Şimdi Ara

fiat 500x 4x4 170 hp zf9 otomatik satışta 90.400 tl ile 0-100 km 8.6 sn (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
1
Favori
7.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 50 bin peşin veririm.fazlada etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haftasonu inceledim arac kesinlikle mukemmel

    Klavye basinda bik bik konusanlarada ayni seyi yapmalarini tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatından bağımsız olarak konuşacak olursak; araba içiyle- dışıyla-teknik alt yapısıyla- iç hacmiyle on numara bir araba. ister b deyin ister c, sınıfından bundan daha bütün bir araba yok.

    Bana göre motorları soru işareti. 1.6 multijet ilk çıktığında bile sınıf ortalamalarında tüketiyordu, şimdi artık sınıf ortalmasının çok üstünde yakar hale geldi.

    1.4 multiairler de en başından beri hayal kırıklığı yarattılar.

    Diğer taraftan aynı motorlu tct distictive guiletta 76 bin iken bunun da edeceği en fazla odur, Türk tüketicisi arabayı yerden yüksek görünce kesenin ağzını açtığı için fiatın da bundan yararlanmaya çalışması normal.
  • bende inceledim bugün evet araç güzel kaliteli donanımlı ama dizelde otomatik yok, 18 jant var benzinlide, 8.5 9 dan aşşa tüketim beklemeyin şehiriçi, bence fiyat pahalı tct opening edition 65 olmalıydı benimde görüşüm bir 10 bin ucuz olması yönünde çünkü 70 e dizel otomatik ful captur varken kimse 5 daha verip benzinli 500x almaz, 5 daha verir qq alır ki qq nin 2.eli ortada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçine binen var mi? Teknik özellikler dış tasarım falan iyi de içeriden 90bin etmez bence. Göreceli olarak içten de güzel diyenler olabilir ama biraz daha ferah ve hacimli olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roq

    İçine binen var mi? Teknik özellikler dış tasarım falan iyi de içeriden 90bin etmez bence. Göreceli olarak içten de güzel diyenler olabilir ama biraz daha ferah ve hacimli olmalı.

    Ön iyi ama arka taraf tavan şeklinden ve camların küçük olmasından dolayı ferah değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roq

    İçine binen var mi? Teknik özellikler dış tasarım falan iyi de içeriden 90bin etmez bence. Göreceli olarak içten de güzel diyenler olabilir ama biraz daha ferah ve hacimli olmalı.

    Ön gayet ferah.Fakat arka taraf ciddi anlamda boğdu beni.Ama genel olarak beğendim.Tabi ki fiyatları haklı bulmuyorum ama fena araç değil.
  • Bu Crossover'lar baya tutuldu ülkemizde, yerden yüksek olmaları özellikle bayan sürücülerin çok hoşuna giden bir özellik, önceden Qashqai, CR-V, Tiguan gibi C sınıfı üzerine yapılan araçlar varken daha sonra bu B Sınıfından bozma olanları türedi, Captur, 2008, Mokka, Juke, Renegade, bu 500X vb. Yerden az yüksek diye talep çok olunca, fiyatlarıda maalesef çok.

    Araçta malzeme kalitesi vb çok iyi deniyor heryerde, doğrudur, ama ne olursa olsun B sınıfından bozma crossover araca bu kadar para bağlanmaz arkadaş. Üstelik markasıda insanların gözünde değeri fazla yüksek olmayan Fiat. (Fiat'ı aşağılamıyorum yanlış anlaşılmasın, ama toplumumuzda çoğu kişide uyandırdığı algı, Doblo, Linea ve Albea'dan ibaret.)

    Fiat 500X Popstar 1.6 MultiJet 120HP 71.900 TL - Donanımı gayet yeterli gibi gözüküyor ama Skoda Yeti ondan sadece 1.100 TL fazlasına daha çok şey sunuyor. (15bg fazlası var demeyin sakın, chiple 1.6 TDI'da 140 bg oluyor)

    Skoda Yeti 1.6 TDI CR Greenline Manuel / 105 HP 73.000 TL

    Yeti'ye denk donanım için 78.400 tl verilmesi gerekiyor, o da çok. Nede olsa biri C sınıfı biri B sınıfı.

    Bu yorumdan arabaya çamur attığım anlaşılmasın, araç gayet güzel olmuş, ucube olan 500L'den çok daha güzel duruyor, ama fiyatları malesef fazla, 1.4 170 bg otomatik 4x4 modeli için 90-100bine çıkıldığında 2.el olarak hiç tutulmayan Freemont alınır, çok daha büyük (2sınıf daha büyük 500X'den) , 2.0 litre 170 hp 4x4, daha mantıklı bir tercih.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 12 Nisan 2015; 19:40:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Bu Crossover'lar baya tutuldu ülkemizde, yerden yüksek olmaları özellikle bayan sürücülerin çok hoşuna giden bir özellik, önceden Qashqai, CR-V, Tiguan gibi C sınıfı üzerine yapılan araçlar varken daha sonra bu B Sınıfından bozma olanları türedi, Captur, 2008, Mokka, Juke, Renegade, bu 500X vb. Yerden az yüksek diye talep çok olunca, fiyatlarıda maalesef çok.

    Araçta malzeme kalitesi vb çok iyi deniyor heryerde, doğrudur, ama ne olursa olsun B sınıfından bozma crossover araca bu kadar para bağlanmaz arkadaş. Üstelik markasıda insanların gözünde değeri fazla yüksek olmayan Fiat. (Fiat'ı aşağılamıyorum yanlış anlaşılmasın, ama toplumumuzda çoğu kişide uyandırdığı algı, Doblo, Linea ve Albea'dan ibaret.)

    Fiat 500X Popstar 1.6 MultiJet 120HP 71.900 TL - Donanımı gayet yeterli gibi gözüküyor ama Skoda Yeti ondan sadece 1.100 TL fazlasına daha çok şey sunuyor. (15bg fazlası var demeyin sakın, chiple 1.6 TDI'da 140 bg oluyor)

    Skoda Yeti 1.6 TDI CR Greenline Manuel / 105 HP 73.000 TL

    Yeti'ye denk donanım için 78.400 tl verilmesi gerekiyor, o da çok. Nede olsa biri C sınıfı biri B sınıfı.

    Bu yorumdan arabaya çamur attığım anlaşılmasın, araç gayet güzel olmuş, ucube olan 500L'den çok daha güzel duruyor, ama fiyatları malesef fazla, 1.4 170 bg otomatik 4x4 modeli için 90-100bine çıkıldığında 2.el olarak hiç tutulmayan Freemont alınır, çok daha büyük (2sınıf daha büyük 500X'den) , 2.0 litre 170 hp 4x4, daha mantıklı bir tercih.

    yeti için C 500x için B sınıfı mi dediniz yoksa söylemek istediğinizi ben mi yanlış anladım? 500x 2.5 cm daha uzun 3 mm daha geniş. Yükseklik bakımından yeti 9.1 cm daha yüksek. Sınıf farkı nasıl oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Bu Crossover'lar baya tutuldu ülkemizde, yerden yüksek olmaları özellikle bayan sürücülerin çok hoşuna giden bir özellik, önceden Qashqai, CR-V, Tiguan gibi C sınıfı üzerine yapılan araçlar varken daha sonra bu B Sınıfından bozma olanları türedi, Captur, 2008, Mokka, Juke, Renegade, bu 500X vb. Yerden az yüksek diye talep çok olunca, fiyatlarıda maalesef çok.

    Araçta malzeme kalitesi vb çok iyi deniyor heryerde, doğrudur, ama ne olursa olsun B sınıfından bozma crossover araca bu kadar para bağlanmaz arkadaş. Üstelik markasıda insanların gözünde değeri fazla yüksek olmayan Fiat. (Fiat'ı aşağılamıyorum yanlış anlaşılmasın, ama toplumumuzda çoğu kişide uyandırdığı algı, Doblo, Linea ve Albea'dan ibaret.)

    Fiat 500X Popstar 1.6 MultiJet 120HP 71.900 TL - Donanımı gayet yeterli gibi gözüküyor ama Skoda Yeti ondan sadece 1.100 TL fazlasına daha çok şey sunuyor. (15bg fazlası var demeyin sakın, chiple 1.6 TDI'da 140 bg oluyor)

    Skoda Yeti 1.6 TDI CR Greenline Manuel / 105 HP 73.000 TL

    Yeti'ye denk donanım için 78.400 tl verilmesi gerekiyor, o da çok. Nede olsa biri C sınıfı biri B sınıfı.

    Bu yorumdan arabaya çamur attığım anlaşılmasın, araç gayet güzel olmuş, ucube olan 500L'den çok daha güzel duruyor, ama fiyatları malesef fazla, 1.4 170 bg otomatik 4x4 modeli için 90-100bine çıkıldığında 2.el olarak hiç tutulmayan Freemont alınır, çok daha büyük (2sınıf daha büyük 500X'den) , 2.0 litre 170 hp 4x4, daha mantıklı bir tercih.

    yeti için C 500x için B sınıfı mi dediniz yoksa söylemek istediğinizi ben mi yanlış anladım? 500x 2.5 cm daha uzun 3 mm daha geniş. Yükseklik bakımından yeti 9.1 cm daha yüksek. Sınıf farkı nasıl oluyor?

    Evet Yeti için C, 500x için B dedim doğrudur. Dingil mesafeleri aynı, 500x daha uzun. Fakat şöyle bir örnek vereyim, Skoda Octavia 4.65 uzunluğunda C sınıfında, BMW 3 Serisi, 4.62 boyunda D sınıfında yer alıyor. İkiside birbirinin rakibi değil, farklı sınıftalar. İnternetten araştırma yaparsanız Fiat 500X'in Mini Crossover SUV sınıfında konumlandırıldığını göreceksiniz, Skoda Yeti ise Compact SUV ( C sınıfına tekabül ediyor) diye geçiyor.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_500X

    http://en.wikipedia.org/wiki/Skoda_Yeti

    Bu linkte tam anlatmak istediğimden bahsedilmiş biraz ingilizceniz varsa anlayacaksınız

    http://fortune.com/2014/10/30/subcompact-suvs/

    Skoda Yeti'nin yer aldığı Platformun linkini veriyorum, Audi Q3 ve VW Tiguan ile aynı platformda'lar ve bu platformda üretilen B sınıfı bir araç yok (Beetle'ı B sınıfı olarak sayamayız özel bir araç kendisi), araç C sınıfında konumlandırılmış. PQ35 platformun ismi, araçların hepsi kompakt, Polo, İbiza ve Fabia gibi B sınıfı olan araçlar ise PQ25 platformunda.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_A_platform#A5




  • her malın bir mal alıcısı vardır. yani mal alınmak üzere üretilmiştir. boşuna üretecek halleri yok. mal yolunu bulur sahibine çeker.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 12 Nisan 2015; 20:19:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Bu Crossover'lar baya tutuldu ülkemizde, yerden yüksek olmaları özellikle bayan sürücülerin çok hoşuna giden bir özellik, önceden Qashqai, CR-V, Tiguan gibi C sınıfı üzerine yapılan araçlar varken daha sonra bu B Sınıfından bozma olanları türedi, Captur, 2008, Mokka, Juke, Renegade, bu 500X vb. Yerden az yüksek diye talep çok olunca, fiyatlarıda maalesef çok.

    Araçta malzeme kalitesi vb çok iyi deniyor heryerde, doğrudur, ama ne olursa olsun B sınıfından bozma crossover araca bu kadar para bağlanmaz arkadaş. Üstelik markasıda insanların gözünde değeri fazla yüksek olmayan Fiat. (Fiat'ı aşağılamıyorum yanlış anlaşılmasın, ama toplumumuzda çoğu kişide uyandırdığı algı, Doblo, Linea ve Albea'dan ibaret.)

    Fiat 500X Popstar 1.6 MultiJet 120HP 71.900 TL - Donanımı gayet yeterli gibi gözüküyor ama Skoda Yeti ondan sadece 1.100 TL fazlasına daha çok şey sunuyor. (15bg fazlası var demeyin sakın, chiple 1.6 TDI'da 140 bg oluyor)

    Skoda Yeti 1.6 TDI CR Greenline Manuel / 105 HP 73.000 TL

    Yeti'ye denk donanım için 78.400 tl verilmesi gerekiyor, o da çok. Nede olsa biri C sınıfı biri B sınıfı.

    Bu yorumdan arabaya çamur attığım anlaşılmasın, araç gayet güzel olmuş, ucube olan 500L'den çok daha güzel duruyor, ama fiyatları malesef fazla, 1.4 170 bg otomatik 4x4 modeli için 90-100bine çıkıldığında 2.el olarak hiç tutulmayan Freemont alınır, çok daha büyük (2sınıf daha büyük 500X'den) , 2.0 litre 170 hp 4x4, daha mantıklı bir tercih.

    yeti için C 500x için B sınıfı mi dediniz yoksa söylemek istediğinizi ben mi yanlış anladım? 500x 2.5 cm daha uzun 3 mm daha geniş. Yükseklik bakımından yeti 9.1 cm daha yüksek. Sınıf farkı nasıl oluyor?

    Evet Yeti için C, 500x için B dedim doğrudur. Dingil mesafeleri aynı, 500x daha uzun. Fakat şöyle bir örnek vereyim, Skoda Octavia 4.65 uzunluğunda C sınıfında, BMW 3 Serisi, 4.62 boyunda D sınıfında yer alıyor. İkiside birbirinin rakibi değil, farklı sınıftalar. İnternetten araştırma yaparsanız Fiat 500X'in Mini Crossover SUV sınıfında konumlandırıldığını göreceksiniz, Skoda Yeti ise Compact SUV ( C sınıfına tekabül ediyor) diye geçiyor.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_500X

    http://en.wikipedia.org/wiki/Skoda_Yeti

    Bu linkte tam anlatmak istediğimden bahsedilmiş biraz ingilizceniz varsa anlayacaksınız

    http://fortune.com/2014/10/30/subcompact-suvs/

    Skoda Yeti'nin yer aldığı Platformun linkini veriyorum, Audi Q3 ve VW Tiguan ile aynı platformda'lar ve bu platformda üretilen B sınıfı bir araç yok (Beetle'ı B sınıfı olarak sayamayız özel bir araç kendisi), araç C sınıfında konumlandırılmış. PQ35 platformun ismi, araçların hepsi kompakt, Polo, İbiza ve Fabia gibi B sınıfı olan araçlar ise PQ25 platformunda.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_A_platform#A5

    aynı yerde clio için süpermini rio için subcompact car denmiş. Ama ülkemizde ikiside B sınıfı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Bu Crossover'lar baya tutuldu ülkemizde, yerden yüksek olmaları özellikle bayan sürücülerin çok hoşuna giden bir özellik, önceden Qashqai, CR-V, Tiguan gibi C sınıfı üzerine yapılan araçlar varken daha sonra bu B Sınıfından bozma olanları türedi, Captur, 2008, Mokka, Juke, Renegade, bu 500X vb. Yerden az yüksek diye talep çok olunca, fiyatlarıda maalesef çok.

    Araçta malzeme kalitesi vb çok iyi deniyor heryerde, doğrudur, ama ne olursa olsun B sınıfından bozma crossover araca bu kadar para bağlanmaz arkadaş. Üstelik markasıda insanların gözünde değeri fazla yüksek olmayan Fiat. (Fiat'ı aşağılamıyorum yanlış anlaşılmasın, ama toplumumuzda çoğu kişide uyandırdığı algı, Doblo, Linea ve Albea'dan ibaret.)

    Fiat 500X Popstar 1.6 MultiJet 120HP 71.900 TL - Donanımı gayet yeterli gibi gözüküyor ama Skoda Yeti ondan sadece 1.100 TL fazlasına daha çok şey sunuyor. (15bg fazlası var demeyin sakın, chiple 1.6 TDI'da 140 bg oluyor)

    Skoda Yeti 1.6 TDI CR Greenline Manuel / 105 HP 73.000 TL

    Yeti'ye denk donanım için 78.400 tl verilmesi gerekiyor, o da çok. Nede olsa biri C sınıfı biri B sınıfı.

    Bu yorumdan arabaya çamur attığım anlaşılmasın, araç gayet güzel olmuş, ucube olan 500L'den çok daha güzel duruyor, ama fiyatları malesef fazla, 1.4 170 bg otomatik 4x4 modeli için 90-100bine çıkıldığında 2.el olarak hiç tutulmayan Freemont alınır, çok daha büyük (2sınıf daha büyük 500X'den) , 2.0 litre 170 hp 4x4, daha mantıklı bir tercih.

    yeti için C 500x için B sınıfı mi dediniz yoksa söylemek istediğinizi ben mi yanlış anladım? 500x 2.5 cm daha uzun 3 mm daha geniş. Yükseklik bakımından yeti 9.1 cm daha yüksek. Sınıf farkı nasıl oluyor?

    Evet Yeti için C, 500x için B dedim doğrudur. Dingil mesafeleri aynı, 500x daha uzun. Fakat şöyle bir örnek vereyim, Skoda Octavia 4.65 uzunluğunda C sınıfında, BMW 3 Serisi, 4.62 boyunda D sınıfında yer alıyor. İkiside birbirinin rakibi değil, farklı sınıftalar. İnternetten araştırma yaparsanız Fiat 500X'in Mini Crossover SUV sınıfında konumlandırıldığını göreceksiniz, Skoda Yeti ise Compact SUV ( C sınıfına tekabül ediyor) diye geçiyor.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_500X

    http://en.wikipedia.org/wiki/Skoda_Yeti

    Bu linkte tam anlatmak istediğimden bahsedilmiş biraz ingilizceniz varsa anlayacaksınız

    http://fortune.com/2014/10/30/subcompact-suvs/

    Skoda Yeti'nin yer aldığı Platformun linkini veriyorum, Audi Q3 ve VW Tiguan ile aynı platformda'lar ve bu platformda üretilen B sınıfı bir araç yok (Beetle'ı B sınıfı olarak sayamayız özel bir araç kendisi), araç C sınıfında konumlandırılmış. PQ35 platformun ismi, araçların hepsi kompakt, Polo, İbiza ve Fabia gibi B sınıfı olan araçlar ise PQ25 platformunda.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_A_platform#A5

    Yeni Passat ve Golf de aynı platformda ama aralarında sınıf farkı var.

    Skoda Yeti'nin segmentini fiyatlaması ele veriyor. Gerçekten C olsa Qashqai fiyatına satarlardı. Gelgelelim Juke ile paralel herşeyleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O kadar etmez bu kadar etmez,iyi güzelde üretici bedava mı versin aracı vergi oranları deli gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Bu Crossover'lar baya tutuldu ülkemizde, yerden yüksek olmaları özellikle bayan sürücülerin çok hoşuna giden bir özellik, önceden Qashqai, CR-V, Tiguan gibi C sınıfı üzerine yapılan araçlar varken daha sonra bu B Sınıfından bozma olanları türedi, Captur, 2008, Mokka, Juke, Renegade, bu 500X vb. Yerden az yüksek diye talep çok olunca, fiyatlarıda maalesef çok.

    Araçta malzeme kalitesi vb çok iyi deniyor heryerde, doğrudur, ama ne olursa olsun B sınıfından bozma crossover araca bu kadar para bağlanmaz arkadaş. Üstelik markasıda insanların gözünde değeri fazla yüksek olmayan Fiat. (Fiat'ı aşağılamıyorum yanlış anlaşılmasın, ama toplumumuzda çoğu kişide uyandırdığı algı, Doblo, Linea ve Albea'dan ibaret.)

    Fiat 500X Popstar 1.6 MultiJet 120HP 71.900 TL - Donanımı gayet yeterli gibi gözüküyor ama Skoda Yeti ondan sadece 1.100 TL fazlasına daha çok şey sunuyor. (15bg fazlası var demeyin sakın, chiple 1.6 TDI'da 140 bg oluyor)

    Skoda Yeti 1.6 TDI CR Greenline Manuel / 105 HP 73.000 TL

    Yeti'ye denk donanım için 78.400 tl verilmesi gerekiyor, o da çok. Nede olsa biri C sınıfı biri B sınıfı.

    Bu yorumdan arabaya çamur attığım anlaşılmasın, araç gayet güzel olmuş, ucube olan 500L'den çok daha güzel duruyor, ama fiyatları malesef fazla, 1.4 170 bg otomatik 4x4 modeli için 90-100bine çıkıldığında 2.el olarak hiç tutulmayan Freemont alınır, çok daha büyük (2sınıf daha büyük 500X'den) , 2.0 litre 170 hp 4x4, daha mantıklı bir tercih.

    bu araç pahalı bencede yalnız şöyle bir durum var fiat ın son çıkardığı araçlara bakıp halen albea,palio veya sadece linea yı düşünen insan cahildir zaten türk toplumun çoğu konudada cahil ve ön yargılı olduğu için direk tükaka sıfatı yapıştırmaktadır.Ancak şu bir gerçek ki punto,bravo,500 serisi hepsi sınıflarına göre gayet başarılı ve kaliteli araçlardır.500X in fiyatına gelince fiyat fazla olabilir ancak rakipleri olan mokka , juke , captur vs. gibi modellerden aşağı hiçbir yanı olmadığı gibi üstün noktaları vardır.




  • bu 9 ileri dizelde de kullanılacak mı_?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurr1903

    bu 9 ileri dizelde de kullanılacak mı_?

    Şu anda böyle bir durum yokmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Bu Crossover'lar baya tutuldu ülkemizde, yerden yüksek olmaları özellikle bayan sürücülerin çok hoşuna giden bir özellik, önceden Qashqai, CR-V, Tiguan gibi C sınıfı üzerine yapılan araçlar varken daha sonra bu B Sınıfından bozma olanları türedi, Captur, 2008, Mokka, Juke, Renegade, bu 500X vb. Yerden az yüksek diye talep çok olunca, fiyatlarıda maalesef çok.

    Araçta malzeme kalitesi vb çok iyi deniyor heryerde, doğrudur, ama ne olursa olsun B sınıfından bozma crossover araca bu kadar para bağlanmaz arkadaş. Üstelik markasıda insanların gözünde değeri fazla yüksek olmayan Fiat. (Fiat'ı aşağılamıyorum yanlış anlaşılmasın, ama toplumumuzda çoğu kişide uyandırdığı algı, Doblo, Linea ve Albea'dan ibaret.)

    Fiat 500X Popstar 1.6 MultiJet 120HP 71.900 TL - Donanımı gayet yeterli gibi gözüküyor ama Skoda Yeti ondan sadece 1.100 TL fazlasına daha çok şey sunuyor. (15bg fazlası var demeyin sakın, chiple 1.6 TDI'da 140 bg oluyor)

    Skoda Yeti 1.6 TDI CR Greenline Manuel / 105 HP 73.000 TL

    Yeti'ye denk donanım için 78.400 tl verilmesi gerekiyor, o da çok. Nede olsa biri C sınıfı biri B sınıfı.

    Bu yorumdan arabaya çamur attığım anlaşılmasın, araç gayet güzel olmuş, ucube olan 500L'den çok daha güzel duruyor, ama fiyatları malesef fazla, 1.4 170 bg otomatik 4x4 modeli için 90-100bine çıkıldığında 2.el olarak hiç tutulmayan Freemont alınır, çok daha büyük (2sınıf daha büyük 500X'den) , 2.0 litre 170 hp 4x4, daha mantıklı bir tercih.

    yeti için C 500x için B sınıfı mi dediniz yoksa söylemek istediğinizi ben mi yanlış anladım? 500x 2.5 cm daha uzun 3 mm daha geniş. Yükseklik bakımından yeti 9.1 cm daha yüksek. Sınıf farkı nasıl oluyor?

    Evet Yeti için C, 500x için B dedim doğrudur. Dingil mesafeleri aynı, 500x daha uzun. Fakat şöyle bir örnek vereyim, Skoda Octavia 4.65 uzunluğunda C sınıfında, BMW 3 Serisi, 4.62 boyunda D sınıfında yer alıyor. İkiside birbirinin rakibi değil, farklı sınıftalar. İnternetten araştırma yaparsanız Fiat 500X'in Mini Crossover SUV sınıfında konumlandırıldığını göreceksiniz, Skoda Yeti ise Compact SUV ( C sınıfına tekabül ediyor) diye geçiyor.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_500X

    http://en.wikipedia.org/wiki/Skoda_Yeti

    Bu linkte tam anlatmak istediğimden bahsedilmiş biraz ingilizceniz varsa anlayacaksınız

    http://fortune.com/2014/10/30/subcompact-suvs/

    Skoda Yeti'nin yer aldığı Platformun linkini veriyorum, Audi Q3 ve VW Tiguan ile aynı platformda'lar ve bu platformda üretilen B sınıfı bir araç yok (Beetle'ı B sınıfı olarak sayamayız özel bir araç kendisi), araç C sınıfında konumlandırılmış. PQ35 platformun ismi, araçların hepsi kompakt, Polo, İbiza ve Fabia gibi B sınıfı olan araçlar ise PQ25 platformunda.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_A_platform#A5

    Yeni Passat ve Golf de aynı platformda ama aralarında sınıf farkı var.

    Skoda Yeti'nin segmentini fiyatlaması ele veriyor. Gerçekten C olsa Qashqai fiyatına satarlardı. Gelgelelim Juke ile paralel herşeyleri.

    Evet orası öyle, ama ben VW'nin bu platformunda yer alıpta B sınıfında olan bir araç yok dedim, farklı sınıftaki araçlar aynı platformda olamaz demedim.

    Fiyatlama konusunda ise bence diğer markalar yüksek araca olan talepten ötürü b crossoverların fiyatlarını şişirdiler, Yeti'nin fiyatları ise bu piyasada gayet normal, tabi araba her ne kadar makyaj yediyse de, eskidiğini belli ediyor, ayrıca arka tasarımı cidden kötü, doblo gibi duruyor.

    @auto_man Hocam aslında aynı şeye tekabül ediyor, neden böyle dediklerini bilmiyorum açıkçası, Hatta Opel Mokka içinde subcompact demişler, 500X için mini crossover, ama ikiside aynı sınıfta yer alıyor, yani iki terimde b sınıfı için söyleniyor, A segmenti araçlar için ise City Car diyorlar. Yani Subcompact ve Supermini B sınıfı için geçerli.




  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Tespitlerinizin tamamı doğru, aynı fikirdeyim

    Benim genel isyanım, Crossover'ların yüksek fiyatlı olmaları, bence pekte bir avantajları yok, araziye giriyorlarmı hayır (çok nadir), e ne anlamı var o zaman 5 10 cm tepeden bakacam diye yüksek araca fazladan o kadar vermenin. (Bunu yüksek araç sevdalısı bayanlara anlatmak lazım) Sonuçta hepsi temelinde hatchback araçlar.
  • Dizel otomatik Seat Leon 68bin lira... 60Bin Liraya bu aracı alabilirim. Leondan küçük bir arabaya niye 90 bin lira vereyim ki? 90 bine Fiat Linea niye alayım?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.