Şimdi Ara

DİZEL ARAÇLAR VE ARIZALARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • DIESEL YAKIT SİSTEMLERİ
    HDI : "COMMON RAİL" (ORTAK YAKIT YOLU) YÜKSEK BASINÇLI PÜSKÜRTME YOLU
    TDI : TURBO DİRECK İNJEKSİYON
    CRDI : COMMAN RAİL DİRECK İNJEKSİYON
    CDTI : COMMAN RAİL DİZEL TURBO İNJEKSİYON
    DTI : DİZEL TURBO İNJEKSİYON
    CDI : COMMAN RAİL DİRECK İNJEKSİYON
    CRD : COMMAN RAİL DİRECK
    D : DIESEL
    TD : TURBO DİESEL

    ARAÇ KODLARINDAKİ KISALTMALARIN TAMAMINDA YAKIT SİSTEMİ VE TURBO DESTEĞİ VURGULANMAKTADIR. DİZEL ARACINIZIN YÜKSEK TEKNOLOJİLİ YAKIT VE TURBO KOMPENENTLERİ SADECE BU KONUYA ODAKLANMIŞ FİRMALARDA ÇÖZÜMLENMEKTEDİR. YETKİLİ ARAÇ SERVİSLERİ BU SİSTEMLERE MÜDAHALE ETMEMEKTE BOSCH DIESEL CENTERLERDE ÇÖZÜM BULMAKTADIR

    DİZEL ARACINIZDA AŞAĞIDAKİ SORUNLAR BAŞLADIYSA EN KISA SÜREDE TEDBİR ALMANIZI TAVSİYE EDERİZ
    1-EGZOSTAN SİYAH DUMAN ATMAYA BAŞLADIYSA
    2-EGZOSTAN BEYAZ DUMAN ATMAYA BAŞLADIYSA
    3-MOTOR SOĞUKKEN GEÇ ÇALIŞMAYA BAŞLADIYSA
    4-MOTOR SICAKKEN GEÇ ÇALIŞMAYA BAŞLADIYSA
    5-MOTORDA OLAĞAN DIŞI TİTREŞİMLER HİSSEDİLMEYE BAŞLANILDIYSA
    6-ARACINIZIN SERVİSİ İNTERCOOLER YA DA BORULARDA YAĞLANMA TESPİT ETTİYSE
    7-YAKIN ZAMANDA ARACINIZ HARARET YAPTIYSA

    YAKIT SİSTEMİ VEYA TURBO SİSTEMİ ARIZALARI BAŞLAMIŞ OLABİLİR.
    1-MOTORDA GÜÇ KAYBI VARSA
    2-MOTORDA MEKANİK SES DUYUYORSANIZ
    3-SİYAH DUMAN ATIYORSA
    4-MAVİ DUMAN ATIYORSA
    5-YAĞ EKSİLTMEYE BAŞLADIYSA
    6-GAZA BASTIĞINIZDA YA DA GAZI BIRAKTIĞINIZDA 3–5 SANİYELİK ISLIK SESİNİ ANIMSATAN TURBO SESİ DUYUYORSANIZ

    TURBONUZDA SORUN VAR DEMEKTİR. O HALDE ZAMAN KAYBETMEDEN EMEK TURBOYA GELEREK ARIZANIN GİDERİLMESİNİ İSTEMELİSİNİZ.

    ARACINIZIN ESKİSİ KADAR GÜÇLU OLMADIĞINI HİSSEDİYORSANIZ PERMORMANSI DÜŞMEYE BAŞLADIYSA
    YAKIT TÜKETİMİNDE ARTIŞ GÖZLEMLİYORSANIZ
    NORMAL SEYİR HALİNDEYKEN BİRDEN ARACINIZ GÜÇTEN DÜŞÜYOR VE BELLİ ZAMAN SONRA YÂDA KONTAĞI AÇIP KAPADIĞINIZDA DÜZELİYORSA

    DİZEL AKARYAKIT SİSTEMLERİNİN UZMANI EMEKPOMPA BOSCH DIESEL CENTERE ARACINIZI GETİRMENİZ GEREKMEKTEDİR

    BU SEKTÖRDE 20 YILLIK DENEYİMİ İLE BOSCH DIESEL CENTER OLAN EMEK POMPA BOSCH TÜRKİYE VE ALMANYA NIN DA BİLGİ VE EKİPMAN DESTEĞİ İLE POMPA VE ENJEKTÖRLERİNİZİ FABRİKA STANDARTLARINA GETİRİR. ARACINIZIN FAZLA YAKIT YAKMAYARAK PARANIZIN UÇUP GİTMESİNİ ÖNLER. ARACINIZIN DÜZENLİ ÇALIŞMASINI SAĞLAYARAK HAVA KİRLİĞİNİ ÖNLER SAĞLIĞIMIZA ÖNEM VERİR. ARACINIZIN PERFORMANSINI ARTIRIR. SİZİ YOLDA BIRAKMAZ
    BOSCH DIESEL CENTER OLAN FİRMAMIZ UZMAN KADROSUYLA DİESEL AKARYAKIT SİSTEMLERİ KONUSUNDA KAZANDIĞI GÜVENİ VE HAKKI OLAN ÜNÜNÜ DÜN OLDUĞU GİBİ BUGÜNDE GURURLA TAŞIMAYA DEVAM EDECEKTİR

    BİZLER İNSANLARIN GÜVENİNİ KAYBETMEKTENSE PARA KAYBETMEYİ TERCİH EDERİZ…
    bosch dıesel center
    Tel : 0216 632 99 88







  • Çalıştığım işyerinde tez canlı bir arkadaşımız var. Wolksvagen Caddy arabası var. 2010 model. Bu arkadaş arabaya her binişinde biner binmez arabayı çalıştırırdı. Gideceği yere vardığı anda da hemen stop ederdi. Sonunda ne oldu, biliyor musunuz?

    Turbo bozuldu. Yetkili servise götürdü. 4000 TL masraf çıkmış. Dışarda özel bir serviste 2000 TL'ye yaptırdı turboyu.
  • Megane aracımda 3.vites'ten sonra 3000 devire yakın ''Enjeksion Hatası'' veriyor, bunun sebebi ve yaklaşık maliyeti hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.