Şimdi Ara

Bıktıııııııım Artıkkkkkkkkkkkk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu böyle olamayacak söktüreceğim. Çözüm bulamıyoruz.

    1-Araba Megane ıı voltran sistem takılı,

    2- Rölantideyken gazda ve benzinde sarsıntılı çalışıyor.Arabayı stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor, 15-20 sn sonra tekrar sarsıntı başlıyor. Araba çalışırken 4 nolu gaz enjektörü devre dışı kalıyor ve sarsıntı başlıyor. Lpg bayisine göre benzin enjektöründe arıza var o da gaz enjektörünü devreden çıkarıyor. Renault servisine böyle birşey olabilirmi diye soruyorum, '' biz lpg ye karışmıyoruz'' diyorlar.

    3-Serviste 4 nolu enjeksiyon bobinini ve 4 buji değişti, düzelmedi. Arabanın beyninden hata kodonu siliyorlar, çalıştırıp oradan ayrılıyorum tekrar aynı sarsıntı başlıyor. Servis şimdi de silindir kapağının kaldırılıp contaların kontrol edilmesini, arıza oradaysa maliyetinin de 1-1,5 milyar arasında olduğunu söylüyor.

    İşin özü ÇARE BULAMIYORUZ ve bıktım artık.







  • eğer imkan varsa aynı sistemi olduğu gibi söküp aynı model bi başka araçta deneyin ya da aynı model aracın sorunsuz çalışan bi lpg sistemini bulup onu kendi aracınızda deneyin. böylece en azından sorun araçta mı lpg kitinde mi anlamış olursunuz. gerçekleştirmesi çok zor bir test olduğunun farkındayım ama sorunu mutlaka tespit etmek istiyorsanız bu yoldan başka çare yok gibi. yani önce sorunun araçtan mı yoksa kitten mi olduğunu bulup sonra diğer sistemleri tek tek eleyerek sonuca gitmeniz en mantıklısı. yani genelden özele gitmelisiniz. ya da bu sevdadan vazgeçeseksiniz, yapılabilecek başka bi şey yok gibi... kolay gelsin...
  • İyi bi usta halleder ama o iyi ustayı aramak lazım. Zamanında ben çok aramıştım arabama ve buldumda... Buldum ve bırakmıyorum peşini.
  • Voltran marka, sağlam ve çalışır olduğu başka araçlarda denenmiş ve teyid edilmiş, bir beyin takın ve aracınızı benzine alın ve bir müddet sadece benzinle gezin. benzinde bir müddet gezince bu sorun kalmıyorsa hata gaz sistemindedir. Sağlam olduğundan kesin emin olduğunuz bir gaz beyni takılı olduğu halde sürekli benzinde gezerken bile bu sorunu yapıyorsa %99 benzin sisteminde bir sorun var demektir.
    Böyle bir testten sonra en azından sorunu nerede arayacağınızı bilirsiniz.
    Gazı söktürdünüz ama aracınız yine de düzgün çalışmıyor, servise gittiniz. Aaa, sorun benzin sistemindeymiş dediler. ne olacak, boş yere gazı da söktürmüş olacaksınız. O nedenle sorunun nereden kaynaklandığını tam olarak test edip anlamadan sökme takma yaptırmayın.
    Arabayı benzinle kullanıyorken gaz sistemi çok fazla devrede değildir. yani aslında hiç devrede değildir ama fiziksel olarak gaz beyninin üzerinden benzin enjektörüne giden sinyaller geçmektedir. yani aracı benzine aldığınızda gaz beyni sadece iletken bir köprü görevi görmektedir. O nedenle benzinde aracınızın düzgün çalışması gerekir. hala düzgün çalışmıyorsa, düzgün çalıştığı önceden başka bir araçta test edilmiş, sağlam bir gaz beyni takın. hala düzgün çalışmıyorsa sorun çok çok büyük ihtimalle benzin sisteminizdedir.




  • kardeş sana ciddi bir tavsiye.


    arabanı al git bir bosch care servise, orda bosch marka çok ciddi teşhis cihazları var bi test etsinler. bence bobini bujileri boşuna deiştirdin.




    quote:

    Orjinalden alıntı: add_2000

    Bu böyle olamayacak söktüreceğim. Çözüm bulamıyoruz.

    1-Araba Megane ıı voltran sistem takılı,

    2- Rölantideyken gazda ve benzinde sarsıntılı çalışıyor.Arabayı stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor, 15-20 sn sonra tekrar sarsıntı başlıyor. Araba çalışırken 4 nolu gaz enjektörü devre dışı kalıyor ve sarsıntı başlıyor. Lpg bayisine göre benzin enjektöründe arıza var o da gaz enjektörünü devreden çıkarıyor. Renault servisine böyle birşey olabilirmi diye soruyorum, '' biz lpg ye karışmıyoruz'' diyorlar.

    3-Serviste 4 nolu enjeksiyon bobinini ve 4 buji değişti, düzelmedi. Arabanın beyninden hata kodonu siliyorlar, çalıştırıp oradan ayrılıyorum tekrar aynı sarsıntı başlıyor. Servis şimdi de silindir kapağının kaldırılıp contaların kontrol edilmesini, arıza oradaysa maliyetinin de 1-1,5 milyar arasında olduğunu söylüyor.

    İşin özü ÇARE BULAMIYORUZ ve bıktım artık.




  • Evet haklısınız buji neyse de zaten zamanı gelmek üzereydi, bobin bence de boş yere oldu.
  • SİZİN ADINIZA ÜZGÜNÜM AMA BAŞTAN YANLIŞ SEÇİM YAPMIŞSINIZ DİYECEM BU SORUNLARLA KARŞI KARŞIYA KALAN TEK SİZ DEĞİLSİNİZ BENCE BAŞKA BİR MARKA TAKTIRIRSANIZ SORUNSUZ BİNERSİNİZ MESELA TARTARİNİ....
    quote:

    Orjinalden alıntı: add_2000

    Bu böyle olamayacak söktüreceğim. Çözüm bulamıyoruz.

    1-Araba Megane ıı voltran sistem takılı,

    2- Rölantideyken gazda ve benzinde sarsıntılı çalışıyor.Arabayı stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor, 15-20 sn sonra tekrar sarsıntı başlıyor. Araba çalışırken 4 nolu gaz enjektörü devre dışı kalıyor ve sarsıntı başlıyor. Lpg bayisine göre benzin enjektöründe arıza var o da gaz enjektörünü devreden çıkarıyor. Renault servisine böyle birşey olabilirmi diye soruyorum, '' biz lpg ye karışmıyoruz'' diyorlar.

    3-Serviste 4 nolu enjeksiyon bobinini ve 4 buji değişti, düzelmedi. Arabanın beyninden hata kodonu siliyorlar, çalıştırıp oradan ayrılıyorum tekrar aynı sarsıntı başlıyor. Servis şimdi de silindir kapağının kaldırılıp contaların kontrol edilmesini, arıza oradaysa maliyetinin de 1-1,5 milyar arasında olduğunu söylüyor.

    İşin özü ÇARE BULAMIYORUZ ve bıktım artık.




  • Geçmiş olsun adınıza üzüldüm neyse en kısa zamanda problemine çözüm bulurlar yoksa herkesin yaşadığı sıkıntıyı yaşamak gibi bi şansızlık yaşamazsınız inş...Marka hakkında yorum yok nede olsa kimse markasını kötülemez ve kötületmez siz müşterilerin dikkat etmesi gerekenlerse gayet açık araştırıcaksınız ve kulllanıcılarla irtibat kurucaksınız en iyi bu yoldan doğru bilgi alırsınız...

    LÜTFEN DOĞRU MARKADA KARAR KILINIZ NİHAYETİNDE Bİ DEFA YAPILACAK


    SAYGILAR



    quote:

    Orjinalden alıntı: add_2000

    Bu böyle olamayacak söktüreceğim. Çözüm bulamıyoruz.

    1-Araba Megane ıı voltran sistem takılı,

    2- Rölantideyken gazda ve benzinde sarsıntılı çalışıyor.Arabayı stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor, 15-20 sn sonra tekrar sarsıntı başlıyor. Araba çalışırken 4 nolu gaz enjektörü devre dışı kalıyor ve sarsıntı başlıyor. Lpg bayisine göre benzin enjektöründe arıza var o da gaz enjektörünü devreden çıkarıyor. Renault servisine böyle birşey olabilirmi diye soruyorum, '' biz lpg ye karışmıyoruz'' diyorlar.

    3-Serviste 4 nolu enjeksiyon bobinini ve 4 buji değişti, düzelmedi. Arabanın beyninden hata kodonu siliyorlar, çalıştırıp oradan ayrılıyorum tekrar aynı sarsıntı başlıyor. Servis şimdi de silindir kapağının kaldırılıp contaların kontrol edilmesini, arıza oradaysa maliyetinin de 1-1,5 milyar arasında olduğunu söylüyor.

    İşin özü ÇARE BULAMIYORUZ ve bıktım artık.




  • Ben de ne yazık ki seçiminizin pek doğru olmadığı kanısındayım. Böyle ciddi bir iş için Voltran marka alınması ne kadar sağlıklı tartışılır ben uno aracıma bile tartarini aldım , kaldı ki megane 2 sahibi olsaydım voltranın yanından dahi geçmezdim. İyi çalışmış olsaydı bile 1-2 yıl sonra yine buna benzer sorunlar yaşayacağınızı düşünüyorum. marka farkı.. İtalyan markalar bambaşka oluyorlar. Hem alıcı hem satıcı için.

    Şimdiden geçmiş olsun umarım bir çözüm bulunur.
  • Arkadaşlar ilginizden dolayı hepinize teşekkür ederim.

    Benim sorunum çözüldü. Önce bir tane enjeksiyon bobini değişti (bunun lpg ile direkt ilişkisi yok, benzinlide de oluyormuş), 4 adet buji (zamanı yaklaşmıştı), 4 adet gaz enjektörü ve ECU (M10 oldu) garantiden değişti. Araçta sarsıntı diye birşey kalmadı. Bu kadar olacağını zannetmiyordum ama benzinlidekinden performans olarak hiç fark yok. Keyfim acayip yerinde. 1,5 aydır sıkıntıdaydım.İnşallah aynı sorunu olanlar kısa zamanda hallederler.
  • çok geçmiş olsun umarım bir daha problem yaşamazsınız , çünkü lpg alışınca cebe çok iyi geliyor e tabi dolayısıyla da psikolojiye
  • quote:

    Orjinalden alıntı: add2000
    Arkadaşlar ilginizden dolayı hepinize teşekkür ederim.
    Benim sorunum çözüldü. Önce bir tane enjeksiyon bobini değişti (bunun lpg ile direkt ilişkisi yok, benzinlide de oluyormuş), 4 adet buji (zamanı yaklaşmıştı), 4 adet gaz enjektörü ve ECU (M10 oldu) garantiden değişti. Araçta sarsıntı diye birşey kalmadı. Bu kadar olacağını zannetmiyordum ama benzinlidekinden performans olarak hiç fark yok. Keyfim acayip yerinde. 1,5 aydır sıkıntıdaydım.İnşallah aynı sorunu olanlar kısa zamanda hallederler.

    Sevindim.
    Güle güle kullanın artık.
  • İyi ve problemsiz günler o halde...


    SAYGILAR

    quote:

    Orjinalden alıntı: add2000

    Arkadaşlar ilginizden dolayı hepinize teşekkür ederim.

    Benim sorunum çözüldü. Önce bir tane enjeksiyon bobini değişti (bunun lpg ile direkt ilişkisi yok, benzinlide de oluyormuş), 4 adet buji (zamanı yaklaşmıştı), 4 adet gaz enjektörü ve ECU (M10 oldu) garantiden değişti. Araçta sarsıntı diye birşey kalmadı. Bu kadar olacağını zannetmiyordum ama benzinlidekinden performans olarak hiç fark yok. Keyfim acayip yerinde. 1,5 aydır sıkıntıdaydım.İnşallah aynı sorunu olanlar kısa zamanda hallederler.
  • gecmis olsun. iyi surusler...
  • Probleminizin çözüldüğüne sevindim,güzel günlerde kullanmanız dileğimle...
  • Arkadaşlar herkesin güzel dileklerine tekrar teşekkür ederim.
  • add 2000 arkadaşım banada bu gün tlf geldi .istanbuldan voltranın fabrikasından elamanları gelmiş. çağırdılar bende gittim ve dediğin gibi m 10 ecu ve dört adet beyaz enjektör taktılar ve gaz hortumlarını kısalttılar .araba çok güzel çalışıyor ama bir sorunu tam çözemediler rolantide iken dreksiyonu çevirince devir saati yukarı aşağı oynuyor .normal rolantide hiç titreme kalmadı . ilgilendikleri için voltrana teşekkürler. herkesin sorunu çözülmesi dileğiyle selamlar
  • Sn aliezgi,
    Problemin giderilmesine sevindim. Arızasız geçen güzel günler dilerim.
  • Arkadaşım birkere seçtigin marka o arabaya yannış Bizde 6 çeşit marka var nedeni her markanın

    ecü lerinin aracın beynine yani ecü süne uyum saglamaması bence seninde böyle bir sorununvar

    o markaile o arabaya randıman aldıramassın benim teçrübelerim bunu söylüyor

    HAKAN UYM 0212 5490138/39
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.