Şimdi Ara

AVEA TEL KAMPANYASI CİHAZLARI KAYITDIŞI ÇIKIYOR.(SORUNU ÇÖZÜLDÜ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
1.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Akşam avea müşteri hizmetlerini aradım.
    Verdikleri telefonlar kayıtdışı imiş.Durumu çözmeye çalışıyoruz dediler.
    Bu arada hattınız 1 hafta içinde kapanacak mesajı geldi aveadan.
    Ne güzel memleket önce sat sonra kapat.AMH daha sonra bizi tekrar arayın dedi.
    Avea_İletisim_Merkez arkadaş aldığın yere git diyor.
    Aldığım yer telekominikasyon kuruluna git faturanla kayıt yap bizle ilgili değil diyor.
    Mesajda 1 haftada kapanacak diyor.Telekominikasyon kurulu kimbilir ne zaman kayda girer.
    Birsürü telefon parası,yol parası,zaman kaybı sözde kampanyadan yararlandık.
    telefon kampanyası değil IZDIRAP KAMPANYASI.
    Umarım avea sorunu duyarlılık gösterip kendi içinde çözer.Çünki bu onların sorunu.AYIPLI MAL SATIYORLAR
    Yoksa Avea_İletisim_Merkez arkadaşın aldığınız yere gidin mantığına kalırsak vay halimize.
    Ben pislettim sen temizle mantığı.




  • Neden böyle insanların güvenini sarsacak işler yaparlar ki, bunlar milleti ne sanıyor?
    quote:

    Orjinalden alıntı: nika48


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpkan

    kutuyla ve fişiyle başvurun para iadesi bile alabilirsiniz hemen suçlamak yerine biraz araştıralım



    insanlar önce bir mal alıp sonra parasını geri almak için mal edinmezler.
  • tunay1985 Tarih 20 Aralık 2006; 7:53:44
    Arkadaşlar ya gerçekten böyle bir şey var mı eğer varsa müşteri hizmetlerini aradınız mı, yoksa bazıları sırf avea yı kötülemek için mi kuyuya taş atıyor? Hepinize saygılar...
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Yukarıdaki eleştiriyi yazmadan önce gidersin Avea bayisine sende kampanyaya katılırsın telefon elinde patlayınca karalama mıydı diye acaba lı yazı yazmak yerine sanırım benim gibi can acısıyla daha farklı yazılar yazarsın.
    Forum birbirine güvenen insamların bilgi paylaşım ve sorun çözme yeridir.Birbirimize güvenmeyeceksek dayanışmayacaksak burada işimiz ne.
  • Bu Topic i açmamın nedeni kampanyaya katılacak arkadaşları uyarmak.Onlar da benim gibi sıkıntı çekmesinler diye.
    Şikayetvar.com adresinde avea yazıp araştırırsanız orada da birçok avea kampanya madurunu görürsünüz.
    Ben bu kadar söylüyorum.Avea sorunun çözüldüğüne dair resmen açıklama yapmak zorunda.Yapmadığı sürede kampanyaya katılacaklar bir kez daha düşünsün.Katılmak isteyen yakınlarını uyarsın.
  • Avea-İletişim-Merkez arkadaş da umarım Kvk da da çıkıyor diye aveayı kolay yoldan savunmayı bırakır da çalıştığı kuruma yakışır bir şekilde kurumuyla daha detaylı görüşerek bize doğrubilgiler aktarır.
    Bence savunma böyle olmalı.
  • Bu işi yapan firma daha önce milletvekillerine de kayıt dışı telefon dağıtan firma değil mi? Alışkanlık olmuş bunlarda anlaşılan



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tunay1985 -- 20 Aralık 2006; 10:08:31 >
  • nebuzaradan Tarih 20 Aralık 2006; 9:47:34
    Bu işi yapan firma daha önce milletvekillerine de kayıt dışı telefon dağıtan firma değil mi? Alışkanlık olmuş bunlarda anlaşılan



    Ben unutmuştum bunu çok doğru
  • Çavuşum öncelikle senden özür dilerim,seni bazı reklamcılarla karıştırdğım için. her zaman forumlarla söylemişimdir avea nın müşteri hizmetlerine dokunmazsan avea iyi,çünki aveanın müşteri hizmetleri tam bir fiyasko. Ne zaman bir sorunla karşılaşıp müşteri hizmetlerine danışsam, her zaman suçlu ben oldum,hiç bir zaman yardımcı olmadılar....Senin sorununu bir de tüketici haklarına şikayet etsek olur mu acaba
    quote:

    Orjinalden alıntı: ferduh


    tunay1985 Tarih 20 Aralık 2006; 7:53:44
    Arkadaşlar ya gerçekten böyle bir şey var mı eğer varsa müşteri hizmetlerini aradınız mı, yoksa bazıları sırf avea yı kötülemek için mi kuyuya taş atıyor? Hepinize saygılar...
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Yukarıdaki eleştiriyi yazmadan önce gidersin Avea bayisine sende kampanyaya katılırsın telefon elinde patlayınca karalama mıydı diye acaba lı yazı yazmak yerine sanırım benim gibi can acısıyla daha farklı yazılar yazarsın.
    Forum birbirine güvenen insamların bilgi paylaşım ve sorun çözme yeridir.Birbirimize güvenmeyeceksek dayanışmayacaksak burada işimiz ne.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tunay1985

    Çavuşum öncelikle senden özür dilerim,seni bazı reklamcılarla karıştırdğım için. her zaman forumlarla söylemişimdir avea nın müşteri hizmetlerine dokunmazsan avea iyi,çünki aveanın müşteri hizmetleri tam bir fiyasko. Ne zaman bir sorunla karşılaşıp müşteri hizmetlerine danışsam, her zaman suçlu ben oldum,hiç bir zaman yardımcı olmadılar....Senin sorununu bir de tüketici haklarına şikayet etsek olur mu acaba
    quote:

    Orjinalden alıntı: ferduh


    tunay1985 Tarih 20 Aralık 2006; 7:53:44
    Arkadaşlar ya gerçekten böyle bir şey var mı eğer varsa müşteri hizmetlerini aradınız mı, yoksa bazıları sırf avea yı kötülemek için mi kuyuya taş atıyor? Hepinize saygılar...
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Yukarıdaki eleştiriyi yazmadan önce gidersin Avea bayisine sende kampanyaya katılırsın telefon elinde patlayınca karalama mıydı diye acaba lı yazı yazmak yerine sanırım benim gibi can acısıyla daha farklı yazılar yazarsın.
    Forum birbirine güvenen insamların bilgi paylaşım ve sorun çözme yeridir.Birbirimize güvenmeyeceksek dayanışmayacaksak burada işimiz ne.




    Özür dilemene gerek yok ben düşüncene kızmadım.Zaten koşullar bizi günlük hayatımızda yeterince şüpheci yaptı.
    Sadece hiç olmazsa burada birlik ve birbirimize destek olalım istedim.
    tunay1985 kardeş sende bu konuda benimle aynı düşünüyorsun zaten bundan eminim.
    Desteğine teşekkürler.




  • Ben aveayı aramıştım, size döneceğiz demişlerdi, dün akşam aradılar, bilgimiz dahilinde, Telekomunikasyon kuruluna iletildi dediler. Benim birşey yapmam gerekmiyormuş. Aldığınız yere gitmenize gerek yok, onlar da Avea'dan haber bekliyoruz nasıl atladı Avea bunu gibi şeyler söylediler.
  • Bu haber iyi.
    Kurumsal bir firmanın yapması gereken de bu zaten.
    Birde bireysel geri dönüşler yerine hiç olmazsa internet sayfalarında bir açıklama yayınlasalardı daha fazla güven sağlarlardı.
    Ama buna da şükür.O tür bir açıklama yayınlayarak tüketici dostu olduğunu gösterebilecek yüreklilikte kaç firma var Türkiyede
  • arkadaşlar benimkide kayıt dışı çıktı ben benq istanbul merkeze telefon açtım.dedimki böyle böyle mesaj geldi falan dedim.kadın dedi biz dedi 1 hafta içinde yetkilerle görüşüp kapanmadan açtırmaya çalışcaz dedi dedim ya kapanırsa dedi yo kapanmaz dedi bende bekliyelim bakalım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: niqotin

    arkadaşlar benimkide kayıt dışı çıktı ben benq istanbul merkeze telefon açtım.dedimki böyle böyle mesaj geldi falan dedim.kadın dedi biz dedi 1 hafta içinde yetkilerle görüşüp kapanmadan açtırmaya çalışcaz dedi dedim ya kapanırsa dedi yo kapanmaz dedi bende bekliyelim bakalım


    Aynı şekilde avea da söylüyor.Bir taraftan da reklama devam edip kayıtsız cihazları piyasaya sürüyorlar.1 hafta içinde kayıt altına almayı başarabilecekler mi bakalım.İnşallah kapanmadan çözerler.




  • Arkadaşım almak istiyorud bu telefondan ve benden araştırmamı istedi.
    Bu okuduklarımdan sonra almamanısı önericem.
    Zaten avea bi işi de eline yüzüne bulaştıramadan beceremez ki.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erhaninho_cArsi

    Arkadaşım almak istiyorud bu telefondan ve benden araştırmamı istedi.
    Bu okuduklarımdan sonra almamanısı önericem.
    Zaten avea bi işi de eline yüzüne bulaştıramadan beceremez ki.


    Avea bir açıklama yapmadan almak akıllıca değil.
  • Öncelikle ülkeye giren telefonların TK ya bildirilmesi Operatörün değil ithalatçı firmanın yükümlülüğündedir.

    Telefonları kayıt ettirmek operatörlerin görevi değildir. Bu sistem sonradan çıktığı için geçen seneye özgü olarak operatörler telefonların kayıt edilmesine aracı oldular ancak yeni giren cihazların kayıt ettirilmesinde bir rolleri veya sorumlulukları yok.

    İthalat esnasında ithalatçı firma tarafından listeler TK ya toplu olarak iletilir ve TK tarafından listeye alınır, hatırlarsanız geçen yılki uygulamada bir çok kişinin telefonu faturalı ve legal olmasına rağmen uyarı mesajları almıtş, problemin TK nın listeleri update etmemesinden kaynaklandığı ortaya çıkmıştı. daha sonra listeyi update etmişlerdi ve o telefonlar tekrar aklanmıştı.

    Muhtemelen bu cihazların beyaz listeye eklenme işlemide yılsonu yoğunluğu nedeniyle TK da beklemektedir.
    Aksi takdirde ithalatçıya sorulmadan böyle bir cihaz kampanyası başlatılmaz.
    Herkesin suçladığı Aveanın TK ya baskı yaparak bu cihazları bir an önce kayıt altına aldıracağına eminim.

    İşin aslını astarını öğrenmeden "vurun abalıya" tarzı yaklaşım hiç bir şey kazandırmaz.
    Yukarıda örnekleri görüleceği gibi bilinçli arkadaşlar gerekli yerlere şikayetlerini yapmışlar ve şu anda beklemedeler, sorunu burada "Allah hepsinin belasını versin" gibilerinden yazmak çözüme hiç bir katkı sağlaayacaktır. Bu yazdıklarım her üç operatör içinde geçerlidir. Yaşanılan problem önce operatöre iletilmelidir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: erhaninho_cArsi

    Arkadaşım almak istiyorud bu telefondan ve benden araştırmamı istedi.
    Bu okuduklarımdan sonra almamanısı önericem.
    Zaten avea bi işi de eline yüzüne bulaştıramadan beceremez ki.




  • Ya güzel söylüyosun da arkadaşım Avea madem böyle bir işe soyunuyo neden tüm hazırlıklarını eksizsiz şekilde yapmıyo. Ok bu ithalatçı firmanın görevi fakat bunu öne sürerek avea işin içinden çıkmaya çalışmamalıdır. Madem kayıt işlemlerinin sona ermesi yıl sonunu bulacaktı neden bu kampanya için acele edildi? Yılbaşında başlatması daha mantıklıydı. Benim ne zorum sıfır telefon alıpta kapı kapı dolaşıp telefonumu kaydettirmeye çalışacağım. Eyvallah Allah razı olsun, gerçekten güzel bi kampanya ama eksik bi kampanya.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: highjacker

    Öncelikle ülkeye giren telefonların TK ya bildirilmesi Operatörün değil ithalatçı firmanın yükümlülüğündedir.

    Telefonları kayıt ettirmek operatörlerin görevi değildir. Bu sistem sonradan çıktığı için geçen seneye özgü olarak operatörler telefonların kayıt edilmesine aracı oldular ancak yeni giren cihazların kayıt ettirilmesinde bir rolleri veya sorumlulukları yok.

    İthalat esnasında ithalatçı firma tarafından listeler TK ya toplu olarak iletilir ve TK tarafından listeye alınır, hatırlarsanız geçen yılki uygulamada bir çok kişinin telefonu faturalı ve legal olmasına rağmen uyarı mesajları almıtş, problemin TK nın listeleri update etmemesinden kaynaklandığı ortaya çıkmıştı. daha sonra listeyi update etmişlerdi ve o telefonlar tekrar aklanmıştı.

    Muhtemelen bu cihazların beyaz listeye eklenme işlemide yılsonu yoğunluğu nedeniyle TK da beklemektedir.
    Aksi takdirde ithalatçıya sorulmadan böyle bir cihaz kampanyası başlatılmaz.
    Herkesin suçladığı Aveanın TK ya baskı yaparak bu cihazları bir an önce kayıt altına aldıracağına eminim.

    İşin aslını astarını öğrenmeden "vurun abalıya" tarzı yaklaşım hiç bir şey kazandırmaz.
    Yukarıda örnekleri görüleceği gibi bilinçli arkadaşlar gerekli yerlere şikayetlerini yapmışlar ve şu anda beklemedeler, sorunu burada "Allah hepsinin belasını versin" gibilerinden yazmak çözüme hiç bir katkı sağlaayacaktır. Bu yazdıklarım her üç operatör içinde geçerlidir. Yaşanılan problem önce operatöre iletilmelidir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: erhaninho_cArsi

    Arkadaşım almak istiyorud bu telefondan ve benden araştırmamı istedi.
    Bu okuduklarımdan sonra almamanısı önericem.
    Zaten avea bi işi de eline yüzüne bulaştıramadan beceremez ki.




    Bende oyle yaptım zaten.Avea ile görüştüm ve beklemedeyim.
    Yazdıkların doğru ancak ciddi bir firmanın bir kampanyaya başlamadan önce bu sorunları araştırması veya çözmesi gerekirdi diye düşünüyorum.Hiçbir ciddi firma isminin güvenini başka bir firmanın insafına bırakmamalı.Avea Telsim Turkcell farketmez.Şikayetvar.com da ismimle arama yaparsanız.turkcell hakkındaki şikayetlerimi de görürsünüz.Önemli olan tüketici olarak haklarımızı savunmak.Ben yaptım oldu zihniyetine meydanı boş bırakmamak.




  • ferduh
    +1903
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.