Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (179. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
22.072
Cevap
29
Favori
1.973.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim lastikler de pirelli P7. Oldukça kaliteli lastiklerdir pirelli'nin üst serisidir ve michelin pilot'lardan daha iyidir merak etmeyin. Hatta güncel BMW 5 serisi de pirelli p7 kullanır dikkat ederseniz standart olarak.

    Eski kasa 1.8 TDCI motora gelince o da PSA motoruydu yani sadece ford'un geliştirdiği bir makine değil.
  • Evet arkadaşlar, az önce bir 0-100 yapayım dedim. Sonuç: 10.8 saniye :) (videoda 11 saniye ama başlangıçta saniyenin onda ikisi bir gecikme var). Tam katalogdaki değeri yani. Ancak şöyle hususlar var:

    1. Katalogdaki 0-100 zamanı kaydedilirken araçta 1 yetişkin (75kg) ve yarım depo yakıt bulunuyor.

    2. Benim arabamda ise maşallahı olan ben (117kg), çeken arkadaşım (60kg), anfi (7.5kg), subwooferlar ve hoparlörler (35kg), dığer ıvır zıvırdı 3kg da onlar gelse normalden ortalama 147-150kg arası fazlalık var.

    3. Araçta 95 oktanlık yarımdan biraz fazla depo benzin var.

    4. Motor henüz açılmadı, 1000km var daha :)

    5. İyi kalkamadım :(

    Yol kuru asfalt ve eğimsizdi. Bütün bu yukardaki şartları göz önünde bulundurursak, tesisatı komple söksem, 100 okan benzin koysam, arabada sadece arkadaşım olsa ve de daha iyi bir lastik alsam süreyi 9.5 saniyeye çekebileceğimi düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

    Video linki:http://www.kayhantorpil.com/asd.mpg




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CycLOps1

    swatcamgoz

    kaputtaki balastın resmini çektim.

    bilmeyenlere balast: xenon ampule enerjiyi veren sistemdir. arabadan alıdğı elektiriğim gucunu artırarak ampule veririr ve ampul içindeki zenon gazını tepkimeye sokar ve ışık açığa çıkar.

     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


    bunlara farların ışık yanmazkenki halleri

     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)






    CycLOps1 Tşkrlr . sabitleme işlemide gördüğüm kadaı ile plastik kelepçeler ile yapılmış ballastı bende bunu merak ediyordum gördüğüm çoğu araçta kaportaya delik açıp sabitleniyordu ama bu şekilde dediğin gibi söküp takmak çok kolay olr .

    Peki karşıdan gelenler tepki veriyormu yoksa nadirenmi sellektor atıyorlar yada hiçmi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Juzam

    Bende de Michelin Pilot var. Pek memnun değilim ama, aşınır aşınmaz Continental alacağım...


    Aldıgımda Continental var sportcontact öyle bişi asfallta çok iyi ama onun haricinde biraz sorunlu gibi geldi bana
  • tabi daha önceki arabada Michelin Energy vardı ona göre karşılaştırıyorum yanlış anlaşılma olmasın
  • quote:

    CycLOps1 Tşkrlr . sabitleme işlemide gördüğüm kadaı ile plastik kelepçeler ile yapılmış ballastı bende bunu merak ediyordum gördüğüm çoğu araçta kaportaya delik açıp sabitleniyordu ama bu şekilde dediğin gibi söküp takmak çok kolay olr .

    Peki karşıdan gelenler tepki veriyormu yoksa nadirenmi sellektor atıyorlar yada hiçmi


    walla şu ana kadar oyle sellektor yapan olmadı. malum şehir içinde oyle milletin gözünü alacağını pek zannetmiyorum. ayrıca ben zifiri karanlık bir yolda arabayı park edip. yürüyerek arabadan baya uzaklaştım . gozumu alımıyo diye . yok bence bir sorun yok. arkadasımda bir sorun yok dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CycLOps1 -- 14 Mart 2006; 9:35:01 >




  • heytbecom,
    Güzel özetlemişsin.
    Ben hangi arabayı alsam diye iki ay önce girdiğim bu siteye şimdi müptela oldum çıktım.
    Bazen geyik şeyler dönsede genelde gayet yararlı tecrübe paylaşımları var.
  • Arkadaşlar boya koruma ve cam filmi için ziebartın dışında önerisi olan varmı?
    mümkünse ist.anadolu yakasında olsun.ziebart biraz tuzlu gibi.
  • bugün sabahatn beri servisteyim.

    arbanıb bilgsayarda bi arıza kaydı çıkmadı.ayrıntılı baklıdı.

    yağına suyuna baktık oda tamam.

    bide benim arbada yağ miktarı azalmaya başladı.nede olsa 2800 km de artık.

    usta bugün 3800 devre kadar çıktı.ve motoru bazaen devirli kullanmak gerekiormuş

    birde DİSKLERDE YAMULMA OLAYI.BAŞ TEKNİSYENLE ÇIKTIN 140 DA ANİ FREN BASIP BIRAKMADA HAFİF DİREKSİON SİLKELEMSİ NORMAL DEDİ.VE DİSKTE SORUN YOK DEDİ İNANMADIM.YENİ FOCUS BULDUK BİTANE DAH 100 KMDE.ONLA ÇIKTIK TESTE ANİ FRENE BASMADA ODA AYNI ŞEYİ YAPTI VE BİTANE DAH BAKTIK ODA AYNI ŞEYİ YAPTI.AYNİ TÜM FOCUSLARDA VAR BU.BİRDE

    DİSKTE HAFİF YAMIULMA OLSA AKLINIZDA OLSUN DİREKSİYONDAN ZİYADE FREN AYNI ABS Lİ GİBİ ÇALIŞIOR.YANİ HAFİF DOKUNUNCA FREN TİREME YAPIOR.BUGÜN DİSKİ HAFİF YAMUK Bİ ARCADA BAKTIK ONDA ÖYLEYDİ.

    PLAKALIKLARIDA PLAKAYI DELDİREREK MONTE ETTİRDİM.MALUM ÇALIOLAR FALAN.YAPIŞTIRMADIM KAZA OLUSAA SÖKMESİ ÇOK ZOR OLUO.NEDE OLSA TECRÜBELİYİZ BAYAĞI.ARBANNIN HERŞEYİ MÜKEMMEL ÇIKTI.ROTTA Bİ SORUN YOK.

    BALANSINDADA Bİ SORUN YOK

    BAZEN HAFİF TİREME OLUOR DEDİM
    ONU HİÇ GÖREMEDİK
    AM AGRASİF RÜZGARDA NORMAL DEDİ
    ÇÜNKÜ GÖZÜMÜN ÖNÜNDE SIFIR BALANS YAPILAN Bİ ARABAY BİNDİK YENİ FOCUS AYNI ŞEY ONDADA VARDI.

    BİRDE BİZİM ARAÇLAR ABS Lİ OLDU İÇİN BALAN LASTİK ARABA ÜZERİNDE İKEN YAIPLAMIOR.
    MUTLAK SÖKÜLMESİ LAZIM.

    BİRDE ARKADAŞLAR ÖN TARAFA PLAKALIK TAKILIRKEN TAMPONU DELİOLAR.TAMPONDA PLAKALIK DELİ Ğİ YOK YANİ ARKA TAMPON GİNİ DEĞİL.

    DEBRAJIDA ÇOK İYİ ÇIKTI.VE USTA BU KULANIMLA 60000KM YDA 70000KM Yİ RAHT DEVİRİRSİN DEDİ.

    TABİ USTA KAPIYI AÇRKEN NAZARLIM OLDU.KAPININ ALTI KALDIRIMA SÜRTTÜ UFAK 1CM ÇİZİK OLDU KAPININ ALTINDA.

    AMA RAHTLADIM SORUN OLMAMASINA.




  • Merhabalar,

    Ben debriyaj konusunda bazı problemler yaşıyorum. Daha doğrusu tecrübesizlik diyebiliriz.
    sıkışık trafiklerde 1. vitesteyken durduğumda ve sonra tekrar hareket edeceğimde debriyajdan ayağımı yavaş yavaş çekiyorum. bu sırada araba zaten kendini öne atıyor ve hareket ediyor. daha gaza basmadan ve ayağımı debriyajdan çekmeden (belki buna yarım debriyaj deniyordur, bilmiyorum.) tekrardan durmak zorunda kalıyorum. malum istanbul trafiği adım adım gitmek zorunda kalıyorsunuz. yokuş yukarı ise yine aynı, debriyajdan ayağımı yavaş çekiyorum, o sırada araba zaten gaza basmaya gerek kalmadan hareket ediyor. Hatta bazen çok dik yokuşlarda gaza basmadan sırf debriyajla dik yokuşları çıkabiliyorum. böylece arabayı stop ettirmiyorum. debriyajdan ayağımı biraz seri çekip gaza basarak gitsem bu sefer arabayı stop ettiriyorum.

    Sorum şu,
    Böyle kullanım debriyaj balatalarına zarar verirmi ? bu kullanış şekli yarım debrijaymı oluyor?
    Eğer öyleyse nasıl kullanmam gerekiyor, arabayı kaldırırken debriyaj-gaz frekansını nasıl ayarlamalıyım ki debriyaj balatalarını kısa sürede yemeyelim?

    Bu konuda tecübelerinizi yazarsanız sevinirim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gaziemir

    Merhabalar,

    Ben debriyaj konusunda bazı problemler yaşıyorum. Daha doğrusu tecrübesizlik diyebiliriz.
    sıkışık trafiklerde 1. vitesteyken durduğumda ve sonra tekrar hareket edeceğimde debriyajdan ayağımı yavaş yavaş çekiyorum. bu sırada araba zaten kendini öne atıyor ve hareket ediyor. daha gaza basmadan ve ayağımı debriyajdan çekmeden (belki buna yarım debriyaj deniyordur, bilmiyorum.) tekrardan durmak zorunda kalıyorum. malum istanbul trafiği adım adım gitmek zorunda kalıyorsunuz. yokuş yukarı ise yine aynı, debriyajdan ayağımı yavaş çekiyorum, o sırada araba zaten gaza basmaya gerek kalmadan hareket ediyor. Hatta bazen çok dik yokuşlarda gaza basmadan sırf debriyajla dik yokuşları çıkabiliyorum. böylece arabayı stop ettirmiyorum. debriyajdan ayağımı biraz seri çekip gaza basarak gitsem bu sefer arabayı stop ettiriyorum.

    Sorum şu,
    Böyle kullanım debriyaj balatalarına zarar verirmi ? bu kullanış şekli yarım debrijaymı oluyor?
    Eğer öyleyse nasıl kullanmam gerekiyor, arabayı kaldırırken debriyaj-gaz frekansını nasıl ayarlamalıyım ki debriyaj balatalarını kısa sürede yemeyelim?

    Bu konuda tecübelerinizi yazarsanız sevinirim.


    Bu dizelin yuksek torkunun getirdiği bir özelliktir, sürekli bu şekilde kullanmak araca zarar vercektir o yüzden yarım debriyajda bir miktar gaz vererek kalkmanızı öneririm, bende başlarda aynı zorlukları yaşadım aslında zorluk mu kolaylıkmı bilinmez ama dediğim gibi, benzinli araç gibi bir miktar gaz ile 1500 devirlerde arabayı kaldırmanız debriyaj ömrü açısından iyi olcaktır, yoksa ciddi sorunlar cıkar, d
    Dizellerinde en büyük sorunu çok küçük 1. vites carkıyla araba cok kolay kalkıyor fakat yüksek devirlere ve yuksek hızlara 1. vites ile ulaşamıyorsunuz, benzinli giibi değil kesinlikle, ama bu kadar ağır bir arabayıda başka türlü kaldıramazdık benzinli gibi olsaydı...




  • Arkadaşlar halojen kit dışında birazda xenon inceledim Texon marka xenon takıldığını öğrendim servisde, 6000K bilgisi olan varmıdır? İyi midir hoşmudur nedir?
  • Arkadaşlar bugun [font="Arial"]ford un sitesinde gezerken bu ford cargo larda Xenon far opsiyonel olarak koymuşlar.Cargo ya bu Xenon farlar koyuluyo da focusa neden fabrika çıkışı koyulmuyo anlamadım.Büyük saçmalık bence.
  • herkese merhaba arkadaşlar.Bende bugün itibariyle yeni ford focus tdci sahiplerinden biriyim artık
    İlk izlenimlerimi eski bir vw bora kullanıcısı olarak paylaşmak istedim..
    Aracın yol tutuşuna hayran kaldım.
    Motorun performansı inanılmaz.Umarım araç değiştirmemde en büyük sebep olan yakıt tassarufunda da hayal kırıklığına uğramam.
    Aracım trend donanıma sahip.İlk gözüme çarpan eksiler ise;
    İç donanımda kullanılan malzeme böyle bir araba için daha iyi olabilirdi.Kaput açıldığında göremediğim bir motor koruyucuda beni çok şaşırttı.(ghia donanım seviyesinde var sanırım)Bu kadar ufak maliyetli şeylerden kaçılması böyle büyük bir marka için bence anlamsız.
    Bu arada arabamın kulanım kılavuzu yok yada benim ve teslim eden arkadaşın gözünden kaçtı.
  • Arabanızda en az 2 kalın kitapçık olmalıydı. Stepnesini falan kontrol etmişsinizdir umarım. Trend için söylediğiniz eksilerde gerçekten haklısınız. 35000YTL verdiğiniz araçta yançıtalardı kapı kollarıydı artık gövde rengi olmalıydı. Yol bilgisayarıda cabaası
  • focus tdci ghia+güvenlik paketi+sunroof un liste fiyatı 44 milyarı buluyor daha düşüğe bulunabilirmi?
    ikinci olarakta titanium donanımı ghia nın üstümü? ghia dan farkını ve ne zaman çıkacağını bilen varmı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khaos -- 15 Mart 2006; 7:41:05 >
  • düz zeminde bu şekilde kalkmanızın hiçbisakıncası yok.yarım debrajdan kasıt.debrajı bırakmadan yani ayağınızı debrajdan çekmeden.arbayı uzun süre ilerletmek .bunu bisüre daha yapassanız bi yanık kokusu balata kokusu gelir.işte bu debrajı yer.bu sebeple debrajı ayağınızdan yavaş yavaş bırakacaksınız ama çokta yavaş değil.vuruntu yapmaması için hızlıda bırakılmamalı.fakat dediğiniz gibi ayağınızı ebrajdan çekip hiç debraja ve gaza bamadan arba yol alıor.bu şekilde gitmenin hiçbir zararı yok.
    quote:

    Orjinalden alıntı: gaziemir

    Merhabalar,

    Ben debriyaj konusunda bazı problemler yaşıyorum. Daha doğrusu tecrübesizlik diyebiliriz.
    sıkışık trafiklerde 1. vitesteyken durduğumda ve sonra tekrar hareket edeceğimde debriyajdan ayağımı yavaş yavaş çekiyorum. bu sırada araba zaten kendini öne atıyor ve hareket ediyor. daha gaza basmadan ve ayağımı debriyajdan çekmeden (belki buna yarım debriyaj deniyordur, bilmiyorum.) tekrardan durmak zorunda kalıyorum. malum istanbul trafiği adım adım gitmek zorunda kalıyorsunuz. yokuş yukarı ise yine aynı, debriyajdan ayağımı yavaş çekiyorum, o sırada araba zaten gaza basmaya gerek kalmadan hareket ediyor. Hatta bazen çok dik yokuşlarda gaza basmadan sırf debriyajla dik yokuşları çıkabiliyorum. böylece arabayı stop ettirmiyorum. debriyajdan ayağımı biraz seri çekip gaza basarak gitsem bu sefer arabayı stop ettiriyorum.

    Sorum şu,
    Böyle kullanım debriyaj balatalarına zarar verirmi ? bu kullanış şekli yarım debrijaymı oluyor?
    Eğer öyleyse nasıl kullanmam gerekiyor, arabayı kaldırırken debriyaj-gaz frekansını nasıl ayarlamalıyım ki debriyaj balatalarını kısa sürede yemeyelim?

    Bu konuda tecübelerinizi yazarsanız sevinirim.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: khaos

    focus tdci ghia+güvenlik paketi+sunroof un liste fiyatı 44 milyarı buluyor daha düşüğe bulunabilirmi?
    ikinci olarakta titanium donanımı ghia nın üstümü? ghia dan farkını ve ne zaman çıkacağını bilen varmı acaba?


    Peşin 41 yada 42 ye verirler büyük bir ihtimalle
  • özellikle dur kalk trafiklerde hiç gaza basmıyorum. daha doğrusu gaza basmaya fırsat olmadan durmak zorunda alıyorum. bu şekilde neredeyse hegün 3 km yol gidiyorum. zaten gittiğim yol sabahları 5 km. bunun neredeyse 3 km si gaza basmadan debriyaj ile gitmek oluyor. gaza basmadan gitmeme rağmen 8 lt yi bulur :))
    umarım debriyajı erkenden yemem..


    quote:

    Orjinalden alıntı: kaizma

    düz zeminde bu şekilde kalkmanızın hiçbisakıncası yok.yarım debrajdan kasıt.debrajı bırakmadan yani ayağınızı debrajdan çekmeden.arbayı uzun süre ilerletmek .bunu bisüre daha yapassanız bi yanık kokusu balata kokusu gelir.işte bu debrajı yer.bu sebeple debrajı ayağınızdan yavaş yavaş bırakacaksınız ama çokta yavaş değil.vuruntu yapmaması için hızlıda bırakılmamalı.fakat dediğiniz gibi ayağınızı ebrajdan çekip hiç debraja ve gaza bamadan arba yol alıor.bu şekilde gitmenin hiçbir zararı yok.
    quote:

    Orjinalden alıntı: gaziemir

    Merhabalar,

    Ben debriyaj konusunda bazı problemler yaşıyorum. Daha doğrusu tecrübesizlik diyebiliriz.
    sıkışık trafiklerde 1. vitesteyken durduğumda ve sonra tekrar hareket edeceğimde debriyajdan ayağımı yavaş yavaş çekiyorum. bu sırada araba zaten kendini öne atıyor ve hareket ediyor. daha gaza basmadan ve ayağımı debriyajdan çekmeden (belki buna yarım debriyaj deniyordur, bilmiyorum.) tekrardan durmak zorunda kalıyorum. malum istanbul trafiği adım adım gitmek zorunda kalıyorsunuz. yokuş yukarı ise yine aynı, debriyajdan ayağımı yavaş çekiyorum, o sırada araba zaten gaza basmaya gerek kalmadan hareket ediyor. Hatta bazen çok dik yokuşlarda gaza basmadan sırf debriyajla dik yokuşları çıkabiliyorum. böylece arabayı stop ettirmiyorum. debriyajdan ayağımı biraz seri çekip gaza basarak gitsem bu sefer arabayı stop ettiriyorum.

    Sorum şu,
    Böyle kullanım debriyaj balatalarına zarar verirmi ? bu kullanış şekli yarım debrijaymı oluyor?
    Eğer öyleyse nasıl kullanmam gerekiyor, arabayı kaldırırken debriyaj-gaz frekansını nasıl ayarlamalıyım ki debriyaj balatalarını kısa sürede yemeyelim?

    Bu konuda tecübelerinizi yazarsanız sevinirim.







  • quote:

    Orjinalden alıntı: khaos

    focus tdci ghia+güvenlik paketi+sunroof un liste fiyatı 44 milyarı buluyor daha düşüğe bulunabilirmi?
    ikinci olarakta titanium donanımı ghia nın üstümü? ghia dan farkını ve ne zaman çıkacağını bilen varmı acaba?


    tinanium en ust pakettir dolayısıyla ghiadanda ust bir donanım seviyesine sahiptir...
    titanium için bildiklerim ise...
    ghia ya tekno paket+ guvenlik paket + zenon farlar diye biliyorum daha bir cok fazla donanım da içermekteydi sanırsam bunlara ek olarak direksiyon simidi 3 kollu olabilir onu tam bilmiyorum sadece olabilir diyorum...

    ne zaman turkiyeye gelir bilemem st ile gelmesi lazim st geldimi gelmedimi onuda tam bilmiyorum...
  • 
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.