Şimdi Ara

BÖYLE YALAN DOLAN GÖRMEDİM!! SERVİSLERE DİKKAT EDEİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
2.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaşadıklarımı özetlemek istedim. Dikkatli okuyun yoksa sizinde başınıza aynısı gelebilir. burada nasıl birisi hoşuna giden bir şeyden ötürü memnuniyetini dile getiriyorsa yaşadığı sıkıntıyıda die getirmesini ve bu şekilde de kullanıcı ve kullanacakları bilgilendirmesini istedim.

    12–06–2010 da TRN0112491 servis numaralı yâda A6C0AM0001 servis hizmet numaralı bilgisayarımı İSTANBUL/Avcılar MCD bilgisayara bıraktım, 13–07–2010 tarihinde saat 17.00 gibi evimi arayıp cihazımın arızasının giderildiğini ve cihazımı alabileceğimi söylemişler.

    Ben de aynı akşam kontrol etmek için "toshiba müşteri arıza takip" sayfasına girdiğimde "12.06.2010 tarihinde, MCD BILGISAYAR tarafından sisteme kaydı yapılan cihazınız şu anki durumu: Cihaz müşteriye teslim edildi" yazıyordu.

    Ertesi gün 14–07–2010 saat 16.30 gibi servise cihazımı teslim almaya gittim. Yetkili arkadaştan cihazımı istedim ve kontrol etmeye başladım. Cihazın kapağını açtığımda monitörün ekran çıtasının yerine oturmamış olduğunu, page up tuşunda fare kemirmesine benzer bir deformasyon olduğunu ve dokunmatik multi medya tuşların çalışmıyor olduğunu gördüm.

    Daha da sonra bilgisayarımın performansını test etmek için bilgisayarımı açtım ve windows derecelendirmesine girip çalıştırdım. Cihaz arızalanmadan önceki derecelendirme puanım 4,9 du ve orada yazıyordu. Test için çalıştırdığımda ise sistem donanım uyuşmazlığı hatası verdi.
    Yetkiliye bu sorunu da gösterdikten sonra cihazım üzerindeki arızalar tam olarak giderilmemiş ve servisinizden kaynaklı sorunlar oluşmuş diyerek cihazı bu şekilde teslim alamayacağımı söyledim.
    Yetkili arkadaşta cihazı alıp tekrar tamirhaneye indirdi. Bende 10 dakika kadar bekleyip cihazın sorunları tamamen giderilince haber verirsiniz gelir alırım diyerek gittim.

    15–07–2010 tarihinde servis beni aramayınca ben arayarak cihaz hakkında bilgi almak istedim. Monitör çıtasını ve çalışmayan dokunmatik tuşları yaptık ama değişecek olan tuşunuzu değiştiremedik 2 güne kadar gelir o zaman takarız dediler.
    Sistem ve donanım hatası vermesi de işletim sisteminin ilk bilgisayar alındığı işletim sistemi kurulu olmadığı için olduğunu söyleyerek bir şey yapamayacaklarını söylediler.

    Bende tuş için 2 gün daha beklersem 31 iş günü oluyor ayrıca sistem hatası bana daha sonra ciddi bir sorun çıkartabilir cihaz arızalanmadan önceden aynı işletim sistemi ile 4,9 puanlama aldığımı söyledim.
    Aldığım cevap ise biz sizin cihazının onarımını 27 iş günü itibari ile 13–07–2010 tarihinde tamamlayıp kaydını kapattık. Eğer cihazınızı almazsanız kargo ile yollarız diye beni telefonda tehdit ettiler.

    Bende cihazım tüm sorunları ve arızalarının onarımı tamamlanmadan cihazı teslim almayacağımı kendilerine ilettim.Bu görüşmenin ardından müşteri hizmetlerini aradım ve yukarda yaşadığım olayları anlattım.

    Onlarda şikâyet kaydınızı oluşturdum biz size 2 gün içersinde döneceğiz diyerek konuşmayı sonlandırdık.
    16–07–2010 tarihinde içinde tekrar müşteri hizmetlerini arayarak gelişme hakkında bilgi almak istedim, onlarda bana cihazımı almadığım için 15–06–2010 tarihinde cihazımın kargo ile tarafıma yollandığını öğrendim. Kargo 16–07–2010 tarihinde ben işteyken evime gitmiş ve annemde ne olduğunu bilmediği için teslim almamış.

    Cihazımın onarılıp onarılmadığını bilmiyorum, bu konuda tekrar aranıp bilgilendirilmeden elden teslim ettiğim cihazım bana kargo ile zorla teslim edilmeye çalışılıyor. Karar sizlerin arkadaşlar. Toshiba almadan önce servislik durumlarınızıda iyi düşünün. Bana olmaz demeyim bana olan size de bir gün olur, benim yerimde sizlerde olabilirdiniz.


    ÖNEMLİ OLAN BİR MALI SADECE SATMAK DEĞİL, SATTIKDAN SONRA SATMAYA ÇALIŞTIĞI KADAR SATIŞ SONRASINADA EN İYİ HİZMETİ VERMEKTİR.

    Arkadaşlar ben bunları sizlerde yaşamayasınız diye bilgilendimek için yazıyorum. Nasıl bir mal iyiyse yada bir kuruluş, bunu paylaşım sitelerinde dile getiriyorlar aynı şekilde mağduriyetlerimizide dile getirmemiz lazım.

    Harkese saygılar ve iyi paylaşımlar.

    Edit: Okurken sıkılmayasınız diye biraz detayları kısaltarak düzenleme yaptım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrSwaH -- 17 Temmuz 2010; 14:52:12 >







  • Dostum cidden yormuşlar seni. Ben gözüm kapalı alacaktım TOSHİBA hala caymadım gerçi ama bunun şirketle alakalı oldugunu düşünüyorum MCD seni yorumca TOSHİBA ya takılmışsın sen doğal olarak. Unutulmamalı ki ne marka olursa olsun sorun çıkabileceği. Bu konuda sorun çıkmaz gibisinden şu markayı alırsam diye beklentide bulunmamamızı yinelemiş olduk. Çok hassas davranıyorum bende ama tüm markalarda illa başı ağrıyan birileri oluyor. Nasip diyelim. İnş işin sonucu senin için hayırlı olur.








    By Sylar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HelluS -- 15 Temmuz 2010; 14:20:22 >
  • söz konusu Toshiba servisleri olunca çakallık konusunda kimse onların eline su dökemez. Merkez servisinden tutun da diğer servislerine kadar hepsi akıllı zannediyor kendini. bu şekilde daha ne kadar giderler bilinmez bu şekilde ama mağdur olan ben ve MrSwaH kısacası herkes deneyimlerini internet ortamında paylaşıp almayı düşünen insanları bilgilendirmeli. çünkü bizler sadece Toshiba bilgisayarlara para vermiyoruz satıştan sonra da doğru düzgün servis hizmeti almak için de o paraları veriyoruz. Yoksa aynı konfigürasyonlara sahip diğer markalar çok daha makul fiyatlara bilgisayar satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 15 Temmuz 2010; 14:50:49 >
  • Cidden çok sinir bozucu bir durum yaşamışsınız. Umarım en kısa zamanda bu sorundan ve o sorunlu servisten kurtulursunuz.
  • inşallah arkadaşlar ismine güvenip mal almamak lazım araştırıp almak lazım. Anlaşılan benim uzun ve zorlu bir mücadele vereceğim ortada 1-2 güne kadar dananın kuyruğu kopar, bu arada da sn. toshiba yetkilileri ne yapar bilinmez ama. Ama hakkımı her zaman arayacağım. Onlara kazandırdığımız paranın hakkını bu şekilde ödemek zorunda değiliz. Cihazımı ilk 6 alık ken servise verdiğim de de 2-3 yerinde çizikle almıştım ama sesimi çıkartmadım. Cihazımı vereli bu günle birlikte 29 iş günü oluyor onlarında yüzleri yavaş yavaş su yüzün çıkıyor. 15 süresince tamir gören bir ürün müşteriye aynı özellikler de başka bir bilgisayar vererek mağduriyetinin giderilmesi lazım ama nerede......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HelluS

    Dostum cidden yormuşlar seni. Ben gözüm kapalı alacaktım TOSHİBA hala caymadım gerçi ama bunun şirketle alakalı oldugunu düşünüyorum MCD seni yorumca TOSHİBA ya takılmışsın sen doğal olarak. Unutulmamalı ki ne marka olursa olsun sorun çıkabileceği. Bu konuda sorun çıkmaz gibisinden şu markayı alırsam diye beklentide bulunmamamızı yinelemiş olduk. Çok hassas davranıyorum bende ama tüm markalarda illa başı ağrıyan birileri oluyor. Nasip diyelim. İnş işin sonucu senin için hayırlı olur.


    Valla dostum bu birtek MCD nin değil bir çok yerin anlayışı. Toshiba forum da da ne kadar madur var bak gör. Ben şikayetimi ve mağduriyetimi merkezlerine de bildirdim onların anlaışlarınıda yakında görücez. Eğer onlarda olan haklarımı gasp etmeye tenezzül ederse o zaman hakkımı tüketici haklarında ve mahkemelerde arayacağım. Bende bu durumdan hoşlut değilim ama beni bu duruma da olar düşürdü.




  • şimdiye kadar 2 toshiba, 2 packard bell, 1 lenovo, 1 sony için teknik servise gittim aralarındaki en iyisi açık ara lenovo idi. işlemci upgrade'i bile yapabilen bir servisleri var. toshiba ürün teslimi konusunda son günü bekler. 30 iş günü muhabbetine 40 gün beklediğimi biliyorum. japonya yada avrupa merkezlerine çok kişi birden şikayet maili hatta faks'ı çekilebilir bu tür durumlarda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: homeedition88

    şimdiye kadar 2 toshiba, 2 packard bell, 1 lenovo, 1 sony için teknik servise gittim aralarındaki en iyisi açık ara lenovo idi. işlemci upgrade'i bile yapabilen bir servisleri var. toshiba ürün teslimi konusunda son günü bekler. 30 iş günü muhabbetine 40 gün beklediğimi biliyorum. japonya yada avrupa merkezlerine çok kişi birden şikayet maili hatta faks'ı çekilebilir bu tür durumlarda...


    Bu gün den itibaren mağduriyetimi servisin yetersiz/anlayışsız/alaycı oluşunu sesimin gittiği her yere ileticem, bu daha başlagıç.
  • ben yurtdışındaki pek çok merkeze mail atmıştım. karşılığında birkaç gün sonra TNBden biri mail atmıştı. bilgisayarı benim adıma gönderip bizzat kendim ilgilenicem diye ama zihniyet aynı olduğu için değişen bir şey olmuyor. ayrıca şunu da belirtmek isterim sadece NE OLURSA OLSUN garantisine güvenip toshibayı tercih eden insanlar çok sıkıntı yaşıyor. düzenli şikayetvar.com'daki şikayetleri okuyorum mesela bilgisayarı çalınan insanlara yeni bir bilgisayar verilmemiş üstelik neredeyse 1 aya yakın bir süre geçmesine rağmen. polisten zabıt tutulup gerekli prosedürler yerine getirilmesine rağmen. bunlardaki zihniyet biz en çok bilgisyaarı satalım hatta Toshiba'nın avrupadaki en iyi distribütörü seçilelim (gerçekten en 2-3 yıldır bu ödül TNB'ye veriliyor) ama sattıktan sonra da müşterileri süründürüp haklarından mahrum etmek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk

    ben yurtdışındaki pek çok merkeze mail atmıştım. karşılığında birkaç gün sonra TNBden biri mail atmıştı. bilgisayarı benim adıma gönderip bizzat kendim ilgilenicem diye ama zihniyet aynı olduğu için değişen bir şey olmuyor. ayrıca şunu da belirtmek isterim sadece NE OLURSA OLSUN garantisine güvenip toshibayı tercih eden insanlar çok sıkıntı yaşıyor. düzenli şikayetvar.com'daki şikayetleri okuyorum mesela bilgisayarı çalınan insanlara yeni bir bilgisayar verilmemiş üstelik neredeyse 1 aya yakın bir süre geçmesine rağmen. polisten zabıt tutulup gerekli prosedürler yerine getirilmesine rağmen. bunlardaki zihniyet biz en çok bilgisyaarı satalım hatta Toshiba'nın avrupadaki en iyi distribütörü seçilelim (gerçekten en 2-3 yıldır bu ödül TNB'ye veriliyor) ama sattıktan sonra da müşterileri süründürüp haklarından mahrum etmek.


    Bizim amacımız da böyle büyük bilgi sitelerinde bu tip bilgileri paylaşarak alanları/alacakları uyarmak.

    Yaşadığım gelişmeleri buraya ilk msj ıma ekleyerek tüm herkesi bilgilendireceğim, benim amacımda en doğru şekilde tüketiciyi (yani bizleri) kötü tecrübe yaşamadan uyarmak.




  • Servise ürünü mümkünse kendiniz götürün ve teslim ederken ve geri teslim alırken muhakkak servis fişinizi alın derim.
    İsmini vermeyeyim büyük alışveriş mağaza zincirlerinden birisinde öyle birşey gördüm ki şaştım tüketicinin tamir edilmiş cihazının satış mağazasına yollandığı sistemde gözüküyor ama ürün kayıp olmuş
    Bide teslim alır ve verirken imzanıza tarihide ekleyin
  • Ben zaten bir ürünü alıp kontrol etmeden imza atmam kimse de atmasın. Alacağınız ürünün her şeyin, inceleyin öyle teslim alın.

    Adam bana telefonda diyor ki "ben hata ettim ilk önce size imzalattıracaktım ondan sonra cihazı verecektim ama yanlış yaptım diyor! " adamlardaki art niyete bak ya. Kimlerle ne hallere düşmüşüz. Bir tek japonya ile iletişime geçmedim onunda çevirisi uzun sürecek.

    Her yerle görüştüm. Tüketici haklarından da bir yönlendirme bekliyorum, artık onlar bana ne zaman vakit ayırabilir orası meçhul ama illaki bana döneceklerdir.
  • lanet olsun toshibanın servislerine benimde başıma birçok olay geldi bir daha toshiba mı tövbee....
  • problem yaşayan bu kadar toshiba kullanıcısının olmasına şaşmalı. çünkü sorunu çözmek yerine sorun üreten bir servis. internette şöyle bir gezindiğinizde bu servisle ilgili olarak tüm olumsuzlukları yaşayan kullanıcılara rastlarsınız. servise bırakılan laptopun darp edilip çizik içinde kullanıcıya teslim edilmesinden tutun da 30 iş gününü geçmiş olmasına rağmen tüketicinin haklarını yok sayıp bilgisayarı yapmadan kullanıcıya teslim etmeye kadar pek çok şikayete ulaşırsınız. ama içlerinde benim okuduğum en ilginç olanı mecidiyeköydeki servise bırakılan laptopın servis dışında çaldırılması. söz konusu olan araba değil ki test sürüşüne mi çıkartmışlar acaba. hayır çaldırıyorsunuz sonra 1 ay bekletip müşteriye yeni bilgisayar veriyorlar. fakat teslim ederlerken de aslında toshibanın bu bilgisayarı verme zorunluluğunun olmadığını ve kullanıcının çalınan bilgisayarla giden kişisel verilerinin yedeğini almadığı için suçlu olduğunu söylemek nasıl bir terbiyesizliktir. üstelik bunları söyleyen TNB'nin avukatı. gerçekten şaşırmış bunlar. böyle bir markanın mahalle bakkalı zihniyetine sahip bir ithalatçı firma tarafından temsil ediliyor olması acınacak bir durum. TNB'nin sahibi Halil İbrahim Özer'in fidye için kaçırılmasına şaşmalı. kaç mağdur insanın ahını aldıysa artık???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 16 Temmuz 2010; 0:02:09 >




  • Zihniyete bak yahu! Bunlar nasıl büyümüş bu kadar ya, bizde de suç var aslında almayacaksın mallarını adam olacaklar ama bizim insanımız da akıllanmaz ki..

    Bu toshiba burada mı böyle yoksa tüm dünyada mı böyle hizmet veriyor? Adamların da pek umurunda da değildir ama tnb nin ve alt kuruluşlarının ne yaptığı, ALLAH sonumuzu hayır etsin başka diyecek bişey bulamıyorum ben bunlara..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lvd.disappear

    lanet olsun toshibanın servislerine benimde başıma birçok olay geldi bir daha toshiba mı tövbee....


    Artık bende senin gibi düşünüyorum, hemde tövbeler tövbesi.

    Benim ağzım bir kere samsung dan yandı tövbe ettim(5 ay süründürdüler beni) şimdide toshiba dan. Alacak olanlar 1 kere değil çok kere düşünsünler! Kimse malın görünüşüne ve ismine aldanmasın....
  • servis konusunda en iyi hizmeti her zaman hp , dell ve lenovo veriyor diğer markaların sevisleri berbat

    birde benim evde kullandığım sunny notebook vardı ekran ve harddisk arızalıydı servise verdim 5 günde tamir edip verdiler yani sunny'nin de servisinden memnun kaldım ama sunny bu alanda pekte başarılı olmadığı için yukarıdaki 3 markayı tercih etmek en mantıklısı
  • aslında hp nin notebookları için genellikle kalitesizdir, çok sorun çıkartıyor derler ama hp Türkiye'de ithalatçi firma tarafından temsil edilmediğinden bizzat hp Türkiye olduğu için bilgisayar sorunlu bile olsa 30 iş günü dolarsa serviste adamlar kendileri arayıp para iadesi mi istersiniz yoksa yeni bir ürün üstersiniz diye sorarlar. çünkü müşteri memnuniyetini ön planda tutarlar. keşke toshiba da ithalatçı firma olmadan direkt kendisi tarafından temsil edilseydi. bu kadar vurdum duymaz davranamazlardı. mesela sony de hp gibidir. onun servisleri de iyidir. Ama TNB Toshiba tamamen felakettir. mümkünse şikayetleri ingilizce biliyorsanız eğer, yurtdışındaki destek birimlerine bildirelim. kullanıcıların koyun gibi onların kölesi olmadığını, bilinçli olduğumuzu görsünler.bu arada paylaşmak isterim TNB'nin merkez telefonu 0216 422 40 50 dir. bu telefonu arayıp operatöre bağlanın. bu numarada en azından yetkisi olan birileriyle görüşme imkanınız olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 16 Temmuz 2010; 0:43:25 >




  • Ben başka birşey önereceğim. Bence ilk iş yarın tüketici mahkemesini arayıp şu konuda bir danışın; Tüketici mahkemesinden bir temsilci alıp servise gitme imkanınızın olup olmadığını ve bu ziyaretin resmi bazı yaptırımlar doğurup doğurmayacaını sorun. Bahsettiğiniz şey bence farkedilebilir bir değişiklik bunu resmi yollarla zabıt altına aldırmaya çalışın.

    Anladığım kadarıyla yarın 30 günü dolduruyor. Elinizdeki servis fişiyle beraber resmi bir makama zabıt tutturabilirseniz(noter, avukat ya da tüketici mahkemesi görevlisi) ürün bedelini iade alabilir ya da eski bilgisayarınızın yenisi ile değiştirilmesini sağlayabilirsiniz. Çünkü servis fişlerinde teslim alınan cihazlarla alakalı hatalar belirtilir. Şayet fişte yer almayan bir hata zabıtlara yansıtılabilirse "Cihazın 30 iş gününü aşkın serviste bulunması" ve "Servis hatası" gerekçeleriyle ürün değişimi ya da bedel iadesi hakkınız doğar.

    Çok geçmiş olsun, umarım ürününüz değiştirilir ya da bedel iadesi alırsınız.




  • çok sinir bozucu bir durum
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.