Şimdi Ara

BU KADAR KÖTÜ TEK NET: TURKNET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Taahhütnameye göre telefon faturasıyla birlikte (1000 dk hediye dahil) ödemem gereken tutar 59.99 tl olması gerekirken toplam fatura tutarım 74 tl ve herhangi bir şekilde sabit telefonu da kullanmıyorum internet hizmeti zaten sınırsız kota aşımı gibi bir durum söz konusu olamaz anlayacağınız. Bunu gördükten sonra tam 8 temmuzda turknet üzerinden destek kaydı oluşturdum düzeltilmesi için ve tekrar tekrar defalarca uyardım ikazda bulundum bana dedikleri tek şey işleminize öncelik tanıyoruz, ilgili birimimiz konuyu inceliyor ve gün içerisinde size dönüş yapılacak gerekli bilgileri uzmanlarımıza verdik şeklindeydi. Bugün ayın 21 i ve son ödeme tarihim fatura hala düzeltimediği için ödeme de yapmadım ama yapmayı düşünüyorum şimdi geciktirdiniz diye ordan da bir ücret artTırımı yapmaya çalışırlar kesin.Hayatımda bu kadar acemi davranan bir firma görmedim, müşteri hizmetleri sıfır bunu da yapıyoruz efendim ediyoruz efendim dedikten sonra hiçbir işlem yapmadıklarında anlıyorsunuz.







  • Zaten tek yapdiklari sey aciliyet bildirimi oncelik verilmesi baska bir sey yapdiklari yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetlerinde cahil personele denk gelmişsiniz boşuna kayıt oluşturmuş, aslında herşey sözleşmede yazıyor. Turknet ön ödemeli çalışır. Yani önce öde, sonra kullan mantığı. Abonelik başlangıcında 2 adet fatura çıkar. Biri aktivasyon tarihinizden geçtiğimiz ay sonuna kadar olan günlerin tutarı, diğeri de içinde bulunduğumuz ayın tutarı. Abonelik iptali yaptığınızda da eğer faturayı ödemişseniz size iade edilir.
  • Eger btkya yazarsan yarin ararlar bende oyle yapdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturanızı buraya koyun birde biz bakalım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dandik firma normal

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • btk ya başvuruyu bugün yaptım hocam. Daha önce yapacaktım aslında ama öyle bir konuşuyorlar ki sanki bütün personeller sorunu çözmeye çalışıyor bekliyim son güne kadar dedim en sonunda baktım hep aynı cevaplar bir şey olacağı da yok, bende ilgili yerlere şikayet ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serd12 -- 21 Temmuz 2017; 23:44:34 >
  • İlk fatura iki fatura birden çıkıyor Hocam, abone olduğunuz günden ay sonuna kadar olan gün sayısı kadar + içinde olduğumuz ayı peşin alıyorlar.


    BU KADAR KÖTÜ TEK NET: TURKNET
  • Hocam zaten ay başında abone olduğum için böyle bir tabloya gerek kalmıyor ayın 1 i gibi başladı aboneliğim yani 1 ayın ücreti kesilmesi lazım zaten faturada ek olarak çıkartılan ücret telefon ücreti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • faturayı ödeyin elbet geri ödemesi olur o fazla ücretin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Öyle yaptım zaten hocam ama beni sinir eden olay 15 liralık fark değil müşteri hizmetlerinin tutumu çalışma şekli şikayet ettiğim nokta da aslında bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serd12 S kullanıcısına yanıt
    malesef türknette çok bilgisiz çalışan var bende takmam 10-15 tlyi ama sebepsiz alınırsa kızarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok kötü ve bilgisiz bir müşteri hizmetleri var. 4 gündür sürekli internetim kopuyordu. Kayıt açtılar hala dönen olmadı. Sorunu kendim çözdüm sorun modemdeymiş yeni modem aldım. Ancak anlamayan bir insan bekleyecek de duracak. İnsan bir ekip yollar da baktırır. Eğer hattınız sağlam falan değilse Türknete bulaşmayın. Uğraşır durursunuz.
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Kendi ekibi var mı ki yollasın? TT bina içine karışmıyor, iç tesisat sorunu deyip kaydı kapatacaklardı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Yok tabiki de geçen de VDSL e geçmek için 10 gün bekledim 3 4 tane arıza kaydı açıldı. DH Forumdaki desteğe yazdım anca ekip geldi 10 günün sonunda. TT olsa 1 güne gelirdi.
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    TT başka firma müşterilerini adam yerine koymuyor maalesef, insanları böyle uğraştırıyor. Turknet de ağırlığını koyamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 22 Temmuz 2017; 13:34:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK ya bile şikayet ettim adamlarda tık yok alt tarafı inceleyecekleri tek bir fatura ama 8 temmuzdan beri sorunu çözmemek için çaba harcıyolar resmen ulan 10 15 liranın derdinde değilim de böyle müşteri hizmetleri mi olur en iyi yaptıkları şey sanırım reklam
  • Statik ip talebiniz yok değil mi, çünkü ona da 12TL istiyorlar.
  • suphion kullanıcısına yanıt
    hayır yok, faturayı inceleseler anlayacaklar da hatalarını pek düzgün çalışan bir sistemleri yok çalışanlar ilgisiz sadece lafta kalıyor söyledikleri.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.