Şimdi Ara

Bir TürkNet Rezilliği de Benden Gelsin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bundan yaklaşık 2 hafta önce hattımı Türknete geçirmek için başvuru yaptım. 02.10.2018 tarihinde internet geçişi tamamlandı. Güzel dedim sıkıntı çıkmadı. 2 gün kullandım. 04.10.2018 de dsl ışıgı gitti. Hat değerleri 0 gösteriyor modemde, online işlem sayfasında ise Fiziksel Durum (VAE) KAPALI duruma geçmiş. Teknik destekten yazdım sorunu. Aynı gün akşam gelen cevap:

    "İnternet Arıza
    Merhaba, Türk Telekom saha ekibi santral ve binanızdaki ankastre kutusu arasında bulunan fiziksel bağlantıyı kontrol ederek sorunu çözdü. TurkNet bağlantı noktasındaki son incelemeleri yapıyoruz. Kısa bir süre içinde bağlantı sağlayabileceksiniz. Bağlantınızın aktif olup olmadığına dair sizi teyit almak için kısa bir süre içinde arayacağız."

    fakat sorun şu ki hala dsl ışığı yanmıyor. Telefondan ulaşılamıyor bildiğiniz gibi Türknet'e. Mecburen desteğe yazıyorum fakat dönüş yapan yok 5 gündür. Tahminim olay şu şekilde gelişti. Eski sağlayıcısı Ttnet'e müşteri hattı kapattı diye yazı gönderdi. Türknet müşteri bize geçti diye yazı ulaştırmadığı için Ttnet ekibi hattı fiziksel olarak kesti. Belkide port başkasına verildi ve şuan port olmadığı için bağlantım yapılamıyor. Cevapta verilmiyor bana.

    Eğer bir yanıt gelirse editlerim olayı sorunun kaynağını.







  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sorunun neden kaynaklandığını daha detaylı bir şekilde görüp size net bir bilgi paylaşmam için hizmetinize ulaşmam gerekiyor. Rica etsem sorunu detaylıca bana GSM numaranız veya müşteri numaranızla birlikte PM üzerinden iletir misiniz?
  • ayni sorunu bende yasiyorum. 2 gun once dsl isigi sondu ve internetim kesildi. ariza kaydi olarak birebir ayni metni bana da yazmislar. ustelik turk telekom dan gelende yok. herkese ayni yaziyi kopyala yapistir yapip yaziyorlar anlasilan. bu isten midem bulanmaya basladi. bir gun daha sabredicem bakalim çözülmezse baska saglayiciya gececegim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmert -- 10 Ekim 2018; 8:37:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahsi geçen turk telekom ekibi bugun geldi. apartmandaki kutuda kablo baglanti sorunu varmis. yetkisiz birisi oynamis demek ki kutuyla. velhasil kelam benim sorun bu sekilde cozulmus oldu. yok yere türknet e kizmis oldum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2126903211 hizmet no'lu Türknet aboneliğimi iptal ettirdim. Telefonuma mesaj olarak 03.10.2018 tarihinde talebiniz üzerine aboneliğinizi iptal ettik mesajıda geldi ama ekim ayı faturası kesilmiş 64.99 TL olarak. Ben iptal ettirdiğim hizmet için boş yere fatura demek istemiyorum Türknet lütfen artık benimle olan ilişkini kesermisin. Fatura kesilecekse bile 2 günlük bir tutar gelmesi lazımdı 64.99 ne demek gereğinin yapılmasını arz ediyorum. Yoksa gerekli mecralara başvuracağım. Türknet pişmanlıktır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.