Şimdi Ara

Corsair Ram ömür boyu garanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Elimde bozulmuş olan corsair ramler var, haliyle bunlar ömür boyu garantili.


    ticket atip iletişime geçtim ilk söylediğim şeylerden biri "faturam yok, bana hediye geldi ve nerden alındığını bilmiyorum" oldu. seri no istendi onu verdim süreç ilerledi ürünleri değiştirelim bize adres verin kısmına geldik ama ilk başta söylememe rağmen şuan benden fatura istiyolar bu noktada size söylemiştim faturam olmadığını dersem süreç patlar mı ? yoksa aynı ürüne sahip birinden rica etsem ve bana faturasını atmasını istesem daha mı mantıklı olur ?




  • Dolandırmadığımız bir corsair kalmıştı, tebrikler.
  • Faturan olmadığını belirt tekrardan.

  • Faturasız işlem yapmamaları gerek.Bellekleri al yıllarca kullan,elden el'e dolaşsın, bozulunca da ömür boyu garanti arkasına sığın.Öyle bir dünya yok !




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 25 Aralık 2020; 13:10:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hapocod

    Dolandırmadığımız bir corsair kalmıştı, tebrikler.

    ürün garantili ve bana hediye geldi. garanti kapsamı dışına çıkıcak bişey de yapmadım hakkımı arıyor olmak bu durumu dolandırıcılık haline getiriyorsa sizin dediğiniz olsun

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41A94D448

    Faturasız işlem yapmamaları gerek.Bellekleri al yıllarca kullan,elden el'e dolaşsın, bozulunca da ömür boyu garanti arkasına sığın.Öyle bir dünya yok !

    ürünün ilk ve tek sahibiyim ve bana hediye geldi. Ayrıca fatura sahibi olduğun sürece sizin şikayetçi olduğunuz şey mümkün 20 kere el değiştirip sürekli OC yapılsa bile bozulduğu noktada kimse kaç kişinin hangi şartlarda kullandığını sorgulamıyor. Ömür boyu garanti verirken bu firma tarafından kabul edilmiş bi sorumluluk, arkasına sığındığın değil sana verilen bi haktan faydalandığın sistem.


    Yıllarca elden ele gezmiş ama faturası olan ikinci el bi ürünüm olsaydı sizin için olay çok normaldi ama ilk sahibi olduğum ve hediye geldiği için faturasına sahip olmadığım bu ürünün verilen hakkını arıyor olmam nerden bakarsak bakalım büyük saçmalık yani...


    Konuya bakış açınıza tekrar değerlendirmenizi rica ediyorum, kimseye olaydan bağımsız fikrini sormadım benim durumumda ne yapılsa konu hızlı çözülür diye sordum.


    teşekkürler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasuta

    Faturan olmadığını belirt tekrardan.

    tickete direk bunu yazarak başlamıştım ama şuan tekrar istedi, üstüne şu geldiğimiz noktada sürecin sıkıntıya girme ihtimalini düşünüyorum faturam yok dersem

  • RazoR23 R kullanıcısına yanıt

    İlk ve tek sahibi sizseniz o zaman mutlaka bir yerlerde faturanın elektronik kaydı vardır.Onu bulmaya çalışın

  • RazoR23 R kullanıcısına yanıt

    Yazmazsanız da zaten süreci ilerletemiyorsunuz anladığım kadarıyla.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasuta

    Yazmazsanız da zaten süreci ilerletemiyorsunuz anladığım kadarıyla.

    mecburen bi cevap vermek zorundayım sürecin devamı için ama şu noktada faturam yok dersem "aaa o zaman yardım edemiyoruz" cevabı almak istemiyorum açıkçası

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.