Şimdi Ara

DIKKAT: Turk Telekom prime ayrıcalık. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
4.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benimse geçişim gerçekleşti. maalesef kodlar gelmedi henüz. talebiniz alınmıştır diyor. btk üzerinden şikayet edip sonuç alanlar olmuş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • crazymecheng C kullanıcısına yanıt
    Btk dan şikayet ettim sonrasında aramışlar işteydim duymadım.
    Peşinede mesaj mail falan atmışlar aradık cart curt.
    Sonuç hala aynı.
    Twitterden yazdım gene aradılar gene aynı :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • q9a2 Q kullanıcısına yanıt
    Btk verilen cevaba itiraz edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hattımı taşıdım yarın açılıyor grubu görünce boşuna mı taşıdım dedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beni de aradılar az önce. 30GB ı hemen tanımladılar. Muud ve Tivibu Go için çalışmalar devam ediyor dediler. 30GB ı alamayanlar 4444375 prime müşteri hizmetlerinden anında aktif edebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 30 gb mesajla hallettim ondan yana sıkıntı yok.
    Tivibu ve muud işi bozuyor.
    Tivibuya bakabilseydim belki netflizk ;) almazdım.
    Benim için çokta önemli değil aslında sadece bu ayrıcalıklar için hattını taşıyacak arkadaşların bilgilenmesi için konuyu açtım.
    15 yıl vodafone kullandım ve dayatmalı iğrenç tarifelerinden kurtulmak için tt geçtim.
    6 gb 750 dk tarifeye 40 tl istersen, 48 verir 20gb kullanırım dedim :)
    Tabi birde hattın kalitesi durumu var.
    Ben genelde ev ve iş yerinde kullanacağım için çekip çekmeme sorunu olmuyor çevremde de kullananlar mevcut.
    Yotumlara göre kodları hemen gelende var benim gibi haftalarca gelmeyende sıkıntılı :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aradım müşteri hşzmetlerini. Mesajıma cevap gelmiyor dedim. Çalışma var dedi. 1 yıldır öyle diyormuşsunuz dedim. O zamanda çalışma varmıştır dedi. İyi çalılmalar dedim kapattım. Birazdan da BTK ya şikayet yazacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • q9a2 Q kullanıcısına yanıt
    Bazen diyoruz dandik bir operatör iş bilmeyenlerin hepsi Bi yerde mi toplanmış diye, şuraya bak sen bu konuyu açalı bir ay olmuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sorun geçen senede vardı, hâlâ daha var. Bence sistemsel bir hata var ama çözemiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 11 Temmuz 2020; 20:18:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    bu sorunlar hep aynı operatör de mi çıkar turktelekom turkcell olması ı için 100 fırin ekmek yemesi lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone çok daha kötü, berbat bir sistemi var. Kolay paket yüklerken kredi kartımdan çekim yapıp paketi yüklemediler. Tam 3 ay uğraştım geri alana kadar. Türktelekom a böyle bir sorun yakışmamış. Tabiki bu konularda Türkcell çok daha iyi. BTK üzerinden şikayet edip kişiye özel kod alanlar olmuş. Tahminim planlanandan çok daha fazla prime abonesi oldu. Ellerindeki muud ve Tivibu kodları bitti. Yeni kod oluşturma ike alakalı sorunları var gibi...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dtümit kullanıcısına yanıt
    İyi çalışmalar.
    Hocam alemsin :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mutalvarol M kullanıcısına yanıt
    Likayatsızkık her yerde ve her şeyde artık bunun önüne geçilemiyor malesef katlanıyoruz alternatif seçeneklerde çok az yoksa tt vaad ettiği hizmeti veremiyor diye aboneliği ilk 1 ayda iptal ederdim ama geriye pek bir seçenekte kalmıyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mutalvarol M kullanıcısına yanıt
    Benim TT'dan pek bir beklentim yok, bu tarz hizmet aksaklıklarına alışkın olduğum için main hat olarak asla kullanmam. 2-3 gün film, video vs. izlerken bana sorun çıkartmasın yeter.

    Turkcell'de bir sorun yaşayacağım ve bırak ayları 1 haftaya çözülmesin genel merkezi ayağa kaldırırım. Onca para farkını minimum sorun ve hızlı çözüm için veriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kod gelmedi Aranıza ben de katıldım avea dan 1 yıl önce türkcele geçtim tekrar aveaya geçtim aveya geçtiğim ilk gün de kodlar gelmiyor bu firma 1 yıl boyunca 1 arpa yol gidememiş ilk gün ki intibaya bak
    Turkcell de 2010 yılında fatura kesim tarihini değiştiriyorum
    Turktelekomda 2020 yılında fatura kesim tarihi degistirilmiyor
    Ses kalitesi hiç düzelme mis demek bu operatör ile yola devam edemeyeceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mutalvarol -- 12 Temmuz 2020; 9:6:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mutalvarol M kullanıcısına yanıt
    Aratacaktir Turkcell'i garantili

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçen arkadaşlar hep başka operatörden mi geçiyor mevcut TT müşterileri faydalanmiyor mu bu prime 45 lira paketten?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turgay0651 T kullanıcısına yanıt
    Maalesef hocam, 3 ay başka operatör kullanın öyle geçiş yapın veyahut başka operatöre geçin yine sonra Türk Telekom'a gidip yine numara taşıma talebinde bulunun, ilk ay faturaya 30 Lira ödeyerek toplam da ilk ay'a mahsus 75 Lira ödereyerek faydalanabilirsiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hâlâ prime ayrıcalık kodları gelmiyor. müşteri hizmetleri şikayet kaydı açmıyor. Çalışma var diyorlar. 1 aydır çalışma varmış. Çok can sıkıcı bir durum. Muud ve Tivibu önemli benim için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://www.sikayetvar.com/turk-telekom/ayricalik/prime?page=2
    prime ayrıcalıktan çoğu kişi mağdur şikayet var sayfalar dolusu var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.