Şimdi Ara

Direkteki Ankastre Hk. (Türknet-TTNET)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Türknet den internet hizmetimi alıyorum. İnternetim de ping ve hız dalgalanması sürekli oluşmaktadır. Hat zayıflaması hattım da çok yüksek.
    Türknete defalarca arıza kaydı bıraktım fakat Türk Telekom dan kimse gelip müdahale etmedi. Bende iç tesisat kontrol edip CAT6 kablo ile mevcut kablomu değiştirmek istedim. Direğe kendi imkanlarımla çıktım kutuyu kontrol ettim. Fakat içerisi tam bir felaket. Karıncılar basmış kablolar yağlanmış, oksitlenmiş. Bu durumu nasıl çözebilirim. Türk Telekom müşterisi olmadığım için beni umursamıyor bile bir çok yere şikayet kaydı bıraktım. Türknet desen aynı onlara da defalarca kayıt bıraktım hiç bir aksiyon alamadılar TT tarafından. Türk Telekoma geçsem bu işi daha mı kolay çözerler? gerçekten karşımda muhattap kimseyi bulamıyorum. :(


    Direkteki Ankastre Hk. (Türknet-TTNET)


    Direkteki Ankastre Hk. (Türknet-TTNET)

    Direkteki Ankastre Hk. (Türknet-TTNET)


    Hat Değerleri :

    Direkteki Ankastre Hk. (Türknet-TTNET)







  • ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr

    İşe yaramaz ise BTK ya TT yi şikayet ediyorsunuz. TT nin sorumluğunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    çok teşekkürler dostum buraya da mail atayım ben en garantisi. gerçi twitter dan da destek aldım dönüş bekliyorum. umarım müşterisi olmadığım için geri çevirmezler.
  • --



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi impiousgoat -- 30 Ağustos 2019; 17:50:0 >
  • Arkadaşım bu tip sorunların kaynağı ttnet. Ttnet müşterisi olsan bile fiziksel durumlarda elemanlar yetmediği için ya sallıyorlar yada oto mesaj atıyorlar.
  • TeknolojiveBililisim T kullanıcısına yanıt
    adamlar direkteki kutu bizim değil diye inkar ettiler ya. her yere mail attım nafile. bende mecbur kendim yapacağım. :(
  • cimer den şikayetime cevap geldi.

    T.C. Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)’ ne 28.08.2019 tarihinde yapmış olduğunuz 1901952543 sayılı başvurunuz 02.09.2019 tarihinde BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURUMU BAŞKANLIĞI (BTK) tarafından cevaplanmıştır:

    Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.

    Başvurunuz Kurumumuzca işleme alınmış olup işletmeciniz ile yazışma yapılması suretiyle mevzuat kapsamında sonuçlandırılmasını müteakip tarafınıza bildirilmek üzere işletmecinize iletilmiştir.
    Kurumumuz mevzuatı çerçevesinde tüketici şikâyetleri; şikâyetlerin tasnifi neticesinde şikâyetlerin yoğunlaştığı ve/veya şikâyet konusunun yaygın abone mağduriyetlerine yol açtığının anlaşılması durumunda Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır.
    Ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.