Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fx1018

    arkadaşlar Vx Nanonu garanti süresi 3yıl değilmi? Logitech resmi internet sitesindede orjinal ambalajının üzerinde yazanda bu bendeki üründe kendi kendine seçme ve çift tıklama problemi var kullanamıyorum ekimde 2yıl garantisi dolmuş diye hepsiburada.com un yönlendirdiği Mersa bizi ilgilendirmez garanti belgesinde yazan neyse odur diyor oysaki kutu üzerinde 3yıl garanti Türkçe olarak yazıyor sanırım Türkiyedeki firmaların geneli bu şekilde yan çizmeye bayılıyorlar konuyla ilgili tecrübesi olan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilirlermi logitech yurtdışı merkezi mail adresini falan bilen varmı bunları şikayet edeceğim

    3 sene yazılmış ise 3 sene garanti sağlamak zorundalar elbette, sonuçta dağbaşı değil burası. kayıt olarak mail atabilirsiniz, çözüme ulaşamazsanız görüşelim tekrar

    http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/utils/login_form/redirect/ask/session/L3RpbWUvMTM2MTg4MjY4OC9zaWQvSmExaExQamw=/tabs/**/section/contact/crid/595/lt_product_id/**




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furki06

    Arkadaşlar kullanmakta olduğum mx 1110 frame atlaması dediğimiz olayı yapıyor. Yani fareyi sürüklerken takılıyor bir bakıyorsunuz saçma salak yerlere gitmiş. Çok sık olmasada ara ara yapmaya başladı. Çok canımı sıkıyor. Garanti hakkında bilgim yok sanırım bitmiştir. Kutu vs. zaten yok sadece fare ve alıcı var. Logiteche bildirsem bir faydası olur mu arkadaşlar?

    aynı mouse u kullandığım için biliyorum, başıma gelmişti, altındaki optik gözü hafif alkollü kulak çubuğuyla yine hafifçe temizleyince sorunum kaybolmuştu,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 26 Şubat 2013; 18:52:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: furki06

    Arkadaşlar kullanmakta olduğum mx 1110 frame atlaması dediğimiz olayı yapıyor. Yani fareyi sürüklerken takılıyor bir bakıyorsunuz saçma salak yerlere gitmiş. Çok sık olmasada ara ara yapmaya başladı. Çok canımı sıkıyor. Garanti hakkında bilgim yok sanırım bitmiştir. Kutu vs. zaten yok sadece fare ve alıcı var. Logiteche bildirsem bir faydası olur mu arkadaşlar?

    aynı mouse u kullandığım için biliyorum, başıma gelmişti, altındaki optik gözü hafif alkollü kulak çubuğuyla yine hafifçe temizleyince sorunum kaybolmuştu,

    Herhangi bir problem oluşmaz dimi hocam ? Kolonya filan olur herhalde :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furki06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: furki06

    Arkadaşlar kullanmakta olduğum mx 1110 frame atlaması dediğimiz olayı yapıyor. Yani fareyi sürüklerken takılıyor bir bakıyorsunuz saçma salak yerlere gitmiş. Çok sık olmasada ara ara yapmaya başladı. Çok canımı sıkıyor. Garanti hakkında bilgim yok sanırım bitmiştir. Kutu vs. zaten yok sadece fare ve alıcı var. Logiteche bildirsem bir faydası olur mu arkadaşlar?

    aynı mouse u kullandığım için biliyorum, başıma gelmişti, altındaki optik gözü hafif alkollü kulak çubuğuyla yine hafifçe temizleyince sorunum kaybolmuştu,

    Herhangi bir problem oluşmaz dimi hocam ? Kolonya filan olur herhalde :)

    kolonya yeterli olur evet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: fx1018

    arkadaşlar Vx Nanonu garanti süresi 3yıl değilmi? Logitech resmi internet sitesindede orjinal ambalajının üzerinde yazanda bu bendeki üründe kendi kendine seçme ve çift tıklama problemi var kullanamıyorum ekimde 2yıl garantisi dolmuş diye hepsiburada.com un yönlendirdiği Mersa bizi ilgilendirmez garanti belgesinde yazan neyse odur diyor oysaki kutu üzerinde 3yıl garanti Türkçe olarak yazıyor sanırım Türkiyedeki firmaların geneli bu şekilde yan çizmeye bayılıyorlar konuyla ilgili tecrübesi olan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilirlermi logitech yurtdışı merkezi mail adresini falan bilen varmı bunları şikayet edeceğim

    3 sene yazılmış ise 3 sene garanti sağlamak zorundalar elbette, sonuçta dağbaşı değil burası. kayıt olarak mail atabilirsiniz, çözüme ulaşamazsanız görüşelim tekrar

    http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/utils/login_form/redirect/ask/session/L3RpbWUvMTM2MTg4MjY4OC9zaWQvSmExaExQamw=/tabs/**/section/contact/crid/595/lt_product_id/**

    bende garantisini 2yıl sanıyordum sonradan gördüm 3yıl garantiyi Logitech in kendi müşteri hizmetleriyle görüştüm 2yıldan sonra garantiyle distribütör değil kendileri ilgileniyormuş sanırım M705 modeliyle değişim yapacaklar Logitech in bu şekilde çalışması müşteri memnuniyeti açısından çok iyi ancak umuyorum ki bu durumda suistimaller olmasın şu ana kadar VX Nano harici M100, V100, V220, NX80 modellerini kullandım halada kenarda duruyorlar sadece zamanında garanti bitmesine yakın V220de tıklama problemi olmuştu onun haricindeki ürünlerinde hiçbir sorun yaşamadım bu arada Logitech merkez müşteri hizmetleri ne kadar iyiysede Mersa diğer adıyla Pentadanda hiç hoşlanmadım müşteri hizmetleri hiç nazik değildi bir daha doğrudan muhatap olmam bunlarla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fx1018

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: fx1018

    arkadaşlar Vx Nanonu garanti süresi 3yıl değilmi? Logitech resmi internet sitesindede orjinal ambalajının üzerinde yazanda bu bendeki üründe kendi kendine seçme ve çift tıklama problemi var kullanamıyorum ekimde 2yıl garantisi dolmuş diye hepsiburada.com un yönlendirdiği Mersa bizi ilgilendirmez garanti belgesinde yazan neyse odur diyor oysaki kutu üzerinde 3yıl garanti Türkçe olarak yazıyor sanırım Türkiyedeki firmaların geneli bu şekilde yan çizmeye bayılıyorlar konuyla ilgili tecrübesi olan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilirlermi logitech yurtdışı merkezi mail adresini falan bilen varmı bunları şikayet edeceğim

    3 sene yazılmış ise 3 sene garanti sağlamak zorundalar elbette, sonuçta dağbaşı değil burası. kayıt olarak mail atabilirsiniz, çözüme ulaşamazsanız görüşelim tekrar

    http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/utils/login_form/redirect/ask/session/L3RpbWUvMTM2MTg4MjY4OC9zaWQvSmExaExQamw=/tabs/**/section/contact/crid/595/lt_product_id/**

    bende garantisini 2yıl sanıyordum sonradan gördüm 3yıl garantiyi Logitech in kendi müşteri hizmetleriyle görüştüm 2yıldan sonra garantiyle distribütör değil kendileri ilgileniyormuş sanırım M705 modeliyle değişim yapacaklar Logitech in bu şekilde çalışması müşteri memnuniyeti açısından çok iyi ancak umuyorum ki bu durumda suistimaller olmasın şu ana kadar VX Nano harici M100, V100, V220, NX80 modellerini kullandım halada kenarda duruyorlar sadece zamanında garanti bitmesine yakın V220de tıklama problemi olmuştu onun haricindeki ürünlerinde hiçbir sorun yaşamadım bu arada Logitech merkez müşteri hizmetleri ne kadar iyiysede Mersa diğer adıyla Pentadanda hiç hoşlanmadım müşteri hizmetleri hiç nazik değildi bir daha doğrudan muhatap olmam bunlarla

    Katılıyorum, bahsettiğiniz yerli firmalar Logitech'in marka büyüklüğünün malesef gölgesinde kalıyor, Logitech onlara bir kaç numara büyük geliyor,
    aslında sadece bu iki distribütörün durumu değil olay, ülkemizde ki tüm firmalarda bahsettiğimiz durumu görmek mümkün.
    En tepeden en alt merciye, eğitimsizlik, müşteriye nasıl hizmet edileceğini bilememek temel faktör. Marka olabilmek için, Standart ve kaliteyi bir arada bulundurmak lazım, en düşük mevkiideki adamınız bile sizi iyi temsil edebilmeli,

    Ben çok ciddi bir de Apple kullanıcısıyım yaşadığım onca tecrübeyi sentezleyerek çok net söylüyorum Logitech, Apple'dan bile daha büyük bir marka bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: fx1018

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: fx1018

    arkadaşlar Vx Nanonu garanti süresi 3yıl değilmi? Logitech resmi internet sitesindede orjinal ambalajının üzerinde yazanda bu bendeki üründe kendi kendine seçme ve çift tıklama problemi var kullanamıyorum ekimde 2yıl garantisi dolmuş diye hepsiburada.com un yönlendirdiği Mersa bizi ilgilendirmez garanti belgesinde yazan neyse odur diyor oysaki kutu üzerinde 3yıl garanti Türkçe olarak yazıyor sanırım Türkiyedeki firmaların geneli bu şekilde yan çizmeye bayılıyorlar konuyla ilgili tecrübesi olan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilirlermi logitech yurtdışı merkezi mail adresini falan bilen varmı bunları şikayet edeceğim

    3 sene yazılmış ise 3 sene garanti sağlamak zorundalar elbette, sonuçta dağbaşı değil burası. kayıt olarak mail atabilirsiniz, çözüme ulaşamazsanız görüşelim tekrar

    http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/utils/login_form/redirect/ask/session/L3RpbWUvMTM2MTg4MjY4OC9zaWQvSmExaExQamw=/tabs/**/section/contact/crid/595/lt_product_id/**

    bende garantisini 2yıl sanıyordum sonradan gördüm 3yıl garantiyi Logitech in kendi müşteri hizmetleriyle görüştüm 2yıldan sonra garantiyle distribütör değil kendileri ilgileniyormuş sanırım M705 modeliyle değişim yapacaklar Logitech in bu şekilde çalışması müşteri memnuniyeti açısından çok iyi ancak umuyorum ki bu durumda suistimaller olmasın şu ana kadar VX Nano harici M100, V100, V220, NX80 modellerini kullandım halada kenarda duruyorlar sadece zamanında garanti bitmesine yakın V220de tıklama problemi olmuştu onun haricindeki ürünlerinde hiçbir sorun yaşamadım bu arada Logitech merkez müşteri hizmetleri ne kadar iyiysede Mersa diğer adıyla Pentadanda hiç hoşlanmadım müşteri hizmetleri hiç nazik değildi bir daha doğrudan muhatap olmam bunlarla

    Katılıyorum, bahsettiğiniz yerli firmalar Logitech'in marka büyüklüğünün malesef gölgesinde kalıyor, Logitech onlara bir kaç numara büyük geliyor,
    aslında sadece bu iki distribütörün durumu değil olay, ülkemizde ki tüm firmalarda bahsettiğimiz durumu görmek mümkün.
    En tepeden en alt merciye, eğitimsizlik, müşteriye nasıl hizmet edileceğini bilememek temel faktör. Marka olabilmek için, Standart ve kaliteyi bir arada bulundurmak lazım, en düşük mevkiideki adamınız bile sizi iyi temsil edebilmeli,

    Ben çok ciddi bir de Apple kullanıcısıyım yaşadığım onca tecrübeyi sentezleyerek çok net söylüyorum Logitech, Apple'dan bile daha büyük bir marka bence.



    Penta adam gibi 2yıldan sonra garantiyle Logitech in direk kendisi ilgileniyor deyip muhatap olmam gereken telefon numarasını verseydi hiçbir sorun yoktu ama onlarca dakika telefonda bekletip öğle mesaisi başlamak üzere saat 13.30 dan sonra dahiliden şu numaradaki şu beyi arayıp sorunu anlatın diyor o saati bekleyip arıyorsun arıyorsun telefonu kaldıran yok telefon kalkıyor karşıda müşteriyi umursamayan bir adam yok garanti kağıdında 2yıl yazıyorsa 2 yılmış heran tartışmaya meyilli konuşmalar en son iyi günler bile demeyip kapattım telefonu

    geçen senelerde 6defa aynı arızadan servise giden garanti süreside bu esnada biten Packard Bell markalı laptobu yurt dışındaki akrabalarımın oralardan müdahale etmeleriyle değiştirebilmiştim yine defalarca aynı arızadan tamire gidip bir türlü düzeltilemeyen Lg Kf750 model telefonu yurt dışındaki Lg sorumlularıyla iletişime geçerekten değiştirtebilmiştim hakikaten bizimkiler çok amatörler allah göstermesin en ufak bir arızada bozmasaydın kardeşim bizeneye getiriyorlar dünya üzerinde nerdeyse en pahalı ürünleri alanlarda bizleriz en kötü servis hizmeti alanlarda bizleriz işin para kısmını geçtim keşke bu büyük firmalar bütün sorunlu ürünlere direk kendileri müdahale etse 3-5 daha pahalı olsun ama kaliteli olsun öyle gereksiz insanlarla sıradan işlemleri binbir yokuşa süren her fırsatta çamura yatmayı marifet sayan firmalara bulaştırmasalar bizleri çok daha güzel olurdu




  • bu arada m705 modeli nasıldır? netten biraz araştırınca genel olarak Vx nanonun daha iyi olduğu izlenimine kapıldım eğer öyleyse başka bir ürün talep edeyim arada fiyat farkı falan olacaksa oda sorun olmaz karşılayabilirim çünkü Vx nanodan çok memnundum özellikle eşimde çok beğeniyordu gerçektende hem ergonomik hemde performanslı gözüm gibi bakıyordum üzerinde tek bir çizik bile yok şu anda mecburiyetten Nx80 kullanıyorum ama Vx nano gerçekten bambaşkaymış
  • Şimdi ben aradım. Tekerleği arızalı M310 fare konusunda ne yapmalıyım dedim. Fişi, garanti belgesiyle satın aldığınız yere götürün, onlar distribütöre ulaştıracak, 20 günlük bir süreç sonunda yenisi teslim edilecektir dediler. Öyle zırt diye yenisini göndermiyorlar yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    Şimdi ben aradım. Tekerleği arızalı M310 fare konusunda ne yapmalıyım dedim. Fişi, garanti belgesiyle satın aldığınız yere götürün, onlar distribütöre ulaştıracak, 20 günlük bir süreç sonunda yenisi teslim edilecektir dediler. Öyle zırt diye yenisini göndermiyorlar yani.

    Yahu zaten buradaki distrübütörlen yeteri kadar psikoloji ve zaman savaşı verdikten sonra ilgilenseler ne olur ilgilenmeseler ne olur ,artık şu TR de ki amatör firmalar bitsin de kurtulalım ,yukarda arkadaşın dediği gibi en pahalıya malı alan bizlerin ödülüde en kötü servisi almak.
  • Logitech müşteri hizmetleri gerçekten kaliteli bunu bildiğim için bi çok ürünü var bende. Yaklaşık iki yıl önce ikinci el olarak aldığım z5500 ün decoderinin kronik ışık problemi için (aldığımda da çalışmıyordu) yurt dışı logitechi aradım ve 20 gün sonra ürün elime geçti ve inanamadım, nasıl olurda böyle bir hizmet verilirdi garanti yok fatura yok, şaşırdım açıkçası. Her logitech markalı ürünü aldığımda kayıt yaparken hep müşteri hizmetlerinin kaliteli olduğu ve böyle devam etmesi gerektiğini yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rewolwer_

    Logitech müşteri hizmetleri gerçekten kaliteli bunu bildiğim için bi çok ürünü var bende. Yaklaşık iki yıl önce ikinci el olarak aldığım z5500 ün decoderinin kronik ışık problemi için (aldığımda da çalışmıyordu) yurt dışı logitechi aradım ve 20 gün sonra ürün elime geçti ve inanamadım, nasıl olurda böyle bir hizmet verilirdi garanti yok fatura yok, şaşırdım açıkçası. Her logitech markalı ürünü aldığımda kayıt yaparken hep müşteri hizmetlerinin kaliteli olduğu ve böyle devam etmesi gerektiğini yazarım.

    Peki bana niye adresinizi verin, yeni ürün gönderelim demediler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    quote:

    Orijinalden alıntı: rewolwer_

    Logitech müşteri hizmetleri gerçekten kaliteli bunu bildiğim için bi çok ürünü var bende. Yaklaşık iki yıl önce ikinci el olarak aldığım z5500 ün decoderinin kronik ışık problemi için (aldığımda da çalışmıyordu) yurt dışı logitechi aradım ve 20 gün sonra ürün elime geçti ve inanamadım, nasıl olurda böyle bir hizmet verilirdi garanti yok fatura yok, şaşırdım açıkçası. Her logitech markalı ürünü aldığımda kayıt yaparken hep müşteri hizmetlerinin kaliteli olduğu ve böyle devam etmesi gerektiğini yazarım.

    Peki bana niye adresinizi verin, yeni ürün gönderelim demediler?

    aldığınız ürünün garantisi Türkiyede devam ettiği için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    Şimdi ben aradım. Tekerleği arızalı M310 fare konusunda ne yapmalıyım dedim. Fişi, garanti belgesiyle satın aldığınız yere götürün, onlar distribütöre ulaştıracak, 20 günlük bir süreç sonunda yenisi teslim edilecektir dediler. Öyle zırt diye yenisini göndermiyorlar yani.

    Arızalı mouse'u vatan computer kanalıyla logitech servise yollattım, daha beter bir şekilde elime geçti. Logitech'e mail attığımda lafı eveleyip geveledi. Bu garanti konusunda bende kusursuz bilip tercih etmiştim gösterdikleri tavır şoka uğrattı.
  • benzeri bana da oldu..mx1100 fareyi alalı 3 yıl oldu birkaç aydır pille alakalı sorunlar vardı.bende e mail attım.donanımsal sorun gibi görünüyor dediler ve müşteri memnuniyeti adına değişim yapacaklarını, mx1100 olmadığı için de mx performance göndereceklerini söylediler..türkiyedeki teknik servislerden kat kat iyi ve hızlılar birkaç saat içinde gayet düzgün bir biçimde mesajımı yanıtladılar.şu anda kargo maili geldi
  • 3 yıl garantisi olan vx nano mouse um bozulmuştu tr deki servis destek vermeyince logiteche mesaj attım en kısa sürede cevap verdiler birkaç resim istediler ürünle ilgili ve yeni bir m705 maraton göndermeyi önderdiler.Bende m705 büyük bir fare vx nanoma çok benziyen anyware mx mouse gönderirmisiniz diye sordum onuda kabul ettiler ve ertesi gün kargoya verdiler hollandadan 2 günde elime geçti anyware mx mouse ama gelen mouse un forward tuşu sorunluydu tam basmıyordu tekrar mail attım bu sefer yeni mouse göndermemiz için elinizdekileri incelememiz gerekiyor deyip evime ups kargo gönderip ürünleri aldırdırıp hollandada inceledikden sonra yeni bir anyware mx mouse gönderdiler ben çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim.Logitech garanti konusunda kullanıcısını asla üzmez.
  • hangi mail bu yazabilirmisin bende atıcamda.
  • imha ediceksen bozuk felan sorun değil logitech döküntü bile benim mouseden iyi bana gönder alıcı ödemeli veriyim adresi (CİDDİYİM) öğrencilik zor
  • dalga geçmiyorum.yolu bir kez normal bir internet kafeye düşenler bilir o efsaneyi.http://www.exa.com.tr/images/product/2_MOSAA4OP62004.jpg o gönüllerin şampiyo olsada emeklilik zamanı geldi 8 tl mouse ben 10 senedir kullanıyorum salam yeri yok o ayaklar eriyeli oldu 6 sene şimdi altı dümdüz ama ben 20 tl bile veremiyorum gönül istemezmiydi düzgün bir mouse ama nabarsın kader.anlıcağın imha etme veya direk logitech i arasam arızalı bi mal varsa veriyim 10 kağıt yolayın abimi desem




  • Biraz abartılı bakmışsınız bence. Ben kurumsal olarak pc satışı yapıyorum.
    Şimdiye dek sayısız Logitech ürünü satmışımdır ve şahsen 10 dan fazla modelini de kullanmaktayım.
    G serisi ürünlerin de hemen hemen tüm modellerini kullandım.

    G700 model ürünü ilk çıktığında ve daha Türkiye'ye ilk girdiği günlerde aldım. Kullanıyordum, uzun bir süre memnundum da. Lakin bir süre sonra üst taraftaki G tuşları çalışmamaya başladı, ardından scrool tuşu ve yan tuşlarında aynı şey oldu. Cihazı açıp temizliğini falan yaptım sonra bağlantı soketlerini sıkıştırdım. Düzeldi ama bu durum tekrarladı. Neyse, sorunu Logitech'e yazdım, cihazınız garantili gönderin dediler. Lakin 1 şartla!

    Cihaz orjinal kutusunda olacak ve eksiksiz tüm ekipmanları ile gelecek!
    yaklaşık 2 yıl önce aldığım mouse kutusunu aramaya başladım. G9 - G9x - G600 vs. vs. mouse kutuları var ama G700 kutusu yok. Dedim ki arkadaş böyle saçmalık olmaz, sonuçta bir kutu atmışım gitmiş göndereyim bakın. Türkiye dedi ki olmaz, uluslararası support dedi ki tabi ki olur, yeterki kargoda zarar görmeyecek şekilde ambalajlayın.

    Gönderdim, 1 hafta sonra cihaz geri geldi. Ürünün alış faturası olmadığı için teslim almamışlar! Peki mail yoluyla ürününüz garanti dahilinde gönderin diyen akıl nasıl olur da fatura olmadığından ürünü teslim almaz?

    Dedim ki bu kuralı koyan dahinin mantıklı bir gerekçesi vardır elbet.

    Ürün garantisi seri numarasından takip edilir ama ne kadar rafta bekleyip ne zaman müşteriye ulaştığı bilinmez. Dolayısıyla 2 yıl garantili bir ürün 1 yıl sonra satılsa müşteri mağdur olabilir. Bu açıdan tarih sorgulaması adına ürünün alış faturasını istiyorlardır. Peki daha üretileli ve Türkiye'de satışa sunulalı 3 yıl olmamış ve 3 yıl garantili bir ürün için bu ne kadar mantıklı?

    Özetle bir çok speaker bu şekilde arızalandı ve fatura muhabbetinden ötürü hiç göndermedim bile. Zamanında 250-300 lira verip aldığınız mouse faturası yok diye geri gönderiliyor.

    Şimdi kalkıp yok Logitech şöyle, böyle diye reklam yapmayın. Logitech büyük bir firma evet lakin çoğu markada olduğu gibi Türkye Distribitörü markayı berbat etmeye kafi...




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.