Şimdi Ara

Egea 1.3 dizel aracın motorun ısınma sorunu! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
1
Favori
7.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07

    Renault 1.5 dci lerin 75 bg intercooler yok bu sebepten çabuk ısınıyor.

    İntelcool var araçaçta, hem intelcool turboyu soğutuyor kaloriferle alakası yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim multijette gec isiniyor.
    Yanliz arabaya binip sicak kaloriferi tam gaz acarsaniz gun icinde bile arabayi isitamazsiniz.

    Araci calistirin yola cikin. Kaloriferi hic acmayin. Bir sure sonra cabucak hararetin kalktigini goreceksiniz. Hararet kalkinca sicak kaloriferi 2. Kademede ic silkulasyon dugmesine basip calistirin. Boylece kaloriferiniz motor suyunu daha az sogutur. Ic silkulasyon dugmesi onemli cunku disardan aldiginiz soguk havayi kalorifer peteginden gecirirseniz hem arabaniz zor isinir hemde motor suyu cabuk sogur. Bugu problemi olursa ac dugmesine basip klimayi devreye alin.
    Ben her sabah boyle yapiyorum. 4 - 5 km icinde arabanin sogugu kiriliyor, usumuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault 1.5dci motorlarında intercooler yok siz klima radyatörü ile karıştırıyorsuz galiba ...
    İntercooler turboyu soğutur. Evet ama turbo sıkıştırma yaptığı hava motora basıyor sıcak hava basarsa çabuk isinir. Yok intercooler soğuttugu havayı basarsa geç ısınır.
    Edit: 75 bg olanlarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcu07 -- 10 Aralık 2016; 9:59:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mitsubishi ASX aracim var kışın en soğuk aylarda bile 1 km düz yolda gideyim hemen ısınmaya başkar araç, hatta hararet 90 a gelsin 30 dereceye ayarlayin 2. Kademe de 5 dakika duramazsiniz arabada o kadar güzel isitir.


    Bu kadar randimanli calisan klima sisteminde bile Uludağdan şehir merkezine inerken -2 derece kar yagisi altinda hararetin eriyip gittiğine tanik olmuştum yine -15 derecede uludağın köylerinden 900-1000 rakmdan 155 rakima inerken arabanjn harareti 0 a inmişti.

    Bunun sebebi yokuş aşağı viteste inerken gaza basmamamiz sebebiyle motora yakıt gitmemesi.
    Buz gibi havaninda direkt olarak motora girmesidir.

    Karton yada bi bez gazete parcasiyla radyatörü kapatsak sorun bi nebze cozulebilir kis aylarinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07

    Renault 1.5dci motorlarında intercooler yok siz klima radyatörü ile karıştırıyorsuz galiba ...
    İntercooler turboyu soğutur. Evet ama turbo sıkıştırma yaptığı hava motora basıyor sıcak hava basarsa çabuk isinir. Yok intercooler soğuttugu havayı basarsa geç ısınır.
    Edit: 75 bg olanlarda

    1.5 DCİ lerde hava sıcaklığı 7 derecenin altında olduğunda resistansla aracın içi ısıtılıyor, motor soğuk olsa bile, aracım Clio Grand Tour yeni aldım, bu özelliğini görünce çok şaşırdım ve mutlu oldum.
  • 1.3 doblo var genelde gideceğimiz yere ulaştığımız da biraz ısınıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW kullaniyorum sonuc pek farkli degil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 95'lik motor astrada eksi derecelerde bile hemen ısınıyordu 1 km içinde. Motor değil de araç setup'ları şle ilgili olabilir. 1.6 EHdi hemen ısınıyor. 1.6 Crdi biraz daha geç ısınıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07

    Renault 1.5dci motorlarında intercooler yok siz klima radyatörü ile karıştırıyorsuz galiba ...
    İntercooler turboyu soğutur. Evet ama turbo sıkıştırma yaptığı hava motora basıyor sıcak hava basarsa çabuk isinir. Yok intercooler soğuttugu havayı basarsa geç ısınır.
    Edit: 75 bg olanlarda

    Euro 5 75 liklerde intercooler var bir renault servisine git sor. Görmesem bilmesem neyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki arkadaşlar sabahları aracı ne kadar ısıtmak gerekir 1 dakika yeterlimidir istanbul için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karton çözümü en mantıklısi galiba. Önceki aracım punto da bu yöntemi uymuyordum. Ama bu egea nın on panjur bu işlem için uygun görünmüyor. panjurun arkasın dan bir çözüm bulmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07

    Renault 1.5dci motorlarında intercooler yok siz klima radyatörü ile karıştırıyorsuz galiba ...
    İntercooler turboyu soğutur. Evet ama turbo sıkıştırma yaptığı hava motora basıyor sıcak hava basarsa çabuk isinir. Yok intercooler soğuttugu havayı basarsa geç ısınır.
    Edit: 75 bg olanlarda

    ya bilmeden ötme arkadaşım şimdi otoparka indirip bana resmini çektireceksin bal gibide var

    aracım : 2014 Megane 1.5 DCİ EDC 110hp
  • snatch1903 kullanıcısına yanıt
    Dizel araçlar hareket etmeden ısınmıyor. İstersen 5dk bekle. Ben 15 sn bekleyip devam ediyorum.
  • extecher kullanıcısına yanıt
    Aynen bu konuda görüş belirtmek istemiştim.
    Bende 1.6 dizel de bu durumu yaz kış yaşıyorum. Uzun bir inişte gaz vermezsen cut off sağ olsun ısı hemen düşüyor.
  • 1.6 TDI 110 hp CXXB euro 6 motorlu skoda octavia da 3-4 km içinde motor sıcaklığı 60 a dayanıyor,bir sıkıntı olmadan.kaloriferi açınca bile.buralarda şuanda hava sıcaklığı 3-4 derece civarı.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.