Şimdi Ara

ekran kartı driver ı yükleyememe sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar iyi günler;
    dizüstü bilgisayarımda ekran kartını yükleyememek ile ilgili bir sorunum var anlatmaya çalışayım;
    samsung np355v5c-s0btr modeli amd radeon hd 7600 m +7660 g ekran kartı bulunuyor ancak aygıt yöneticisinde bu isimler görünmesine rağmen üzerlerinde ünlem işareti var çift tıklayıp baktığımda kod 43 hatası görünüyor, bir çok forumdan da araştırma yaptım bir sürü şey denedim ancak sorunu aşamadım,ekran kartının driver ni yüklemeye çalıştığımda yükleme esnasında ekran kararıyor ve o şekilde kalıyor bir süre sonrada bilgisayar kendini kapatıyor açıldığında yine bir değişiklik yok.
    aygıtları kaldırıp sonrasında yükleme denedim olmadı,güncelleme denedim olmadı,tekrar formatladım olmadı,kendi internet sitesinden driver yükleme yardımcısı vs. bir çok şey denedim ancak sonuç aynı, bu arada bilgisayarımı ilk aldığımda win 8 vardı sonradan win 10 a güncelleme yaptım. hdd bozulunca yeni bir ssd alıp kurulumu yaptım sonrasında bu sorunu aşamadım. yardımcı olabilirseniz sevinirim.







  • aynı sorun bendede var.çözebildinizmi?
  • serin_su842 S kullanıcısına yanıt
    Windows 10 ile amdnin uyumsuzluklari var şuan. Yakinda düzelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serin_su842 S kullanıcısına yanıt
    Beyler Driver Easy diye bir program var Yüklüyorsun kendi kendi kendie bütün driverları günceliyor ben size craklisni vericem
    http://dhbr.co/bs7Y

    Buyrun bunu yükleyin Yükledikten sonra crak dosyasını acın 100 years tıklayın ' License.dat ' adlı dosayı koplayalayın windows başlata girin %appdata % yazı sonra


    \AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy Buraya atıyorsunuz
  • serin_su842 S kullanıcısına yanıt
    Hacı benim elimden bukadar geliyor sarnım sen cift ekran kartı felan kullanıyrsn bişeyler var oratada ama anlamadım
  • Merhaba, aynı sorun bende de var. Çözebildiniz mi acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.