTENBİR TÜRLÜ KARAR VEREMİYORUM.FOCUS UN ÜZERİNE VERİLECEK 3 BİN TL TEK KAPI T JET E DEĞERMİ DİYE AMA SUNUNDA FARKINDAYIM YENİ HERZAMN ESKİDEN İYİDİR




  • 2000 1.6 ghia'nın orjinal bujisi nedir ?
  • puntoda 5 yıllık garanti alınabiliyordu. işin doğrusu spor araç niyetine kullanacam performans önemli diyorsan t-jet motorun üstünlüğü fazla. ama espli olacaksa punto derim yoksa focus kadar affedici olmaz o araç :) kalite farkı tabiki olacak birisi c birici b segmenti ve fiat b segmentinde malzemeden az da olsa çalıyor :D ama motor-donanım olarak ve yıl-km olarak ikisi içinde punto iyi duruyor :D
  • SAOL KARDESM YORUMUN İÇİN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oGuZ06-

    ARAKDASLAR BURASI KONUSU DEĞİL AMA KUSURA BAKMAYIN YA Bİ CEVAP VERİN SİZE ZAHMET... 2004 MODEL FOCUS DARKLINE (90 BİN KM-19 BİN TL) BİRDE 2008 GRANDE PUNTO 1.4 T JET (30 BİN KM-22 BİN TL).. İLK ARACIM OLACAK VE ALACAĞIM ARABAYI EN AZ 5 SENE KULLANACĞIM VE SENEDE EN AZ 25 BİN KM YOL KATETCEM.. UZUN ÖMÜRLÜK AÇISINDAN SORUNSUZLUK AÇISINDAN HANGİSİ ARKADASLAR. SİZ OLSANIZ HANGİSİNİ ALIRDINIZ?

    EĞER KONFOR VE YOL TUTUŞU İSTİYORSAN FOCUS GHİA DERİM..BENİ DİNLERSEN ŞU ANDA 1.6 FOCUSLARDAN DAHA DÜŞÜK FİYATLARA SATILAN 2.0 16V ZETEC FOCUS GHİA AL DERİM...FİYAT OLARAK 13.000 TL İLE 17.000 TL ARASINDA DEĞİŞİYOR 2.0 MOTOR GHİALARIN FİYATI...YAKIT TÜKETİMİ OLARAK UZUN YOLDA SENİ TATMİN EDECEKTİR..HEM GÜÇ HEMDE YAKIT PERFORMANSI AYRICA KONFOR VE YOL TUTUŞU AÇISINDAN FOCUS GHİA TAVSİYEMDİR...BEN FOCUS GHİA YA BİNELİ DİĞER ARABALARA BİNDİGİMDE GARİPSİYORUM ARTIK..BÖYLE BİR DUYGU OLUŞTU BENDE..GEÇEN CLİO SYMBOL E BİNDİM..2003 MODEL FALAN...ARABANIN HERYERİ PLASTİK..YANİ UZUN LAFIN KISASI BAŞTADA BELİRTTİĞİM GİBİ..KONFOR,MEMNUNİYET,YOL TUTUŞU AÇISINDAN FOCUS ALMANI ÖNERİRİM..




  • 2000 model focusumuz var.61.000 de. Bakımlarını yaptırırken triger setinin değiştirsek iyi olacak dendi.250-300 arası bir fiyat verdiler.Triger kayışları kaç km/ yıl da değiştiriliyor ? Malzeme 80-90 tutuyor gerisi işçilik parası.
  • Tiegerin 5 sene ya da 90000 km'de değişmesi gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    2000 model focusumuz var.61.000 de. Bakımlarını yaptırırken triger setinin değiştirsek iyi olacak dendi.250-300 arası bir fiyat verdiler.Triger kayışları kaç km/ yıl da değiştiriliyor ? Malzeme 80-90 tutuyor gerisi işçilik parası.

    2000 MODEL OLUP 61.000 KM DE OLMASI ARACINIZIN BENCE HARİKA..HİÇ BİNİLMİYOR SANIRIM ARACA..:)..ONU SÖYLEYEN USTAYA SEBEBİNİ SORSAYDINIZ KEŞKE..TRİGER KAYIŞI DEĞİŞİMİ 100.000 KM DE YAPILIYOR..SİZİN ARACINIZ 2000 MODEL OLDUGU İÇİN 90.000 DE YAPTIRMANIZDA YARAR VAR BENCE..
  • arkadaşlar focusun trgier değişim periyodu 90bin km 5 yıl. hangisi önce dolarsa. 100binde diye bir olay yok. zaten bakım periyodu oalrak 100bin diye bir şey yok. 90 bin var 105 bin var. 90 bin ana bakım 105 bin ara bakım ( filitre vs değişimi yapılır)
  • aracı yeni aldık.kayış ne zaman değişti bilmiyoruz.Şu an trigeri değiştirmek mantıklı görünüyor.

    5/30 yağ+Buji+ yağ-benzin-polen-hava filtresi+ karter tapası+işçilik 175 TL tuttu.

    Birde V kayışı kaç binde/yılda değişmesi gerekir?
  • Merhabalar,

    2004 model 1.6 collection ford focus almayı düşünüyorum. Araba 75000 de ve bakımları yapılmış, hiç bir eksiği yok. Aracı geçen hafta içinde Computeste götürdüm. Ustalar ilk önce kaportasına baktılar ve "sıfır gibi bir araba, hiç bir boya yok" dediler. Daha sonra altına, şasesine baktılar ve yine "hiç bir darbe yok, ilk günkü gibi" dediler.. Daha sonra bilgisayara bağlayıp, motor ve yürüyen aksam testine soktular arabayı. Araba 100 üzerinden 100 aldı. Değerlerinin çok iyi olduğunu, 7 senelik bir arabanın böyle olmasının çok nadir olduğunu, kesinlikle düşnmeden alınabilecek bir araç olduğunu söylediler. Araçta BRC lpg sistemi var, araç sahibi şehir içinde 6.2-6.0 arasında yaktığını söyledi. Aracı kullanma şansımda oldu, hiç bir şekilde ne zorlanması var nede lpg den dolayı herhangi bir dengesizlik. Bakımları düzenli olarak yapılmış ve 56000 de aracın triger kayışı, baskı balata, debriyaj ve fren balataları değiştirilmiş, michelin lastikleri var üzerinde. Yani bunlar ile birlikte aracın masrafı şu andaki sahibine (iş yerinden arkadaşım) 23850 liraya mal olmuş. Pazarlıklarımız neticesinde 21500 liraya arabayı bana satabileceğini söyledi.

    Eğer alırsam ilk arabam olması nedeni ile kafamda soru işaretlerinin kalmasını istemediğimden dolayı sizlerinde fikirlerini almak istedim. Aracı çok beğendim, hatchback ve yaşıma uygun olması nedeni ilede sevdim arabayı. Fiyatı kafamı karıştırmalı mı yoksa bu temizlikte bir araba için normal mi? Yakıt-fiyat oranı iyi mi?

    Fikirlerinizi söylerseniz çok memnun olurum,

    Herkese iyi pazarlar diliyorum...




  • bu zamanda temiz araba bulmak gerçekten çok zor. madem araç söylediğiniz gibi arkadaşınızın istediği fiyatta arabanın değeri. yani bir focus kullanıcısı olarak hiç düşünmeden almanızı tavsiye ediyorum. eğer biraz geç kalırsanız arkadaşınızın elinden satın alırlar o arabayı o yüzden hemen kararınızı verin derim..
  • kaçırma al.focus uzmez
  • merhaba,

    2001 ghia ya triger seti alacağım.Motorcraft marka set varmı yoksa hep bahsi geçen dayco iyimidir..

    keyifli ve güvenli sürüşler dilerim
  • dayco orjinal zaten.montajda takıalnda o olması lazım. sorunsuzca kullanırsınız.
  • 
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.