Şimdi Ara

BMW 7.50li VS MERCEDES S550 = WHO is a king ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyler 2 side cok begendigim arac ama mercedesi abartanlar için gelsin herşey eşit videoda belli ediyor ha 2side hemen hemen eşit firma ama gönlün bmw den yana bmw 4ever



    http://www.youtube.com/watch?v=R0LIau58Hdg



  • Gönlün 7 diyor da, 7 serisi kullanıp, önden yığılmasını yaşarsan gönlün yara alır
  • are you big player ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    are you big player ?


  • "who is the king"

    olacak
  • bmw derim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sartug

    "who is the king"

    olacak

    pardon kanka :D
  • Slalom testine bakınca 7'nin kasasının nasıl sağa sola dans ettiğini, G- testinde ise çok fazla yan yattığı görülüyor.S ise kaya gibi ne yan yatıyor nede slalomda esniyor.Konfor olarak hangisi öndedir bilmiyorum Ama eğer S daha iyiyse BMW bu sınıfta bence daha çok fırın ekmek yemeli.
  • Mercedes derim. BMW virajda nasılda yana yığılıyor.
    Ayrıca BMW nin daha spor odaklı, Mercedesin ise daha konfor odaklı bir otomobil olduğunu herkes biliyor. Kişisel tercihler bu noktada seçimi belirler.
    Bana göre Mercedes her zaman BMW den bir adım önde olmuştur. Şahsi görüşürümdür
  • Defalarca yazdım, 7 kasa ve yeni 5 kasa yol tutus ve sürüş dinamiği Bmw'nin en berbat modelleri oldu rakiplerine oranla.
  • Video'da mercedes "king" durumunda da acaba taraflı bir test mi bu veya bmw'nin donanım eksikliği falan mı var ki?
  • Mercedes'in adının ağırlığı araçlarına da yansıyor..
  • s 550 de, ABC(active body control) denilen ve s-class ta opsiyonel olan oldukça gelişmiş bir süspansiyon sistemi vardır. bu yüzden viraj alan araçlardaki alışıldık sağa sola yığılma görüntüsü yok. ancak bu durum yol tutuşunun 750i den iyi olduğu anlamına gelmiyor. hangisi daha iyi yol tuttuğunu anlamak için iki aracın handling ve slalom değerlerinin karşılaştırmasına bakmak lazım ki bence 750 daha başarılı olabilir.
  • lazarotti selam,
    özelden yazmışsın ancak özelden yazamadığım için buradan cevaplıyorum. forumu işgal ettiğim için kusura bakmayın.

    750i virajlarda gerçekten yığılıyorsa aklıma birkaç şey geldi.

    kullandığın araç problemli olabilir? kaç model bu arada?

    uzun kasa olabilir (750il). kısaya göre biraz daha hantal olacaktır.

    ancak bmw 7 serisi üst sınıfta sürüş dinamikleri açısından en sürücü odaklı araç olarak öteden beri söylenir, yazılır çizilir. ayrıca aklımda kalan bazı karşılaştırma testleri de bu söylediklerimi doğrular nitelikte.

    ancak bir bmw hayranı olarak, s mi, 7 mi derseniz kesinlikle s-class derim.

    iyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    are you big player ?

  • Fren testinde mercedes 3 ft daha erken durmuş.

    slalom ve g testinde 7 serisi çok yan yatmış ve sağa sola dans etmiş resmen.

    S class gram kıpırdama ve yan yatma yapmamış.



    Tartışmak gereksiz.Şu testte 0-100 olarak 7 kasa biraz daha iyi diye tercih eden kişi gülünç duruma düşer.


    Performans istiyorsan git sport car al.


    Sonuç olarak Mercedes isminin getirdiği ağırlığı bir kez daha ortaya koymuş.


    Şahsi görüşümdür.Katılmak zorunde değil kimse.Yorum ezmek için atlmayın lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 12 Ocak 2011; 14:40:20 >
  • Mercedes.
  • mercedes ssss
  • BMW 7.
  • mercedes
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.