Şimdi Ara

Eksik Yansıtılan Ücret sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, yaklaşık 1.5 ay önce Türk Telekom ile taahhüt yenileme konusunda 35 liraya anlaşmıştım. 2 fatura 40 lira gelince arayıp durumu kendilerine sormak istedim. Eksik yansıtılan ücret ile ilgili bir şeyler zırvalayıp kendi yaptıkları sistemsel hatayı zorunlu olarak 1 yıl boyunca bana yansıtacaklarını söylediler. Bu konu hakkında nerelere-hangi kurumlara şikayette bulunabilirim bana yardımcı olur musunuz lütfen? Eğer aynı konu açıldıysa özür dilerim beni oraya yönlendirebilirsiniz.



  • Konu açıldı ama nasıl yaptılar bilmiyorum BTK birşey yapmıyor en iyisi tüketici hakem heyeti bütün faturalı ekleyin ama
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    konuyu bulamadım bana atabilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.