Şimdi Ara

' CONNECT KULLANANLAR ( ESKİ YENİ FARKETMEZ ) !!! ' BUYRUN (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
0
Favori
124.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yukarıda eksik yazmışım dışı pek değişmemiş diyecektim
  • arkadaşlar yeni connectler bir aydan otokoç yetkili satıcılarında 110ps 280 tork 0 100 hızlanma 12.5 son hız 169 yakıt düşmüş anlıyacağınız sınıfında bir numara olmuş
  • arkadaşlar connect combi kısa şaseler kaç kg bilen varmı şimdiden teşekküerler
  • connect doblo caddy kapışması

    vayy vayy vayy


    araya bi de combo sokalım bari cdti motoru 1.3 multijet le aynı gerçi moter aynı ama opelin aksam daha iyi doblodan bu sayede motor daha az yakıtla daha fazla güç ve daha az aşınma sağlıyor bir de 1.7 dizel seçeneği var o zaten sadece caddy ile kapışır ama sonucu ne olur bilmiom


    doblo çok sağlam bir araba değil bindiğim araba connect de bindim doblodan daha etli daha güven verici bir araba ama caddy gerçektenm bunlardan daha iyi her yönden

    opel comboya binmek nasip olmadı aslında ama çok da övüyorlar içine oturduğumda connect ve doblodan daha kaliteli bir araç olduğu gözüme çarptı

    ama idda etmiyorum
  • FAZLA KONUŞMAYA GEREK YOK CONNECT İŞİ BİTİRDİ VE BEKLENEN CONNECTLER TÜKİYEDE 110PS 280 TORK YAKIT DÜŞMÜŞ OLAY BİTMİŞTİR
  • 90 bg = 1485 kg.
    75 bg = 1475 kg.
  • Veee Ford bayilerinden önce ilk defa burada:

    http://www.hemenpaylas.com/download/1540278/2007MY_CONNECT.pdf.html



    2007 Connect'in en yeni görüntüleri... Bütün yenilikler, kasa üzerinde ve iç dizaynda yapılan değişiklikler...

    Bu arada ford.com.tr adresinde de teknik özellikleri ve fiyatı yayınlanmaya başladı.

    Anahtar teslimi 37.000 YTL civarında...
  • ben 2006 ocak ta 90 ps yi sıfır aldım.şu an 6300 kmdeyim.pek kullanamıyorum.genellikle şehir içi.

    size bikaç sorum olcak.

    1. sizede mazot konusunda yakınacağım.ibrenin sürekli eriyip gitmesine uyuz olurdum bi gün hesapladım.şu an aracım klima açık, sehir dışında, yüksüz, 2 yolculu, 90 ile 100 hız aralığında kmye 0,190 ykr yakıyor.benimki genel connect ortalamasından çok yakmıyor mu?daha az yakıt için ne önerirsiniz? okuduklarımda 0,160 ı 0,150i görenler var.önerileriniz nedir?minimum yakıt için tabii öncelik klimayı kapatmada zaten kış geldi.hangi vites ve devirlerde, hangi hızlarda kullnıyorsunuz sehir dısında.

    2. ilk sayfada bir öğretmen arkadaşımız normal dizel kullandığını ve ultraların bi işe yaramadığını belirtmiş.ben aldığımdan beri opetten ultradizel kullanıyorum. kime sorduysam ultra kullan daha az yakıyor dediler.bunun gerçeği nedir? enayilik mi yapıyorum yoksa ultrada devam mı etmeyelim? arasındaki fark connect için nedir?

    cevaplarsanız sevinirim.




  • yakıt konusunda bişey diyemem ama devir 2000-2500 de vites değiştir derim azda olsa farkı görürsün
  • Connect GLX ten önce;
    Connect 90 hp deluxe kullanıcısı olarak aracın bisürü eksisi var.
    1- yakıtın ibredeki düşüşünü yolda giderken her gün görmekteyim, resmen "mazotu" içiyor
    2- aracı yapımında ford türkiyenin sadece geniş kitlelere hitap etmek için bir araç ürettiğini düşünmekteyim, parçaların kalitesi ve yapımı oldukça düşük,
    3- tasarımının sanki biraz doblodan, biraz caddyden alıntıları içermektedir.
    Tek artısı iyi yol tutuşu; ancak arka koltuktakilerin hiç konforu yok....
    Cennect GLX 'in bundan daha farklı birşey olmadığını düşünüyorum; işletim sistemi ve enjektörler Siemens olarak değiştirilmiş. Yakıta faydası olur inşallah.
    Kasa aynı kasa; sadece kalitesi düşük plastikler, "farklı" renge boyanmış.
    Tabiri caizse "eşeğe altın semer vurmuşlar"...
    Ucuza da değil haaa. 37 den başlıyorr...




  • iç kısımda kullanılan plastik kalitesi baya düşük biraz fazlada yakıyo ama rakiplerine göre daha sağlam , yol tutusuda cook iyi sonuçta ticari arac cok fazla konfor beklemek haksızlık olur gibime geliyo
  • merhabalar bende yeni bir uyeyım
    bizim connect 90 lık 2007 model daha yenı aldık yardım edersenız sevınırım
    gercı butun yazılanları okudum 2000 - 2500 devırde kullanın denıyor devır le tork arasındakı fark nedır?
    max tork ta su olur dıyolar max tork nedemek?
  • starback için;

    1- Öncelikle hangi tür mazot kullandığına bakmak lazım, 90'lık connect, bahsettiğiniz değerler aralığında 7,9 - 8,5 / 100 km mazot yakar. Euro mazot ile normal mazot rakamlarını bu değerlerle çarptığında sizin dediğiniz rakamlar çıkıyor zaten. Bu değer de haliyle eşdeğer araçlar arasında epey yüksek görünüyor. Zaten connect kullananların çekiş gücüne ya da yol tutuşuna veyahut kalitesine bi sözleri yok, en çok yakınılan konu yakıt tüketimi olduğu için yeni çıkan GLX'lerde bir miktar düşüş sağlanmış, ama o da istenilen seviyede değil. Bu konuyu şöyle değerlendirmek lazım bence; hafif ticari araç alımında ana kriteriniz sadece yakıt tüketimi ise 100 km de 4,5-5,5 litre değerlerinde gezen Kangoo sonra gelen 1,3 multijet Doblo yol tutuşu haricinde tavsiye de edilebilir. Yok eğer (tabii ki fabrika değerlerine göre yani modifiyesiz araçlar için) taşıma kapasitesi, kalite, çekiş gücü, yol tutuşu, ferahlık, sürüş keyfi, performans, bakım maliyetleri eh birazcık da olsa yakıt tüketimi falan denirse o zaman yeni çıkan Connect GLX tartışılmaz üstündür. 90'lık Connect Caddy'e karşı performans ve yakıt tüketimi bakımından zayıf kalıyordu. Otosan bu açığı 110'luk GLX ile kapatma yoluna gitmiş. Birazcık da başarılı olmuş. Caddy'nin zaaflarına gelince bakım maliyetinde bi kere Connect'e karşı sınıfta kalıyor ki bence çok önemli. 15000 bakımında Connect'e ödeyeceğiniz değer 170 YTL civarında iken Caddy'de bu değer 350 YTL civarında, ayrıca connect'in balataları 75000'de değişiyor ki bu da çok önemli, diğerlerini hatta yedek parça fiyatlarını varın siz hesap edin. Son söz olarak bu sınıfta şu an itibariyle Connect GLX noktayı koymuştur. Bkz: ford.com.tr
    Siz de 2000-2500 devir aralığından şaşmayın ve yumuşak gaz durumunda kullanın, yani çok zorda kalmadıkça gaz'a yüklenerek kalkışlar yaptırmayın aracınıza.

    2- Normal mazot ile ultra ya da euro mazot arasındaki farka gelince; yeni teknoloji ürünü araçlar avrupa birliği çevre temizlik normlarına göre daha düşük kükürt içeren yakıtlarla çalışma prensibine göre üretilmişlerdir. Malum orada insan daha değerli. Yani dışarıya daha düşük oranda karbonmonoksit gönderiyorlar. Aracınızdaki kullanıma gelince; başka arkadaşların normal mazot kullanmalarına saygı duyarız. Performans düşüklüğünü herhalde pek hissedememiş. Ancak yeni teknoloji ürünü araçlarda normal mazot kullanıldığında ileriki zamanlarda yüksek maliyetli arızalarla karşılaşılmaktadır. Mesela silindir yuvalarında kurumlanma, içindeki pislik sebebiyle memelerde tıkanma, bu sebeple beyin arızalarına kadar varan problemler sıklıkla karşımıza çıkmaktadır. Yani ilk başlarda normal mazot karlı gibi gözükse de aracınıza açacağı zararlarla astarı yüzünü geçmektedir. Uzun süreli aracınızı kullanmayı düşünüyorsanız normal mazot kesinlikle tavsiye edilmez. Yok eğer kısa zamanda satarım, başkası uğraşsın derseniz, kısa zamanda sizin karşınıza çıkmayacağını ya da alan kişinin sizi hiç de iyi olmayan duygularla anmayacağını garanti edebilir misiniz?


    TORK: Tork veya diğer adı ile dönme momenti: Bir eksen etrafında dönen
    bir cisim düşünelim, bir tekerlek gibi… Tork; bu dönen tekerleğin dönme
    ekseni ve kuvvetin uygulandığı nokta arasındaki dikme ile kuvvetin çarpımıdır.

    Tork birimi newton metredir . Niye newton metredir ?
    Çünkü; kuvvet ile uzunluğun çarpımıdır da ondan. Bu tork neye yarar.
    Arabaya meraklı olanlar torku şu bu diye hava atarlar. Yani ne oluyor.
    Araba söz konusu olunca daha doğrusu bir dönme hareketi olunca önemli
    olan devir sayısıdır, kıyaslamayı aynı devirde yapmak lazımdır. Aynı devirde
    dönen iki motorda tork'u daha büyük olan daha çok yük taşır,
    daha iyi yokuş tırmanır. Transmisyon eşit ise daha hızlı gider.
    Yani ; ‘Çoksa torkun olmasın korkun‘ denilebilir.

    Yukarıda başka bir siteden alıntı yaptığım konuyu bizim anlayacağımı dile çevirecek olursak çekiş gücü diyebiliriz. Yeni nesil 100 ps dizel araç ile aynı güce sahip 100 ps benzinli aracın yokuş ve rampalarda hangi hızlarla gittiğine yollarda dikkat edin, Tabii ki dizel araç kesintisiz basar gider, bunun da sebebi tork'unun yüksek yani çekiş gücünün kuvvetli olması manasına gelir.

    İyi seyirler arkadaşlar...




  • slm arkadaşlar bnde ford connect 90 hp 2006 kullanıcısıyım. Evet dediginiz gibi araç sınıfının fazla yakan araçı ama km açıldıkça biraz düşüyo.bn izmirde oturuyorum bu yaz erzincana gittik yakıtı normal geldi bana ama yakıyo fazla. araç max.hız 185km/hız yapıyo düz yolda dahada çıkmıyo. ha rampa aşagı 190 - 200 bulur ama motor çatlar galiba. ben araçın arkasında yolculuk yaptım bin pişman oldum çok rahatsız.makaslar sert.
    Ben doblada cadyde kangoda kullandım. hiç biri connect gibi sürüş keyfini vermiyo + bu araç kadar yol tutuşa sahip degil 120 km viraja giriyoz. ne dobleda nede cady yapamazsınız imkansız. doblada 150 geçtinmi titreme meydana geliyo insan korkuyo. cady ise 190 vurdum ama sonra hızı düşüyo 170 falan. connect te 3000deviri geçmedikçe yakıtı güzel.birde gerekmedikçe araçınızı zorlamayın.gerçekten taş gibi araç ama kusurları var yakıt konusu ve arkada rahatsızlıkları gibi. bunun hariçi bence iyi.








    Titrek bir mum alevinin havaya bıraktığı bulanık bir is, ve göz gözü görmez bir sis degildik biz. beni bilimle anla iki gözüm,felsefeyle anla,ve tarihle yargıla...Ahmet KAYA




  • tesekkurler Murat_B sağol aydınlattın bızı :))

    ellerine sağlık emeğine sağlık
  • evet murat_b böyle harika anlatılamazdı.birçok konuda aydınlattın bizi.

    teşekkürler
  • size bir kardeş tavsiyesi...

    satın transitten bozma connect inizi doblo alın

    gücün, düşük yakıtın, performansın, yol tutuşun, sağlamlığın, ucuz fiyatın keyfini çıkarın

    bunlara inanmayanlar p.m. atsınlar bir akşam çıkalım görün doblo neymiş
  • donloyu satıp connect aldım doblonun yol tutuşu vasat arkadaşlar connec in tek eksisi sınıfında fazla yakması bunun nedenide sınıfının en ağırı en genişi olması
  • yeni connect lerin yakıtı düşmüş ama performamsı yükselmiş 110ps 280 tork 0 100 hızlamnma 12.5 CONNECT şu anda sınıfının birincisidir arkadaşlar
  • Bu sınıfta 1520kğ olupta 12.5sn 100km hıza ulaşan başka bir araç yoktur varsa söylesin doblocular
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.