Canlı Yayın
Apple yeni iPad’leri tanıtıyor - Türkçe Simultane Çeviri ile Canlı Yayın
Şimdi Ara

Babayi polo aldirmakdan vazgeciremiyorum yardim.. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
2.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yeni 308

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babayi polo aldirmakdan vazgeciremiyorum yardim..
    Konu başlığına uyuz oldum. " Babayi polo aldırmak"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım 2013 chrome edition aldı sıfır geçen sene sonu 39,5'a. Küçücük araba, konsol direksiyon falan tamamda, koltuk döşeme kalitesi çok kötü, çok ucuz görünümlü. Koltukları dar ve pek rahat değil. Hele arka koltukları işkence resmen. Debriyajı aşırı sert,hayatımda gördüğüm en sert debriyaj, ayağı yukarı itiyor resmen hepsinde böyleymiş. Direksiyon elektronik ama aşırı hassas ve çok hafif. Yüksek hızda yeteri kadar sertleşmiyor güven vermiyor. Çok oynak. Bagaj çok küçük. Diz mesafeleri vs çok kötü. Düz 1.4 motor aldı 85 beygir mi ne, 3 yetişkinle ayak gaz pedalı dipte olmazsa gitmiyor. Abarttığımı düşünen test sürüşüne çıksın. 1 litre araç muamelesi yapıp hep 1.-2. vitesleri kullanmak gerekiyor ki çeksin. 6. vitesi yok. Tamam belki bu sınıftaki çoğu araç böyledir ama bir golf 5 sahibi olarak polo kesinlikle parasının arabası değil diyorum. Golf ile polo arasında kalite, genişlik olarak çok daha üst düzey polodan. Chrome edition tamam çok donanımlı ama araba böyle olduktan sonra neyleyeyim ben donanımı. Zaten vw donanımlarının yarısı cacıktır bilen bilir. Yağmur sensörü faln koyar, saçma sapan çalışır bir hızlanır, bir yavaşlar falan. Kullandığım en kötü silecek sensörleri vw'de. Aracın tek esprisi dışarıdan gayet dinamik görünümü ve direksiyon tasarımı bana göre. Arkadaşım da bu parayı sıfır diye tutturup aldığı poloya bağladığını pişman oldu ama dillendiremiyor. Ben 29a ikinci el golf 5 aldım, bana o sıfır poloyu verseler istemem. O nasıl bir debriyajdır, nasıl bir motordur bu kadar mı kötü olur.

    Yazık günah babanız o parayı poloya vereceğine gitsin temiz golf 6 alsın düşük km ikinci el. Zaten gidip test sürüşü yapsanız poloyla ne kadar dar olduğunu görseniz cayar büyük ihtimalle. İkinci elden korkmasın 30bin altı cillop gibi araç dolu piyasa. İkinci elden bu kadar korkmamak lazım, önyargı sadece.

    Benim de arkadaşımın babası gitti o kdar araba varken bizi dinlemedi tutturdu passat diye 110bin para bağladı arabaya. Sonra o dsg sıkıntı çıkarırsa göreceğim ben onu. Opel full insignia için 88 istiyordu, sanki çok mu kötü o araç en azından 22 bin liraları cebinde kalırdı, git 90binlere w211 e serisi al temiz dedik o da babanız gibi uğraşamam, ikinci el istemem dedi. Ee herkesin kendi parası, üç gram uğraşmak istemeyen fazladan 20-30binleri havaya saçar böyle işte. bu paraya polo ciddi hata diyorum ama artık iş babanıza kalmış, her koyun kendi bacağından asılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 18 Nisan 2014; 10:59:27 >




  • Bulabilirseniz 2013 nissan note platinum dizel. Hem daha geniş hem de özellik dolu araç. Bulamazsanız 2014 teknalarda o fiyatlara (54-55) Yeni kasanın baz modellerinde dahi güvenlik özellikleri/donanımları tam.
  • Skirokko alırım geçerim DSG 1.4 tsi piuvv

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheDhk T kullanıcısına yanıt
    o videoyu seyrettim ve bende uzatmaya gerek olmadıgı fıkrıne vardım
    cunku yanılmadım
    yazdıklarımın hepsı cıktı
    vıdeo cekımı ıcın hazırlanmıs allah bılır egzost ve chip modıfıyesıde vardır cunku sesten bellı egzost oldugu
    3 viteste 120 gıt kanaat görüyor
    vites aralıkları cok dusuk
    200 yapana kadar canı cıkıyor

    benım her dedıgımı dogruluyorsunda anlayamadıgım neyın davasını suruyosun...
  • cc_cihan kullanıcısına yanıt
    uzatma dedikçe uzatıyorsun.


    1-e39 530'dan 0-100'ü daha hızlı.yılların verdiği yıpranma ile zaten hiç bir e39 530 eki performansıda çalışmıyodur yani senin arabandan her türlü daha hızlı.
    2-piste çıkarsak daha iyi viraj aldığını görürsün.(daha iyi süspansiyon sistemi)
    3-yeni 525 xd ile nerdeyse aynı giyor.(520d'ye 2 boy rahat fark atıyor)
    4-vites aralıklarının kısa,devir aralığının yüksek olması güzel bir şey.7200 devir çevirebiliyor.senin dandik hantal motorun kaç devir çeviriyor?


    son olarak;hiç bir gti çok hızlı değildir.hızlı ve yavaş arasında bir yerde dururlar.sonuçta vw'nün en dandik hızlımsı arabası bile senin 3 litre geçiyorsa 1 dk saygı duruşu yapman gerek...


    çok istiyosan yarın eryamana gel 0-150 test edelim, gti'ın alacağına eminin....




  • Babanıza bir de bu başlığı gösterin...

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=90750718



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoxHound -- 19 Nisan 2014; 3:00:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubishielectric

    Bugun yakin bir dostumla istisare ettik, onun tanidigi ford bayisinde calisan bir ustasi varmis. ford fiesta 1.0 ecoboost ustune
    adamin sahsi fikri soyle ki, o kadar kucuk hacimli motordan bu beygiri almak tabiki kolay degil. Ancak onceki serilerde kullanilan piston yatak ve piston kol takimi ayni. Hal boyle olunca yuksek basincta bu motordan bu beygiri almak kisa vadede motoru ele almak demek. Suan oduller ve tebriklere bogulan ford fiesta 1.0 serisini 3 sene sonra gorun, hepsi teker teker dokulecek demis.
    ne kadar dogru bilinmez tabi yazayim dedim.

    Bu arada bu fiyata en iyi alternatif opel astra olur galiba. Dediginiz gibi onu da yakit tuketimine takilabilir.
    ama farkli markalarin da test surusune goturmeden o araci aldiramam onu.


    Neden yerli araba üretemediğimizi daha iyi anlıyormusun arkadaşım.Böyle cahil ustalar var adamlar kilometrelerce test yapıyor bizim bir usta çıkıp arabayı kötülüyor.Çok rampa olan bir yerde yaşıyormuşsun okuduğum kadarıyla.1.0 araba sana gelmez.Motoru ele alacağından değil turbo bir aracı dikkatli kullanman lazım böyle bir yerde.Soğukken sıkıştırmaman lazım fazla turboyu eline alırsın.Ondan sonra çok rampalı yerde küçük hacimli benzinli motorlar fazla yakar yakıttada seni üzer.Fiestanın son fiyatlarını bilmiyorum ama 1.5 dizel fiesta bakabilirsin.Ama polo daha geniş araçtır haberin olsun.Fiestada ben hiç rahat edemedim boyum 1.86

    1.0 araba sana gelmez . soğukken sıkıştırırsan turboyu eline alırsın diyorsun

    benzinliden daha geç ısınan 1.5 turbo dizel öneriyorsun

    küçük hacimli araçlar yokuşta tork yetersizliğinden dolayı gaza yükleneceğin için çok yakarlar

    ancak ford un motoru 1.0 atmosferik değil 1500 devirden itibaren yeterli torku üretiyor

    fiesta da boyundan ötürü rahat edememiş olabilirsin koltuğu iyi ayarlayamadın heralde

    polo kesinlikle fiestadan geniş değil.











    Ayarladımda ayarlayınca arkaya isofix koltuğu takılır. Polonun tek avantajı içinin genişliği. Sen sıkıştırınca küçük turbo benzinlilerin ne yaktığını bilmiyorsun. Rampalı yerde küçük hacim turbo maceradan başka bişe değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polo nun içi mi geniş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubishielectric

    Bugun yakin bir dostumla istisare ettik, onun tanidigi ford bayisinde calisan bir ustasi varmis. ford fiesta 1.0 ecoboost ustune
    adamin sahsi fikri soyle ki, o kadar kucuk hacimli motordan bu beygiri almak tabiki kolay degil. Ancak onceki serilerde kullanilan piston yatak ve piston kol takimi ayni. Hal boyle olunca yuksek basincta bu motordan bu beygiri almak kisa vadede motoru ele almak demek. Suan oduller ve tebriklere bogulan ford fiesta 1.0 serisini 3 sene sonra gorun, hepsi teker teker dokulecek demis.
    ne kadar dogru bilinmez tabi yazayim dedim.

    Bu arada bu fiyata en iyi alternatif opel astra olur galiba. Dediginiz gibi onu da yakit tuketimine takilabilir.
    ama farkli markalarin da test surusune goturmeden o araci aldiramam onu.


    Neden yerli araba üretemediğimizi daha iyi anlıyormusun arkadaşım.Böyle cahil ustalar var adamlar kilometrelerce test yapıyor bizim bir usta çıkıp arabayı kötülüyor.Çok rampa olan bir yerde yaşıyormuşsun okuduğum kadarıyla.1.0 araba sana gelmez.Motoru ele alacağından değil turbo bir aracı dikkatli kullanman lazım böyle bir yerde.Soğukken sıkıştırmaman lazım fazla turboyu eline alırsın.Ondan sonra çok rampalı yerde küçük hacimli benzinli motorlar fazla yakar yakıttada seni üzer.Fiestanın son fiyatlarını bilmiyorum ama 1.5 dizel fiesta bakabilirsin.Ama polo daha geniş araçtır haberin olsun.Fiestada ben hiç rahat edemedim boyum 1.86

    1.0 araba sana gelmez . soğukken sıkıştırırsan turboyu eline alırsın diyorsun

    benzinliden daha geç ısınan 1.5 turbo dizel öneriyorsun

    küçük hacimli araçlar yokuşta tork yetersizliğinden dolayı gaza yükleneceğin için çok yakarlar

    ancak ford un motoru 1.0 atmosferik değil 1500 devirden itibaren yeterli torku üretiyor

    fiesta da boyundan ötürü rahat edememiş olabilirsin koltuğu iyi ayarlayamadın heralde

    polo kesinlikle fiestadan geniş değil.











    Ayarladımda ayarlayınca arkaya isofix koltuğu takılır. Polonun tek avantajı içinin genişliği. Sen sıkıştırınca küçük turbo benzinlilerin ne yaktığını bilmiyorsun. Rampalı yerde küçük hacim turbo maceradan başka bişe değil.

    Polonun içi fiesta dan geniş değil. istersen iki araca da arkaya çocuk koltuğu bağla ve resimlerini koy buraya

    benzer ölçülerde araçlardan bahsediyoruz. focus ile polo kıyaslamıyoruz

    neticede polonun fiestaya karşı hiçbir avantajı yok maalesef

    sen soğuk motor sıkıştırılmaz turboyu eline alırsın dedin. Ben buna katılıyorum.Aksini kimse iddia edemez zaten

    ancak bunu söyledikten sonra daha geç ısınan turbo dizel önermenin anlamı yok diyorum

    bu sefer umarım anlamışsındır .

    küçük hacim atmosferik tabiki rampada bayılır

    turbo takılmasının sebebi bu zaten. düşük devirde torku verip çekişte sıkıntıyı engellemek

    sen torku yakaladıktan sonra daha fazla zorlarsan rampada tabiki motor ömründen yersin ama gerek yok ki zorlamaya

    1.0 ecoboost focusun bile ağırlığa rağmen çekişi iyi. fiesta da en ufak sıkıntı yok .

    gidip test edebilirsin

    senin mantığına göre etrafta rampa olan yerlerde yaşayanlar gidip 1.2 tsi golf almasın ozaman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubishielectric

    Bugun yakin bir dostumla istisare ettik, onun tanidigi ford bayisinde calisan bir ustasi varmis. ford fiesta 1.0 ecoboost ustune
    adamin sahsi fikri soyle ki, o kadar kucuk hacimli motordan bu beygiri almak tabiki kolay degil. Ancak onceki serilerde kullanilan piston yatak ve piston kol takimi ayni. Hal boyle olunca yuksek basincta bu motordan bu beygiri almak kisa vadede motoru ele almak demek. Suan oduller ve tebriklere bogulan ford fiesta 1.0 serisini 3 sene sonra gorun, hepsi teker teker dokulecek demis.
    ne kadar dogru bilinmez tabi yazayim dedim.

    Bu arada bu fiyata en iyi alternatif opel astra olur galiba. Dediginiz gibi onu da yakit tuketimine takilabilir.
    ama farkli markalarin da test surusune goturmeden o araci aldiramam onu.


    Neden yerli araba üretemediğimizi daha iyi anlıyormusun arkadaşım.Böyle cahil ustalar var adamlar kilometrelerce test yapıyor bizim bir usta çıkıp arabayı kötülüyor.Çok rampa olan bir yerde yaşıyormuşsun okuduğum kadarıyla.1.0 araba sana gelmez.Motoru ele alacağından değil turbo bir aracı dikkatli kullanman lazım böyle bir yerde.Soğukken sıkıştırmaman lazım fazla turboyu eline alırsın.Ondan sonra çok rampalı yerde küçük hacimli benzinli motorlar fazla yakar yakıttada seni üzer.Fiestanın son fiyatlarını bilmiyorum ama 1.5 dizel fiesta bakabilirsin.Ama polo daha geniş araçtır haberin olsun.Fiestada ben hiç rahat edemedim boyum 1.86

    1.0 araba sana gelmez . soğukken sıkıştırırsan turboyu eline alırsın diyorsun

    benzinliden daha geç ısınan 1.5 turbo dizel öneriyorsun

    küçük hacimli araçlar yokuşta tork yetersizliğinden dolayı gaza yükleneceğin için çok yakarlar

    ancak ford un motoru 1.0 atmosferik değil 1500 devirden itibaren yeterli torku üretiyor

    fiesta da boyundan ötürü rahat edememiş olabilirsin koltuğu iyi ayarlayamadın heralde

    polo kesinlikle fiestadan geniş değil.











    Ayarladımda ayarlayınca arkaya isofix koltuğu takılır. Polonun tek avantajı içinin genişliği. Sen sıkıştırınca küçük turbo benzinlilerin ne yaktığını bilmiyorsun. Rampalı yerde küçük hacim turbo maceradan başka bişe değil.

    Polonun içi fiesta dan geniş değil. istersen iki araca da arkaya çocuk koltuğu bağla ve resimlerini koy buraya

    benzer ölçülerde araçlardan bahsediyoruz. focus ile polo kıyaslamıyoruz

    neticede polonun fiestaya karşı hiçbir avantajı yok maalesef

    sen soğuk motor sıkıştırılmaz turboyu eline alırsın dedin. Ben buna katılıyorum.Aksini kimse iddia edemez zaten

    ancak bunu söyledikten sonra daha geç ısınan turbo dizel önermenin anlamı yok diyorum

    bu sefer umarım anlamışsındır .

    küçük hacim atmosferik tabiki rampada bayılır

    turbo takılmasının sebebi bu zaten. düşük devirde torku verip çekişte sıkıntıyı engellemek

    sen torku yakaladıktan sonra daha fazla zorlarsan rampada tabiki motor ömründen yersin ama gerek yok ki zorlamaya

    1.0 ecoboost focusun bile ağırlığa rağmen çekişi iyi. fiesta da en ufak sıkıntı yok .

    gidip test edebilirsin

    senin mantığına göre etrafta rampa olan yerlerde yaşayanlar gidip 1.2 tsi golf almasın ozaman.

    Ben çekmez demiyorum çok yakar diyorum. Ekonomi yapcam diye 1.0 1.2 turbo benzinli alırsın ama 9 10un altını göremezsin. Ayrıca poloyu bende övmedim abs 2 haba yastıklı donanım diye emniyet kemerinin koltuk başlıklarının yazıldığı arabayla fiesta kıyaslanmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubishielectric

    Bugun yakin bir dostumla istisare ettik, onun tanidigi ford bayisinde calisan bir ustasi varmis. ford fiesta 1.0 ecoboost ustune
    adamin sahsi fikri soyle ki, o kadar kucuk hacimli motordan bu beygiri almak tabiki kolay degil. Ancak onceki serilerde kullanilan piston yatak ve piston kol takimi ayni. Hal boyle olunca yuksek basincta bu motordan bu beygiri almak kisa vadede motoru ele almak demek. Suan oduller ve tebriklere bogulan ford fiesta 1.0 serisini 3 sene sonra gorun, hepsi teker teker dokulecek demis.
    ne kadar dogru bilinmez tabi yazayim dedim.

    Bu arada bu fiyata en iyi alternatif opel astra olur galiba. Dediginiz gibi onu da yakit tuketimine takilabilir.
    ama farkli markalarin da test surusune goturmeden o araci aldiramam onu.


    Neden yerli araba üretemediğimizi daha iyi anlıyormusun arkadaşım.Böyle cahil ustalar var adamlar kilometrelerce test yapıyor bizim bir usta çıkıp arabayı kötülüyor.Çok rampa olan bir yerde yaşıyormuşsun okuduğum kadarıyla.1.0 araba sana gelmez.Motoru ele alacağından değil turbo bir aracı dikkatli kullanman lazım böyle bir yerde.Soğukken sıkıştırmaman lazım fazla turboyu eline alırsın.Ondan sonra çok rampalı yerde küçük hacimli benzinli motorlar fazla yakar yakıttada seni üzer.Fiestanın son fiyatlarını bilmiyorum ama 1.5 dizel fiesta bakabilirsin.Ama polo daha geniş araçtır haberin olsun.Fiestada ben hiç rahat edemedim boyum 1.86

    1.0 araba sana gelmez . soğukken sıkıştırırsan turboyu eline alırsın diyorsun

    benzinliden daha geç ısınan 1.5 turbo dizel öneriyorsun

    küçük hacimli araçlar yokuşta tork yetersizliğinden dolayı gaza yükleneceğin için çok yakarlar

    ancak ford un motoru 1.0 atmosferik değil 1500 devirden itibaren yeterli torku üretiyor

    fiesta da boyundan ötürü rahat edememiş olabilirsin koltuğu iyi ayarlayamadın heralde

    polo kesinlikle fiestadan geniş değil.











    Ayarladımda ayarlayınca arkaya isofix koltuğu takılır. Polonun tek avantajı içinin genişliği. Sen sıkıştırınca küçük turbo benzinlilerin ne yaktığını bilmiyorsun. Rampalı yerde küçük hacim turbo maceradan başka bişe değil.

    Polonun içi fiesta dan geniş değil. istersen iki araca da arkaya çocuk koltuğu bağla ve resimlerini koy buraya

    benzer ölçülerde araçlardan bahsediyoruz. focus ile polo kıyaslamıyoruz

    neticede polonun fiestaya karşı hiçbir avantajı yok maalesef

    sen soğuk motor sıkıştırılmaz turboyu eline alırsın dedin. Ben buna katılıyorum.Aksini kimse iddia edemez zaten

    ancak bunu söyledikten sonra daha geç ısınan turbo dizel önermenin anlamı yok diyorum

    bu sefer umarım anlamışsındır .

    küçük hacim atmosferik tabiki rampada bayılır

    turbo takılmasının sebebi bu zaten. düşük devirde torku verip çekişte sıkıntıyı engellemek

    sen torku yakaladıktan sonra daha fazla zorlarsan rampada tabiki motor ömründen yersin ama gerek yok ki zorlamaya

    1.0 ecoboost focusun bile ağırlığa rağmen çekişi iyi. fiesta da en ufak sıkıntı yok .

    gidip test edebilirsin

    senin mantığına göre etrafta rampa olan yerlerde yaşayanlar gidip 1.2 tsi golf almasın ozaman.

    Ben çekmez demiyorum çok yakar diyorum. Ekonomi yapcam diye 1.0 1.2 turbo benzinli alırsın ama 9 10un altını göremezsin. Ayrıca poloyu bende övmedim abs 2 haba yastıklı donanım diye emniyet kemerinin koltuk başlıklarının yazıldığı arabayla fiesta kıyaslanmaz.

    jetta gibi ağır bir kasadan bahsediyorsan 1.2 tsi ile tabiki ekonomi yapamazsın çok yakarsın

    ancak fiesta 1.0 ya da clio 1.2 turbo gibi hafif bir araç ile 9-10 litre görmen sürekli yokuş çıkıp sıkıştırmıyorsan imkansız

    istersen git test et




  • TheDhk T kullanıcısına yanıt
    arabacılıktan ne kadar uzak oldugun bmw motorlarına bakıs acından bellı
    sanıyorum bır haylıde tecrubesizsin ve yasındakucuk olma ıhtımalıcok yuksek cunku cok asparagas yazıyosun

    aracım dyno da en son 221 hp verdı lpg ile

    süspansiyona gelıncede bu yazdıkların aramızda umarım cunku baskaları duyarsa senı agır sekılde rencıde edebılırler
    wv allahtan 2.0 bı araba cıkarmamıs yoksa sen onu f16 lara kerkindirirmiştin ;)
    yuksek devır cevırme ısıne gelıncede hanı bı elekrık kestırme muhabbetı varya bılırmısın ıste o bmw ıle moda oldu 7000 devırler bmw ısı anlıyacagın
    sen daha vıteskoluyla cebellesırken ben coktan 150-160 ları buuyorum sen hala 3 vıtesten 4 atmaya calısıyor olacaksın
    en son bı fabıa rs ıle kalkmıstım ıvedıkte sırf gırgırına yabancı plaka ıdı ve cocuk 3 kez kalktı benle
    hanı aynı durum vıtes aralıjkları dusuk her gaza basısında bı ıvmelenme varya arabasını ucuyo sanıyodu
    520d ye 2 boy fark hemde 0 km 520 d ye 2 boy fark

    güzel kardesım senın ıstedıgın gazoz ağacı oda bızım memleketlerde yetısmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cc_cihan

    arabacılıktan ne kadar uzak oldugun bmw motorlarına bakıs acından bellı
    sanıyorum bır haylıde tecrubesizsin ve yasındakucuk olma ıhtımalıcok yuksek cunku cok asparagas yazıyosun

    aracım dyno da en son 221 hp verdı lpg ile

    süspansiyona gelıncede bu yazdıkların aramızda umarım cunku baskaları duyarsa senı agır sekılde rencıde edebılırler
    wv allahtan 2.0 bı araba cıkarmamıs yoksa sen onu f16 lara kerkindirirmiştin ;)
    yuksek devır cevırme ısıne gelıncede hanı bı elekrık kestırme muhabbetı varya bılırmısın ıste o bmw ıle moda oldu 7000 devırler bmw ısı anlıyacagın
    sen daha vıteskoluyla cebellesırken ben coktan 150-160 ları buuyorum sen hala 3 vıtesten 4 atmaya calısıyor olacaksın
    en son bı fabıa rs ıle kalkmıstım ıvedıkte sırf gırgırına yabancı plaka ıdı ve cocuk 3 kez kalktı benle
    hanı aynı durum vıtes aralıjkları dusuk her gaza basısında bı ıvmelenme varya arabasını ucuyo sanıyodu
    520d ye 2 boy fark hemde 0 km 520 d ye 2 boy fark

    güzel kardesım senın ıstedıgın gazoz ağacı oda bızım memleketlerde yetısmez

    Polo gti bırak 5.20d yi 3.20d yi yiyor. 184lük motordan bahsediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sonuç belli oldu mu acaba? POLO dan çayıldı mı POLO alındı mı? Yazildiysa da göremedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 25 Nisan 2014; 11:55:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.