Şimdi Ara

ETEN GLOFIISH Paylaşım Başlığı (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
180
Cevap
2
Favori
18.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koppa



    Rica ederim. Windows tanıdığı dosyaların uzantılarını gizler. Uzantıları göreblmen için burdaki gibi yapman lazım. ( İşin bitince bu ayarı eski haline getir)




    DOSTUM COK SAGOL.. 1-2 GUN ICINDE DENEYECEGIM. SANIRIM SENI DAHA COK RAHATSIZ EDECEKMISIM GIBI GOZUKUYOR. :) BU ARADA ILGILI SITEYE DE DAHA ONCEDEN BU KONUYLA ILGILI MESAJLAR BIRAKMISTIM.. ORDA KARSILASMAMISIZ. :)





    ustad aynen dosyanın uzantısını gonderdıgın lınktekı gıbı ayarları degıstırıp, dosyanın uzantısını DAT ı silip bin i ekledım. bilgisayar eskı halınde umarım rom u da kurabılırım. tekrar sagolasın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jokerworld -- 15 Nisan 2009; 14:26:25 >
    _____________________________




  • [
    quote:

    Orjinalden alıntı: koppa



    Rica ederim. Windows tanıdığı dosyaların uzantılarını gizler. Uzantıları göreblmen için burdaki gibi yapman lazım. ( İşin bitince bu ayarı eski haline getir)










    DOSTUM MERHABA.. SOYLEDIKLERINI HARFIYEN YAPTIM. USBDLUpdate_Console.exe yi tıklayınca ekran 1 saniyeliğine kararıp tekrar beyaz haline dönüyor. Ancak pili çıkarıp takınca düzeliyor. Acaba cihazda ROM yüklemekle ilgili falan bir koruma olabilir mi?. Aklıma başka birsey gelmiyor... Veya başka bir yol var mı?
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jokerworld

    DOSTUM MERHABA.. SOYLEDIKLERINI HARFIYEN YAPTIM. USBDLUpdate_Console.exe yi tıklayınca ekran 1 saniyeliğine kararıp tekrar beyaz haline dönüyor. Ancak pili çıkarıp takınca düzeliyor. Acaba cihazda ROM yüklemekle ilgili falan bir koruma olabilir mi?. Aklıma başka birsey gelmiyor... Veya başka bir yol var mı?


    Büyük harflerle yazmasan da ben okuyabiliyorum @jokerworld. Şimdi cihazında offical rusça rom yüklü ve yanlış rom yüklemesi yapmadın değil mi?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koppa


    Büyük harflerle yazmasan da ben okuyabiliyorum @jokerworld. Şimdi cihazında offical rusça rom yüklü ve yanlış rom yüklemesi yapmadın değil mi?




    Çok fazla alıntı yaptığım için rahat okunabilsin diye büyük yazıyorum.. :)

    Cihazda evet offical rusça rom yüklü. Daha önceki mesajlarında belirtmiş olduğun link ten yükleme yaptım. Ayrıca o linkin bulunduğu siteye de mesaj attım.. Seni oradada yakalayabilme umuduyla :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jokerworld -- 16 Nisan 2009; 14:06:59 >
    _____________________________




  • merhabalar eten x500+ şarjda iken yaklaşık olarak 5 saat gibi bir süre müzik dinlemedeyken sanırım hoparlör patladı şimdi az ve cayırtılı ses çıkıyor etenin servisleri nerelerdedir bilgisi olan varmı teşekkürler
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: biber10

    merhabalar eten x500+ şarjda iken yaklaşık olarak 5 saat gibi bir süre müzik dinlemedeyken sanırım hoparlör patladı şimdi az ve cayırtılı ses çıkıyor etenin servisleri nerelerdedir bilgisi olan varmı teşekkürler

    ultravizyon,eteni bıraktı,büyük ihtimal servisi yok.........
    _____________________________
  • Eten teknik servisi ile ilgili bilgiler aşağıda arkadaşlar. Eten' in başka servisi yok. Bir kaç ay önce bizzat uğramıştım servise, hizmet veriyordu. Son durum nedir bilemiyorum.


    Teletek A.Ş.
    Tel: 0216 369 96 83
    Sahrai Cedid mahallesi Mengi sokak Telecity iş merkezi No:26/4 Kadıköy-İSTANBUL
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akay635

    Eten teknik servisi ile ilgili bilgiler aşağıda arkadaşlar. Eten' in başka servisi yok. Bir kaç ay önce bizzat uğramıştım servise, hizmet veriyordu. Son durum nedir bilemiyorum.


    Teletek A.Ş.
    Tel: 0216 369 96 83
    Sahrai Cedid mahallesi Mengi sokak Telecity iş merkezi No:26/4 Kadıköy-İSTANBUL


    teşekkürler ama ultravizyon eteni bırakmasına bırakmış olabilir ancak bu durumda bizlere verilen garanti belgesi geçersiz olmaması gerekli
    bu durumda satın alınan bayii sorumlu olması gerek gibime geliyor. mavi bilgisayara mail attım cevap gelmiş ürünü arıza durumunu belirten bir not ile aşagıdaki adrese gönderin şeklinde bakalım sonuç ne olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biber10 -- 3 Haziran 2009; 1:27:20 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: biber10

    teşekkürler ama ultravizyon eteni bırakmasına bırakmış olabilir ancak bu durumda bizlere verilen garanti belgesi geçersiz olmaması gerekli
    bu durumda satın alınan bayii sorumlu olması gerek gibime geliyor. mavi bilgisayara mail attım cevap gelmiş ürünü arıza durumunu belirten bir not ile aşagıdaki adrese gönderin şeklinde bakalım sonuç ne olacak


    Aşağıdaki adres dediğin hangi adres ?
    _____________________________
  • mavi bilgisayarın ankara yeni mahalledeki adresi
    _____________________________
  • merhaba Arkadaşler ;
    siteye yeni üye oldum bende eten glofiish x650 var ve İGO2006 plus kullanıyorum ve arada memory full diye hata veriyor ve kitleniyor '' FISH_TOUCH_FIX_BY_GreateVK.CAB'' diye bir şey vardı ve setap xmls uzantılı cep telefonunda çalıştıramadım bu konuyla ilgile bana yardım ede bilirmisiniz..
    _____________________________
  • arkadaslar bende goldfish x650 yurtdisindan alinma rusca bir ppc bulunmakta ama surekli wifi hatasi vermekte ve wifi calisiyor gorunmekte hata kodu wifi_01=? ne benzer bir hata bu konuyla ilgili bana yardimci olabilecek arakdas varsa sevinirim simdiden tesekkurler
    _____________________________
    akrebin kiskacinda yogurmus bizi kader
  • @sescoskoc
    Arkadasım igo calıstırmadan once task maneger dan acık kalmıs ve ram tuketen prog ları kapa o zaman ram yeter.Ve .cab dosyalarını acadan cıhazına koy ve tıkla o zman calısırlar.
  • @yusufkaya
    arkadasım bence arızayla filan ugrasmawww.eten-users.eu adrsinden cihazına uygun bir rom bul ve yukle.
  • Hata kodu tam olarak hwifi_off_result = ?

    yardimlarinizi bekliyorum

    quote:

    Orijinalden alıntı: yufuskaya

    arkadaslar bende goldfish x650 yurtdisindan alinma rusca bir ppc bulunmakta ama surekli wifi hatasi vermekte ve wifi calisiyor gorunmekte hata kodu wifi_01=? ne benzer bir hata bu konuyla ilgili bana yardimci olabilecek arakdas varsa sevinirim simdiden tesekkurler
    _____________________________
    akrebin kiskacinda yogurmus bizi kader
  • ustat sorunun romdan kaynaklandiginimi soyluyorsunuz
    quote:

    Orijinalden alıntı: sascohiba

    @yusufkaya
    arkadasım bence arızayla filan ugrasmawww.eten-users.eu adrsinden cihazına uygun bir rom bul ve yukle.
    _____________________________
    akrebin kiskacinda yogurmus bizi kader
  • rom yeniledim ama faydasi yok ayni sorun devam ediyor yardimci olacak arkadaslara simdidfen tesekkurler
    _____________________________
    akrebin kiskacinda yogurmus bizi kader
  • @yusufkaya
    Sitede senin sorununu yasayan bir arkadas su sekil cozum buldugunu soylemis cihazın pilini cıkarıp bir poset icinde 1 gun sureyle derindondurucuya koymus ve problem bırdaha tekrar etmemıs.Fakat baska 1 2 arkadasta yeni rom kurulumuyla problemın giderildigini soylemis.Bence kullandıgından baska bir rom secip yukle bir oyle dene.Hatanın donanımal degıl yazılımsal oldugunu dusunuyor arkadaslar.Belli bir sure pili dısarda tuttugun zaman ve sogukta butun var olan uzerınde akım gacıren yada barındıran elektronık parcaların arındıgını dusunuyor bu arkadas.Ben elektronıkten cok anlamam ama ben olsam denerdım zira boyle bır arıza cıkaran cıhaza bu sekıl bır ceza uygundur dıye dusundum.:)
  • @yusufkaya yüklediğin ROM ların sürümlerine dikkat et. Bence de yazılımsal bir sorun olabilir. Ya da kurduğun başka bir programdan dolayı olabilir. Farklı bir ROM yükleyip HARD-RESET attıktan sonra hiç bir program yüklemeden wi-fi yi deneyin derim. Start -> Settings -> System -> About' tan ROM sürüm numarası öğrenilebilir.
    _____________________________
    Skoda Yeti 1.2 TSI DSG

    Bilgi paylaşılarak artar, azalmaz!!!
    Bende bir yumurta var; sende bir yumurta var. Eğer sen bana bir yumurta verirsen, ben sana bir yumurta verirsem, sende bir yumurta; bende bir yumurta olur. Şayet, sende bir bilgi var, bende bir bilgi var. Ben sana bir bilgi verirsem, sen bana bir bilgi verirsen, sende iki bilgi, bende iki bilgi olur. (Konfüçyüs)
  • saolun arkadslar evet ingilizce bir sitede ayni dondurucu olayini anlatmisti deniyorum kesin sonuc cikarsa iletirim tesekkurler
    _____________________________
    akrebin kiskacinda yogurmus bizi kader
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.