Şimdi Ara

B Segmenti Araç Tercihi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar iyi gunler..
    son 1 aydır b segmenti arac bakıyorum.
    once opel corsa 1.3 cdti 75 hp enjoy+spor paket istiyordum gittim grustum fiyatta ufak bir puruz vardı anlasamadık biraz bekleyeyim dedim ( ben bu kararı verdikten 1 hafta sonra 1.5milyar zam yaptılar).. bende vazgectim yeni arayıslara girdim peugeot 207yi begendim.. test ettikten sonra beklentilerimi corsadan daha iyi karsıladıgına karar verdim.. 1.4 hdi premium70hp guzel bir secenek gibiydi..
    tam buna karar vermisken bugun bir fiat bayine gittim grande punto bakmaya.. aracı dısından cok begendim. ic kalite olarak pejo daha iyi fakat tasarım olarak fiatı cok daha sevdim.
    dizeli konusmaya baslamıstikki satıcı bana 1.4 77hp verelim size dedi. 24.700e. cam filmi+ 16. aliminyum jantla 26.200 gibi bir fiyat verdi.buyuk ihtimalle 26000e anlasırız karar verdikten sonra.neyse satıcı bana dediki 200bin lira yakar bu arac sehir icinde. dizelde 150bin yakar. cok fark yok aradaki farkı cıkaramazsınız.
    senede yapacagım 10000-maksimum olsa 15000.
    adamın soyledigi degerlere gore 500ytl fark ettirir senede (8senede ancak cıkar demek oluyor bu)..
    sormak istedigim seyler ise sunlar;
    1) gp 1.4 77hp sehir ici basmazsam 200bin lira yakarmı yoksa daha fazlamı yakar?!
    2)gp dynamic almayı dusunuyorum cam filmi kesin. artı olarak adam bana 16. aliminyum jant onerdi. ben ise spor paket+15. aliminyum jantmı alsam diyorum.spor paket nasıl gozukuyor satıcı degicek birsey olmadıgını soyledi bana?
    3)fiat almak mantıklımıdır?
    4)aklıma gelmeyen baska bir oneriniz varsa yazarsanız sevinirim(clio haric ama tipini hic begenmedim)..







  • bu aralar herkes B segmenti araç arıyor galiba.

    bu aynı konuda bugün 4. konu :))

    önerim gene aynı:)

    26000 e mitsubishi colt 1.3 invite 6 ileri triptronik alabilirsin şu an.

    hayırlı günler.
  • gp fabrika değerlerine göre şehir içi tüketim 7.5 litre. 23 kuruş civarı yapar. kullananların tüketim değerlerini almak lazım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3

    arkadaslar iyi gunler..
    son 1 aydır b segmenti arac bakıyorum.
    once opel corsa 1.3 cdti 75 hp enjoy+spor paket istiyordum gittim grustum fiyatta ufak bir puruz vardı anlasamadık biraz bekleyeyim dedim ( ben bu kararı verdikten 1 hafta sonra 1.5milyar zam yaptılar).. bende vazgectim yeni arayıslara girdim peugeot 207yi begendim.. test ettikten sonra beklentilerimi corsadan daha iyi karsıladıgına karar verdim.. 1.4 hdi premium70hp guzel bir secenek gibiydi..
    tam buna karar vermisken bugun bir fiat bayine gittim grande punto bakmaya.. aracı dısından cok begendim. ic kalite olarak pejo daha iyi fakat tasarım olarak fiatı cok daha sevdim.
    dizeli konusmaya baslamıstikki satıcı bana 1.4 77hp verelim size dedi. 24.700e. cam filmi+ 16. aliminyum jantla 26.200 gibi bir fiyat verdi.buyuk ihtimalle 26000e anlasırız karar verdikten sonra.neyse satıcı bana dediki 200bin lira yakar bu arac sehir icinde. dizelde 150bin yakar. cok fark yok aradaki farkı cıkaramazsınız.
    senede yapacagım 10000-maksimum olsa 15000.
    adamın soyledigi degerlere gore 500ytl fark ettirir senede (8senede ancak cıkar demek oluyor bu)..
    sormak istedigim seyler ise sunlar;
    1) gp 1.4 77hp sehir ici basmazsam 200bin lira yakarmı yoksa daha fazlamı yakar?!
    2)gp dynamic almayı dusunuyorum cam filmi kesin. artı olarak adam bana 16. aliminyum jant onerdi. ben ise spor paket+15. aliminyum jantmı alsam diyorum.spor paket nasıl gozukuyor satıcı degicek birsey olmadıgını soyledi bana?
    3)fiat almak mantıklımıdır?
    4)aklıma gelmeyen baska bir oneriniz varsa yazarsanız sevinirim(clio haric ama tipini hic begenmedim)..

    puntonun benzınlı versiyonun sehiriçinde nekadar yakacagini açıkcasi tam bilmiyorum.ancak sehiriçinde 20 kurus biraz az geldi bana.ama dogru da olabilir.
    207 1.4 hdi ve corsa cdti ı aynı gun ust uste test etmiştim.corsanın motoru 1.4 hdi ın motorundan kat kat daha iyi,bunu da cok defa dile getirdim.
    puntoda da aynı motor var.multıjet 1.3 dizel.
    motor açısından ben 1.4 hdi dan ise 1.3 multijet derim kesinlikle.
    207 nın malzeme kalitesi g.puntoda biraz daha ustun ama cok fazla bi ustunlugu yok.şık ama o da kotu plastık,puntoda da kotu plastık var.
    ben yine corsaya donmenizi tavsiye edecegim.
    ozman birde corsa 1.4 100 hp lik benzınlıyı de koyabilirsiniz listenıze.su anda listede enjoy donanım 1.4 luk corsa 27.800 gorunuyor ancak eger su sıralar elinde araç kalmiş bayii bulur iseniz bu fiyatı 27 nın bile aşgısına cekebilirsiniz.jantlar falan zaten enjoy da standart.
    15"-16" farkına gelince,16" lik jant ın yol tutus yonunden biraz daha artisi olur.ancak konfordan ve perfrmansdan az da olsa odun verir.
    daha şık duracagi kesin ancak tam bir duruş için aracın yere yaklaşmasi gerekir.yanı yay ister.ozman da konfordan ciddi odun verirsiniz,birokadar da yol tutusunuz iyileşir.




  • tesekkurler arkadasım ama colt tipden kaybediyor. o yuzden dusunmuyorum..


    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    bu aralar herkes B segmenti araç arıyor galiba.

    bu aynı konuda bugün 4. konu :))

    önerim gene aynı:)

    26000 e mitsubishi colt 1.3 invite 6 ileri triptronik alabilirsin şu an.

    hayırlı günler.
  • tesekkur ederim
    dediklerinizi dusunecegim ama opeldeki igrenc satış danısmanları soguttu bayagı beni aractan.
    yinede guzel arac bence..
    fiyat olarak 26.600+1200(spor paket)gibi bence biraz fazla bir rakam cıkıyor.(29 ytl 1.3 dizel gp).. tabi bayiyle konusmak lazım..
    tesekkur ederim yinede..

    ee yokmu 1.4 77hp GP kullanan?


    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3

    arkadaslar iyi gunler..
    son 1 aydır b segmenti arac bakıyorum.
    once opel corsa 1.3 cdti 75 hp enjoy+spor paket istiyordum gittim grustum fiyatta ufak bir puruz vardı anlasamadık biraz bekleyeyim dedim ( ben bu kararı verdikten 1 hafta sonra 1.5milyar zam yaptılar).. bende vazgectim yeni arayıslara girdim peugeot 207yi begendim.. test ettikten sonra beklentilerimi corsadan daha iyi karsıladıgına karar verdim.. 1.4 hdi premium70hp guzel bir secenek gibiydi..
    tam buna karar vermisken bugun bir fiat bayine gittim grande punto bakmaya.. aracı dısından cok begendim. ic kalite olarak pejo daha iyi fakat tasarım olarak fiatı cok daha sevdim.
    dizeli konusmaya baslamıstikki satıcı bana 1.4 77hp verelim size dedi. 24.700e. cam filmi+ 16. aliminyum jantla 26.200 gibi bir fiyat verdi.buyuk ihtimalle 26000e anlasırız karar verdikten sonra.neyse satıcı bana dediki 200bin lira yakar bu arac sehir icinde. dizelde 150bin yakar. cok fark yok aradaki farkı cıkaramazsınız.
    senede yapacagım 10000-maksimum olsa 15000.
    adamın soyledigi degerlere gore 500ytl fark ettirir senede (8senede ancak cıkar demek oluyor bu)..
    sormak istedigim seyler ise sunlar;
    1) gp 1.4 77hp sehir ici basmazsam 200bin lira yakarmı yoksa daha fazlamı yakar?!
    2)gp dynamic almayı dusunuyorum cam filmi kesin. artı olarak adam bana 16. aliminyum jant onerdi. ben ise spor paket+15. aliminyum jantmı alsam diyorum.spor paket nasıl gozukuyor satıcı degicek birsey olmadıgını soyledi bana?
    3)fiat almak mantıklımıdır?
    4)aklıma gelmeyen baska bir oneriniz varsa yazarsanız sevinirim(clio haric ama tipini hic begenmedim)..

    puntonun benzınlı versiyonun sehiriçinde nekadar yakacagini açıkcasi tam bilmiyorum.ancak sehiriçinde 20 kurus biraz az geldi bana.ama dogru da olabilir.
    207 1.4 hdi ve corsa cdti ı aynı gun ust uste test etmiştim.corsanın motoru 1.4 hdi ın motorundan kat kat daha iyi,bunu da cok defa dile getirdim.
    puntoda da aynı motor var.multıjet 1.3 dizel.
    motor açısından ben 1.4 hdi dan ise 1.3 multijet derim kesinlikle.
    207 nın malzeme kalitesi g.puntoda biraz daha ustun ama cok fazla bi ustunlugu yok.şık ama o da kotu plastık,puntoda da kotu plastık var.
    ben yine corsaya donmenizi tavsiye edecegim.
    ozman birde corsa 1.4 100 hp lik benzınlıyı de koyabilirsiniz listenıze.su anda listede enjoy donanım 1.4 luk corsa 27.800 gorunuyor ancak eger su sıralar elinde araç kalmiş bayii bulur iseniz bu fiyatı 27 nın bile aşgısına cekebilirsiniz.jantlar falan zaten enjoy da standart.
    15"-16" farkına gelince,16" lik jant ın yol tutus yonunden biraz daha artisi olur.ancak konfordan ve perfrmansdan az da olsa odun verir.
    daha şık duracagi kesin ancak tam bir duruş için aracın yere yaklaşmasi gerekir.yanı yay ister.ozman da konfordan ciddi odun verirsiniz,birokadar da yol tutusunuz iyileşir.






  • En son GP a takılmışsınız ama hata yapmayın biraz daha bakın derim yada gp illa derseniz bakın ben b segmenti hb dizel kullanıyorum , benzinli kullananlarla aramızda hiçbir zaman 100 krş dan aşağı fark olmadı. 140 krş a benzine zam dizelede zam 250 den aşağı ş.içi yakan benzinli araç kalmadı. şehire göre değişiklik gösterir ama aynı şehir de olan araçlar için bahsediyorum.

    GP dan önce clioIII diyeceğim ama olmaz demişsiniz niyesini tam anlamadım ama tasarım ve her yönüyle ileriye dönük bir araç, siz bence corsaya bir daha bakın derim, 207 yi elediğiniz iyi olmuş.

    GP derseniz mutijeti derim, 10000 km yılda 100 krş farkla, o satış temsilcisinin hatasını düzeltiyim. yıllık 100x10000=1000 ytl yıllık getiri benzinli dizel farkı 3000 ytl desek 3 yılda çıkar. 15000 yaparsanız 2 yılda motoru öder kara geçer sonraki yıllarda motor size çalışır.Birde bu çıkarır lafı biraz sakat zaten satarken dizel diye 2000-3000 arasında pahalı gidecek araç muadil benzinlilerden. Bu yakıt ve karşılaştırmalar daha önce çok tartışıldı girmek istemiyorum. Hayırlı olsun şimdiden.




  • 25 ykr\km den az yakan 2 araç var arkadaşım bildiğim gördüğüm

    biri colt (95hp) diğeride jazz(83hp)

    colt km de 22-23ykr arası yakmakta. yani 7,5l\100km (otomatik vites gerçek kullnım değeri, fabrika verisi 7,3)

    jazz colttanda az 20-21 ykr arası yakmakta.

    üstelik bu değerler otomatik vites değerleri.

    coltunkiler bana ait. istanbul şehiriçi değerleri.

    yariste fabrika verilerine göre jazz kadar yakması lazım ama daha henüz gerçek değerini öğrenemedim.

    hayırlı günler.
  • B segmentinin lideri accent era derim
  • bence accent era veya kia rio düsün B segmentinde...
  • Kardeş Honda Jazz veya Toyota Yaris 1.3. Eğer sorunuz araç istersen. Bu ikisini aynı sınıftaki diğer araçlarla (bir araçta performansı etkileyen unsurları ve güvenlik yönünden ) karşılaştırmanızı ve ondan sonra almanızı öneririm.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    25 ykr\km den az yakan 2 araç var arkadaşım bildiğim gördüğüm

    biri colt (95hp) diğeride jazz(83hp)

    colt km de 22-23ykr arası yakmakta. yani 7,5l\100km (otomatik vites gerçek kullnım değeri, fabrika verisi 7,3)

    jazz colttanda az 20-21 ykr arası yakmakta.

    üstelik bu değerler otomatik vites değerleri.

    coltunkiler bana ait. istanbul şehiriçi değerleri.

    yariste fabrika verilerine göre jazz kadar yakması lazım ama daha henüz gerçek değerini öğrenemedim.

    hayırlı günler.

    Yaris otomatik benzinli şehir içi 6.7; şehirlerarası: 5.3 Birleşik: 5.8. Bu veriler katalog verileri. Bunlar bilindiği üzere en normal şartlarda ve en iyi şöföre göre belirlenen veriler. Ben şu anda otomatik Yaris 1.3 sol kullanmaktayım. Şehiriçi 7.3 civarında. Ancak kullandığım yerde çok yokuşu olan yer. sanırım daha düz yerlerde 7 civarına iner.




  • arkadaslar yorumlarınız icin tesekkur ederim..
    oncelikle yaris oneren arkadaslara tesekkur ederim ama arabayı inceledim pek begenmedim tasarım olarak ozellikle ici bana hic hitap etmiyor. o yuzden yarisi eliyorum.
    jazzı ise kasa degisimi yakın diye eliyorum. yoksa honda cok sevdigim bir marka ama kasassı degisecek bir arac istemiyorum malum alınca 3-4 yıl kullanmak niyetindeyim.
    clio icin ise arabanın iyi oldugunu duydum fakat ben tip olarak begenmedim.sonucta renkler ve zevkler giriyor isin icine. tasarım olarak cogunluga guzel gelebilir ama ben pek ısınamadım. yinede zaman bulursam bayide incelemeyi planlıyorum. sonucta bu kadar insan onerdigine gore vardır bi iyi yanı..
    accent ve rioyu ise hb disinda araba istemedigim icin eledim..
    yani yine kala kala elimde 207, corsa ve Gp kaldi..
    Bu uc aracıda test ettim
    multijetten uzak durmamın nedeni bayagı sesli bir motor olması.
    207 1.4 hdi ile corsa 1.3 cdti 75hpyi arka arkaya test ettim ve sonuc olarak corsa cok gurultulu geldi bana. 207 ise oyle degil camlar kapalıyken cok cok rahat ses konusunda (biraz ses konusuna takıntılıyımda)..
    bayi bana 200 bin yakarsın sehir ici diyince cok hosuma gitti Gp. bu arada istanbulda oturuyorum. yani aracın fabrika degerini tutturması bile zor sanirim..
    ee yokmu 1.4 77 hp Gp kullanan bir arkadas. yazsa ne kadar yaktıgını bende ona gore sekillendirsem bayramdan sonraya kadar kararimi..




  • Yeni 1.4 fire gerçekten çok az yakıyor.ortalama 6,5 l

    ancak İstanbulda heryerin tıklım tıklım olduğu düşünülürse.

    şehir içi dur kalklı yollarda 200 bin çok iyimser olur.bu da gayet normal.

    ama boş yollarda gezersen ,otobanları ağırlıklı kullanırsan 200 bin hiç de zor değil.

    ama benim tavsiyem 1.3 mjet dizel olur.

    şehir içi sıkışık trafiğe de girsen max 150-170 bin yakarsın.

    donanım olarak da dynamic tavsiye ederim.

    gp de 5 senelik garanti veriliyor bu da önemli bir artı.

    aracın ne plastiği ne de döşemesi kötü.

    sınıfında gayet iyi bir seçenek.2006 altın direksiyon ödülünü boşuna vermediler.
  • yorum yazdıgınız icin tesekkur ederim..
    aracı sabah is trafiginde kullanacagim icin sanmıyorumki ortalamayı tutturayim. bol dur kalkli bir trafik sonucta istanbul trafigi.
    GP multijet icin ise dizel motor sesi dusunduruyor sadece, yoksa tasarım olarak benim hayalgucumun bile otesinde guzel arac..

    donanimhaber hala kullanan aramaktayım 1.4 fire..


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Yeni 1.4 fire gerçekten çok az yakıyor.ortalama 6,5 l

    ancak İstanbulda heryerin tıklım tıklım olduğu düşünülürse.

    şehir içi dur kalklı yollarda 200 bin çok iyimser olur.bu da gayet normal.

    ama boş yollarda gezersen ,otobanları ağırlıklı kullanırsan 200 bin hiç de zor değil.

    ama benim tavsiyem 1.3 mjet dizel olur.

    şehir içi sıkışık trafiğe de girsen max 150-170 bin yakarsın.

    donanım olarak da dynamic tavsiye ederim.

    gp de 5 senelik garanti veriliyor bu da önemli bir artı.

    aracın ne plastiği ne de döşemesi kötü.

    sınıfında gayet iyi bir seçenek.2006 altın direksiyon ödülünü boşuna vermediler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3

    yorum yazdıgınız icin tesekkur ederim..
    aracı sabah is trafiginde kullanacagim icin sanmıyorumki ortalamayı tutturayim. bol dur kalkli bir trafik sonucta istanbul trafigi.
    GP multijet icin ise dizel motor sesi dusunduruyor sadece, yoksa tasarım olarak benim hayalgucumun bile otesinde guzel arac..

    donanimhaber hala kullanan aramaktayım 1.4 fire..


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Yeni 1.4 fire gerçekten çok az yakıyor.ortalama 6,5 l

    ancak İstanbulda heryerin tıklım tıklım olduğu düşünülürse.

    şehir içi dur kalklı yollarda 200 bin çok iyimser olur.bu da gayet normal.

    ama boş yollarda gezersen ,otobanları ağırlıklı kullanırsan 200 bin hiç de zor değil.

    ama benim tavsiyem 1.3 mjet dizel olur.

    şehir içi sıkışık trafiğe de girsen max 150-170 bin yakarsın.

    donanım olarak da dynamic tavsiye ederim.

    gp de 5 senelik garanti veriliyor bu da önemli bir artı.

    aracın ne plastiği ne de döşemesi kötü.

    sınıfında gayet iyi bir seçenek.2006 altın direksiyon ödülünü boşuna vermediler.




    Birşey değil.

    dizel sesi ısınınca benzinli kadar az.polo gibi pompa -meme değil bu.common-rail ödüllü motor.

    corsa ile birebir aynı.

    rölantide biraz hissedersin.o da kadı kızında da olur.

    1.4 fire kullanan aramana gerek yok.ortalama 6,5 l .senin için şehir içi 8 l.

    bol dur-kalklı sabah ve akşam iş trafiği

    yani 240 bin.

    sonuç daha evvel dizel kullanmadıysan senede 10bin km yapıyorsan 1.4 fire alabilirsin.

    başka marka 1.4 araçlar ile de tüketimin bundan farklı olmaz hatta artabilir.




  • anlıyorum dediklerinizi biraz dusunecegim..
    Gp 1.4 olarak pejo ve corsadan az yakıyor teknik verilerde..
    bakalım biraz dusuneyim..
    polo icin ise zaten ne tasarım ne donanim nede baska bi konuda polo cekici gelmiyor bana.. seceneklerim arasında deil zaten..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3

    yorum yazdıgınız icin tesekkur ederim..
    aracı sabah is trafiginde kullanacagim icin sanmıyorumki ortalamayı tutturayim. bol dur kalkli bir trafik sonucta istanbul trafigi.
    GP multijet icin ise dizel motor sesi dusunduruyor sadece, yoksa tasarım olarak benim hayalgucumun bile otesinde guzel arac..

    donanimhaber hala kullanan aramaktayım 1.4 fire..


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Yeni 1.4 fire gerçekten çok az yakıyor.ortalama 6,5 l

    ancak İstanbulda heryerin tıklım tıklım olduğu düşünülürse.

    şehir içi dur kalklı yollarda 200 bin çok iyimser olur.bu da gayet normal.

    ama boş yollarda gezersen ,otobanları ağırlıklı kullanırsan 200 bin hiç de zor değil.

    ama benim tavsiyem 1.3 mjet dizel olur.

    şehir içi sıkışık trafiğe de girsen max 150-170 bin yakarsın.

    donanım olarak da dynamic tavsiye ederim.

    gp de 5 senelik garanti veriliyor bu da önemli bir artı.

    aracın ne plastiği ne de döşemesi kötü.

    sınıfında gayet iyi bir seçenek.2006 altın direksiyon ödülünü boşuna vermediler.




    Birşey değil.

    dizel sesi ısınınca benzinli kadar az.polo gibi pompa -meme değil bu.common-rail ödüllü motor.

    corsa ile birebir aynı.

    rölantide biraz hissedersin.o da kadı kızında da olur.

    1.4 fire kullanan aramana gerek yok.ortalama 6,5 l .senin için şehir içi 8 l.

    bol dur-kalklı sabah ve akşam iş trafiği

    yani 240 bin.

    sonuç daha evvel dizel kullanmadıysan senede 10bin km yapıyorsan 1.4 fire alabilirsin.

    başka marka 1.4 araçlar ile de tüketimin bundan farklı olmaz hatta artabilir.






  • CLIO 3 1.4 16V AL KARDES
  • ben 1,3 multijet dizel punto kullanıyorum 75 hp
    benim arabamın avantajı:
    1-vergi diliminde ucuz araba(1,3 motor bu açıdan 1,4 lere göre avantajlı gibi)
    2-ben çooook sakin kullanımla fabrika değerlerine yakınlıkta az yakıyorum. benzinli punto şehir içinde 200 yakarmı bilmem ama şu bi gerçekk fabrika değerlerini tutturmak oldukça zor.


    arabamı alırken dizel mi benzinlimi die bi mukayese yaptığımda: 63,800 km yol yaptığımda dizel olması için verdiğimiz 4000 ytl yi amortiliyordu.
    senede 10,000 km yol yapıyorsan 6 senede amortiler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.