Şimdi Ara

DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU] (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.083
Cevap
20
Favori
148.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mesajım bulunsun
  • Mesajim bulunsun =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Morrowind başlarda zordu biraz, vurma şansı vardı onda, yeteneğiniz düşükse ıskalardınız ya da çok az vururdunuz ama 15 gibi gelişip 2-3 tane sağlam eşya bulunca önümüzde kimse duramazdı. Elimizde Daedric daikatana veya Umbras sword olduktan sonra çıplak bile olsak sadece sol tuşa basılı tutarak ilerleyebilirdik. Anca modlarla düzelmişti biraz. Kolaylık Bethesda oyunlarının lanetidir, oyunun asıl zorluğu buglardır

    Dark Soulsa dönecek olursak, oyunun zorluğu ile ilgili mesajlarla dolacak buralar ilk günler :) Aklı başında kimsenin grafikler kötü, atmosfer sıfı diye mesaj atacağını sanmıyorum. Anca optimizasyon ile sorun çıkar kanımca(firma bile itiraf etti beceremedik diye :))

     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]




    Kaplamalar kötü galiba.Karakter grafikleri iyi duruyor.Bu oyunda mod desteği olacak mı?




  • takip için mesaj

    tavsiye edilen gereksinimleri bilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

    takip için mesaj

    tavsiye edilen gereksinimleri bilen var mı?

    http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfDarkness


    Kaplamalar kötü galiba.Karakter grafikleri iyi duruyor.Bu oyunda mod desteği olacak mı?

    Bunlar PS3 grafikleri bizim emektarların elinden anca bu kadar geliyor. PC versiyonunda da dağlar kadar fark olmaz diye bekliyorum, çözünürlük ve kaplamalar biraz düzelir belki. Daha hiç adam gibi SS görmediğimiz için bir şey diyemiyorum. Firmada korkutucu bir biçimde sessiz :)
    Mod desteği olacağını pek sanmıyorum, oyun sürekli MP halinde oynanırsa tam tadını veriyor(isterseniz offlineda oynanır ama oyunun tadına varamazsınız bence) modlar sorun yaratır diye izin verilmez gibi geliyor bana. Gene de ufak tefek değişiklik yapanlar çıkar üzerinde firma desteklemesede.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    Bu oyun neden Skyrim ile kiyaslaniyor anlamiyorum bir kere Skyrim ile ayni ligde degil, Skyrim tam olarak acik dunya oyunudur sandbox tipidir bu oyun ise daha cok zindanlarda geciyor diye biliyorum yani Skyrim`deki gibi apacik bir arazi "istedigin gibi acik alanda kostur, istedigin yere git istedigin seyi yap" olayi yok.

    Dark Souls daha cok Witcher 2 ile kiyaslanabilir bence... Atmosfer ve mekanlar olarak da bence Witcher 1`in gerisinde kalir ama Witcher 2`yi gecer. Ha bir de iki Witcher dan da daha zor oldugu kesin.

    Dark Souls tabi Skyrim gibi değil, ama çizgisel de değil. Hatta yarı open world denebilir. Dev mekanlar birbirine bağlılar ve belli bir sıralamayla gitmen gerekmiyor, oyunun ilk yarısında catacombs'a girersen zor çıkıyorsun mesela
    Ayrıca oyunda oldukça büyük mekanlar ve inanılmaz bir atmosfer var. Birbirinden çok alakasız ortamlara gidiyorsunuz ve hepsi inanılmaz yapılmış. Zindanımsı yerler oyunun az bir kısmında, oynamadan fikir sahibi olmayın derim.
    Mekanlar da yer yer karmaşıklaşıyor. Hedefine ilerlediğini zannederken esasında çıkmaz yola girip basilisk dolu bir odada tuzağa düşebiliyorsun


    @siberarmi

    PC versiyonunda detay farkı hiç olmazsa şaşırmayın Performans olarak da sorunlu bir port olacağı, çıktıktan bir süre sonra yamayla adam edileceği söyleniyor. Ki 30 fps cap de olacaktı malumunuz.
    Muhtemelen kontroller ve arayüzde de PC'ye bir düzenleme olmayacak.

    Doku kalitesi bazı bölümlerde fena değil. Undead Burg falan idare ediyor mesela; ama bazı geniş mekanlarda göze batabilir tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 1 Ağustos 2012; 12:43:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Black Knight


    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    Bu oyun neden Skyrim ile kiyaslaniyor anlamiyorum bir kere Skyrim ile ayni ligde degil, Skyrim tam olarak acik dunya oyunudur sandbox tipidir bu oyun ise daha cok zindanlarda geciyor diye biliyorum yani Skyrim`deki gibi apacik bir arazi "istedigin gibi acik alanda kostur, istedigin yere git istedigin seyi yap" olayi yok.

    Dark Souls daha cok Witcher 2 ile kiyaslanabilir bence... Atmosfer ve mekanlar olarak da bence Witcher 1`in gerisinde kalir ama Witcher 2`yi gecer. Ha bir de iki Witcher dan da daha zor oldugu kesin.

    Buradaki mevzu bahis duruma şöyle bakılmalı; özellikle Skyrim popülerliğiyle seriye sadık kalmamasından ve casualized yani sıradanlaştırılmasından ve basite indirgendiğinden, bir nevi türünün kaşarı olma durumuna maruz kalmıştır. Ve "sözde" rpg'dir diğer bilimum rpg diye anılan oyunlar arasında başı çektiği için DS ile kıyaslanmıştır.

    DS tamamiyle sandbox olmasa da, yarı-sandbox, birsürü farklı yerlerden ilerleme seçeneğiniz oluyor bazı yerlerde birleşse de. Ve oyun şimdiye kadar çıkmış en zor oyunlar sıralaması yapılsa kesin ilk 3'e girer gözü kapalı.

    Bir oyunun zor ya da kolay olmasi yahut daha zor daha kolay olmasi o oyunun "kalitesi"ni mi etkiliyor? Bence hayir bircok kisiye gore de yanit "hayir" ki Skyrim oyun tarihinde en yuksek puanlardan birini aldi (ortalama olarak) gunumuzde de cok sayida kisi hala oyunu oynuyor mod sayisi konusunda rekor uzerine rekor kiriyor. Siradan bir oyun olsa profesyonel editorlerden bu kadar yuksek puan almazdi sanirim.

    Tabi size gore bir oyunun zor olmasi otomatikman "daha iyi" olmasi anlamina gelebilir tabi orasini bilemem.

    Bir de ortada cifte standart var ornegin Skyrim`in grafikleri cogu yerde once alay konusu olmustu bu forumda dahil, ama bakiyoruz Dark Souls`a grafikleri kesinlikle 1990`lardan kalma gibi duruyor fakat kimse bundan dolayi oyunu asagilamiyor.

    Aman hicbir firma babamizin firmasi degil ben daha cok yeni nesil RPG leri bekliyorum su an yani su lanet PS4 ve Xbox 720 ciksin da artik yeni nesil oyunlari gorebilsek... :) Gozumuz gonlumuz acilsa soyle... :) Eskimolardan kalma dandik konsollar yuzunden adam gibi gelismis oyunlar cikmiyor...

    Dark Souls mu 90'un grafikleri mi 90'lardan kalma? Sen hiç Anor Londo'ya, Ash Lake'e gittin mi? Skyrim ile Dark Souls'un ejderhalarının tasarımlarını karşılaştırdın mı? Skyrim'de uçan mamutlarla iyi eğlenceler diliyorum sana.

    Ejderhalari karsilastirdim, gercekte kimse ejderha gormedigine gore, bu konu zevk renk meselesi... :) Skyrim`deki ejderha tasarimlari bence cok daha guzel ve sade, Dark Souls`takiler tipik uzakdogu animelerinden firlamis gibi abarti, ejderhayla sanki cesitli yaratiklarin canavarlarin birlestirilmesinden olusmus gibi, dedim ya zevk renk meselesi... ;)

    Skyrim`de ucan mamut konusu bir bug tur bug lara bakarak oyunlari elestireceksek yandiniz, bakalim Dark Souls`un Pc surumunde ne gibi bug lar olacak :) CUnku o firma PC konusunda hic de deneyimli bir firma degil...

    90`lardan kalma konusuna gelince, bunu ben degil pek cok kisi soyluyor, kaplama kalitesi vanilla Skyrim`den bile cok daha kotu, koskoca oyun sadece 3.70 gb kadar yer kapliyor kaplama kalitesi yuzunden, texture kalitesi sanirim 256*256. :) Yapimcilar PC icin bir kaplama paketi cikarmayacaklarini duyurmustu, ote yandan Bethesda Skyrim icin 3 kusur GB lik official kaplama paketi cikarmisti creation kit ile birlikte onun disinda devasa pek cok kaplama paketi de mevcut kullanicilarinin yaptigi... Kaplamalardan baska scrip extender ler ile birlikte pek cok gelismis grafik ozelligi de eklenebiliyor Skyrim`e... Ancak Dark Souls icin modlar ne alemde olacak hatta mod destegi olacak mi onu bile bilmiyoruz ki buyuk ihtimalle olmayacak.

    sen ne menem bi grafik fetişistisin yahu, sana öyle 90'ların oyunlarını getiririm ki skyrim'i top diye sektirir.. işin gücün yok sabah akşam skyrim torpahlarında gezinip klişe iskandinav mekanların fotolarını çekiyorsun sanırım, nerede skyrim'e laf orada trident marka vcd.. g'day.


    Sen ne menem bir seysin? Sanki eski mesajlarini bilmesek yutacak insanlar yazdiklarini.... Ben grafik fetisizmi konusunda senin eline su dokemem bir kere, her yere "witcher 2 grafikleri soyle boyle" diye mesajlar yagdiran hatta Crysis forumlarina bile girip "cekilin kenara grafik geliyor savulun..." diye post lar doseyen, sayfa sayfa grafik tartismalari yapan, grafik modlari konusunda duzinelerce mesaj yazan, Skyrim`in grafiklerini ilk elestiren sanki sen degilmissin gibi gelmissin buraya bana laf atiyon Senden ogrendim ben grafik fetisizmini

    Dark Souls`un kaplamalari ve grafikleri konusunda nedense senin ve bazi insanlarin sesi cikmiyor, dedim ya iste cifte standart. :>) Hatta oyle kaplamalar var ki oyunda koskoca oyun 3,6 Gb. Kucul kucul Dark Souls, kucul de cebime gir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 5 Ağustos 2012; 5:13:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Black Knight


    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    Bu oyun neden Skyrim ile kiyaslaniyor anlamiyorum bir kere Skyrim ile ayni ligde degil, Skyrim tam olarak acik dunya oyunudur sandbox tipidir bu oyun ise daha cok zindanlarda geciyor diye biliyorum yani Skyrim`deki gibi apacik bir arazi "istedigin gibi acik alanda kostur, istedigin yere git istedigin seyi yap" olayi yok.

    Dark Souls daha cok Witcher 2 ile kiyaslanabilir bence... Atmosfer ve mekanlar olarak da bence Witcher 1`in gerisinde kalir ama Witcher 2`yi gecer. Ha bir de iki Witcher dan da daha zor oldugu kesin.

    Buradaki mevzu bahis duruma şöyle bakılmalı; özellikle Skyrim popülerliğiyle seriye sadık kalmamasından ve casualized yani sıradanlaştırılmasından ve basite indirgendiğinden, bir nevi türünün kaşarı olma durumuna maruz kalmıştır. Ve "sözde" rpg'dir diğer bilimum rpg diye anılan oyunlar arasında başı çektiği için DS ile kıyaslanmıştır.

    DS tamamiyle sandbox olmasa da, yarı-sandbox, birsürü farklı yerlerden ilerleme seçeneğiniz oluyor bazı yerlerde birleşse de. Ve oyun şimdiye kadar çıkmış en zor oyunlar sıralaması yapılsa kesin ilk 3'e girer gözü kapalı.

    Bir oyunun zor ya da kolay olmasi yahut daha zor daha kolay olmasi o oyunun "kalitesi"ni mi etkiliyor? Bence hayir bircok kisiye gore de yanit "hayir" ki Skyrim oyun tarihinde en yuksek puanlardan birini aldi (ortalama olarak) gunumuzde de cok sayida kisi hala oyunu oynuyor mod sayisi konusunda rekor uzerine rekor kiriyor. Siradan bir oyun olsa profesyonel editorlerden bu kadar yuksek puan almazdi sanirim.

    Tabi size gore bir oyunun zor olmasi otomatikman "daha iyi" olmasi anlamina gelebilir tabi orasini bilemem.

    Bir de ortada cifte standart var ornegin Skyrim`in grafikleri cogu yerde once alay konusu olmustu bu forumda dahil, ama bakiyoruz Dark Souls`a grafikleri kesinlikle 1990`lardan kalma gibi duruyor fakat kimse bundan dolayi oyunu asagilamiyor.

    Aman hicbir firma babamizin firmasi degil ben daha cok yeni nesil RPG leri bekliyorum su an yani su lanet PS4 ve Xbox 720 ciksin da artik yeni nesil oyunlari gorebilsek... :) Gozumuz gonlumuz acilsa soyle... :) Eskimolardan kalma dandik konsollar yuzunden adam gibi gelismis oyunlar cikmiyor...

    Dark Souls mu 90'un grafikleri mi 90'lardan kalma? Sen hiç Anor Londo'ya, Ash Lake'e gittin mi? Skyrim ile Dark Souls'un ejderhalarının tasarımlarını karşılaştırdın mı? Skyrim'de uçan mamutlarla iyi eğlenceler diliyorum sana.

    Ejderhalari karsilastirdim, gercekte kimse ejderha gormedigine gore, bu konu zevk renk meselesi... :) Skyrim`deki ejderha tasarimlari bence cok daha guzel ve sade, Dark Souls`takiler tipik uzakdogu animelerinden firlamis gibi abarti, ejderhayla sanki cesitli yaratiklarin canavarlarin birlestirilmesinden olusmus gibi, dedim ya zevk renk meselesi... ;)

    Skyrim`de ucan mamut konusu bir bug tur bug lara bakarak oyunlari elestireceksek yandiniz, bakalim Dark Souls`un Pc surumunde ne gibi bug lar olacak :) CUnku o firma PC konusunda hic de deneyimli bir firma degil...

    90`lardan kalma konusuna gelince, bunu ben degil pek cok kisi soyluyor, kaplama kalitesi vanilla Skyrim`den bile cok daha kotu, koskoca oyun sadece 3.70 gb kadar yer kapliyor kaplama kalitesi yuzunden, texture kalitesi sanirim 256*256. :) Yapimcilar PC icin bir kaplama paketi cikarmayacaklarini duyurmustu, ote yandan Bethesda Skyrim icin 3 kusur GB lik official kaplama paketi cikarmisti creation kit ile birlikte onun disinda devasa pek cok kaplama paketi de mevcut kullanicilarinin yaptigi... Kaplamalardan baska scrip extender ler ile birlikte pek cok gelismis grafik ozelligi de eklenebiliyor Skyrim`e... Ancak Dark Souls icin modlar ne alemde olacak hatta mod destegi olacak mi onu bile bilmiyoruz ki buyuk ihtimalle olmayacak.

    sen ne menem bi grafik fetişistisin yahu, sana öyle 90'ların oyunlarını getiririm ki skyrim'i top diye sektirir.. işin gücün yok sabah akşam skyrim torpahlarında gezinip klişe iskandinav mekanların fotolarını çekiyorsun sanırım, nerede skyrim'e laf orada trident marka vcd.. g'day.


    Sen ne menem bir seysin? Sanki eski mesajlarini bilmesek yutacak insanlar yazdiklarini.... Ben grafik fetisizmi konusunda senin eline su dokemem bir kere, her yere "witcher 2 grafikleri soyle boyle" diye mesajlar yagdiran hatta Crysis forumlarina bile girip "cekilin kenara grafik geliyor savulun..." diye post lar doseyen, sayfa sayfa grafik tartismalari yapan, grafik modlari konusunda duzinelerce mesaj yazan, Skyrim`in grafiklerini ilk elestiren sanki sen degilmissin gibi gelmissin buraya bana laf atiyon Senden ogrendim ben grafik fetisizmini

    Dark Souls`un kaplamalari ve grafikleri konusunda nedense senin ve bazi insanlarin sesi cikmiyor, dedim ya iste cifte standart. :>) Hatta oyle kaplamalar var ki oyunda koskoca oyun 3,6 Gb. Kucul kucul Dark Souls, kucul de cebime gir

    witcher 2'nin görselliğinin arkasındaki teknoloji nispeten yeni büyüyen ve olgunlaşan bir firmadan geliyor, skyrim'inki bildiğimiz anam babam usulü morrowind motorundan geliyor.. skyrim konusunda çok tartışmıştık hatırlıyorum evet o dediğin mesajları da yazdım ama daha çok tartıştığımız şey grafik değil skyrim'in konsol veletlerine indirgenmiş çocuk oyuncağı haline getirilmiş-rpg öğelerinin yolundukça yolunmuş hale gelmesiydi.. ha diğer taraftan bakarsan dark souls saf bir rpg olmayacak ama skyrim gibi belirli bir dünyası olan az buçuk rpg öğeleri olan aksiyon macera olacak ve skyrim'in aksine 50 kat daha hardcore olacak.. ben şahsen kaplamalar için veya diğer görsel tırıvırılar için beklemiyorum bu oyunu, alacağız oynayacağız diye terler dökeceğiz tıpkı eski jagged alliance'ları oynadığımız günlerdeki gibi kaldı ki görsel gelişimi tıkayıp geride tutan konsollardır dark souls yapımcıları değil (skyrim de aynı dertten muzdarip)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wildlove -- 5 Ağustos 2012; 8:52:53 >




  • Bir dakika burada şöyle bir düzeltme yapalım: Skyrim'i modlarsanız, The Witcher 2'nin grafik konusunda esamesi bile okunmaz.

    The Witcher 2 çok güzel bir oyun grafikleri de çok güzel. Skyrim'in orijinal halinden daha güzel grafikleri var tabii. Ama Skyrim'e çıkan modlarla ağzınızı sulandıran grafiklere dönüştürebiliyorsunuz ki ben film mi izliyorum skyrim mi oynuyorum diye kendime sorduğum çok sahne oldu modlardan sonra :)

    Tabii bunun için güzel sistem şart. Ama bir RPG'de gördüğüm en iyi grafikler Skyrim'de oldu. Ama resmi ama değil farketmez en iyisini Skyrim'in modlu halinde gördüm.

    Ayrıca RPG öğelerinin kısılması vs. gibi şikayetleri, oynanışlar ilgili şikayetleri, hatta menü görünümü, inventory sistemi gibi şikayetleri de modlarla tamamen üstesinden gelirsiniz. Örneğin Hardcore mode oynayabilirsiniz (ölünce bir daha o karakteri göremezsiniz, stamina can yenilemesi yok sadece uyumanız ve yemek yemeniz gerekir yenilenmek için vs.), talent sistemini değiştirebilirsiniz, level sistemini, canavar zorluğunu büyüleri değiştirebilir yepyeni item'lar eklersiniz.

    Neyse, kısaca Skyrim'den tam zevk alabilmek için orijinal halinde oynamamak gerek. Modlayınca o oyun bambaşka bir şeye dönüşüyor, bambaşka bir evrende bambaşka bir oyun oynuyorsunuz ve başından kalkmanız biraz zor oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 5 Ağustos 2012; 12:09:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bir dakika burada şöyle bir düzeltme yapalım: Skyrim'i modlarsanız, The Witcher 2'nin grafik konusunda esamesi bile okunmaz.

    The Witcher 2 çok güzel bir oyun grafikleri de çok güzel. Skyrim'in orijinal halinden daha güzel grafikleri var tabii. Ama Skyrim'e çıkan modlarla ağzınızı sulandıran grafiklere dönüştürebiliyorsunuz ki ben film mi izliyorum skyrim mi oynuyorum diye kendime sorduğum çok sahne oldu modlardan sonra :)

    Tabii bunun için güzel sistem şart. Ama bir RPG'de gördüğüm en iyi grafikler Skyrim'de oldu. Ama resmi ama değil farketmez en iyisini Skyrim'in modlu halinde gördüm.

    Ayrıca RPG öğelerinin kısılması vs. gibi şikayetleri, oynanışlar ilgili şikayetleri, hatta menü görünümü, inventory sistemi gibi şikayetleri de modlarla tamamen üstesinden gelirsiniz. Örneğin Hardcore mode oynayabilirsiniz (ölünce bir daha o karakteri göremezsiniz, stamina can yenilemesi yok sadece uyumanız ve yemek yemeniz gerekir yenilenmek için vs.), talent sistemini değiştirebilirsiniz, level sistemini, canavar zorluğunu büyüleri değiştirebilir yepyeni item'lar eklersiniz.

    Neyse, kısaca Skyrim'den tam zevk alabilmek için orijinal halinde oynamamak gerek. Modlayınca o oyun bambaşka bir şeye dönüşüyor, bambaşka bir evrende bambaşka bir oyun oynuyorsunuz ve başından kalkmanız biraz zor oluyor.

    zaten tes serisinin en sevdiğim yanı modlanabilmesi ki bu tür imkanı günümüzde her firma vermiyor. sürekli artan bir içerik var. vanilla oblivion'ı hiç sevmem mesela ama modlayınca her anlamda seviye atlıyordu oyun, keza morrowind de öyle.. ben skyrim'i sadece vanilla oynadığım için sevmemiştim, modların yayılmasını beklemiştim ki bir süre sonra geri dönerim modlarla, zaten dawnguard için bir şekilde geri döneceğim, 20 dolardan ucuz olsaymış keşke..




  • 20 dolar vermek bana da baya bir koydu ama içerik olarak şimdiye kadar ki en geniş DLC, DLC den çok ek paket gibi olmuş diyebilirim hatta. En güzel kısmı hiç bir mod ile sorun çıkarmadı bende ki :)

    Neyse konuyu dağıttık, siz Dark Souls sa yiyeceğiniz dayakları düşünün hele :) Az kaldı sanırsam Ağustos sonunda doğru çıkar diyorlardı.
  • Skyrim konusu kişisel fikirdir bence Dante'nin mesajını görüpte Skyrim'i modlarla denememiş birisi önce denesin, sonra Witcher 2'ye baksın ve kendi karar versin. Ben bizzat tonlarca mod attım texture paketi attım ve Witcher 2'yi geçtiği filan yok gözümde. Tabi bana kalırsa bunlara takılmamak lazım Skyrim open world, W2 semi open world adamlar grafiğe biraz daha abanabiliyor. Benim dediğim sadece Witcher 2 gibi değil yoksa öyle open world bir oyun için harika grafikleri var bana göre hava hoş. RPG öğelerini diğer sorunlarıda düzelttik modlarla 80 saat oynadıysam sırf modlar sayesinde. Dawnguard'da çok pahalı geldi, yılbaşında 10 dolara kapatabilirim umarım.

    Dark Souls'unda çıkışta performans sorunları olacak haberi beni almaktan itti. Çıktığı an oynamayacağım artık burada ki yorumlara, patch haberlerine göre ileride satın alacağım gibi duruyor.




  • Oyunun render çözünürlüğü 1024x720 olacakmış, ayarlardan hangi çöz'ü seçersek seçelim. Yani yüksek çöz seçersek, upscale etmiş gibi olacak sadece. Konsol versiyonu da 1024x720 - 2x AA'da çalışıyordu hatırlanacağı gibi.

    1024x720, 30 fps, perf. sorunları... Port bile denmez artık, emülatör üzerinden çalışacak herhalde

    Yine de çok sağlam bir oyun olduğundan, alınır. Konsolda 130 saat oynamıştım, bir 130 saat de PC'de geçiririm. Monitöre uzak durup gamepadle oynarız artık, zaten oyunun yapısı da gamepad'e göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 10 Ağustos 2012; 11:08:28 >
  • Resmen hiç uğraşmamışlar port üzerinde, ya da işin içinden çıkamayınca vaz geçtiler...
    PC oyuncularının bu oyunla tanışması sevindirici ama yapmışken tam yapsalardı bari....
  • konsolda oynarım daha iyi
  • Oyun GFWL olduğu için bize kapatıldı. Steam'den alamıyorsunuz artık. Çok iyi oldu hakkaten...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Wall Street

    oo çok iyi ya :) gow4'ü de pcye yaparlarsa tam olur :)

    Bence GOW'u hiçbir zaman PC'ye uyarlamayacaklar. Bu oyunu da ben biraz GOW - Kingdom of Amalur karışımı birşey gibi gördüm. Yani SP-MP kombinasyonu dışında pek bir olay yok gibi...
  • Ne God of war ile ne de Amalur ile bir alakası var oyunun.
    Oyunun ilham kaynağı Monster Hunter oyunlarıdır, MHlerin batıya yakın versiyonları diyebiliriz.
  • İlham kaynağı bence Severance :)
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.