Şimdi Ara

'Corsa' Genel (2013. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42.181
Cevap
81
Favori
2.532.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20112012201320142015
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam, 2012 opel corsa hatasız aracımı satıyorum. İlgilenenler için sahibinden ilan no: 335204946
  • şöför koltuğunun altında arka halı paspas üzerine düşen süngerimsi küçük parçalar var her yıkamada orayı süpürge ile aldırtıyorum yine oluyor . Bu neden oluyor çok kilolu bir insan da değilim zayıfım hatta.
  • Bende 2011 Corsa D EcoFlex var direksiyonu sağa sola çevirirken pedallarda tıkır tıkır birşeyler hissediyorum giderek artmaya başladı bu neden olur ve beni ne kadar götürür :D bayramda uzun yol yapıcam bi sorun olur mu
  •  'Corsa' Genel

    Dün 21.00 civarı 2012 corsa d 1.3 aracım araç ¨üzerinde anahtar işaretli arıza lambasını yaktı.

    Hemen açık bir özel servis buldum. Cihaz bağladı.

    Resimdeki hataları verdi. Motor yağı ile ilgili arızayı servisin yağ değişimini araca tanıtmadığından kaynaklandığını öğrendik. Yağ değişim arızasını sildi dahada işaret yanmadı.

    o hatayı sildi ama ecu ile ilgili önemli bir arıza veriyor, ben cihazımla bağlantı sağlayamıyorum beyin arızası olabilir, servise git dedi.

    Borcumuz 80tl. Teşhis yok, çözüm yok ne 80 tl si. Verdik çıktım.

    Şimdi yetkili servisteyim aracın aküsü boşalmış, yenisi ile değişecek 230tl dedi, bakalım çıkarken pazarlık yaparız artık. Fiyat normal hiç sanayiye gidemiyeceğim.

    Gm 60 ampermiş. Üstünden çıkana göre baya ufak bir şey ama du bakalım onuda sorcam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 10 Eylül 2016; 11:27:34 >




  • arkadaşlar fikir verebilir misiniz. 2014 model 1.3 CDTI Essentia (Yokuş Kalkış Destek'li) 25.000km'de kazasız 40bin istiyor tanıdık pazarlıksız. fiyat üzerinden pazarlık yapıcağım kesin karar verdiğimde. essentia olması düşündürdü. siz ne dersiniz 38bin civarına indirsem almak mantıklı mı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Hocam gecmis olsun.

    Ben de bakimi disarida yaptirdim ama servis uyarisini silemiyorlar. Arabayi calistirirken yine insp 0 yazisi cikiyor. Cihaza bagladiklarinda da bilinmeyen hata seklinde tuhaf bir hata cikiyor. Temizle diyorlar temizlenemedi cikiyor ekranda.

    Ne yapacagim bilmiyorum muhtemelen sirf o hatalari temizletmek icin yetkili servis tarafindan opulmeye gidecegim bayram sonrasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saig10 kullanıcısına yanıt
    Yine bu konuda insp yazısını söndürmeyi bir arkadaş anlatmıştı. O şekilde yaptım ben insp yi söndürdüm.

    Şu şekilde deneyin, anahtar takılı kontak kapalı iken km sıfırlama düğmesine basılı tutun, basılı tutarken kontağı birinci kademeye getirin. 5 sn daha basılı tutun kod siliniyor.

    Ben ilk denememde yapamadım ama baya bir uğraştım olmuştu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiriger ve debriyajlarınızı ortalama kaç binde değiştirdiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Hocam denedim denedim olmadı. Sonra biraz nette araştırdım, aynı işlemi bir youtube'da birisi önce ayak frendeyken yapmış. Öyle yapınca oldu çok şükür.

    Teşekkürler :)
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Okuduğum bilgilere göre düşük voltaj bizim BCM leri bozuyor o yüzden voltajı kontrol ediniz arada sırada. Sürekli CAN BUS hataları almışsınız. BCM arızalanırsa şaşırmamak gerekir.
  • Merhaba, çözemediğim ve internette bilgisini bulamadığım teknik bir sorunum var.

    Arabamın bakım paketini(filtreler) alacağım. Aracım corsa 2013 cdti 96 hp, motor numarası A13DTE ile başlıyor fakat N11 gibi birçok sitede A13DTC ile başlayan bakım setleri satıyorlar. Ben BOSCH marka almak istiyorum ama uygun parça bulamıyorum. Bir satıcıyı aradım sattığınız ürünün açıklama kısmında A13DTC ile başlayanlara uyar demişsiniz ama benimki A13DTE dedim, sorun olmaz kullanabilirsiniz dedi. Belki kimsenin umurunda olmayan bir detay bu ama, yine de ilk defa internetten böyle bir şey alacağım için bilgi almak istiyorum. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canerfuat -- 20 Eylül 2016; 15:09:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: natulus

    Okuduğum bilgilere göre düşük voltaj bizim BCM leri bozuyor o yüzden voltajı kontrol ediniz arada sırada. Sürekli CAN BUS hataları almışsınız. BCM arızalanırsa şaşırmamak gerekir.

    Özel serviste o hataları aldıktan sonra yetkili serviste akü değişimi yapıldı. Aynı hataları vermedi artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kaç gün önce 60.000 Km bakımı yaklaştığı için aracımı kontrol amacıyla servise götürdüm ön incelemeyi yaptılar 60.000 bakımında yıllık bakıma ek olarak V kayışı değişecekmiş ayrıca hidroliği hiç değiştirmedim,
    ustalar bakıp bozulmuşsa onu da değiştirecekler. Frene bastığımda balataların diske sürtmesi gibi hafif bi sürtme sesi vardı kontrol edince balataların bittiğini diske sürtmeye başladığını bakıma kadar (1 Ay) gitmeyeceğini
    söylediler. Bende değiştirttim 330 TL tuttu frenler güzel oldu daha önce hiç balatalar değişmemişti araç 58.000 KM de, balata değiştirenler kaç bin km de değiştirdi acaba?
  • FX1 F kullanıcısına yanıt
    Ben 2012 aracım için geçen yıl 45bin km de değiştirdim sanırım.

    Balata ömrü kullanım tarzı ve yol şartlarına göre değişir yalnız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 corsa d aracım 42000kmde. Bakım zamanı bendeki kağıtta 42 bin yazıyor.İnternette ise 45000 yazıyor.Hangisi doğru acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Agresif sürüşümden dolayı tüm bakımlarda balata değiştirdim zaten arabanın ön jantları hep gri oluyor. En son GM ürün taktırdım bakalım ne kadar gidecek. 60.000 bakımda servise e gitmedim V kayışı da ustam daha iyi zamanı var dedi.Uzun yoka gidecekseniz kontrol ettirin tereddütünüz varsa değiştirin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.

    2013 corsa d aracım 42000kmde. Bakım zamanı bendeki kağıtta 42 bin yazıyor.İnternette ise 45000 yazıyor.Hangisi doğru acaba ?

    Bakımlar birer yıllık yapıldığından Km ler denk gelmeyebilir Serviste 15.000-30.000-45.000 bakım diye geçer.

    Örneğin sizin araç yılda 12.000 Km yapmıştır ama gene 15.000 bakım diye servise girer.

    veya 42.000 Km de olduğundan 45.000 bakımı diye geçer.

    Önemli olan bakımın periyodik olarak birer yıl arayla yaptırmaktır. Bir yıldan sonra yağın özelliği kaybolmaya başlıyor.(tam sentetik yağ kullanma ömrü 15.000 Km veya 1 yıl diye geçiyor)

    Sizin araç 42.000 Km de olmuş bir önceki servis tarihi önemli eğer üzerinden bir yıl geçmemişse 45.000 Km ye kadar bekleyebilirsiniz. Geçtiyse de bir iki ayın veya 2000-3000 Km nin bir önemi yok 45.000 de bakıma girin.

    Ama süreyi fazla uzatmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX1 -- 30 Eylül 2016; 10:34:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: natulus

    Agresif sürüşümden dolayı tüm bakımlarda balata değiştirdim zaten arabanın ön jantları hep gri oluyor. En son GM ürün taktırdım bakalım ne kadar gidecek. 60.000 bakımda servise e gitmedim V kayışı da ustam daha iyi zamanı var dedi.Uzun yoka gidecekseniz kontrol ettirin tereddütünüz varsa değiştirin..

    teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    Ben 2012 aracım için geçen yıl 45bin km de değiştirdim sanırım.

    Balata ömrü kullanım tarzı ve yol şartlarına göre değişir yalnız.

    Teşekkürler
  • FX1 F kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 20112012201320142015
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.