Şimdi Ara

Digiturk iptal işlemini yapmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
1.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar geçen gün digiturke iptal işlemi için dilekçemi fax yolu ile gönderdim.Elimde faxın iletildiğine dair fax iletisi mevcut olmasına rağmen digitürk faxın ellerine geçmediği sebebiyle iptal etmediklerini yeniden fax çekmem gerektiğini söylüyor.İşlem zamanında gerçekleşmediği için 1ay fazladan fatura ödemek zorunda kaldım.İşin kötüsü hala iptal işlemi yapılmadı.Ne yapmam gerekli?Faxı bu şekilde gönderdim.

    DİGİTÜRK MÜŞTERİ HİZMETLERİNE
    TALEPTE BULUNAN KULLANICI:
    DİGİTÜRK ABONE NUMARASI:
    CEP TELEFONU:
    KONU :Digitürk abonelik iptal talebidir.
    İPTAL SEBEBİ:Fiyat Yüksekliği
    Digitürk Müşteri Hizmetleri ile 27/08/2014 tarihinde yapmış olduğum telefon görüşmesinde Digitürk Aboneliğimin iptalinin gerçekleşebilmesi için iptal talebimi belirten bir dilekçe ile nüfus cüzdanı fotokopisinin 0212-473 99 99 faks numarasına faks çekilmesi halinde iptal işlemenin gerçekleştirileceği Müşteri Hizmeti tarafından bildirilmiştir.
    Yukarıda açıklamış olduğum nedenlerle Digitürk üyeliğimin İPTAL EDİLMESİNİ, İptal talebimden sonra tarafınızdan verilen Receiver’i sözleşmedeki adresimden gelip alabileceğinizi, İptal işleminin tarafınızca yapılmaması halinde ya da geç yapılması halinde ve Receiver’in tarafınızca teslim alınmaması halinde sorumluluk kabul etmediğimi bildirir, dilekçemdeki talep doğrultusunda iptal işlemimin gerçekleştirilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. ../…/20..


    EKİ: Nüfus Cüzdanı Fotokopisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi he11boy -- 3 Eylül 2014; 21:06:16 >







  • BTK ya başvurun ve arkanıza yaslanın işleminiz oldu bilin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.