Şimdi Ara

çamaşır makinesi alıcam fakat karar veremedim yardım edin lütfen (AEG 75270 FL ALINDI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
1.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık bir aydır araştırıyorum araştırdıkça işin içinden çıkamaz hale geliyorum.

    Asıl amacım f/p olarak en uygun çamaşır makinesini almak (tavsiyeleriniz ve tecrübelerinizle tabi)

    Araştırmalarım sonunda aşağıda linklerini verdiğim makineleri çıkardım. Son noktadayım artık siz ne derseniz alıp deneyimleri paylaşmak istiyorum.

    Öncelikle hp nın cardfinansa 1000 nın üzerine 150 lira puan kampanyası var o cazip oluyor benim için.

    http://www.hepsiburada.com/liste/aeg-lavamat-l70270vfl-7-kg-1200-devir-a-camasir-makinesi/productDetails.aspx?productId=mtaeglava70270vfl&categoryId=155121&navq=categoryid%3d155121%26fh_view_size%3d20%26fh_sort_by%3d-order_stock_attribute_pl%252c-ranking_cocktail_bestseller%26fh_secondid%3dmtaeglava70270vfl%26fh_lister_pos%3d0%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252fbrand%253d%257baeg%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483637%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483637_235604%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483637_235604_155121%257d%26fh_refview%3dlister

    ( aeg lavamat 70270 )
    ---> (fiyat 900 lira fakat indirim ile 750 tl ye geliyor.) --- araştırmalarıma rağmen tambur hacmini öğrenemedim.



    http://www.hepsiburada.com/liste/aeg-lavamat-75270-fl-protex-a-enerji-sinifi-7-kg-1200-devir-camasir-makinesi/productDetails.aspx?productId=mtaeg75270fl&categoryId=155121&navq=categoryid%3d155121%26fh_view_size%3d20%26fh_sort_by%3d-order_stock_attribute_pl%252c-ranking_cocktail_bestseller%26fh_secondid%3dmtaeg75270fl%26fh_lister_pos%3d4%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252fbrand%253d%257baeg%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483637%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483637_235604%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483637_235604_155121%257d%26fh_refview%3dlister

    ( aeg lavamat 75270)
    ---> (fiyat 1300 lira fakat indirim ile 1100 tl ye geliyor.) --- ( candoğan hocanın tavsiye ettiği makine)


    (profilo 1201dtr)
    http://www.profiloshop.com/Profilo-A-1200-Devir-9-Kg-camasir-Makinesi-CM1201DTR-_331.html#0


    ---> (fiyat 1317 lira fakat kart puan yada indirim yok.) --- ( hemen hemen aeg 75270 yakın makine)


    Lütfen kararsızlığıma bir son verin. Aeg nin 70270 fiyat olarak çok makul gözüküyor lakin 75270 ile arasında ki fiyat farkı 75270 için değer mi?



    Profilo için de özellik olarak sıkıntı yaratmayacağını düşündüğüm bir makine apartman dairesinde oturduğumuz için enerji tasarrufundan dolayı özellikle saat 10:00 dan sonra kullanmayı düşündüğüm için sessiz bir makine olması iyi olur.

    Birde 1,5 yaşında bir evladım var bu nedenle çamaşır yoğunluğu biraz fazla olan 4 kişilik bir aileyiz.

    şimdiden yorum ve tavsiyelerini eksik etmeyen arkadaşlara teşekkür ederim.

    Not= Başka markalara da açığım ( samsung - lg gibi makineler çok güvenilir gelmiyor )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a_ceylan -- 23 Aralık 2013; 16:19:28 >







  • Kimse 4 gün boyunca bir yorum yapmayınca bende kararımı verip bir makine aldım, ama malum paylaşım platformunda herhangi bir paylaşım olmayınca pazartesi günü kurulumu olacak olan makinenin bilgilerini paylaşmamanın en uygunu olacağını düşünüyorum.

    İyi forumlar ;)
  • inşallah aeg 75270 almışsınızdır diye ümüt ediyorum
  • a_ceylan kullanıcısına yanıt
    Evet 75270 aldım. bakalım nasıl bir alet .

    12 ay taksit ve kargo bedeli dahil 1.290 tl

    Cardfinansa 150 tl puan verince 1140 liraya geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a_ceylan -- 9 Kasım 2013; 20:36:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun bir incelemenizi bekleriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_ceylan

    Evet 75270 aldım. bakalım nasıl bir alet .

    12 ay taksit ve kargo bedeli dahil 1.290 tl

    Cardfinansa 150 tl puan verince 1140 liraya geldi.



    Hayırlı olsun güzel makine @candogan62 de sıkça tavsiye ediyordu. İnşallah çok memnun kalırsınız
  • Felice Forte F kullanıcısına yanıt
    İnşallah sonunda karar veremeyince 70270 ile 75270 arasındaki tambur hacmine takıldım internette bulamayınca bende aeg yi aradım onlar da Almanya'daki siteden bakarak cevapşadıklarını söylediler. 70270=49 Lt

    75270 ise = 66 Lt miş. Bende onların yalancısıyım. Bakalım gelince yorgan battaniye ne bar ne yok yıkayıp bir deneme yapıcam . Sonra tecrübelerimi paylaşıcam inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_ceylan

    İnşallah sonunda karar veremeyince 70270 ile 75270 arasındaki tambur hacmine takıldım internette bulamayınca bende aeg yi aradım onlar da Almanya'daki siteden bakarak cevapşadıklarını söylediler. 70270=49 Lt

    75270 ise = 66 Lt miş. Bende onların yalancısıyım. Bakalım gelince yorgan battaniye ne bar ne yok yıkayıp bir deneme yapıcam . Sonra tecrübelerimi paylaşıcam inşallah

    Sizin aldığınız makinenin tambur hacmi 66 lt doğru. Rahat rahat battaniye yorgan yıkarsınız yükleme ağzıda geniş makinenin rahatlıkla istediğinizi yıkarsınız
  • aeg iyi seçim, ömür boyu kullanırsınız
  • mumenu kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    Makine dün akşam yurtiçi kargo ile teslim edildi teslim almadan önce sağına soluna vuruk ezik varmı diye baktım fakat birşey göremedim ve teslim aldım. Fakat kargo elemanları gittikten sonra kitapçığına felan bakalım derken makinenin köşe straforunun altında kalan sağ tarafında tam köşesinde yaklaşık iki cm ezik var. Bugün de kurulum için servis geldi adamlara makineyi gösterdim baktılar fotoğrafını çektiler servisin yorumu bunu kargoda düşürmüşler oldu. Faturanın bir nüshanısını aldılar ve Merkez'den yeni makine için istek yapacaklarını söylediler. Ama tabi aeg merkezi hepsi burada, yurtiçi kargo ile görüşüp öyle geri dönüş yapacaklarımış bana. Bakalım bekliyoruz makineyi kurmadılar öyle bekliyor kuzu kuzu :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a_ceylan -- 12 Kasım 2013; 20:42:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a_ceylan kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Büyük şehir dışında oturanlar her istediği markaları bulamadığı için internete yöneliyor. ancak böyle olunca da bu tip sorunlarla karşılaşma olasılığı artıyor. Küçük yerde arçelik, beko ve bosch özellikle arçelik bayisi bulmak sorun değil. Teknik servis yaygın ve ucuz. O yüzden samsung tecrübemden sonra teknik servisi yaygın ve ucuz olan bir markayı tercih etme kararı verdim. Özellikle sık yer değiştirenler için bilindik marka seçiminden başka bir şans kalmıyor. Zira ankaradan miele alsam,yarın tayin durumunda gittiğim yerde mielin yedek parçasını bulamayacağım. Hadi sorun google yardımıyla bulundu vs. bu sefer parçayı İnternetten sipariş edeceğim ama onu takacak olan teknik servis elemanı da bulamayacağım.

    Üstelik samsunga ekstra para verip fazla garanti yaptırmıştım. Şimdi HEİ hatası yüzünden servis beni deli ediyor. Teknik elemanlar geliyorlar, makineyi çalıştırıp bunda bir şey yok deyip gidiyorlar. İstanbulu arayıp şikayet ettim servisi ama değiştirmediler teknik servisi. Dedim bana bir daha bu servisten eleman göndermeyin, arıza kaydı neticesinde gelen teknik servis yine aynı yerden.

    Eğitim vermemişler elemanlara. Abi diyor biz hep arçelik ve bekoya bakıyoruz. Bu samsung onlardan çok farklı.

    Şimdi eco bubble fonksiyonsuz çalıştırıyorum. Bu şekilde sorun yok. Sorunun kaynağını ben biliyorum ama teknik servis halen makinede sorun olmadığından bahsetmekte. Son hatasında hatanın resmnini çekip gösterdim elemana o zaman ikna oldu bir zahmet.

    Bir diğer kızdığım nokta, İstanbl samsungun hiç yardımcı olmaması.

    Bekodan ısıtıcı aldım, şu son zamanlarda çıkan radyatör tipi ısıtıcılardan. Markası beha ama servis işine beko bakıyormuş. Isıtıcının birinde elektrik kaçağı oldu,bekoya telefon ettim,elemanlar geldi ısıtıcıyı aldı ellerinde şu an olmadığını merkezden sipariş edip sıfırını getirteceklerini söylediler ve 2 hafta sonra sıfır ısıtıcıyı getirip kapıma bıraktılar. Ne oldu, ben aynı ısıtıcıdan değişik boyutlarda 3 adet daha aldım. Yani bayi toplamda 4 ısıtıcı sattı. Üstelik arkadaşlarıma da söyledim ve ihtiyacı olan ısıtıcısını o beko bayinden aldı. Küçük yerde herkes birbirini tanır, böyle tavsiyelerle hareket edilir. Dolayısıyla o bayi tüm stoklarını bitirmiş oldu. İşte müşteri memnuniyeti budur.

    Eğer şu samsung makinemden kurtulup para iadesi alabilirsem, beko,bosch veya arçelik gibi servis ağı yüksek olan bir marka tercih edeceğim. Varsın sesli çalışsın, varsın orta kalite olsun. En azından teknik servisi çağırdığımda işten anlayan birileri gelir ve makinenin derdine çare olurlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Geçmiş olsun. Büyük şehir dışında oturanlar her istediği markaları bulamadığı için internete yöneliyor. ancak böyle olunca da bu tip sorunlarla karşılaşma olasılığı artıyor. Küçük yerde arçelik, beko ve bosch özellikle arçelik bayisi bulmak sorun değil. Teknik servis yaygın ve ucuz. O yüzden samsung tecrübemden sonra teknik servisi yaygın ve ucuz olan bir markayı tercih etme kararı verdim. Özellikle sık yer değiştirenler için bilindik marka seçiminden başka bir şans kalmıyor. Zira ankaradan miele alsam,yarın tayin durumunda gittiğim yerde mielin yedek parçasını bulamayacağım. Hadi sorun google yardımıyla bulundu vs. bu sefer parçayı İnternetten sipariş edeceğim ama onu takacak olan teknik servis elemanı da bulamayacağım.

    Üstelik samsunga ekstra para verip fazla garanti yaptırmıştım. Şimdi HEİ hatası yüzünden servis beni deli ediyor. Teknik elemanlar geliyorlar, makineyi çalıştırıp bunda bir şey yok deyip gidiyorlar. İstanbulu arayıp şikayet ettim servisi ama değiştirmediler teknik servisi. Dedim bana bir daha bu servisten eleman göndermeyin, arıza kaydı neticesinde gelen teknik servis yine aynı yerden.

    Eğitim vermemişler elemanlara. Abi diyor biz hep arçelik ve bekoya bakıyoruz. Bu samsung onlardan çok farklı.

    Şimdi eco bubble fonksiyonsuz çalıştırıyorum. Bu şekilde sorun yok. Sorunun kaynağını ben biliyorum ama teknik servis halen makinede sorun olmadığından bahsetmekte. Son hatasında hatanın resmnini çekip gösterdim elemana o zaman ikna oldu bir zahmet.

    Bir diğer kızdığım nokta, İstanbl samsungun hiç yardımcı olmaması.

    Bekodan ısıtıcı aldım, şu son zamanlarda çıkan radyatör tipi ısıtıcılardan. Markası beha ama servis işine beko bakıyormuş. Isıtıcının birinde elektrik kaçağı oldu,bekoya telefon ettim,elemanlar geldi ısıtıcıyı aldı ellerinde şu an olmadığını merkezden sipariş edip sıfırını getirteceklerini söylediler ve 2 hafta sonra sıfır ısıtıcıyı getirip kapıma bıraktılar. Ne oldu, ben aynı ısıtıcıdan değişik boyutlarda 3 adet daha aldım. Yani bayi toplamda 4 ısıtıcı sattı. Üstelik arkadaşlarıma da söyledim ve ihtiyacı olan ısıtıcısını o beko bayinden aldı. Küçük yerde herkes birbirini tanır, böyle tavsiyelerle hareket edilir. Dolayısıyla o bayi tüm stoklarını bitirmiş oldu. İşte müşteri memnuniyeti budur.

    Eğer şu samsung makinemden kurtulup para iadesi alabilirsem, beko,bosch veya arçelik gibi servis ağı yüksek olan bir marka tercih edeceğim. Varsın sesli çalışsın, varsın orta kalite olsun. En azından teknik servisi çağırdığımda işten anlayan birileri gelir ve makinenin derdine çare olurlar.





    Mielenin yedek parçasını bulamayacağım ha, şimdiye kadar kime lazım olmuşki.
    Pahalı geldi alamadım de inanalımda yedek parça deme.


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tostmania


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Geçmiş olsun. Büyük şehir dışında oturanlar her istediği markaları bulamadığı için internete yöneliyor. ancak böyle olunca da bu tip sorunlarla karşılaşma olasılığı artıyor. Küçük yerde arçelik, beko ve bosch özellikle arçelik bayisi bulmak sorun değil. Teknik servis yaygın ve ucuz. O yüzden samsung tecrübemden sonra teknik servisi yaygın ve ucuz olan bir markayı tercih etme kararı verdim. Özellikle sık yer değiştirenler için bilindik marka seçiminden başka bir şans kalmıyor. Zira ankaradan miele alsam,yarın tayin durumunda gittiğim yerde mielin yedek parçasını bulamayacağım. Hadi sorun google yardımıyla bulundu vs. bu sefer parçayı İnternetten sipariş edeceğim ama onu takacak olan teknik servis elemanı da bulamayacağım.

    Üstelik samsunga ekstra para verip fazla garanti yaptırmıştım. Şimdi HEİ hatası yüzünden servis beni deli ediyor. Teknik elemanlar geliyorlar, makineyi çalıştırıp bunda bir şey yok deyip gidiyorlar. İstanbulu arayıp şikayet ettim servisi ama değiştirmediler teknik servisi. Dedim bana bir daha bu servisten eleman göndermeyin, arıza kaydı neticesinde gelen teknik servis yine aynı yerden.

    Eğitim vermemişler elemanlara. Abi diyor biz hep arçelik ve bekoya bakıyoruz. Bu samsung onlardan çok farklı.

    Şimdi eco bubble fonksiyonsuz çalıştırıyorum. Bu şekilde sorun yok. Sorunun kaynağını ben biliyorum ama teknik servis halen makinede sorun olmadığından bahsetmekte. Son hatasında hatanın resmnini çekip gösterdim elemana o zaman ikna oldu bir zahmet.

    Bir diğer kızdığım nokta, İstanbl samsungun hiç yardımcı olmaması.

    Bekodan ısıtıcı aldım, şu son zamanlarda çıkan radyatör tipi ısıtıcılardan. Markası beha ama servis işine beko bakıyormuş. Isıtıcının birinde elektrik kaçağı oldu,bekoya telefon ettim,elemanlar geldi ısıtıcıyı aldı ellerinde şu an olmadığını merkezden sipariş edip sıfırını getirteceklerini söylediler ve 2 hafta sonra sıfır ısıtıcıyı getirip kapıma bıraktılar. Ne oldu, ben aynı ısıtıcıdan değişik boyutlarda 3 adet daha aldım. Yani bayi toplamda 4 ısıtıcı sattı. Üstelik arkadaşlarıma da söyledim ve ihtiyacı olan ısıtıcısını o beko bayinden aldı. Küçük yerde herkes birbirini tanır, böyle tavsiyelerle hareket edilir. Dolayısıyla o bayi tüm stoklarını bitirmiş oldu. İşte müşteri memnuniyeti budur.

    Eğer şu samsung makinemden kurtulup para iadesi alabilirsem, beko,bosch veya arçelik gibi servis ağı yüksek olan bir marka tercih edeceğim. Varsın sesli çalışsın, varsın orta kalite olsun. En azından teknik servisi çağırdığımda işten anlayan birileri gelir ve makinenin derdine çare olurlar.





    Mielenin yedek parçasını bulamayacağım ha, şimdiye kadar kime lazım olmuşki.
    Pahalı geldi alamadım de inanalımda yedek parça deme.



    quote:

    Esat Y. | 28 Haziran 2013 11:18

    Miele bulaşık makinem bozuldu .Servisi aradım 10 gündür gelecek bekliyoruz .Ürünü alırken en iyisi diye almıştık,hata yapmışız.


    quote:

    Alp Eren A. | 21 Haziran 2013 15:24

    Yaklaşık 1 sene önce aldığım Miele çamaşır makinesinin akıbeti meçhul. Makine çamaşırlarımızı susuz yıkamaya kalktı. İçinde kalan çamaşırların durumu zaten vahim. Servisi aradık bize suyu boşaltın bir şey kalmıştır dedi. Suyu boşalttık olmadı. Servisi tekrar aradık servis geldi yaklaşık 1 saat uğraştı. Komple makineyi söküp geri taktı. Ama sonuç sıfır.

    Makineyi alıp götürdüler ve 2 gün içinde geri geleceğini belirttiler. Sonuç 4-5 gün oldu arayan soran yok makine yok. Biz bu makineye yüksek ücreti Miele markasının prestiji ve güveni için verdik. Ancak üzülerek belirtmeliyim ki fiyatını hiç hak etmiyor. Keşke başka bir marka tercih etseydim.


    quote:

    Saniye E. | 31 Ekim 2013 15:12

    12-2010 tarihinde 2.800 TL aldığım G 1343 Miele bulaşık makinesi bazı programlarda F78 hatası gösteriyordu. Servis alıp götürdü 4 gün sonra güncelledik artık çalışıyor diye getirdiler. Makineyi çalıştırdığımızda bütün programlar F78 gösteriyor ve duruyor .

    Servise gitmeden önce çalışan programlarda çalışmaz oldu . Hiçbir arıza bulamadıklarını söyledikleri halde , motorunu vs değiştirmek için 1500 TL istiyorlar yada kampanyada 1.800 TL'ye yenisini almamı söylüyorlar. Bir makinenin kullanım süresi 3 yıl olmamalı. Bir daha Miele markasını asla evime sokmam, kimseyede tavsiye etmem.


    quote:


    Miele Defolü Ürün Göndermişler!
    Turgut A. | 28 Aralık 2012 16:31

    Yaklaşık 2, 5 yıldır kullanmakta olduğumuz garanti süresi bitmiş M500 ankastre ocak seramik cam yüzeyini, çatladığı için, yenilemek zorunda kaldım. Yetkili servis aracılığıyla yurtdışından sipariş verdirerek 6 hafta bekledikten sonra getirtebildiğim yeni seramik cam 24 Aralık 2012 akşamı yetkili servis elemanınca 999 TL bedel karşılığı monte edildi. Ertesi sabah yüzeyi incelediğimde çok sayıda belirgin çizikler gördüm. Takılan camın defolu olduğunu düşünüyorum. Seri No 89044310. Evimizdeki çoğu cihaz Miele marka ve hepsinden memnunuz. Servis ve Genel Merkez nezdindeki girişimden sonuç alamadım.
    ************************
    Şikayet ile ilgili Görüşmeler

    Sayın Müşterimiz,
    Her türlü talep ve şikayeti titizlikle inceleyerek çözüme ulaştırmak, öncelikli hedeflerimiz arasında yer almaktadır.
    Seramik camın adınıza sipariş edilme ve siparişin servisimize ulaşması ile ilgili süreç ve irsaliye kontrolleri yapılmıştır.
    Seramik cam hasarsız(defosuz) olarak kapalı kutusu ile adınıza gelmiş ve hasarsız(defosuz) olarak montajı yapılarak tarafınıza teslim edilmiştir. Ankara servisimizden gelen rapor ve resimler teknik ekibimiz tarafından incelenmiştir. Tespit edilen çizikler ilk bakışta görülebilecek kadar yoğun ve derindir. Dairesel bir çerçeveyi takip etmektedir.
    Cam seramik yüzey hasar oluşma nedenleri ve kullanma tavsiyelerini tüm kullanıcılarımız için paylaşmak istiyoruz;
    Cam seramik yüzeye herhangi bir malzemenin veya tencerenin düşmemesine dikkat ediniz. Örneğin bir tuzluk bile düştüğü zaman seramik üzerinde çatlak veya kırıklara neden olabilir.
    Kullandığınız tava veya tencerelerin diplerinin çapaklı olmamasına dikkat ediniz. Bunlar seramik yüzeyi çizebilir.
    Kum taneciklerinin bile cam seramik yüzeye zarar verebileceğini unutmayınız.
    Ocağın üzerine sıvı veya katı formda şeker dökülmemesine veya plastik veya aluminyum folyonun sıcak ocağa temas etmemesine özen gösteriniz. Bu maddeler seramik yüzeyin üzerinde erirler,
    yapışırlar ve soğuduklarında çatlaklara veya diğer hasarlara sebep olabilirler.

    Her türlü talep ve şikayetlerinizde 444 11 22 numaralı telefondan bize ulaşmanızdan memnuniyet duyacağımızı iletmek isteriz.
    Saygılarımızla,
    Miele Şikayet Yönetimi
    07 Ocak 2013
    11:25:41
    2 6
    ***********
    Hangi çağda yaşıyoruz? Akşam saatinde yeni bir camı monte ediyorsunuz. Müşteri Miele gibi bir firmanın defolu ürün satabileceğini düşünmüyor ve genel görüntüye bakıp tamam diyor. Ertesi sabah ilk kullanımda çizikleri fark ediyor. Siz diyorsunuz ki, "size defolu malı müşteriye amiyane tabirle kakaladım. Gözünü açsaydı!" Varsayılım ki ürün defolu değil. Eşim yıllarca kullandığı bir ocağı camı değiştikten sonra ilk kullanımda çiziklerle dolu bir hale getirebilir mi? Evet diyorsanız, ürününüz üzerine bir şey konulduğunda kolayca çizilebiliyor demektir ki, bu durum seramik ürünler için mümkün değildir. Müşteri memnuniyetini bir kenara bırakalım, günümüzde müşterinin garanti süresi (her ürün yasal olarak garanti kapsamındadır) içinde tespit ettiği kusurların giderilmesini talep etme hakkı vardır. Sadece camı için 999 TL ödediğim ürünün Bosch markalı yenisini yaklaşık cam fiyatına alabilecekken, Miele markasına güvenme hatasını yaptım. Bir daha Miele asla mı diyeyim?


    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/miele

    başka sitelerde de benzer pek çok şikayet görebilirsiniz.
    bir malın pahalı olması iyi olduğuna işaret etmez , fiyat / performans dengesi ve kullanım rahatlığı , servis rahatlığı düşünüldüğünde ortada dalga geçecek br mevzu göremiyorum. kaldı ki tutun parası olmadığı için miele alamadı ? miele alınca afedersiniz incik boncuk mu çıkarıyor insanlar ?
    bence çok kaba bir tutum ve yakışmamış.




  • Tostmania kullanıcısına yanıt
    Benim ekonomik durumumun kotulugu sizi mutlu edecekse evet ekonomik durumum kotu, yiyecek ekmegi zor buluyorum. Bunda ayiplanacak,dalga gecilecek bir sey goremiyorum. Ancak onyargili olmak cok ayiptir. Belki de bir yazlik,bir kislik evim vardir, arabalarim vardir, dunyada gezmedik ulke birakmamisimdir. Zenginlik diye tabir edilen sey buysa,durumum Turkiyedeki yasam standardindan yuksek Allaha cok sukur. Ama dusuk de olabilirdi. Bunda ayiplanacak bir sey yok. Burada onemli olan maddiyat veya benim paramin olup olmamasi degill. Mevzubahis miele de degil. Anlatmaya calistigim sey baska ama bunu sizin anlayacaginizi hic dusunmesem de aciklayacagim.
    Benden nacizane vir tavsiye,Egonuzu insanlarin ekonomik durumu uzerinden tatmin etmeyin. Birgun cok buyuk husrana ugrayabilirsiniz.
    Gelelim konumuza,
    Miele yazmamin nedeni, teknolojinin sans isi oldugunu, ne kadar yuksek fiyatla satilir olursa olsun teknik servis altyapisi ulkenin her tarafinda gelismedigi icin, eger cikarsa magdur olunabilecegini anlatir. Olayin maddiyatla ilgisi yoktur.
    Not: Bir daha cevap yazmayacagim, zira degmez. Ustelik gereksiz tartismalarla konuyu kirletmenin alemi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarhosumgel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tostmania


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Geçmiş olsun. Büyük şehir dışında oturanlar her istediği markaları bulamadığı için internete yöneliyor. ancak böyle olunca da bu tip sorunlarla karşılaşma olasılığı artıyor. Küçük yerde arçelik, beko ve bosch özellikle arçelik bayisi bulmak sorun değil. Teknik servis yaygın ve ucuz. O yüzden samsung tecrübemden sonra teknik servisi yaygın ve ucuz olan bir markayı tercih etme kararı verdim. Özellikle sık yer değiştirenler için bilindik marka seçiminden başka bir şans kalmıyor. Zira ankaradan miele alsam,yarın tayin durumunda gittiğim yerde mielin yedek parçasını bulamayacağım. Hadi sorun google yardımıyla bulundu vs. bu sefer parçayı İnternetten sipariş edeceğim ama onu takacak olan teknik servis elemanı da bulamayacağım.

    Üstelik samsunga ekstra para verip fazla garanti yaptırmıştım. Şimdi HEİ hatası yüzünden servis beni deli ediyor. Teknik elemanlar geliyorlar, makineyi çalıştırıp bunda bir şey yok deyip gidiyorlar. İstanbulu arayıp şikayet ettim servisi ama değiştirmediler teknik servisi. Dedim bana bir daha bu servisten eleman göndermeyin, arıza kaydı neticesinde gelen teknik servis yine aynı yerden.

    Eğitim vermemişler elemanlara. Abi diyor biz hep arçelik ve bekoya bakıyoruz. Bu samsung onlardan çok farklı.

    Şimdi eco bubble fonksiyonsuz çalıştırıyorum. Bu şekilde sorun yok. Sorunun kaynağını ben biliyorum ama teknik servis halen makinede sorun olmadığından bahsetmekte. Son hatasında hatanın resmnini çekip gösterdim elemana o zaman ikna oldu bir zahmet.

    Bir diğer kızdığım nokta, İstanbl samsungun hiç yardımcı olmaması.

    Bekodan ısıtıcı aldım, şu son zamanlarda çıkan radyatör tipi ısıtıcılardan. Markası beha ama servis işine beko bakıyormuş. Isıtıcının birinde elektrik kaçağı oldu,bekoya telefon ettim,elemanlar geldi ısıtıcıyı aldı ellerinde şu an olmadığını merkezden sipariş edip sıfırını getirteceklerini söylediler ve 2 hafta sonra sıfır ısıtıcıyı getirip kapıma bıraktılar. Ne oldu, ben aynı ısıtıcıdan değişik boyutlarda 3 adet daha aldım. Yani bayi toplamda 4 ısıtıcı sattı. Üstelik arkadaşlarıma da söyledim ve ihtiyacı olan ısıtıcısını o beko bayinden aldı. Küçük yerde herkes birbirini tanır, böyle tavsiyelerle hareket edilir. Dolayısıyla o bayi tüm stoklarını bitirmiş oldu. İşte müşteri memnuniyeti budur.

    Eğer şu samsung makinemden kurtulup para iadesi alabilirsem, beko,bosch veya arçelik gibi servis ağı yüksek olan bir marka tercih edeceğim. Varsın sesli çalışsın, varsın orta kalite olsun. En azından teknik servisi çağırdığımda işten anlayan birileri gelir ve makinenin derdine çare olurlar.





    Mielenin yedek parçasını bulamayacağım ha, şimdiye kadar kime lazım olmuşki.
    Pahalı geldi alamadım de inanalımda yedek parça deme.



    quote:

    Esat Y. | 28 Haziran 2013 11:18

    Miele bulaşık makinem bozuldu .Servisi aradım 10 gündür gelecek bekliyoruz .Ürünü alırken en iyisi diye almıştık,hata yapmışız.


    quote:

    Alp Eren A. | 21 Haziran 2013 15:24

    Yaklaşık 1 sene önce aldığım Miele çamaşır makinesinin akıbeti meçhul. Makine çamaşırlarımızı susuz yıkamaya kalktı. İçinde kalan çamaşırların durumu zaten vahim. Servisi aradık bize suyu boşaltın bir şey kalmıştır dedi. Suyu boşalttık olmadı. Servisi tekrar aradık servis geldi yaklaşık 1 saat uğraştı. Komple makineyi söküp geri taktı. Ama sonuç sıfır.

    Makineyi alıp götürdüler ve 2 gün içinde geri geleceğini belirttiler. Sonuç 4-5 gün oldu arayan soran yok makine yok. Biz bu makineye yüksek ücreti Miele markasının prestiji ve güveni için verdik. Ancak üzülerek belirtmeliyim ki fiyatını hiç hak etmiyor. Keşke başka bir marka tercih etseydim.


    quote:

    Saniye E. | 31 Ekim 2013 15:12

    12-2010 tarihinde 2.800 TL aldığım G 1343 Miele bulaşık makinesi bazı programlarda F78 hatası gösteriyordu. Servis alıp götürdü 4 gün sonra güncelledik artık çalışıyor diye getirdiler. Makineyi çalıştırdığımızda bütün programlar F78 gösteriyor ve duruyor .

    Servise gitmeden önce çalışan programlarda çalışmaz oldu . Hiçbir arıza bulamadıklarını söyledikleri halde , motorunu vs değiştirmek için 1500 TL istiyorlar yada kampanyada 1.800 TL'ye yenisini almamı söylüyorlar. Bir makinenin kullanım süresi 3 yıl olmamalı. Bir daha Miele markasını asla evime sokmam, kimseyede tavsiye etmem.


    quote:


    Miele Defolü Ürün Göndermişler!
    Turgut A. | 28 Aralık 2012 16:31

    Yaklaşık 2, 5 yıldır kullanmakta olduğumuz garanti süresi bitmiş M500 ankastre ocak seramik cam yüzeyini, çatladığı için, yenilemek zorunda kaldım. Yetkili servis aracılığıyla yurtdışından sipariş verdirerek 6 hafta bekledikten sonra getirtebildiğim yeni seramik cam 24 Aralık 2012 akşamı yetkili servis elemanınca 999 TL bedel karşılığı monte edildi. Ertesi sabah yüzeyi incelediğimde çok sayıda belirgin çizikler gördüm. Takılan camın defolu olduğunu düşünüyorum. Seri No 89044310. Evimizdeki çoğu cihaz Miele marka ve hepsinden memnunuz. Servis ve Genel Merkez nezdindeki girişimden sonuç alamadım.
    ************************
    Şikayet ile ilgili Görüşmeler

    Sayın Müşterimiz,
    Her türlü talep ve şikayeti titizlikle inceleyerek çözüme ulaştırmak, öncelikli hedeflerimiz arasında yer almaktadır.
    Seramik camın adınıza sipariş edilme ve siparişin servisimize ulaşması ile ilgili süreç ve irsaliye kontrolleri yapılmıştır.
    Seramik cam hasarsız(defosuz) olarak kapalı kutusu ile adınıza gelmiş ve hasarsız(defosuz) olarak montajı yapılarak tarafınıza teslim edilmiştir. Ankara servisimizden gelen rapor ve resimler teknik ekibimiz tarafından incelenmiştir. Tespit edilen çizikler ilk bakışta görülebilecek kadar yoğun ve derindir. Dairesel bir çerçeveyi takip etmektedir.
    Cam seramik yüzey hasar oluşma nedenleri ve kullanma tavsiyelerini tüm kullanıcılarımız için paylaşmak istiyoruz;
    Cam seramik yüzeye herhangi bir malzemenin veya tencerenin düşmemesine dikkat ediniz. Örneğin bir tuzluk bile düştüğü zaman seramik üzerinde çatlak veya kırıklara neden olabilir.
    Kullandığınız tava veya tencerelerin diplerinin çapaklı olmamasına dikkat ediniz. Bunlar seramik yüzeyi çizebilir.
    Kum taneciklerinin bile cam seramik yüzeye zarar verebileceğini unutmayınız.
    Ocağın üzerine sıvı veya katı formda şeker dökülmemesine veya plastik veya aluminyum folyonun sıcak ocağa temas etmemesine özen gösteriniz. Bu maddeler seramik yüzeyin üzerinde erirler,
    yapışırlar ve soğuduklarında çatlaklara veya diğer hasarlara sebep olabilirler.

    Her türlü talep ve şikayetlerinizde 444 11 22 numaralı telefondan bize ulaşmanızdan memnuniyet duyacağımızı iletmek isteriz.
    Saygılarımızla,
    Miele Şikayet Yönetimi
    07 Ocak 2013
    11:25:41
    2 6
    ***********
    Hangi çağda yaşıyoruz? Akşam saatinde yeni bir camı monte ediyorsunuz. Müşteri Miele gibi bir firmanın defolu ürün satabileceğini düşünmüyor ve genel görüntüye bakıp tamam diyor. Ertesi sabah ilk kullanımda çizikleri fark ediyor. Siz diyorsunuz ki, "size defolu malı müşteriye amiyane tabirle kakaladım. Gözünü açsaydı!" Varsayılım ki ürün defolu değil. Eşim yıllarca kullandığı bir ocağı camı değiştikten sonra ilk kullanımda çiziklerle dolu bir hale getirebilir mi? Evet diyorsanız, ürününüz üzerine bir şey konulduğunda kolayca çizilebiliyor demektir ki, bu durum seramik ürünler için mümkün değildir. Müşteri memnuniyetini bir kenara bırakalım, günümüzde müşterinin garanti süresi (her ürün yasal olarak garanti kapsamındadır) içinde tespit ettiği kusurların giderilmesini talep etme hakkı vardır. Sadece camı için 999 TL ödediğim ürünün Bosch markalı yenisini yaklaşık cam fiyatına alabilecekken, Miele markasına güvenme hatasını yaptım. Bir daha Miele asla mı diyeyim?


    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/miele

    başka sitelerde de benzer pek çok şikayet görebilirsiniz.
    bir malın pahalı olması iyi olduğuna işaret etmez , fiyat / performans dengesi ve kullanım rahatlığı , servis rahatlığı düşünüldüğünde ortada dalga geçecek br mevzu göremiyorum. kaldı ki tutun parası olmadığı için miele alamadı ? miele alınca afedersiniz incik boncuk mu çıkarıyor insanlar ?
    bence çok kaba bir tutum ve yakışmamış.


    Miele bozulma oranı çok düşüktür milyonda bir gibi.
    Onlar tüketici hatasıdır %99.
    Yurdum insanı kullanma kılavuzu okumaz.
    Miele alınacak diye bir şey yok başka kaliteli markalarda var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tostmania -- 13 Kasım 2013; 17:41:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tostmania


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Geçmiş olsun. Büyük şehir dışında oturanlar her istediği markaları bulamadığı için internete yöneliyor. ancak böyle olunca da bu tip sorunlarla karşılaşma olasılığı artıyor. Küçük yerde arçelik, beko ve bosch özellikle arçelik bayisi bulmak sorun değil. Teknik servis yaygın ve ucuz. O yüzden samsung tecrübemden sonra teknik servisi yaygın ve ucuz olan bir markayı tercih etme kararı verdim. Özellikle sık yer değiştirenler için bilindik marka seçiminden başka bir şans kalmıyor. Zira ankaradan miele alsam,yarın tayin durumunda gittiğim yerde mielin yedek parçasını bulamayacağım. Hadi sorun google yardımıyla bulundu vs. bu sefer parçayı İnternetten sipariş edeceğim ama onu takacak olan teknik servis elemanı da bulamayacağım.

    Üstelik samsunga ekstra para verip fazla garanti yaptırmıştım. Şimdi HEİ hatası yüzünden servis beni deli ediyor. Teknik elemanlar geliyorlar, makineyi çalıştırıp bunda bir şey yok deyip gidiyorlar. İstanbulu arayıp şikayet ettim servisi ama değiştirmediler teknik servisi. Dedim bana bir daha bu servisten eleman göndermeyin, arıza kaydı neticesinde gelen teknik servis yine aynı yerden.

    Eğitim vermemişler elemanlara. Abi diyor biz hep arçelik ve bekoya bakıyoruz. Bu samsung onlardan çok farklı.

    Şimdi eco bubble fonksiyonsuz çalıştırıyorum. Bu şekilde sorun yok. Sorunun kaynağını ben biliyorum ama teknik servis halen makinede sorun olmadığından bahsetmekte. Son hatasında hatanın resmnini çekip gösterdim elemana o zaman ikna oldu bir zahmet.

    Bir diğer kızdığım nokta, İstanbl samsungun hiç yardımcı olmaması.

    Bekodan ısıtıcı aldım, şu son zamanlarda çıkan radyatör tipi ısıtıcılardan. Markası beha ama servis işine beko bakıyormuş. Isıtıcının birinde elektrik kaçağı oldu,bekoya telefon ettim,elemanlar geldi ısıtıcıyı aldı ellerinde şu an olmadığını merkezden sipariş edip sıfırını getirteceklerini söylediler ve 2 hafta sonra sıfır ısıtıcıyı getirip kapıma bıraktılar. Ne oldu, ben aynı ısıtıcıdan değişik boyutlarda 3 adet daha aldım. Yani bayi toplamda 4 ısıtıcı sattı. Üstelik arkadaşlarıma da söyledim ve ihtiyacı olan ısıtıcısını o beko bayinden aldı. Küçük yerde herkes birbirini tanır, böyle tavsiyelerle hareket edilir. Dolayısıyla o bayi tüm stoklarını bitirmiş oldu. İşte müşteri memnuniyeti budur.

    Eğer şu samsung makinemden kurtulup para iadesi alabilirsem, beko,bosch veya arçelik gibi servis ağı yüksek olan bir marka tercih edeceğim. Varsın sesli çalışsın, varsın orta kalite olsun. En azından teknik servisi çağırdığımda işten anlayan birileri gelir ve makinenin derdine çare olurlar.





    Mielenin yedek parçasını bulamayacağım ha, şimdiye kadar kime lazım olmuşki.
    Pahalı geldi alamadım de inanalımda yedek parça deme.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_ceylan

    Evet 75270 aldım. bakalım nasıl bir alet .

    12 ay taksit ve kargo bedeli dahil 1.290 tl

    Cardfinansa 150 tl puan verince 1140 liraya geldi.



    Hayırlı olsun, güzel bir seçim. Geçen seneden beri en favori fiyat/performans oranı yüksek makinelerinden biri.

    Bu makinede yaşanabilecek 2 sorun var. Birincisi hasarlı çıkması, ikincisi dengesiz sıkmalarda alt plastik kapağından tıkırdama seslerinin gelebilmesi.

    Bu iki olay dışında sorun yaşama riski imkansıza yakın. Geniş yükleme ağzı, büyük tambur hacmi, yeni nesil motoru, program ve süre esnekliği, tekstil yapısını koruyan tambur baskısı ve malzeme kalitesi ile mükemmel bir makine.

    Geçen sene en üst modellerinden biri olan L88489FL modelini aldım, 1-2 ufak sıkıntı yaşasam da bugün tekrar makine alsam düşüneceğim ilk makine yine AEG'nin Inverter serisi olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    quote:

    Orijinalden alıntı: a_ceylan

    Evet 75270 aldım. bakalım nasıl bir alet .

    12 ay taksit ve kargo bedeli dahil 1.290 tl

    Cardfinansa 150 tl puan verince 1140 liraya geldi.



    Hayırlı olsun, güzel bir seçim. Geçen seneden beri en favori fiyat/performans oranı yüksek makinelerinden biri.

    Bu makinede yaşanabilecek 2 sorun var. Birincisi hasarlı çıkması, ikincisi dengesiz sıkmalarda alt plastik kapağından tıkırdama seslerinin gelebilmesi.

    Bu iki olay dışında sorun yaşama riski imkansıza yakın. Geniş yükleme ağzı, büyük tambur hacmi, yeni nesil motoru, program ve süre esnekliği, tekstil yapısını koruyan tambur baskısı ve malzeme kalitesi ile mükemmel bir makine.

    Geçen sene en üst modellerinden biri olan L88489FL modelini aldım, 1-2 ufak sıkıntı yaşasam da bugün tekrar makine alsam düşüneceğim ilk makine yine AEG'nin Inverter serisi olur

    Kaç gündür uğraşıyorum gelen servis elemanı rapor felan düzenlemedi. Merkezden de müşteri ambalajı kendisi açtığı için değişimi onaylamıyoruz demiş. Bakalım bir merkezlerini arıyorum bir servisi arıyorum eğer olayı çözemezsem ürünü geri iade etmek zorunda kalıcam




  • Sonuç olarak aeg ürünü değiştirmedi hepsi burada servise yönlendiriyor ben uğraşmamdan bıkmıştım için öyle kurduruyorum makineyi çok büyük bilet değil zaten varsın oda nazar boncuğu olsun bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_ceylan

    Sonuç olarak aeg ürünü değiştirmedi hepsi burada servise yönlendiriyor ben uğraşmamdan bıkmıştım için öyle kurduruyorum makineyi çok büyük bilet değil zaten varsın oda nazar boncuğu olsun bakalım

    hocam neden böyle birşeye razı oluyorsunuz? Siz ezük vuruk oldugu için daha mı ucuza aldınız? Hayır...
    Bence kesiblikle razı olmayun. Adam gibi sıfır makine gönderilmesini sğlayın mutlaka. Bn bir milimlik çizik için makineyi gönderip başka makine aldım bayiiden. Para kolay kazanılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.