Şimdi Ara

Dizel Otomatikler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şu 4 dizel otomatikten siz olsanız hangisini tercih edersiniz ve neden?

    Seat Leon 1.6TDI DSG
    Peugeot 306 1.6HDI Auto6R
    Citroen C4 1.6HDI MCP
    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dualogic

    Bir de bu araçlardan herhangi birisi, sizce, sorunsuzluk bakımından diğerlerinden üstün müdür?

    Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi italianbmt -- 5 Haziran 2010; 16:58:33 >



  • şahsi fikrim leon olurdu

    bana göre dış tasarım harika, motor performans ve ekonomisi gayet yeterli, dsg alternatifsiz..sadece iç tasarımı çok vasat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    Arkadaşlar şu 4 dizel otomatikten siz olsanız hangisini tercih edersiniz ve neden?

    Seat Leon 1.6TDI DSG
    Peugeot 308 1.6HDI Auto6R
    Citroen C4 1.6HDI MCP
    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dualogic

    Bir de bu araçlardan herhangi birisi, sizce, sorunsuzluk bakımından diğerlerinden üstün müdür?

    Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    Arkadaşlar şu 4 dizel otomatikten siz olsanız hangisini tercih edersiniz ve neden?

    Seat Leon 1.6TDI DSG
    Peugeot 308 1.6HDI Auto6R
    Citroen C4 1.6HDI MCP
    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dualogic

    Bir de bu araçlardan herhangi birisi, sizce, sorunsuzluk bakımından diğerlerinden üstün müdür?

    Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.
    konu sadece motor şanzıman ise leon




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    konu sadece motor şanzıman ise leon

    Alıntıları Göster
    şuanda hiçbir otomatik şanzıman DSG nin eline su dökemez(smgII,powershift hariç, ancak hangi modellerde var bunlar).
    DSg arıza yapabilir bu ayrı konudur. ancak gerçekten otomatik şaznıman anlayışında devrim niteliğindedir. otomatik şanzımanların çoğunun bu yönde gelişim göstereceği açık.
    vw aslında sağlamlığıda çözdü ancak sanırım maliyet kaygılarından ıslak 7dsg (dq500) yi standart yapmıyor. bence şuanki dsg fiyatına bunu verse çok daha mantıklı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    şuanda hiçbir otomatik şanzıman DSG nin eline su dökemez(smgII,powershift hariç, ancak hangi modellerde var bunlar).
    DSg arıza yapabilir bu ayrı konudur. ancak gerçekten otomatik şaznıman anlayışında devrim niteliğindedir. otomatik şanzımanların çoğunun bu yönde gelişim göstereceği açık.
    vw aslında sağlamlığıda çözdü ancak sanırım maliyet kaygılarından ıslak 7dsg (dq500) yi standart yapmıyor. bence şuanki dsg fiyatına bunu verse çok daha mantıklı olur.

    Alıntıları Göster
    Benim tercihim C4 olurdu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Werner Heisenberg

    Benim tercihim C4 olurdu

    Alıntıları Göster
    DSG olduğu için leon.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    DSG olduğu için leon.

    Alıntıları Göster
    DSG
  • 308
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    308
    leon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    308
    +1 leon DSG
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BusinessAnalyst

    +1 leon DSG

    Alıntıları Göster
    leon dsg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    leon dsg

    Alıntıları Göster
    Seat Leon 1.6TDI DSG
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feylesof2150

    Seat Leon 1.6TDI DSG

    Alıntıları Göster
    Leon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Leon

    Alıntıları Göster
    Leon Dsg tabiki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    Leon Dsg tabiki.

    Alıntıları Göster
    308 derim hem çok az yakıyor rakiplerine göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    308 derim hem çok az yakıyor rakiplerine göre

    Alıntıları Göster
    308 motor performansı güzel, ancak yol tutuş fren performansı, ağır ve tepkisiz direksiyonu, sert süspansiyonu ile kaybediyor. her nekadar çok yaktırsada klasik tam otomatikleri sağlamlık ve konfor düşünüldüğünde tercih ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 7 Haziran 2010; 14:07:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    Arkadaşlar şu 4 dizel otomatikten siz olsanız hangisini tercih edersiniz ve neden?

    Seat Leon 1.6TDI DSG
    Peugeot 306 1.6HDI Auto6R
    Citroen C4 1.6HDI MCP
    Fiat Bravo 1.6 Multijet Dualogic

    Bir de bu araçlardan herhangi birisi, sizce, sorunsuzluk bakımından diğerlerinden üstün müdür?

    Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.

    Yukarıdakilerin tamamı yarı otomatik olarak tabir edilen normal şanzuman üzerine otomatikleştirilmiş vites kutusu eklenmiş olan versiyonlardır. Leon'un üstünlüğü vites geçişlerini hissettirmemesi, Dsg'nin olduğu modellerde ESP'nin standart olmasıdır. Hill Holder'ı inşallah koymuşlardır. Listeye yarı otomatik olarak Auris'in ve Golf'ün; 4 ileri tam otomatik olan ve şehir içi tüketimi yarı otomatik modellere göre kısmen yüksek olan İ30'un eklenmeside uygun olacaktır. Peugeot ve Citroën'ün kaliteleri birbirlerine çok yakındırlar, Peugeot biraz daha kalitelidir. Aşağıdaki listede donanım ve marka imajından çok düz- otomatik vites arasında ilk maliyet ve vites farkına bakmayı düşünüyorum. Çünkü araçların hepsi compakt sınıf ve markalar kıran kırana mücadele ediyorlar. Para sorunu olmayanlar zaten dolu olan donanımları tercih ederler. Benim bakacağım kısım eşit motorlardaki(yaklaşık bg'de olanlar) giriş donanımlarıdır.

    Sırasıyla dizel manuel-dizel otomatik fiyatları
    Seat:
    1.6 lt TDI CR 105 hp Style 45.000 43.500

    1.6 lt TDI CR 105 hp DSG Style 48.000 48.000 Fark: 4500 TL (WV'deki Comfortline donanıma karşılık geliyor. WV ile arasındaki ilk mailyet farkı ise Comfortline donanım +5900 TL. Donanım benim için önemli değil diyenler Seat Style yerine Golf Trendline'a bakabilirler aradaki ilk maliyet farkı +1900 TL ).

    WV:
    1.6 lt TDI CR 90 hp Trendline 43.000

    1.6 lt TDI CR 105 hp Trendline 44.600
    1.6 lt TDI CR 105 hp DSG Trendline 49.900 Fark: 5300 TL

    1.6 lt TDI CR 105 hp Comfortline 48.400
    1.6 lt TDI CR 105 hp DSG Comfortline 53.900 Fark: 5500 TL

    TOYOTA:
    Yenilenen Auris Dizel 1.4 D-4D 90 hp Comfort Extra 43,300
    Yenilenen Auris Dizel 1.4 D-4D 90 hp Comfort Extra M/M 45,500 Fark: 2200 TL

    Yenilenen Auris Dizel 1.4 D-4D 90 hp Comfort Plus 45,800
    Yenilenen Auris Dizel 1.4 D-4D 90 hp Comfort Plus M/M 48,000 Fark: 2200 TL

    Peugeot:
    Comfort - 1.6 HDi 110 bg - 5 ileri man. 43.950 40.990 Fark: 2060 TL
    Comfort - 1.6 HDi 110 bg - Auto6R 46.090 43.050

    Comfort Pack - 1.6 HDi 90 bg - 5 ileri man. 42.540 39.600
    Comfort Pack - 1.6 HDi 110 bg - 5 ileri man. 44.300 41.340 Fark: 1740 TL

    Millesim - 1.6 HDi 90 bg - 5 ileri man. 43.490 40.300
    Millesim - 1.6 HDi 112 bg - Auto6R 47.390 44.100 Fark: 3800 TL(Aradaki farkın fazla olması motor gücü farkı ve yeni donanım, yenilenmiş motor(112 bg) olması)

    Citroën:
    C4 1.6 HDi 92 HP SX 5K 40.440 TL 39.440 TL
    C4 1.6 HDi 110 HP SXPK 5K 44.400 TL 43.400 TL Fark: 3960 TL (Aradaki farkın fazla olması donanım üstünlüğü biri PK; diğeri sxpk)

    C4 1.6 HDi 110 HP SX MCP 5K 44.630 TL 43.630 TL
    C4 1.6 HDi 110 HP SXPK MCP 5K 46.500 TL 45.500 TL Fark: 1870 TL

    FİAT:
    BRAVO 5K ACTIVE PLUS 1.6 MULTIJET 105 HP 39.500

    BRAVO 5K ACTIVE PLUS 1.6 MULTIJET 120 HP 40.500
    BRAVO 5K ACTIVE PLUS 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC* 42.750 Fark: 2250 TL

    BRAVO 5K DYNAMIC PLUS 1.6 MULTIJET 105 HP 42.000

    BRAVO 5K DYNAMIC PLUS 1.6 MULTIJET 120 HP 43.000
    BRAVO 5K DYNAMIC PLUS 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC* 45.250 Fark: 2250 TL

    BRAVO 5K SPORTS STYLE 1.6 MULTIJET 105 HP 44.000

    BRAVO 5K SPORTS STYLE 1.6 MULTIJET 120 HP 45.000
    BRAVO 5K SPORTS STYLE 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC* 47.250 Fark: 2250 TL

    Hyundai:
    1.6 CRDi 90PS TEAM 35.200 TL

    1.6 CRDi 115PS MODE 41.000 TL
    1.6 CRDi 115PS MODE OTM 43.100 TL Fark: 2100 TL

    1.6 CRDi 115PS MODE ESP 42.300 TL
    1.6 CRDi 115PS MODE ESP OTM. 44.400 TL Fark: 2100 TL

    1.6 CRDi 115PS MODE SR 42.200 TL
    1.6 CRDi 115PS MODE SR OTM. 44.300 TL Fark: 2100 TL

    1.6 CRDi 115PS MODE ESP SR 43.500 TL
    1.6 CRDi 115PS MODE ESP SR OTM. 45.600 TL Fark: 2100 TL

    1.6 CRDi 115PS PRIME 44.800 TL
    1.6 CRDi 115PS PRIME OTM 46.900 TL Fark: 2100 TL

    1.6 CRDi VGT 115 PS SPORTS 46.100 TL
    1.6 CRDi VGT 115 PS SPORTS OTM. 48.200 TL Fark: 2100 TL



    VAG grubu hariç diğer marka ve modellerde düz-otomatik farkı yaklaşık olarak 1750- 2250 bandında geziniyor. VAG grubunda bu fark 4500-5500 TL civarında. Motora yaptıkları yatırımı direk müşteriden tahsil ediyorler, ucuz verelim sürümden kazanalım düşüncesi yok, sürümden zaten kazanıyorlar. Birbirine denk olabilecek modelleri giriş fiyatlarına göre sıralıyorum:
    Seat 1.6 lt TDI CR 105 hp DSG Style 48.000 48.000

    WV Golf 1.6 lt TDI CR 105 hp DSG Comfortline 53.900

    Comfort Pack - 1.6 HDi 110 bg - 5 ileri man. 41.340
    Millesim - 1.6 HDi 112 bg - Auto6R 44.100

    C4 1.6 HDi 110 HP SXPK 5K 43.400 TL
    C4 1.6 HDi 110 HP SXPK MCP 5K 45.500 TL

    BRAVO 5K ACTIVE PLUS 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC* 42.750
    BRAVO 5K DYNAMIC PLUS 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC* 45.250
    BRAVO 5K SPORTS STYLE 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC* 47.250 (BRAVO'nun en dolusu bile Seat'ın fiyatına yetişemedi.)

    1.6 CRDi 115PS MODE OTM 43.100 TL
    1.6 CRDi 115PS MODE ESP OTM. 44.400 TL
    1.6 CRDi 115PS MODE SR OTM. 44.300 TL
    1.6 CRDi 115PS MODE ESP SR OTM. 45.600 TL
    1.6 CRDi 115PS PRIME OTM 46.900 TL
    11.6 CRDi VGT 115 PS SPORTS OTM. 48.200 TL (Deri döşeme dahil yok yok modeli)

    Para ve tercih sizindir efem. Kalınız sağlıcakla!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi macemre -- 7 Haziran 2010; 15:45:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    308 motor performansı güzel, ancak yol tutuş fren performansı, ağır ve tepkisiz direksiyonu, sert süspansiyonu ile kaybediyor. her nekadar çok yaktırsada klasik tam otomatikleri sağlamlık ve konfor düşünüldüğünde tercih ederim.

    Alıntıları Göster
    Seat'ta DSG varsa, Fiat'ta Multijet var
    seçim zor ama bence bravo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    Seat'ta DSG varsa, Fiat'ta Multijet var
    seçim zor ama bence bravo.

    Alıntıları Göster
    Leon derim ben.
    TDİ+DSG+Sunroof muhteşem üçlü....
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.