Şimdi Ara

CHOPPER YAŞAM TARZIDIR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar.
    arkadaşlar motorsiklet almayı planlıyorum. chopper olacak. ancak harley alacak kadar bütçem yok. daha uygun ancak kaliteli (japon motorsikletleri ayarında) bir motorsiklet düşünüyorum. fiyat performans olarak honda shadow 750cc uygun gözüküyor. görüşlerinizi bekliyorum..
    saygılar..



  • suzuki c800
    yamaha dragstar
  • Volusia 800 ler çok güzel olmakla beraber,NovariX ile ortak görüşümüz olan,ne kadar az teknoloji o kadar az arıza prensibi ile,Drag Star 650 diyeceğim ben.


    Vergisi de Shadow dan bir segment düşük,yılda 100 lira kar olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 12 Haziran 2009; 14:14:07 >
  • volusia 800, c800 ,daragstar1100 shadow750 ye ciddi alternatifler. suzikilere pek bakmazdım ancak bu modellerin tasarımları çok güzel gerçekten.
    aslında aklıma takılan bir soruya değindiniz. dragstar650,virago525 gibi daha düşük segmentle başlamak mı doğrudur(ilk motorum olacak)? yoksa direk 750-800 segmenti idealmidir?

    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    Volusia 800 ler çok güzel olmakla beraber,NovariX ile ortak görüşümüz olan,ne kadar az teknoloji o kadar az arıza prensibi ile,Drag Star 650 diyeceğim ben.


    Vergisi de Shadow dan bir segment düşük,yılda 100 lira kar olur.
  • ben virago535 kullandım. aslında fena değil. fakat cok fazla parça sıkıntısı çektim. arkadaşım motorla hafif bir kaza yaptı. birkaç parçasını çıkma filan hallettik ama bi türlü jant bulamadık. aramadığımız yer kalmadı. servislerde yok. japonyayla görüştüler yok. en son hollandada depoları varmış oraya sordular yine yok. ve 3.5-4 ay jant bekledik. inanamadık! jant gelir gelmez peder sattı motoru. performans olarak tatmin edici olabilir. ama dediğim gibi parça sorunu yüzünden tavsiye etmem. tabi burda benden cok daha fazla tecrübeye sahip insanlar var ama virago önermiyorum kimseye!
  • Hocam doğru söylüyosun valla. bide işin o boyutu var. yedek parça bolluğu hangi modellerde var ve ucuz onu da araştırmak lazım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: fifa_05

    ben virago535 kullandım. aslında fena değil. fakat cok fazla parça sıkıntısı çektim. arkadaşım motorla hafif bir kaza yaptı. birkaç parçasını çıkma filan hallettik ama bi türlü jant bulamadık. aramadığımız yer kalmadı. servislerde yok. japonyayla görüştüler yok. en son hollandada depoları varmış oraya sordular yine yok. ve 3.5-4 ay jant bekledik. inanamadık! jant gelir gelmez peder sattı motoru. performans olarak tatmin edici olabilir. ama dediğim gibi parça sorunu yüzünden tavsiye etmem. tabi burda benden cok daha fazla tecrübeye sahip insanlar var ama virago önermiyorum kimseye!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tadesyobatro

    Hocam doğru söylüyosun valla. bide işin o boyutu var. yedek parça bolluğu hangi modellerde var ve ucuz onu da araştırmak lazım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: fifa_05

    ben virago535 kullandım. aslında fena değil. fakat cok fazla parça sıkıntısı çektim. arkadaşım motorla hafif bir kaza yaptı. birkaç parçasını çıkma filan hallettik ama bi türlü jant bulamadık. aramadığımız yer kalmadı. servislerde yok. japonyayla görüştüler yok. en son hollandada depoları varmış oraya sordular yine yok. ve 3.5-4 ay jant bekledik. inanamadık! jant gelir gelmez peder sattı motoru. performans olarak tatmin edici olabilir. ama dediğim gibi parça sorunu yüzünden tavsiye etmem. tabi burda benden cok daha fazla tecrübeye sahip insanlar var ama virago önermiyorum kimseye!



    Drag star halen üretilen ve satılan bir model,yaklaşık 15 yıldır TR de var(diye biliyorum,10 da olabilir) parça sıkıntısı yaşaman servislere ulaşabildiğin sürece mümkün değil,honda zaten her motoruna yedek parçayı 1 haftada garanti ediyor servislerinde,dolayısıyla shadow da da zor.


    750-650 pek fark etmez,ancak vergide ve belki yakıtta oynar.Ama Drag Star hava soğutmalı,yani su soğutmanın dertleri olmayacak.Ve merak etme,hava soğunmayla tıkanacak makina değil,hiçbir sorun da çıkarmaz sulu olmaması,aksine sorunsuzluk getirir.




    Yalnız bu chopper ların son hızlarının pek yüksek olmadığını bilmeni isterim.Drag Star ile 150-160 gibi bir sürat bekleyebilirsin.Shadow la da 160-170 gibi tahmin ediyorum,yanılıyor olabilirim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: tadesyobatro

    Hocam doğru söylüyosun valla. bide işin o boyutu var. yedek parça bolluğu hangi modellerde var ve ucuz onu da araştırmak lazım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: fifa_05

    ben virago535 kullandım. aslında fena değil. fakat cok fazla parça sıkıntısı çektim. arkadaşım motorla hafif bir kaza yaptı. birkaç parçasını çıkma filan hallettik ama bi türlü jant bulamadık. aramadığımız yer kalmadı. servislerde yok. japonyayla görüştüler yok. en son hollandada depoları varmış oraya sordular yine yok. ve 3.5-4 ay jant bekledik. inanamadık! jant gelir gelmez peder sattı motoru. performans olarak tatmin edici olabilir. ama dediğim gibi parça sorunu yüzünden tavsiye etmem. tabi burda benden cok daha fazla tecrübeye sahip insanlar var ama virago önermiyorum kimseye!



    Drag star halen üretilen ve satılan bir model,yaklaşık 15 yıldır TR de var(diye biliyorum,10 da olabilir) parça sıkıntısı yaşaman servislere ulaşabildiğin sürece mümkün değil,honda zaten her motoruna yedek parçayı 1 haftada garanti ediyor servislerinde,dolayısıyla shadow da da zor.


    750-650 pek fark etmez,ancak vergide ve belki yakıtta oynar.Ama Drag Star hava soğutmalı,yani su soğutmanın dertleri olmayacak.Ve merak etme,hava soğunmayla tıkanacak makina değil,hiçbir sorun da çıkarmaz sulu olmaması,aksine sorunsuzluk getirir.




    Yalnız bu chopper ların son hızlarının pek yüksek olmadığını bilmeni isterim.Drag Star ile 150-160 gibi bir sürat bekleyebilirsin.Shadow la da 160-170 gibi tahmin ediyorum,yanılıyor olabilirim.


    hocam virago'dan bahsetmiştik dragstar değil




  • 160-170 benim için çok hızlı zaten. ben 120 nin bile üzerine çıkmam. amaç beni biyerden biryere keyifli bir şekilde götürsün yeter. yarış motoru değil sonuçta bunlar.

    hocam, hız anlayışına hayran kaldım yanlız 160-170 senin için yavaşsa, sende yarış motoru var heralde

    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: tadesyobatro

    Hocam doğru söylüyosun valla. bide işin o boyutu var. yedek parça bolluğu hangi modellerde var ve ucuz onu da araştırmak lazım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: fifa_05

    ben virago535 kullandım. aslında fena değil. fakat cok fazla parça sıkıntısı çektim. arkadaşım motorla hafif bir kaza yaptı. birkaç parçasını çıkma filan hallettik ama bi türlü jant bulamadık. aramadığımız yer kalmadı. servislerde yok. japonyayla görüştüler yok. en son hollandada depoları varmış oraya sordular yine yok. ve 3.5-4 ay jant bekledik. inanamadık! jant gelir gelmez peder sattı motoru. performans olarak tatmin edici olabilir. ama dediğim gibi parça sorunu yüzünden tavsiye etmem. tabi burda benden cok daha fazla tecrübeye sahip insanlar var ama virago önermiyorum kimseye!



    Drag star halen üretilen ve satılan bir model,yaklaşık 15 yıldır TR de var(diye biliyorum,10 da olabilir) parça sıkıntısı yaşaman servislere ulaşabildiğin sürece mümkün değil,honda zaten her motoruna yedek parçayı 1 haftada garanti ediyor servislerinde,dolayısıyla shadow da da zor.


    750-650 pek fark etmez,ancak vergide ve belki yakıtta oynar.Ama Drag Star hava soğutmalı,yani su soğutmanın dertleri olmayacak.Ve merak etme,hava soğunmayla tıkanacak makina değil,hiçbir sorun da çıkarmaz sulu olmaması,aksine sorunsuzluk getirir.




    Yalnız bu chopper ların son hızlarının pek yüksek olmadığını bilmeni isterim.Drag Star ile 150-160 gibi bir sürat bekleyebilirsin.Shadow la da 160-170 gibi tahmin ediyorum,yanılıyor olabilirim.




  • ama 120 virago için bile yavaş. 535cc olmasına rağmen çok rahat 170 180 görebilirsiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tadesyobatro

    160-170 benim için çok hızlı zaten. ben 120 nin bile üzerine çıkmam. amaç beni biyerden biryere keyifli bir şekilde götürsün yeter. yarış motoru değil sonuçta bunlar.

    hocam, hız anlayışına hayran kaldım yanlız 160-170 senin için yavaşsa, sende yarış motoru var heralde

    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: tadesyobatro

    Hocam doğru söylüyosun valla. bide işin o boyutu var. yedek parça bolluğu hangi modellerde var ve ucuz onu da araştırmak lazım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: fifa_05

    ben virago535 kullandım. aslında fena değil. fakat cok fazla parça sıkıntısı çektim. arkadaşım motorla hafif bir kaza yaptı. birkaç parçasını çıkma filan hallettik ama bi türlü jant bulamadık. aramadığımız yer kalmadı. servislerde yok. japonyayla görüştüler yok. en son hollandada depoları varmış oraya sordular yine yok. ve 3.5-4 ay jant bekledik. inanamadık! jant gelir gelmez peder sattı motoru. performans olarak tatmin edici olabilir. ama dediğim gibi parça sorunu yüzünden tavsiye etmem. tabi burda benden cok daha fazla tecrübeye sahip insanlar var ama virago önermiyorum kimseye!



    Drag star halen üretilen ve satılan bir model,yaklaşık 15 yıldır TR de var(diye biliyorum,10 da olabilir) parça sıkıntısı yaşaman servislere ulaşabildiğin sürece mümkün değil,honda zaten her motoruna yedek parçayı 1 haftada garanti ediyor servislerinde,dolayısıyla shadow da da zor.


    750-650 pek fark etmez,ancak vergide ve belki yakıtta oynar.Ama Drag Star hava soğutmalı,yani su soğutmanın dertleri olmayacak.Ve merak etme,hava soğunmayla tıkanacak makina değil,hiçbir sorun da çıkarmaz sulu olmaması,aksine sorunsuzluk getirir.




    Yalnız bu chopper ların son hızlarının pek yüksek olmadığını bilmeni isterim.Drag Star ile 150-160 gibi bir sürat bekleyebilirsin.Shadow la da 160-170 gibi tahmin ediyorum,yanılıyor olabilirim.






    Yok,hayır yanlış anlamışsın.Yavaştan akstım 600 lük diğer herhangi bir tarz motora göre çok daha az hız vermeleri.



    600cc drag star 150-160 verirken,600 CC CBR 280km hız veriyor


    Bende YBR var bu makinelerden birini alsan sana gıpta ile bakacağım zatenNe alırsan al,ben güzel motoru her zaman takdir ederim.Yolda büyük makinelere çok defa kenara çekilip yol verdiğim olmuştur.




  • Başlık herşeyi anlatmış; bize kalan sadece model tercihi yapmak..

    Şimdi; reason666 dostumunda belirttiği gibi; ben chopperlarda "ne kadar basit, o kadar iyi" mantığını sürdüren eski kafalılardanım. Çünkü bu tarz uzun yol motorlarında esas güzellik; mümkün olan en az arızayla çalışabilmeleri ve uzun yıllar hayat arkadaşlığı edebilmeleridir.

    Bu yüzden pekçok kez yapılan karşılaştırmalarda hala dragstar'ın chopper (cruiser) mantığına diğer muadillerine göre daha yakın olduğunu söylüyorum. Karbüratörlüdür.. Yolda kalırsanız söker karbüratörü; benzinle temizler ve yola devam edersiniz. Ama enjeksyonlu makinalarda yakıt sistemi sebebiyle yolda kalırsanız "ALO SERViS, YARDIM ET" dersiniz! Hava soğutmalıdır.. Vay radyatöre taş geldi, vay su borularım çatladı, vay motor hararet yaptı derdiniz olmaz. Bugüne kadar 1 tane bile şişme yapmış dragstar da duymadım ayrıca. Harley Davidson'lar bile hala büyük oranda hava soğutmalıdır. Soğutma sistemi derdiniz olmaz.. Jantları teldir. Yolda jantınız zınk diye ikiye ayrılmaz yada kırılmaz! En fazla (o da çok düşük bir ihtimal) telleriniz yamulur. Onuda elinizle düzeltip yolunuza devam edersiniz. Şaftlıdır.. Zaten zincirli cruisermı olurmuş? Peeeh!!

    Diyeceğim o ki; Intruder C800 - Honda Shadow - Kawasaki VN900 de çok güzel makinalar gerçekten. Özellikle Suzuki Intruder C800 tipiyle, performansıyla, yakıt cimriliğiyle falan göz bebeklerimden. Ama dediğim gibi; chopper mantığına en yakını Dragstar..

    Sen tercihini tamamen kişisel zevklerine göre yap derim. Sonuçta bu makinaların hepsine uzun seneler binebilirsin. Ömürlüktürler..




  • Harley alamıyorsan vazgeçmelisin zaten.
    Harley bir yaşam tarzıdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    Başlık herşeyi anlatmış; bize kalan sadece model tercihi yapmak..

    Şimdi; reason666 dostumunda belirttiği gibi; ben chopperlarda "ne kadar basit, o kadar iyi" mantığını sürdüren eski kafalılardanım. Çünkü bu tarz uzun yol motorlarında esas güzellik; mümkün olan en az arızayla çalışabilmeleri ve uzun yıllar hayat arkadaşlığı edebilmeleridir.

    Bu yüzden pekçok kez yapılan karşılaştırmalarda hala dragstar'ın chopper (cruiser) mantığına diğer muadillerine göre daha yakın olduğunu söylüyorum. Karbüratörlüdür.. Yolda kalırsanız söker karbüratörü; benzinle temizler ve yola devam edersiniz. Ama enjeksyonlu makinalarda yakıt sistemi sebebiyle yolda kalırsanız "ALO SERViS, YARDIM ET" dersiniz! Hava soğutmalıdır.. Vay radyatöre taş geldi, vay su borularım çatladı, vay motor hararet yaptı derdiniz olmaz. Bugüne kadar 1 tane bile şişme yapmış dragstar da duymadım ayrıca. Harley Davidson'lar bile hala büyük oranda hava soğutmalıdır. Soğutma sistemi derdiniz olmaz.. Jantları teldir. Yolda jantınız zınk diye ikiye ayrılmaz yada kırılmaz! En fazla (o da çok düşük bir ihtimal) telleriniz yamulur. Onuda elinizle düzeltip yolunuza devam edersiniz. Şaftlıdır.. Zaten zincirli cruisermı olurmuş? Peeeh!!

    Diyeceğim o ki; Intruder C800 - Honda Shadow - Kawasaki VN900 de çok güzel makinalar gerçekten. Özellikle Suzuki Intruder C800 tipiyle, performansıyla, yakıt cimriliğiyle falan göz bebeklerimden. Ama dediğim gibi; chopper mantığına en yakını Dragstar..

    Sen tercihini tamamen kişisel zevklerine göre yap derim. Sonuçta bu makinaların hepsine uzun seneler binebilirsin. Ömürlüktürler..





    Aha benim gibi düşünen biri




  • dostum senin mantığınla yaklaşırsak sokakların motorsuz kalması lazım. benim hedefimde bir gün harley almak. ama o güne kadar yaya kalmaktansa, motorumla gezerim bu arada birikim yapıp motorumuda satıp üstüne birikimi ekleyip harley almak daha mantıklı olur gibi geliyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Burak[Alper]

    Harley alamıyorsan vazgeçmelisin zaten.
    Harley bir yaşam tarzıdır.
  • Dediklerine 100de100 katılıyorum. Ama biraz teknolojiden de zarar gemez heralde. sonuçta var olanı daha iyi hale getirmek için üretiliyor bu teknolojiler.
    Ancak yeni bir teknoloji, üründe yeni denenmeye başlamışsa ozaman temkinli yaklaşmakta fayda var. Teknik bilgim çok fazla olmadığından su soğutmalı sistem nezamandır kullanılıyor bilmiyorm. Sadece bu nedenle bile shadow dan vaz geçip dragstar alınır diyorsanız, o zaman konu üzerinde ciddi eğilmek lazım..

    quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    Başlık herşeyi anlatmış; bize kalan sadece model tercihi yapmak..

    Şimdi; reason666 dostumunda belirttiği gibi; ben chopperlarda "ne kadar basit, o kadar iyi" mantığını sürdüren eski kafalılardanım. Çünkü bu tarz uzun yol motorlarında esas güzellik; mümkün olan en az arızayla çalışabilmeleri ve uzun yıllar hayat arkadaşlığı edebilmeleridir.

    Bu yüzden pekçok kez yapılan karşılaştırmalarda hala dragstar'ın chopper (cruiser) mantığına diğer muadillerine göre daha yakın olduğunu söylüyorum. Karbüratörlüdür.. Yolda kalırsanız söker karbüratörü; benzinle temizler ve yola devam edersiniz. Ama enjeksyonlu makinalarda yakıt sistemi sebebiyle yolda kalırsanız "ALO SERViS, YARDIM ET" dersiniz! Hava soğutmalıdır.. Vay radyatöre taş geldi, vay su borularım çatladı, vay motor hararet yaptı derdiniz olmaz. Bugüne kadar 1 tane bile şişme yapmış dragstar da duymadım ayrıca. Harley Davidson'lar bile hala büyük oranda hava soğutmalıdır. Soğutma sistemi derdiniz olmaz.. Jantları teldir. Yolda jantınız zınk diye ikiye ayrılmaz yada kırılmaz! En fazla (o da çok düşük bir ihtimal) telleriniz yamulur. Onuda elinizle düzeltip yolunuza devam edersiniz. Şaftlıdır.. Zaten zincirli cruisermı olurmuş? Peeeh!!

    Diyeceğim o ki; Intruder C800 - Honda Shadow - Kawasaki VN900 de çok güzel makinalar gerçekten. Özellikle Suzuki Intruder C800 tipiyle, performansıyla, yakıt cimriliğiyle falan göz bebeklerimden. Ama dediğim gibi; chopper mantığına en yakını Dragstar..

    Sen tercihini tamamen kişisel zevklerine göre yap derim. Sonuçta bu makinaların hepsine uzun seneler binebilirsin. Ömürlüktürler..






  • quote:

    Orjinalden alıntı: tadesyobatro

    Dediklerine 100de100 katılıyorum. Ama biraz teknolojiden de zarar gemez heralde. sonuçta var olanı daha iyi hale getirmek için üretiliyor bu teknolojiler.
    Ancak yeni bir teknoloji, üründe yeni denenmeye başlamışsa ozaman temkinli yaklaşmakta fayda var. Teknik bilgim çok fazla olmadığından su soğutmalı sistem nezamandır kullanılıyor bilmiyorm. Sadece bu nedenle bile shadow dan vaz geçip dragstar alınır diyorsanız, o zaman konu üzerinde ciddi eğilmek lazım..



    Bu tamamen tercih meselesidir.. Sıvı soğutmalı Shadow'dan vazgeçip, Dragstar'a yönelin yada yönelmeyin diyemem ben. Shadow'un 2-3 konuda daha teknolojik olduğu gerçeği var. Artık enjeksyonlu geliyor mesela Shadowlar. Ayrıca arka fren Dragstar'da kampana, shadow'da disktir.

    Bu ikisi arasında Dragstar, chopper mantığına daha yakındır diyebiliyorum sadece.

    Tercih sizin.. Hepsi birbirinden güzel makinalar sonuçta!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX


    quote:

    Orjinalden alıntı: tadesyobatro

    Dediklerine 100de100 katılıyorum. Ama biraz teknolojiden de zarar gemez heralde. sonuçta var olanı daha iyi hale getirmek için üretiliyor bu teknolojiler.
    Ancak yeni bir teknoloji, üründe yeni denenmeye başlamışsa ozaman temkinli yaklaşmakta fayda var. Teknik bilgim çok fazla olmadığından su soğutmalı sistem nezamandır kullanılıyor bilmiyorm. Sadece bu nedenle bile shadow dan vaz geçip dragstar alınır diyorsanız, o zaman konu üzerinde ciddi eğilmek lazım..



    Bu tamamen tercih meselesidir.. Sıvı soğutmalı Shadow'dan vazgeçip, Dragstar'a yönelin yada yönelmeyin diyemem ben. Shadow'un 2-3 konuda daha teknolojik olduğu gerçeği var. Artık enjeksyonlu geliyor mesela Shadowlar. Ayrıca arka fren Dragstar'da kampana, shadow'da disktir.

    Bu ikisi arasında Dragstar, chopper mantığına daha yakındır diyebiliyorum sadece.

    Tercih sizin.. Hepsi birbirinden güzel makinalar sonuçta!




    Öyle.



    Ancak şu da var.


    Disk fren kampanadan daha iyi tutsa da,önemli olan önün disk olması.Arkada disk pek anlam ifade etmiyor bu chopper larda,keza kampananın ömrü diskten çok daha uzundur genelde.




    Teknoloji,evet fayda için üretiliyor.Chopper teknoloji motoru değil.




  • Chopper'da basit olan iyidir mantığı geçerli

    peki, sürüş keyfi, uzun yolda rahatlık(iki kişi için) bakımından kıyaslarsak çok fark olurmu marka ve modeller arasında? oturma pozisyonu , gidonun şekli hepsi fark ediyodur.

    gerçi zor bi soru oldu bu. bütün marka ve modelleri denemiş biri zor bulunur. ama kendi deneyimlerinizi paylaşırsanız bir fikir oluşur kafamızda diye düşünüyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tadesyobatro

    Chopper'da basit olan iyidir mantığı geçerli

    peki, sürüş keyfi, uzun yolda rahatlık(iki kişi için) bakımından kıyaslarsak çok fark olurmu marka ve modeller arasında? oturma pozisyonu , gidonun şekli hepsi fark ediyodur.

    gerçi zor bi soru oldu bu. bütün marka ve modelleri denemiş biri zor bulunur. ama kendi deneyimlerinizi paylaşırsanız bir fikir oluşur kafamızda diye düşünüyorum...



    Biz kullanmamış olsak da arkadaş arasında bu konuyu tartışmıştık,drag star-volusia-shadow arasında.


    Hepsi rahat hiçbiri uzun yolda üzmez,ama volusia nın gidonu biraz daha yüksek olduğundan hem daha şık hem belki %5 lik farkla daha rahat olabilir.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.