Şimdi Ara

Crf250l ilk çalıştırma sonrası gaz yememe

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
52
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2013 model crf250l kullanıcısıyım motor yaklaşık 43 bin km de motoru 32 bin de aldım ve 10 bin km tertemiz kullandım yağına suyuna baktım sorunu yoktu ta ki debriyaj balatası değişimi için honda yetkili servisine bırakana kadar bıraktıntan 30 dk sonra benle iletişime geçip motorun yatak sarmaya başladığını yağ süzgecinin üstünde metal parçaların olduğu bir fotoğraf attılar fotoğrafları eklerim. Durum bu olunca komple krank piston yatak yapıldı motora sıfırdan tabi motoru teslim almaya gittim içinde en yakın benzinliğe götürücek kadar benzin olduğunu söylediler ben de hemen yola koyuldum ama daha yola çıkar çıkmaz motor boğulmaya başladı ben de benzinliğe kadar öyle gidip hemen fullettim motoru ama motorun çalışması düzelmedi motoru aynı şekilde servise bıraktım 1 hafta sonra içindeki filtrenin çok kirli olduğu ve enjektörlerin de pislenmiş olduğunu bu yüzden filtreyi değiştirip enjektör temizliği yapıldığı söylendi ve motoru sağlam şekilde teslim aldım(bu işlem için ücret almadılar).Motorun rodajını yaptım ve üstüne 1 bin km kullandım ve bi anda durup dururken gaz yememe problemi başladı bende benzin pompasını söküp kontrol ettim filtre yeni ve temiz duruyodu ben de olduğu gibi topladım motor düzeldi.Yaklaşık 120km sonra aynı sorun oldu ve söküp taktım gene düzeldi. tabi her sök takta km düşmeye başladı. Tabi bi ara motor düzeldi ama bu seferde tam gaz yaptığım zaman devir yükselince motor arıza ışığı yakıp kapanıyordu kontağı aç kapa yapınca düzeliyordu.Tekrar sök tak yapınca arıza ışığı yakmayı bıraktı ama belli bir süre sonra yine gaz yememeye başladı ben de başka bir honda yetkili servisine motoru bıraktım. Tabi bana yoğun olduklarını parça için 1 ay beklemem gerebilceğimi söylediler ben de sadece arıza tespit yapıp bana motoru geri teslim etmelerini rica ettim. motorun serviste olduğu ilk haftada yakıt pompasına ve yağ pompasına baktıklarını sağlam olduğunu söylediler ben de daha önce motorun arıza ışığı yaktığını beyinde arıza kaydı oluşturabilir mi diye sordum ve yanıt olarak eveti aldım. Motor 1 hafta daha kaldı en son sabrım tükendiği için motoru almaya gittim servisteki arkadaşla konuştuğumda beyinin temiz olduğu herhangi bir kayıt oluşturmadığını söyledi benim de aklımda fikir olarak yakıt pompasının çıkışındaki o ringten şüphelenmeye başladım ama olay pompanın dışındaki plastik kısımda iki parçayı birlikte tutan tırnakların kendilerini saldığını farkettim önce tırnaklara ellemeden pompa motorunun çııkışına daha sıkı bir o ring taktım ve sorunum çözüldü yaklaşık 30 35 km sanki hiç problem yokmuş kullandım ama bu seferde motor yarım gazda ani kararsızlık başladı ve motordan inip biraz soğumasını bekleyip tekrar binince yarım gaz üstünde sanki 7-9 bin devir arası gaz yemeyip 9-11 bin devir arası normale dönerek çalışıyor. 10 15 dk sürüş sonrası motor tamamiyle normale dönüyor tabi bu yarım gazdaki dalgalanma da varla yok arası kayboluyor. en son olarak orjinal o ringi takıp tırnaklarıda sabilteyerek geri taktım motor bu dediğim şekilde çalışıyor şuanda. sorun hala yakıt pompası mı bilmiyorum ama yağ pompasından şüpheleniyorum. Yardımlarınızı bekliyorum









  • arkadaşlar sorun akla gelmeyecek kadar kolay çıktı. Akünün eksi kutup başındaki vida neredeyse düşçek kadar gevşemiş bakmak hiç aklıma gelmemişti yabancı forumda benzerini yaşayanlardan akıl ederek yaptım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.