Şimdi Ara

Amerikadan iPhone 3G !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar amerikadan iphone 3 g sözleşme yapmadan nası alabiliriz ? Doğu bankta vs yerlerde dolu var hepsi sözleşme yaparak almadılar heralde ? Nereden temiz edebiliriz ? Ne kadar öderiz ? Maksimum ne kadar getirebiliriz alan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler



    _____________________________
  • yokmu cevap yazıcak biri ?
    _____________________________
  • Amerika da da vardır doğubank gibi yerler.. Her halde onlar da oradan çekiyordur malları. Zaten işin püf noktası bilinseydi, doğubanktan değil oradan alınırdı direk.
    _____________________________
  • www.ebay.com

    cok kıyak aletler bulabilrsn.

    iPhone 2g aldım arkadaşıma sıfır 1 hafta oldu daha yeni. amerikadan gelrken arkadaşım gelcek.

    eBay de bulamayacagın sey yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dynner -- 20 Eylül 2008; 20:16:11 >
    _____________________________


    iPhoneia.net

    Professional iPhone User & Tamir & Yedek Parca & Teknik Destek
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    iPhone 5G
    12 yıl önce açıldı
    İPHONE 4S İcloud Sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.