Şimdi Ara

Debriyaj canımı sıkıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
10.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Eşek kadar debriyaj pedal boşluğu var en dibe kadar basıyorum

    Bugün aracı biraz dinlemek için muzik açmadım, zaten gece sessizdi etraf 1-2 ve 3. viteste çok hafif girç sesi duydum sanki 1cm daha debriyaja basabilsem daha iyi olacak fakat mümkün değil

    Debriyaj da kaçırmada yok araç getz. Daha öncen nasıldı demeyin bir haftadır kullanıyorum.

    Ne yapmalı sizce ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    Eşek kadar debriyaj pedal boşluğu var en dibe kadar basıyorum

    Bugün aracı biraz dinlemek için muzik açmadım, zaten gece sessizdi etraf 1-2 ve 3. viteste çok hafif girç sesi duydum sanki 1cm daha debriyaja basabilsem daha iyi olacak fakat mümkün değil

    Debriyaj da kaçırmada yok araç getz. Daha öncen nasıldı demeyin bir haftadır kullanıyorum.

    Ne yapmalı sizce ?





    Debriyajın bitmek üzere,değiştirsen iyi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    Eşek kadar debriyaj pedal boşluğu var en dibe kadar basıyorum

    Bugün aracı biraz dinlemek için muzik açmadım, zaten gece sessizdi etraf 1-2 ve 3. viteste çok hafif girç sesi duydum sanki 1cm daha debriyaja basabilsem daha iyi olacak fakat mümkün değil

    Debriyaj da kaçırmada yok araç getz. Daha öncen nasıldı demeyin bir haftadır kullanıyorum.

    Ne yapmalı sizce ?





    sadece balata değil. komple takım.

    Nerden vardınız bu kanıya ? Niye işin aslını bilmeden adama baskıyıda değiştir diyosunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    Eşek kadar debriyaj pedal boşluğu var en dibe kadar basıyorum

    Bugün aracı biraz dinlemek için muzik açmadım, zaten gece sessizdi etraf 1-2 ve 3. viteste çok hafif girç sesi duydum sanki 1cm daha debriyaja basabilsem daha iyi olacak fakat mümkün değil

    Debriyaj da kaçırmada yok araç getz. Daha öncen nasıldı demeyin bir haftadır kullanıyorum.

    Ne yapmalı sizce ?





    sadece balata değil. komple takım.

    Nerden vardınız bu kanıya ? Niye işin aslını bilmeden adama baskıyıda değiştir diyosunuz ?

    peki neyi değiştirsin?

    Hocam bak 2-3 gündür bende takip ediyorum sizi anlaşılan biraz meraklısınız fakat yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bu şekilde herşeye bilinçsiz yorum yaparsanız forum üstünüze çullanır kötü bi niyetim yok yanlış anlaşılmasın baştan uyarayım dedim. Neyin değişeceğini biz burdan bilemeyiz, araç kaç bin km de? Debriyaj balatası hiç değiştimi ? Değiştiyse en son ne zaman değişti ? Çekiş düşüklüğü var mı ? Bu sorulara cevap almadan bizde bilemeyiz ne olduğunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9


    Hocam bak 2-3 gündür bende takip ediyorum sizi anlaşılan biraz meraklısınız fakat yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bu şekilde herşeye bilinçsiz yorum yaparsanız forum üstünüze çullanır kötü bi niyetim yok yanlış anlaşılmasın baştan uyarayım dedim. Neyin değişeceğini biz burdan bilemeyiz, araç kaç bin km de? Debriyaj balatası hiç değiştimi ? Değiştiyse en son ne zaman değişti ? Çekiş düşüklüğü var mı ? Bu sorulara cevap almadan bizde bilemeyiz ne olduğunu

    peki. ben bilmiyorum sen iyi biliyorsun.


    ben sana izah edeyim o zaman. kavrama neye yarar. kavrama hareket halinde olan bir parçanın farklı bir hareket moduna geçmesini sağlayan mekanizmadır.

    debriyaja basınca ne olur? kavrama dediğimiz yani baskı balatanın kavrama diski ve volanla bağlantısı kesilir. bırakınca kavrar. bu yüzden de piyasada buna komple kavrama derler.

    adamın derdi ne?

    kavrayamama

    o halde sorun nerede olabilir?

    tek tek bakalım:

    1- debriyaj pimi olabilir mi?

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja ya basardın orda kalırdı yada hiç basmazdın.

    2- debriyaj kapağı

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja en dibe kadar bassa da yine kavrama olmazdı

    3- debriyaj kavrama diski

    problem bunda olabilir çünkü baskı balatayı tam oturtamıyor olabilir.

    4- baskı balata

    cıks. bunda sorun var ama sadece bunda olsa yukarıda kavrardı çünkü balatayı bir miktar yemiş olurdu.

    5- volan

    volan sıyırmış olsa her çalıştırdığında o volan viyaklamasını duyardı. gerçi her çalıştırmada olmasada mutlaka duyardı.


    kısaca uzatmayayım canım kardeşim. ben biliyorum uzmanım demedim ki. burada herkes fikrini söylüyor bende söyledim. hatalıysa düzelt. yanlışsa doğrusunu söyle. demi

    Hocam güldürdün beni :) Ben sana A diyorum sen bana B den bahsediyosun. Debriyaj seti değişecek yazmışsın üstteki mesajında ise bana bildiğince debriyaj elemanlarından bahsetmişsin ne alaka şimdi ? Arkadaşın arabasının bütün debriyaj geçmişini biliyomuş gibi set değişecek demendeki mantığı anlayamadım.. Bu arada Volan dişlisi sadece ilk çalışmada marş motorunun dişlerine geçerek ilk hareketi verir ve çalışma esnasında motorun dengesini korur başkada bi işe yaramaz vites geçmesiyle alakası yoktur yani :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    Eşek kadar debriyaj pedal boşluğu var en dibe kadar basıyorum

    Bugün aracı biraz dinlemek için muzik açmadım, zaten gece sessizdi etraf 1-2 ve 3. viteste çok hafif girç sesi duydum sanki 1cm daha debriyaja basabilsem daha iyi olacak fakat mümkün değil

    Debriyaj da kaçırmada yok araç getz. Daha öncen nasıldı demeyin bir haftadır kullanıyorum.

    Ne yapmalı sizce ?





    Sorununuz debriyaj tam ayırmama sorunu.

    Olası sebepler;

    Baskı yayı aşınması: Debriyaj bilyanız baskı yaylarına basarak debriyajın ayırmasını sağladığından baskı yaylarında aşınma olabilir.
    Hidrolik debriyaj merkezi sorunu: Hidrolik debriyajlı bir aracınız var ise debriyaj üst merkezi veya alt merkezinde sorun olabilir. Tabi debriyaj hidroliğiniz de eksilmiş olabilir.

    Bu iki unsura baktırdığınızda sorununuzu çözebilirsiniz. Önce debriyaj merkezlerine baktırın, sorun tespiti daha kolay onarım maliyeti daha düşüktür. Merkezlerde sorun yoksa debriyajı söktürmeniz gerekecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9


    Hocam bak 2-3 gündür bende takip ediyorum sizi anlaşılan biraz meraklısınız fakat yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bu şekilde herşeye bilinçsiz yorum yaparsanız forum üstünüze çullanır kötü bi niyetim yok yanlış anlaşılmasın baştan uyarayım dedim. Neyin değişeceğini biz burdan bilemeyiz, araç kaç bin km de? Debriyaj balatası hiç değiştimi ? Değiştiyse en son ne zaman değişti ? Çekiş düşüklüğü var mı ? Bu sorulara cevap almadan bizde bilemeyiz ne olduğunu

    peki. ben bilmiyorum sen iyi biliyorsun.


    ben sana izah edeyim o zaman. kavrama neye yarar. kavrama hareket halinde olan bir parçanın farklı bir hareket moduna geçmesini sağlayan mekanizmadır.

    debriyaja basınca ne olur? kavrama dediğimiz yani baskı balatanın kavrama diski ve volanla bağlantısı kesilir. bırakınca kavrar. bu yüzden de piyasada buna komple kavrama derler.

    adamın derdi ne?

    kavrayamama

    o halde sorun nerede olabilir?

    tek tek bakalım:

    1- debriyaj pimi olabilir mi?

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja ya basardın orda kalırdı yada hiç basmazdın.

    2- debriyaj kapağı

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja en dibe kadar bassa da yine kavrama olmazdı

    3- debriyaj kavrama diski

    problem bunda olabilir çünkü baskı balatayı tam oturtamıyor olabilir.

    4- baskı balata

    cıks. bunda sorun var ama sadece bunda olsa yukarıda kavrardı çünkü balatayı bir miktar yemiş olurdu.

    5- volan

    volan sıyırmış olsa her çalıştırdığında o volan viyaklamasını duyardı. gerçi her çalıştırmada olmasada mutlaka duyardı.


    kısaca uzatmayayım canım kardeşim. ben biliyorum uzmanım demedim ki. burada herkes fikrini söylüyor bende söyledim. hatalıysa düzelt. yanlışsa doğrusunu söyle. demi

    Hocam güldürdün beni :) Ben sana A diyorum sen bana B den bahsediyosun. Debriyaj seti değişecek yazmışsın üstteki mesajında ise bana bildiğince debriyaj elemanlarından bahsetmişsin ne alaka şimdi ? Arkadaşın arabasının bütün debriyaj geçmişini biliyomuş gibi set değişecek demendeki mantığı anlayamadım.. Bu arada Volan dişlisi sadece ilk çalışmada marş motorunun dişlerine geçerek ilk hareketi verir ve çalışma esnasında motorun dengesini korur başkada bi işe yaramaz vites geçmesiyle alakası yoktur yani :)

    yine debriyaj seti değişecek yazıyorum çünkü debriyaj öyle bir şeydir ki sadece bir parça arıza verse bile diğer parçalar da yorulur. bu yüzden ciddi bir arıza verdiğinde hepsini değiştirmen gerekir.

    şimdi tabi şu da var. dikkatli okursan ben en doğrusunu bili,yorum demiyorum. fikrim bu. bu bir forum. herkes fikrini söyler. öyle değil mi. benimde fikrim bu sende fikrini söyle herkes söylesin ortaya en doğrusu çıkar elbette. herkes sussa soruların ne anlamı olurdu?

    Bende diyorum ki arkadaş yorum istememiş kesin bir bilgi olmadan yönlendirmek doğru olmaz.




  • Debriyaja pompalayarak bastınız mı hiç? Bastıysanız herhangi bir değişikilik oldu mu? Eğer debriyaj yukarı kalkıyor ve normal ayırıyorsa debriyaj merkezinde problem olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafag26 -- 23 Kasım 2012; 9:55:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9


    Hocam bak 2-3 gündür bende takip ediyorum sizi anlaşılan biraz meraklısınız fakat yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bu şekilde herşeye bilinçsiz yorum yaparsanız forum üstünüze çullanır kötü bi niyetim yok yanlış anlaşılmasın baştan uyarayım dedim. Neyin değişeceğini biz burdan bilemeyiz, araç kaç bin km de? Debriyaj balatası hiç değiştimi ? Değiştiyse en son ne zaman değişti ? Çekiş düşüklüğü var mı ? Bu sorulara cevap almadan bizde bilemeyiz ne olduğunu

    peki. ben bilmiyorum sen iyi biliyorsun.


    ben sana izah edeyim o zaman. kavrama neye yarar. kavrama hareket halinde olan bir parçanın farklı bir hareket moduna geçmesini sağlayan mekanizmadır.

    debriyaja basınca ne olur? kavrama dediğimiz yani baskı balatanın kavrama diski ve volanla bağlantısı kesilir. bırakınca kavrar. bu yüzden de piyasada buna komple kavrama derler.

    adamın derdi ne?

    kavrayamama

    o halde sorun nerede olabilir?

    tek tek bakalım:

    1- debriyaj pimi olabilir mi?

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja ya basardın orda kalırdı yada hiç basmazdın.

    2- debriyaj kapağı

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja en dibe kadar bassa da yine kavrama olmazdı

    3- debriyaj kavrama diski

    problem bunda olabilir çünkü baskı balatayı tam oturtamıyor olabilir.

    4- baskı balata

    cıks. bunda sorun var ama sadece bunda olsa yukarıda kavrardı çünkü balatayı bir miktar yemiş olurdu.

    5- volan

    volan sıyırmış olsa her çalıştırdığında o volan viyaklamasını duyardı. gerçi her çalıştırmada olmasada mutlaka duyardı.


    kısaca uzatmayayım canım kardeşim. ben biliyorum uzmanım demedim ki. burada herkes fikrini söylüyor bende söyledim. hatalıysa düzelt. yanlışsa doğrusunu söyle. demi

    Hocam güldürdün beni :) Ben sana A diyorum sen bana B den bahsediyosun. Debriyaj seti değişecek yazmışsın üstteki mesajında ise bana bildiğince debriyaj elemanlarından bahsetmişsin ne alaka şimdi ? Arkadaşın arabasının bütün debriyaj geçmişini biliyomuş gibi set değişecek demendeki mantığı anlayamadım.. Bu arada Volan dişlisi sadece ilk çalışmada marş motorunun dişlerine geçerek ilk hareketi verir ve çalışma esnasında motorun dengesini korur başkada bi işe yaramaz vites geçmesiyle alakası yoktur yani :)

    yine debriyaj seti değişecek yazıyorum çünkü debriyaj öyle bir şeydir ki sadece bir parça arıza verse bile diğer parçalar da yorulur. bu yüzden ciddi bir arıza verdiğinde hepsini değiştirmen gerekir.

    şimdi tabi şu da var. dikkatli okursan ben en doğrusunu bili,yorum demiyorum. fikrim bu. bu bir forum. herkes fikrini söyler. öyle değil mi. benimde fikrim bu sende fikrini söyle herkes söylesin ortaya en doğrusu çıkar elbette. herkes sussa soruların ne anlamı olurdu?

    Bende diyorum ki arkadaş yorum istememiş kesin bir bilgi olmadan yönlendirmek doğru olmaz.

    kesin bilgi isteyen birninin yeterli veri vermesi gerekmez mi? ya hocam geç bir bardak çay iç keyfine bak ya.

    Yeterli veri vermeden yanlış yönlendirme o zaman. Daha fazla muattap olmicam senle, 5 liralık yağ filtresini değiştirmeyip 20 lira masrafla tornadan geçir orasını eğ burasını bük tekrar tak kullan oyuncak değil bu işler hadi bakim




  • Derslerimin yoğunluğundan dolayı konuya yazamadım.
    Yeterli bilgi vermediğimi söylemişsiniz araç ve problemimi yazdım ayrıca aracı çok kısa süredir kullandığımıda belirttim.
    Aracın debriyajı hidrolik mi onuda bilmiyorum.

    Araçla sakarya kampüsüne (tırmanış) 6 kişi çıktık(arka 4kişi) üstelik dur kalk yaptım herhangi bir anormallik görmedim.
    Sabahları geri vitese direk zor geçiyor. Klasik 1-2 geri yapıyorum geçiyor.
    Debriyaj yumuşak değil, pedal boşluğu çok fazla trafik olduğu zaman yoruyor.
    Birden ikiye atarken pedala çok yumuşak davranmazsam ileri geri silkeliyor rahatsız oluyorum
    1-2-3 viteslerde hafif cok ince cırtlama sesi duyuyorum (4-5. vites rüzgar sesinden duyamıyor olabilirim yada dikkat etmedim) hemen ardından pedalı ezecek kadar basarsam sıkıntı olmuyor, bu cırtlama sesi herzaman yok ayrıca gündüz duyulmuyorda gece etraf sessiz olunca farkediliyor.
    Geçen gün birisi bu paspas seni rahatsız etmiyormu çok büyük dedi problem böyle komik birşey çıkabilir bakmayı unuttum. Fakat problem paspas olasa bile benim açımdan çözüm değil pedalda boşluk fazla.




  • ARKADAŞLAR ARABADAN ÇOK ANLAYAN BİRİ DEĞİLİM BAŞTAN BELİRTİM 2 AYLIK 2300 KMDE HYUNDAİ İX35 ARABAM VAR HANIM ARABA SÜRMEYİ BUNDA ÖĞRENDİ SON ZAMANLARDA 1. VİTESTEN 2 YE GEÇERKEN ZORLANMA HİSSEDİYORUM DİĞER VİTESLER YUMUŞACIK 1DEN 2 YE GEÇERKEN FAZLA EFOR SARFEDİYORUM BİR KERESİNDE HİÇ GİRMEMİŞTİ VEDE GERİ VİTESE ALIRKEN BAZEN GICIRDIYOR IKINIYOR SANKİ VİTES BOŞA ALIP TEKRAR ZORLA KOYUYORUM DEBRİYAJA TAM BASIYORUM SORUN NE ANLAMADIM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9


    Hocam bak 2-3 gündür bende takip ediyorum sizi anlaşılan biraz meraklısınız fakat yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bu şekilde herşeye bilinçsiz yorum yaparsanız forum üstünüze çullanır kötü bi niyetim yok yanlış anlaşılmasın baştan uyarayım dedim. Neyin değişeceğini biz burdan bilemeyiz, araç kaç bin km de? Debriyaj balatası hiç değiştimi ? Değiştiyse en son ne zaman değişti ? Çekiş düşüklüğü var mı ? Bu sorulara cevap almadan bizde bilemeyiz ne olduğunu

    peki. ben bilmiyorum sen iyi biliyorsun.


    ben sana izah edeyim o zaman. kavrama neye yarar. kavrama hareket halinde olan bir parçanın farklı bir hareket moduna geçmesini sağlayan mekanizmadır.

    debriyaja basınca ne olur? kavrama dediğimiz yani baskı balatanın kavrama diski ve volanla bağlantısı kesilir. bırakınca kavrar. bu yüzden de piyasada buna komple kavrama derler.

    adamın derdi ne?

    kavrayamama

    o halde sorun nerede olabilir?

    tek tek bakalım:

    1- debriyaj pimi olabilir mi?

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja ya basardın orda kalırdı yada hiç basmazdın.

    2- debriyaj kapağı

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja en dibe kadar bassa da yine kavrama olmazdı

    3- debriyaj kavrama diski

    problem bunda olabilir çünkü baskı balatayı tam oturtamıyor olabilir.

    4- baskı balata

    cıks. bunda sorun var ama sadece bunda olsa yukarıda kavrardı çünkü balatayı bir miktar yemiş olurdu.

    5- volan

    volan sıyırmış olsa her çalıştırdığında o volan viyaklamasını duyardı. gerçi her çalıştırmada olmasada mutlaka duyardı.


    kısaca uzatmayayım canım kardeşim. ben biliyorum uzmanım demedim ki. burada herkes fikrini söylüyor bende söyledim. hatalıysa düzelt. yanlışsa doğrusunu söyle. demi

    Hocam güldürdün beni :) Ben sana A diyorum sen bana B den bahsediyosun. Debriyaj seti değişecek yazmışsın üstteki mesajında ise bana bildiğince debriyaj elemanlarından bahsetmişsin ne alaka şimdi ? Arkadaşın arabasının bütün debriyaj geçmişini biliyomuş gibi set değişecek demendeki mantığı anlayamadım.. Bu arada Volan dişlisi sadece ilk çalışmada marş motorunun dişlerine geçerek ilk hareketi verir ve çalışma esnasında motorun dengesini korur başkada bi işe yaramaz vites geçmesiyle alakası yoktur yani :)

    yine debriyaj seti değişecek yazıyorum çünkü debriyaj öyle bir şeydir ki sadece bir parça arıza verse bile diğer parçalar da yorulur. bu yüzden ciddi bir arıza verdiğinde hepsini değiştirmen gerekir.

    şimdi tabi şu da var. dikkatli okursan ben en doğrusunu bili,yorum demiyorum. fikrim bu. bu bir forum. herkes fikrini söyler. öyle değil mi. benimde fikrim bu sende fikrini söyle herkes söylesin ortaya en doğrusu çıkar elbette. herkes sussa soruların ne anlamı olurdu?

    Bende diyorum ki arkadaş yorum istememiş kesin bir bilgi olmadan yönlendirmek doğru olmaz.

    kesin bilgi isteyen birninin yeterli veri vermesi gerekmez mi? ya hocam geç bir bardak çay iç keyfine bak ya.

    Yeterli veri vermeden yanlış yönlendirme o zaman. Daha fazla muattap olmicam senle, 5 liralık yağ filtresini değiştirmeyip 20 lira masrafla tornadan geçir orasını eğ burasını bük tekrar tak kullan oyuncak değil bu işler hadi bakim

    olma o zaman. niye baştan muhattap oldun onu anlamıyorum?

    Bi yanlışlığı gidermek için olmak zorunda kaldım senle muattap olmak isteyen kim git doğru düzgün araştır bul öğren öyle gel hadi bakim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9


    Hocam bak 2-3 gündür bende takip ediyorum sizi anlaşılan biraz meraklısınız fakat yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bu şekilde herşeye bilinçsiz yorum yaparsanız forum üstünüze çullanır kötü bi niyetim yok yanlış anlaşılmasın baştan uyarayım dedim. Neyin değişeceğini biz burdan bilemeyiz, araç kaç bin km de? Debriyaj balatası hiç değiştimi ? Değiştiyse en son ne zaman değişti ? Çekiş düşüklüğü var mı ? Bu sorulara cevap almadan bizde bilemeyiz ne olduğunu

    peki. ben bilmiyorum sen iyi biliyorsun.


    ben sana izah edeyim o zaman. kavrama neye yarar. kavrama hareket halinde olan bir parçanın farklı bir hareket moduna geçmesini sağlayan mekanizmadır.

    debriyaja basınca ne olur? kavrama dediğimiz yani baskı balatanın kavrama diski ve volanla bağlantısı kesilir. bırakınca kavrar. bu yüzden de piyasada buna komple kavrama derler.

    adamın derdi ne?

    kavrayamama

    o halde sorun nerede olabilir?

    tek tek bakalım:

    1- debriyaj pimi olabilir mi?

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja ya basardın orda kalırdı yada hiç basmazdın.

    2- debriyaj kapağı

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja en dibe kadar bassa da yine kavrama olmazdı

    3- debriyaj kavrama diski

    problem bunda olabilir çünkü baskı balatayı tam oturtamıyor olabilir.

    4- baskı balata

    cıks. bunda sorun var ama sadece bunda olsa yukarıda kavrardı çünkü balatayı bir miktar yemiş olurdu.

    5- volan

    volan sıyırmış olsa her çalıştırdığında o volan viyaklamasını duyardı. gerçi her çalıştırmada olmasada mutlaka duyardı.


    kısaca uzatmayayım canım kardeşim. ben biliyorum uzmanım demedim ki. burada herkes fikrini söylüyor bende söyledim. hatalıysa düzelt. yanlışsa doğrusunu söyle. demi

    Hocam güldürdün beni :) Ben sana A diyorum sen bana B den bahsediyosun. Debriyaj seti değişecek yazmışsın üstteki mesajında ise bana bildiğince debriyaj elemanlarından bahsetmişsin ne alaka şimdi ? Arkadaşın arabasının bütün debriyaj geçmişini biliyomuş gibi set değişecek demendeki mantığı anlayamadım.. Bu arada Volan dişlisi sadece ilk çalışmada marş motorunun dişlerine geçerek ilk hareketi verir ve çalışma esnasında motorun dengesini korur başkada bi işe yaramaz vites geçmesiyle alakası yoktur yani :)

    yine debriyaj seti değişecek yazıyorum çünkü debriyaj öyle bir şeydir ki sadece bir parça arıza verse bile diğer parçalar da yorulur. bu yüzden ciddi bir arıza verdiğinde hepsini değiştirmen gerekir.

    şimdi tabi şu da var. dikkatli okursan ben en doğrusunu bili,yorum demiyorum. fikrim bu. bu bir forum. herkes fikrini söyler. öyle değil mi. benimde fikrim bu sende fikrini söyle herkes söylesin ortaya en doğrusu çıkar elbette. herkes sussa soruların ne anlamı olurdu?

    Bende diyorum ki arkadaş yorum istememiş kesin bir bilgi olmadan yönlendirmek doğru olmaz.

    kesin bilgi isteyen birninin yeterli veri vermesi gerekmez mi? ya hocam geç bir bardak çay iç keyfine bak ya.

    Yeterli veri vermeden yanlış yönlendirme o zaman. Daha fazla muattap olmicam senle, 5 liralık yağ filtresini değiştirmeyip 20 lira masrafla tornadan geçir orasını eğ burasını bük tekrar tak kullan oyuncak değil bu işler hadi bakim

    olma o zaman. niye baştan muhattap oldun onu anlamıyorum?

    Bi yanlışlığı gidermek için olmak zorunda kaldım senle muattap olmak isteyen kim git doğru düzgün araştır bul öğren öyle gel hadi bakim

    ben sizin yazdıklarınıza bi turp sıkayım en iyisi..

    muattap ne demektir ben anlayamadım. muhatap olmasın sakın o???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    Derslerimin yoğunluğundan dolayı konuya yazamadım.
    Yeterli bilgi vermediğimi söylemişsiniz araç ve problemimi yazdım ayrıca aracı çok kısa süredir kullandığımıda belirttim.
    Aracın debriyajı hidrolik mi onuda bilmiyorum.

    Araçla sakarya kampüsüne (tırmanış) 6 kişi çıktık(arka 4kişi) üstelik dur kalk yaptım herhangi bir anormallik görmedim.
    Sabahları geri vitese direk zor geçiyor. Klasik 1-2 geri yapıyorum geçiyor.
    Debriyaj yumuşak değil, pedal boşluğu çok fazla trafik olduğu zaman yoruyor.
    Birden ikiye atarken pedala çok yumuşak davranmazsam ileri geri silkeliyor rahatsız oluyorum
    1-2-3 viteslerde hafif cok ince cırtlama sesi duyuyorum (4-5. vites rüzgar sesinden duyamıyor olabilirim yada dikkat etmedim) hemen ardından pedalı ezecek kadar basarsam sıkıntı olmuyor, bu cırtlama sesi herzaman yok ayrıca gündüz duyulmuyorda gece etraf sessiz olunca farkediliyor.
    Geçen gün birisi bu paspas seni rahatsız etmiyormu çok büyük dedi problem böyle komik birşey çıkabilir bakmayı unuttum. Fakat problem paspas olasa bile benim açımdan çözüm değil pedalda boşluk fazla.

    hangi yokustan cıkıyosn tunatandanmı =)

    sana tavsiyem adacenter a giderken sanayi var sağında kalır... orada suzuki servisi var... ben kampuste okurken kavrama bilya dagıtmıştı arabayı oraya çekip yaptırdım...

    100 lira işçilik almıştı baskı balatayıda oradaki parçacıdan almıştım...

    herneyse adamın işçiliği çok iyi burada sorununu arayacagına oraya git eğer tanıdık sorarsa buradan yaz yardımcı olurum sana...

    bu usta offroad araçlarına bakıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    Derslerimin yoğunluğundan dolayı konuya yazamadım.
    Yeterli bilgi vermediğimi söylemişsiniz araç ve problemimi yazdım ayrıca aracı çok kısa süredir kullandığımıda belirttim.
    Aracın debriyajı hidrolik mi onuda bilmiyorum.

    Araçla sakarya kampüsüne (tırmanış) 6 kişi çıktık(arka 4kişi) üstelik dur kalk yaptım herhangi bir anormallik görmedim.
    Sabahları geri vitese direk zor geçiyor. Klasik 1-2 geri yapıyorum geçiyor.
    Debriyaj yumuşak değil, pedal boşluğu çok fazla trafik olduğu zaman yoruyor.
    Birden ikiye atarken pedala çok yumuşak davranmazsam ileri geri silkeliyor rahatsız oluyorum
    1-2-3 viteslerde hafif cok ince cırtlama sesi duyuyorum (4-5. vites rüzgar sesinden duyamıyor olabilirim yada dikkat etmedim) hemen ardından pedalı ezecek kadar basarsam sıkıntı olmuyor, bu cırtlama sesi herzaman yok ayrıca gündüz duyulmuyorda gece etraf sessiz olunca farkediliyor.
    Geçen gün birisi bu paspas seni rahatsız etmiyormu çok büyük dedi problem böyle komik birşey çıkabilir bakmayı unuttum. Fakat problem paspas olasa bile benim açımdan çözüm değil pedalda boşluk fazla.

    hangi yokustan cıkıyosn tunatandanmı =)

    sana tavsiyem adacenter a giderken sanayi var sağında kalır... orada suzuki servisi var... ben kampuste okurken kavrama bilya dagıtmıştı arabayı oraya çekip yaptırdım...

    100 lira işçilik almıştı baskı balatayıda oradaki parçacıdan almıştım...

    herneyse adamın işçiliği çok iyi burada sorununu arayacagına oraya git eğer tanıdık sorarsa buradan yaz yardımcı olurum sana...

    bu usta offroad araçlarına bakıyor...

    Evet yeni yolu kullanıyorum diğeri çok kötü ne zaman kullansam pişman oluyorum :D

    Sanayide sormak istemedim konuyu açtığım gün oradan dönmüştüm. Teyp taktırdım ön konsol söküldü. Konsolun tırnaklarından birisi kırılmış haldur huldur iş yapıyorlar.
    Sanayide ilk defa araba yıkatmıştım dıştan alttan yıka demiştim motoru yıkayıp bozmuşlardı daha önce böylede bir konu açmıştım
    Ne zaman gitsem hem para veriyorum hem başka sıkıntılar çıkıyor
    Büyük problem olmadıkça uğramam zaten araçda farkedilir bir sıkıntı yok daha beter olmasın
    Belki basit telle yada pedalla ilgili bir işlemdir birisi tarif ederse kendim yaparım yada en azından beceremeyeceğim bir sorunsa ne olduğunu bilirim hazırlıklı giderim diğer türlü sıkıntı oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    Derslerimin yoğunluğundan dolayı konuya yazamadım.
    Yeterli bilgi vermediğimi söylemişsiniz araç ve problemimi yazdım ayrıca aracı çok kısa süredir kullandığımıda belirttim.
    Aracın debriyajı hidrolik mi onuda bilmiyorum.

    Araçla sakarya kampüsüne (tırmanış) 6 kişi çıktık(arka 4kişi) üstelik dur kalk yaptım herhangi bir anormallik görmedim.
    Sabahları geri vitese direk zor geçiyor. Klasik 1-2 geri yapıyorum geçiyor.
    Debriyaj yumuşak değil, pedal boşluğu çok fazla trafik olduğu zaman yoruyor.
    Birden ikiye atarken pedala çok yumuşak davranmazsam ileri geri silkeliyor rahatsız oluyorum
    1-2-3 viteslerde hafif cok ince cırtlama sesi duyuyorum (4-5. vites rüzgar sesinden duyamıyor olabilirim yada dikkat etmedim) hemen ardından pedalı ezecek kadar basarsam sıkıntı olmuyor, bu cırtlama sesi herzaman yok ayrıca gündüz duyulmuyorda gece etraf sessiz olunca farkediliyor.
    Geçen gün birisi bu paspas seni rahatsız etmiyormu çok büyük dedi problem böyle komik birşey çıkabilir bakmayı unuttum. Fakat problem paspas olasa bile benim açımdan çözüm değil pedalda boşluk fazla.

    hangi yokustan cıkıyosn tunatandanmı =)

    sana tavsiyem adacenter a giderken sanayi var sağında kalır... orada suzuki servisi var... ben kampuste okurken kavrama bilya dagıtmıştı arabayı oraya çekip yaptırdım...

    100 lira işçilik almıştı baskı balatayıda oradaki parçacıdan almıştım...

    herneyse adamın işçiliği çok iyi burada sorununu arayacagına oraya git eğer tanıdık sorarsa buradan yaz yardımcı olurum sana...

    bu usta offroad araçlarına bakıyor...

    Evet yeni yolu kullanıyorum diğeri çok kötü ne zaman kullansam pişman oluyorum :D

    Sanayide sormak istemedim konuyu açtığım gün oradan dönmüştüm. Teyp taktırdım ön konsol söküldü. Konsolun tırnaklarından birisi kırılmış haldur huldur iş yapıyorlar.
    Sanayide ilk defa araba yıkatmıştım dıştan alttan yıka demiştim motoru yıkayıp bozmuşlardı daha önce böylede bir konu açmıştım
    Ne zaman gitsem hem para veriyorum hem başka sıkıntılar çıkıyor
    Büyük problem olmadıkça uğramam zaten araçda farkedilir bir sıkıntı yok daha beter olmasın
    Belki basit telle yada pedalla ilgili bir işlemdir birisi tarif ederse kendim yaparım yada en azından beceremeyeceğim bir sorunsa ne olduğunu bilirim hazırlıklı giderim diğer türlü sıkıntı oluyor

    debiyaj bitince altta kavramaz... üstte kavrar... şimdi bunu acıklayalım yani debriyajın bitmiş olamaz...

    ayrıca 2 ay once debriyajı bitmiş i20 kullandım... araba sadece bagırıyordu viteste iken gitmiyordu... vites geçişlerindede bi sorun yoktu...

    kaputu ac motora bi bak bakalım yamuk falan duruyormu ? motor takozlarında bi sorun olabilir... motor yamuk duruyorsa debriyajda sıkıntı yaratır viteslerde zor gecer...

    debriyaj sistemi getzlerde otomatik olması lazım tel sıkmayla falan ayarlanmaz sanırım... en azından symbollerde boyleydi... broadwayler zamanında kaldı o debriyaj sistemi...

    bu arada kiracılar agustosta cıkacak aklında olsun kiralık ev ararsan = ) ev itfaiye caddesinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9


    Hocam bak 2-3 gündür bende takip ediyorum sizi anlaşılan biraz meraklısınız fakat yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bu şekilde herşeye bilinçsiz yorum yaparsanız forum üstünüze çullanır kötü bi niyetim yok yanlış anlaşılmasın baştan uyarayım dedim. Neyin değişeceğini biz burdan bilemeyiz, araç kaç bin km de? Debriyaj balatası hiç değiştimi ? Değiştiyse en son ne zaman değişti ? Çekiş düşüklüğü var mı ? Bu sorulara cevap almadan bizde bilemeyiz ne olduğunu

    peki. ben bilmiyorum sen iyi biliyorsun.


    ben sana izah edeyim o zaman. kavrama neye yarar. kavrama hareket halinde olan bir parçanın farklı bir hareket moduna geçmesini sağlayan mekanizmadır.

    debriyaja basınca ne olur? kavrama dediğimiz yani baskı balatanın kavrama diski ve volanla bağlantısı kesilir. bırakınca kavrar. bu yüzden de piyasada buna komple kavrama derler.

    adamın derdi ne?

    kavrayamama

    o halde sorun nerede olabilir?

    tek tek bakalım:

    1- debriyaj pimi olabilir mi?

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja ya basardın orda kalırdı yada hiç basmazdın.

    2- debriyaj kapağı

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja en dibe kadar bassa da yine kavrama olmazdı

    3- debriyaj kavrama diski

    problem bunda olabilir çünkü baskı balatayı tam oturtamıyor olabilir.

    4- baskı balata

    cıks. bunda sorun var ama sadece bunda olsa yukarıda kavrardı çünkü balatayı bir miktar yemiş olurdu.

    5- volan

    volan sıyırmış olsa her çalıştırdığında o volan viyaklamasını duyardı. gerçi her çalıştırmada olmasada mutlaka duyardı.


    kısaca uzatmayayım canım kardeşim. ben biliyorum uzmanım demedim ki. burada herkes fikrini söylüyor bende söyledim. hatalıysa düzelt. yanlışsa doğrusunu söyle. demi

    Hocam güldürdün beni :) Ben sana A diyorum sen bana B den bahsediyosun. Debriyaj seti değişecek yazmışsın üstteki mesajında ise bana bildiğince debriyaj elemanlarından bahsetmişsin ne alaka şimdi ? Arkadaşın arabasının bütün debriyaj geçmişini biliyomuş gibi set değişecek demendeki mantığı anlayamadım.. Bu arada Volan dişlisi sadece ilk çalışmada marş motorunun dişlerine geçerek ilk hareketi verir ve çalışma esnasında motorun dengesini korur başkada bi işe yaramaz vites geçmesiyle alakası yoktur yani :)

    yine debriyaj seti değişecek yazıyorum çünkü debriyaj öyle bir şeydir ki sadece bir parça arıza verse bile diğer parçalar da yorulur. bu yüzden ciddi bir arıza verdiğinde hepsini değiştirmen gerekir.

    şimdi tabi şu da var. dikkatli okursan ben en doğrusunu bili,yorum demiyorum. fikrim bu. bu bir forum. herkes fikrini söyler. öyle değil mi. benimde fikrim bu sende fikrini söyle herkes söylesin ortaya en doğrusu çıkar elbette. herkes sussa soruların ne anlamı olurdu?

    Bende diyorum ki arkadaş yorum istememiş kesin bir bilgi olmadan yönlendirmek doğru olmaz.

    kesin bilgi isteyen birninin yeterli veri vermesi gerekmez mi? ya hocam geç bir bardak çay iç keyfine bak ya.

    Yeterli veri vermeden yanlış yönlendirme o zaman. Daha fazla muattap olmicam senle, 5 liralık yağ filtresini değiştirmeyip 20 lira masrafla tornadan geçir orasını eğ burasını bük tekrar tak kullan oyuncak değil bu işler hadi bakim

    olma o zaman. niye baştan muhattap oldun onu anlamıyorum?

    Bi yanlışlığı gidermek için olmak zorunda kaldım senle muattap olmak isteyen kim git doğru düzgün araştır bul öğren öyle gel hadi bakim

    e tabi sen padişahsın ben de tebayım. muhattap olmamak lazım haliyle. haklısın.

    Banı yersin böyle hadi yaylan forum biraz nefes alsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: statükocu

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedilerki

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion9


    Hocam bak 2-3 gündür bende takip ediyorum sizi anlaşılan biraz meraklısınız fakat yeterli bilgiye sahip değilsiniz. Bu şekilde herşeye bilinçsiz yorum yaparsanız forum üstünüze çullanır kötü bi niyetim yok yanlış anlaşılmasın baştan uyarayım dedim. Neyin değişeceğini biz burdan bilemeyiz, araç kaç bin km de? Debriyaj balatası hiç değiştimi ? Değiştiyse en son ne zaman değişti ? Çekiş düşüklüğü var mı ? Bu sorulara cevap almadan bizde bilemeyiz ne olduğunu

    peki. ben bilmiyorum sen iyi biliyorsun.


    ben sana izah edeyim o zaman. kavrama neye yarar. kavrama hareket halinde olan bir parçanın farklı bir hareket moduna geçmesini sağlayan mekanizmadır.

    debriyaja basınca ne olur? kavrama dediğimiz yani baskı balatanın kavrama diski ve volanla bağlantısı kesilir. bırakınca kavrar. bu yüzden de piyasada buna komple kavrama derler.

    adamın derdi ne?

    kavrayamama

    o halde sorun nerede olabilir?

    tek tek bakalım:

    1- debriyaj pimi olabilir mi?

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja ya basardın orda kalırdı yada hiç basmazdın.

    2- debriyaj kapağı

    cıks olmaz çünkü bunda sorun olsa debriyaja en dibe kadar bassa da yine kavrama olmazdı

    3- debriyaj kavrama diski

    problem bunda olabilir çünkü baskı balatayı tam oturtamıyor olabilir.

    4- baskı balata

    cıks. bunda sorun var ama sadece bunda olsa yukarıda kavrardı çünkü balatayı bir miktar yemiş olurdu.

    5- volan

    volan sıyırmış olsa her çalıştırdığında o volan viyaklamasını duyardı. gerçi her çalıştırmada olmasada mutlaka duyardı.


    kısaca uzatmayayım canım kardeşim. ben biliyorum uzmanım demedim ki. burada herkes fikrini söylüyor bende söyledim. hatalıysa düzelt. yanlışsa doğrusunu söyle. demi

    Hocam güldürdün beni :) Ben sana A diyorum sen bana B den bahsediyosun. Debriyaj seti değişecek yazmışsın üstteki mesajında ise bana bildiğince debriyaj elemanlarından bahsetmişsin ne alaka şimdi ? Arkadaşın arabasının bütün debriyaj geçmişini biliyomuş gibi set değişecek demendeki mantığı anlayamadım.. Bu arada Volan dişlisi sadece ilk çalışmada marş motorunun dişlerine geçerek ilk hareketi verir ve çalışma esnasında motorun dengesini korur başkada bi işe yaramaz vites geçmesiyle alakası yoktur yani :)

    yine debriyaj seti değişecek yazıyorum çünkü debriyaj öyle bir şeydir ki sadece bir parça arıza verse bile diğer parçalar da yorulur. bu yüzden ciddi bir arıza verdiğinde hepsini değiştirmen gerekir.

    şimdi tabi şu da var. dikkatli okursan ben en doğrusunu bili,yorum demiyorum. fikrim bu. bu bir forum. herkes fikrini söyler. öyle değil mi. benimde fikrim bu sende fikrini söyle herkes söylesin ortaya en doğrusu çıkar elbette. herkes sussa soruların ne anlamı olurdu?

    Bende diyorum ki arkadaş yorum istememiş kesin bir bilgi olmadan yönlendirmek doğru olmaz.

    kesin bilgi isteyen birninin yeterli veri vermesi gerekmez mi? ya hocam geç bir bardak çay iç keyfine bak ya.

    Yeterli veri vermeden yanlış yönlendirme o zaman. Daha fazla muattap olmicam senle, 5 liralık yağ filtresini değiştirmeyip 20 lira masrafla tornadan geçir orasını eğ burasını bük tekrar tak kullan oyuncak değil bu işler hadi bakim

    olma o zaman. niye baştan muhattap oldun onu anlamıyorum?

    Bi yanlışlığı gidermek için olmak zorunda kaldım senle muattap olmak isteyen kim git doğru düzgün araştır bul öğren öyle gel hadi bakim

    ben sizin yazdıklarınıza bi turp sıkayım en iyisi..

    muattap ne demektir ben anlayamadım. muhatap olmasın sakın o???

    Evet muhatap olacak dalgınlığıma gelmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    Derslerimin yoğunluğundan dolayı konuya yazamadım.
    Yeterli bilgi vermediğimi söylemişsiniz araç ve problemimi yazdım ayrıca aracı çok kısa süredir kullandığımıda belirttim.
    Aracın debriyajı hidrolik mi onuda bilmiyorum.

    Araçla sakarya kampüsüne (tırmanış) 6 kişi çıktık(arka 4kişi) üstelik dur kalk yaptım herhangi bir anormallik görmedim.
    Sabahları geri vitese direk zor geçiyor. Klasik 1-2 geri yapıyorum geçiyor.
    Debriyaj yumuşak değil, pedal boşluğu çok fazla trafik olduğu zaman yoruyor.
    Birden ikiye atarken pedala çok yumuşak davranmazsam ileri geri silkeliyor rahatsız oluyorum
    1-2-3 viteslerde hafif cok ince cırtlama sesi duyuyorum (4-5. vites rüzgar sesinden duyamıyor olabilirim yada dikkat etmedim) hemen ardından pedalı ezecek kadar basarsam sıkıntı olmuyor, bu cırtlama sesi herzaman yok ayrıca gündüz duyulmuyorda gece etraf sessiz olunca farkediliyor.
    Geçen gün birisi bu paspas seni rahatsız etmiyormu çok büyük dedi problem böyle komik birşey çıkabilir bakmayı unuttum. Fakat problem paspas olasa bile benim açımdan çözüm değil pedalda boşluk fazla.

    hangi yokustan cıkıyosn tunatandanmı =)

    sana tavsiyem adacenter a giderken sanayi var sağında kalır... orada suzuki servisi var... ben kampuste okurken kavrama bilya dagıtmıştı arabayı oraya çekip yaptırdım...

    100 lira işçilik almıştı baskı balatayıda oradaki parçacıdan almıştım...

    herneyse adamın işçiliği çok iyi burada sorununu arayacagına oraya git eğer tanıdık sorarsa buradan yaz yardımcı olurum sana...

    bu usta offroad araçlarına bakıyor...

    Evet yeni yolu kullanıyorum diğeri çok kötü ne zaman kullansam pişman oluyorum :D

    Sanayide sormak istemedim konuyu açtığım gün oradan dönmüştüm. Teyp taktırdım ön konsol söküldü. Konsolun tırnaklarından birisi kırılmış haldur huldur iş yapıyorlar.
    Sanayide ilk defa araba yıkatmıştım dıştan alttan yıka demiştim motoru yıkayıp bozmuşlardı daha önce böylede bir konu açmıştım
    Ne zaman gitsem hem para veriyorum hem başka sıkıntılar çıkıyor
    Büyük problem olmadıkça uğramam zaten araçda farkedilir bir sıkıntı yok daha beter olmasın
    Belki basit telle yada pedalla ilgili bir işlemdir birisi tarif ederse kendim yaparım yada en azından beceremeyeceğim bir sorunsa ne olduğunu bilirim hazırlıklı giderim diğer türlü sıkıntı oluyor

    debiyaj bitince altta kavramaz... üstte kavrar... şimdi bunu acıklayalım yani debriyajın bitmiş olamaz...

    ayrıca 2 ay once debriyajı bitmiş i20 kullandım... araba sadece bagırıyordu viteste iken gitmiyordu... vites geçişlerindede bi sorun yoktu...

    kaputu ac motora bi bak bakalım yamuk falan duruyormu ? motor takozlarında bi sorun olabilir... motor yamuk duruyorsa debriyajda sıkıntı yaratır viteslerde zor gecer...

    debriyaj sistemi getzlerde otomatik olması lazım tel sıkmayla falan ayarlanmaz sanırım... en azından symbollerde boyleydi... broadwayler zamanında kaldı o debriyaj sistemi...

    bu arada kiracılar agustosta cıkacak aklında olsun kiralık ev ararsan = ) ev itfaiye caddesinde

    Alıntıları Göster
    Motorun yamuk durması sıkıntı yaratır diyorsanız aracı aldıktan 2 sonra gün sonra triger değişimi yaptırmıştım (1,5-2 hafta önce). Hatta araçta silkeleme(vites değişimlerinde ileri geri şeklinde) olmaya başlamıştı gidip sordum motor takozunda sıkıntı olabilirmi montajda bir hata yaptınızmı dedim alakası yok ateşlemeyle ilgilidir dedi usta, o günde başka araç vardı tesadüfen uğramıştık sanayiye gösteremedim yani. Hafif gaz verip bıraktığımda da ileri geri sarsıntılar var ama rolantide titreme yok. En iyisi aracı bu şekilde kullanmaya devam edeyim kayışların değişiminden sonra sabahları kayış seside geliyor ona bile baktırmaya götürmüyorum fazla gerdirilip kopmasından iyidir nefret ettim sanayiden

    Bu arada aynı zamanda sakaryalıyım, eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa söylerim




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.