Şimdi Ara

Digitürk ün uydu alıcı hediye kandırmacası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
15.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Digitürk e uydu alıcı hediye kampanyasından üye oldum. sunny dcr dt 5002 model bir uydu alıcısı tarafıma verildi.
    üyeliğim sona erdikten sonra kumandanın mode tuşunu kullanarak turksat kanallarını izlemeye devam ediyordum.
    Bugün tv ekranında "60 gündür digitürk kanalı izlemiyorsunuz, kumandanın mode tuşunu kullanarak, digitürk moduna geçmelisiniz ve şifreli bir digitürk kanalı izlemelisiniz" mesajı aldım. digitürk müşteri hizmetlerini aradım ve durumu aktardım. Önce 32 dk. bir telefon görüşmesi yaptım çeşitli görevlilerle, daha sonra konuyla ilgili bilgi verileceğini söyleyerek beklemeye geçtim. Tekrar arandığımda genel merkezden yapılabilecek işlemlerin yapıldığını sorun çözülmediyse sunny yetkili servisleriyle görüşmem gerektiği söylendi. Bende kendilerine bu sorunun benden kaynaklanmadığını digitürk ün bana verdiği cihaza böyle bir yazılım yüklediğini sorunu onların çözmesi gerektiğini ısrarla ve defalarca anlatmaya çalıştım. Bunun iş ahlakına ve etik kurallarına uymadığını belirttim. Bunun dışında bir şey yapamayacaklarını ifade ettiler.
    Digitürk böylelikle bende kalacağını ve kullanabileceğimi sözleşmeyle yazılı taahhüt ettiği uydu alıcısını kullanılamaz hala getirdi. Digitürk uydu alıcı bedava kampanyasından yararlanarak üye olmak isteyenlere bir kez daha düşünmelerini tavsiye ederim.







  • Aynı sorunun bendede teşkil etme olaslığı yüksek. Sonuç ne oldu acaba?
  • bu sorunu ilk defa duydum çünkü üyeliğini iptal ettiren ve uydu alıcısını türksattan kullan eski üyeler gayet rahat bir şekilde izliyor sadece artık mevcut abone olmadığı için müdahale edilemiyor yoksa bildiğiniz gibi mevcut aboneler için üyelikleri boyunca uydu alıcısı garantilidir ve değişim tamir ile değil anında başka bir uydu alıcısı verilir

    yusuf.kenan.eren@digiturk.gen.tr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yke23

    bu sorunu ilk defa duydum çünkü üyeliğini iptal ettiren ve uydu alıcısını türksattan kullan eski üyeler gayet rahat bir şekilde izliyor sadece artık mevcut abone olmadığı için müdahale edilemiyor yoksa bildiğiniz gibi mevcut aboneler için üyelikleri boyunca uydu alıcısı garantilidir ve değişim tamir ile değil anında başka bir uydu alıcısı verilir

    yusuf.kenan.eren@digiturk.gen.tr


    Ben şu anda aktif üyeyim ancak makinemde 60gün izleme sınırı menüsü var. Yani buda üyeliğim bitince bu problemle karşılaşacağım demek oluyor.
  • cihazı sunny gönderdim hiç bakılmadan geri gönderilmiş, hatta buradaki servise sıkıntı çıkarmışlar niye gönderiyorsun diye, oysa garanti belgesinde "üyeliği sona erenler için servis atmaca yazıyor." sunny arayıp sordum, ürün digitürk e ait onların teknik servisleri çözecek diyorlar. digitürk te cihaz sunny nin diyor. Çocuğa sahip çıkan yok. sorun devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcanturk

    cihazı sunny gönderdim hiç bakılmadan geri gönderilmiş, hatta buradaki servise sıkıntı çıkarmışlar niye gönderiyorsun diye, oysa garanti belgesinde "üyeliği sona erenler için servis atmaca yazıyor." sunny arayıp sordum, ürün digitürk e ait onların teknik servisleri çözecek diyorlar. digitürk te cihaz sunny nin diyor. Çocuğa sahip çıkan yok. sorun devam ediyor.

    Gelişmeleri bildirirseniz sevinirim.
  • Vaktiniz var ise eğer birgün dijitürk servisine gidin ve cihazı önlerine bırakıp halledin diyerek oturun. Siz hiç uğraşmayın sunny ilemi görüşürler dijitürk m.h. ilemi görüşürler karışmayın. Ben anlamam kampanyadan cihaz aldım ve kullanamıyorum attığınız yazılımdan dolayı , ya bunu yazılı değiştirin yada bana sorun .ıkarmıcak bir cihaz verin diyin.

    Mecbur bıraktığınız zaman anca çözüm yollarına bakıyolar. Birde size tavsiyem şikayetvar.com a yazın , çünkü orasını dijitürk genel müdürlüğü takip ediyor ve prestij açısından genelde sorunların çoğunu çözmeye çalışıyolar. Tabiiki şikayetiniz üzerinden 10 gün sonra falan irtibata geçerler sanırım...
  • Hocam tüketici şikayet sitelerinden birini dene hemen çözerler..
  • aslında kaymakamlığa bağlı tüketici hakları birimine gidiceksin,uğraşıcaksın da,zaman yok!

    ben de yeni üye oldum.daha önce kablolu tv abonesiydim.bi kaç kanal izliyorduk.apartmana merkezi uydu yapıldı.ben de receiver alacağıma kampanyalı 9.99 +4 lük digi paketini aldım.2 receiver edinmiş oldum.2 yıl sonunda 2 si de benim olucaktı,ve istediğim gibi uydu kullanabilicektim.

    1- sizle anı şekilde mi dolandırıldım? konuya yabancı olduğumdan kelimelere hakim değilim:)

    2- 2 yıl dolmadan apartmandaki merkezi uyduya bağlanabilir miyim?

    3- bana toplam paket 13.9 demişti şimdi 18 e çıkıyor.

    4-abone numaramı bilmiyorum.nerden öğrenebilirim?
  • içime ferdcasxın ruhu girdi sanki:)))

    şimdi digitürkü aradım, bana aylık ''yan oda'' adı altında 2. recieverı vermiş . ben 13.99 sanıyordum aylık ödemeyi, yan oda ile 20 ye çıktı.resmen kandırmışlar beni.şikayet ettim aldığım mağazayı.olacağı buydu.
  • Uyduyu buradaki teknik servisede götürdüm, orada yaptık diye geri verdiler evde gene aynı mesaj çıktı.
    şikayetvar.com a yazdım zaten, oradan bir yetkili aradı gerekli sinyali gönderdim açılmazsa bana not bırakın dedi.
    Eve gittim sorun devam ediyor. Dt. aradım kayıt açtırdım ilgili şahıs adına(4-5 defa kaydı yenilettim) dönüş olmadı.
    Hakem heyetine dilekçelerime hazırlamıştım ki birde bir uydu tamircisine götüreyim dedim. O da bir digitürkçü arkadaşına
    göndermiş, ücret karşılığı açtırdık ama sayaç gene aktif ve geri sayım devam ediyor. 60 gün sonra ne olacak göreceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcanturk

    Digitürk e uydu alıcı hediye kampanyasından üye oldum. sunny dcr dt 5002 model bir uydu alıcısı tarafıma verildi.
    üyeliğim sona erdikten sonra kumandanın mode tuşunu kullanarak turksat kanallarını izlemeye devam ediyordum.
    Bugün tv ekranında "60 gündür digitürk kanalı izlemiyorsunuz, kumandanın mode tuşunu kullanarak, digitürk moduna geçmelisiniz ve şifreli bir digitürk kanalı izlemelisiniz" mesajı aldım. digitürk müşteri hizmetlerini aradım ve durumu aktardım. Önce 32 dk. bir telefon görüşmesi yaptım çeşitli görevlilerle, daha sonra konuyla ilgili bilgi verileceğini söyleyerek beklemeye geçtim. Tekrar arandığımda genel merkezden yapılabilecek işlemlerin yapıldığını sorun çözülmediyse sunny yetkili servisleriyle görüşmem gerektiği söylendi. Bende kendilerine bu sorunun benden kaynaklanmadığını digitürk ün bana verdiği cihaza böyle bir yazılım yüklediğini sorunu onların çözmesi gerektiğini ısrarla ve defalarca anlatmaya çalıştım. Bunun iş ahlakına ve etik kurallarına uymadığını belirttim. Bunun dışında bir şey yapamayacaklarını ifade ettiler.
    Digitürk böylelikle bende kalacağını ve kullanabileceğimi sözleşmeyle yazılı taahhüt ettiği uydu alıcısını kullanılamaz hala getirdi. Digitürk uydu alıcı bedava kampanyasından yararlanarak üye olmak isteyenlere bir kez daha düşünmelerini tavsiye ederim.


    hadi ya.yani şimdi sözleşmem 2 yıl sonra bittiğinde merkezi uydu sistemi için bu uydu alıcısını kullanamayacak mıyım?
    bir de şöle dener misin şansını?müşteri memnuniyeti adı altında bazı istisnai durumlara izin verebiliyorlar.bu iki kelimeyi telaffuz et bakalım.




  • Konunun üzerinden çok vakit geçmiş ama yine de beni digiturkten caydırdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raziyecimri -- 30 Mayıs 2012; 16:22:00 >
  • Bende de dcr dt-5002 modeli var iki tane. Taahhüt bitince iptal edip uydu alıcı olarak kullandım. Ta ki limit devreye girene kadar. 60 gün sonra uydu kapandı"60 gündür Digiturk kanalı izlemiyorsunuz yetkinizin olduğu şifreli bir Digiturk kanalına geçerek şifreli yayını izlemelisiniz" yazısı ekranda duruyor. Güya cihaz başı 10tl açma parası verdik. Dün götürdüm bu cihazlar yapıyor bunu bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler. 10 tl daha verdik tekrar açtırdım. Eve geldim açılmamış. Taahhüdüne de digisine de!!!! Sakın Digiturk e kanmayın!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne açması :) bi de açmak için para mı veriliyor ben bu sistemden bişey anlamadım, üyeliğimizi iptal ettirmedik diyelim hediye kutu duruyor kiralık kutu kullanıyorum şimdi bu hediye kutuyu kullanamazmıyım türksatta yada bi işlemmi yapmam gerekiyor benim 2 sene taahüt bitti normal üyeyim şimdi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echo76


    quote:

    Orijinalden alıntı: gcanturk

    Digitürk e uydu alıcı hediye kampanyasından üye oldum. sunny dcr dt 5002 model bir uydu alıcısı tarafıma verildi.
    üyeliğim sona erdikten sonra kumandanın mode tuşunu kullanarak turksat kanallarını izlemeye devam ediyordum.
    Bugün tv ekranında "60 gündür digitürk kanalı izlemiyorsunuz, kumandanın mode tuşunu kullanarak, digitürk moduna geçmelisiniz ve şifreli bir digitürk kanalı izlemelisiniz" mesajı aldım. digitürk müşteri hizmetlerini aradım ve durumu aktardım. Önce 32 dk. bir telefon görüşmesi yaptım çeşitli görevlilerle, daha sonra konuyla ilgili bilgi verileceğini söyleyerek beklemeye geçtim. Tekrar arandığımda genel merkezden yapılabilecek işlemlerin yapıldığını sorun çözülmediyse sunny yetkili servisleriyle görüşmem gerektiği söylendi. Bende kendilerine bu sorunun benden kaynaklanmadığını digitürk ün bana verdiği cihaza böyle bir yazılım yüklediğini sorunu onların çözmesi gerektiğini ısrarla ve defalarca anlatmaya çalıştım. Bunun iş ahlakına ve etik kurallarına uymadığını belirttim. Bunun dışında bir şey yapamayacaklarını ifade ettiler.
    Digitürk böylelikle bende kalacağını ve kullanabileceğimi sözleşmeyle yazılı taahhüt ettiği uydu alıcısını kullanılamaz hala getirdi. Digitürk uydu alıcı bedava kampanyasından yararlanarak üye olmak isteyenlere bir kez daha düşünmelerini tavsiye ederim.


    hadi ya.yani şimdi sözleşmem 2 yıl sonra bittiğinde merkezi uydu sistemi için bu uydu alıcısını kullanamayacak mıyım?
    bir de şöle dener misin şansını?müşteri memnuniyeti adı altında bazı istisnai durumlara izin verebiliyorlar.bu iki kelimeyi telaffuz et bakalım.

    bu problemi herhangi bir uydu servisi düzeltemiyormu




  • Mesajım bulunmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazı bilmiyorum ama bende de eski dt9001 cihazı vardı,böyle bir sorun çıkartsaydı bile
    rs232 portundan 2-3 dakikada yazılım atılarak çözülecek bir sorun gibi geldi bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: almer@

    Mesajım bulunmalı

    bak kardeşim nereyi okursam okuyayım senin saçma yazını görüyorum.Ne yapmak istiyorsun sen sayıyı yükseltmek mi istiyorsun kusura bakma ama senin yaptığın tam şikayetlik yeni üye olmuş bu belli:Böyle olmaz sinir bozmak mı senin derdin....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peer16401

    quote:

    Orijinalden alıntı: almer@

    Mesajım bulunmalı

    bak kardeşim nereyi okursam okuyayım senin saçma yazını görüyorum.Ne yapmak istiyorsun sen sayıyı yükseltmek mi istiyorsun kusura bakma ama senin yaptığın tam şikayetlik yeni üye olmuş bu belli:Böyle olmaz sinir bozmak mı senin derdin....

    sen nasıl anlamak istiyosan onu anla




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.