Şimdi Ara

Audi A6 2.8 Quattro

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
23.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba arkadaşlar Audi A6 2.8 Quattro 1999 model bir araç buldum.Ancak yakın zamanda forumlarda bu araca ait detaylı bir bilgi bulamadım.Bu araç ile ilgili özellikle kullanıcı yorumlarını bekliyorum.Sonuç itibari ile araç 15 yaşında araç 193bg v6 motor vergi 258+258=516 tl yakıt km lpg:35krş civarı ancak bakım maliyetleri ne civarda olur bilgim yok yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden herkese teşekkürler...



  • Bir tanıdığımda var. Kendisi de sanayide çalışmasına rağmen parçalarının pahalı olduğundan şikayetçiydi. Bir kapısına 1000 lira para vermişti. Satmayı düşündü fakat konforundan vazgeçemediği için satmaktan vazgeçti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    Bir tanıdığımda var. Kendisi de sanayide çalışmasına rağmen parçalarının pahalı olduğundan şikayetçiydi. Bir kapısına 1000 lira para vermişti. Satmayı düşündü fakat konforundan vazgeçemediği için satmaktan vazgeçti
    Cevap için teşekkürler aracı kaskolu kullanmayı düşünüyorum.Bu çok problem teşkil etmez ancak bakım maliyetleri önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsmanSerhatGuney

    Cevap için teşekkürler aracı kaskolu kullanmayı düşünüyorum.Bu çok problem teşkil etmez ancak bakım maliyetleri önemli.

    Alıntıları Göster
    sanırım mk3 golflerdeki vr6 motorla aynı herşey bakımda bitiyor araç bakımlıysa alınır ama bakımsızsa abi şurası şöyle olacakta şu böyle olacakta deniyorsa hemeb uzaklaşılır o araç alınmaz alırsanız sizi çok çok üzer haberiniz olsun dediğim gibi temizse eğer o v6 gürlemesi için bile alınır konforuda cabası olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    sanırım mk3 golflerdeki vr6 motorla aynı herşey bakımda bitiyor araç bakımlıysa alınır ama bakımsızsa abi şurası şöyle olacakta şu böyle olacakta deniyorsa hemeb uzaklaşılır o araç alınmaz alırsanız sizi çok çok üzer haberiniz olsun dediğim gibi temizse eğer o v6 gürlemesi için bile alınır konforuda cabası olur..

    Alıntıları Göster
    Tamamen katılıyorum daha önce land rover 2.0 td4 aracımız vardı.Herkesin korktuğu bir araç parça pahalı vs deniyordu ama ankara ostimde parçaları rahatça bulunuyordu ve bakımları dışında bizi üzdüğünü hatırlamıyorum zaten aracı perte çıkardığımda araç hağla yürüyordu.Sonuç itibari ile bu fiyatlar aralığında (24000-28000tl)alınabilecek en konforlu ve rahat araçlardan birisi diye düşünüyorum.Ancak araç aşırı dolu olduğu için ki bırakın ön koltuk ısıtmayı arka koltuk ısıtmalı olanları bile var.15 yaşın getirdiği yorgunluk mutlaka hissedilir diye düşünüyorum.Konu daha fazla cevap bekliyorum özellikle aracı kullanmış olan arkadaşlarımızdan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsmanSerhatGuney

    Tamamen katılıyorum daha önce land rover 2.0 td4 aracımız vardı.Herkesin korktuğu bir araç parça pahalı vs deniyordu ama ankara ostimde parçaları rahatça bulunuyordu ve bakımları dışında bizi üzdüğünü hatırlamıyorum zaten aracı perte çıkardığımda araç hağla yürüyordu.Sonuç itibari ile bu fiyatlar aralığında (24000-28000tl)alınabilecek en konforlu ve rahat araçlardan birisi diye düşünüyorum.Ancak araç aşırı dolu olduğu için ki bırakın ön koltuk ısıtmayı arka koltuk ısıtmalı olanları bile var.15 yaşın getirdiği yorgunluk mutlaka hissedilir diye düşünüyorum.Konu daha fazla cevap bekliyorum özellikle aracı kullanmış olan arkadaşlarımızdan.

    Alıntıları Göster
    Audi diyince aklıma hep bu video geliyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Audi diyince aklıma hep bu video geliyor.



    Alıntıları Göster
    Vallaha yedi:):):)




  • IslakFasulye kullanıcısına yanıt
    Valla benimde aklıma geldiAma o ağırlıktaki bir araba onla nasıl başa çıksın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grejuva007

    Valla benimde aklıma geldiAma o ağırlıktaki bir araba onla nasıl başa çıksın

    Orası öyle ama A8'deki uşağun vidyonun başlarındaki özgüveni ve sonlara doğru "yedi valla yedi, vay inek." diyişi komik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: grejuva007

    Valla benimde aklıma geldiAma o ağırlıktaki bir araba onla nasıl başa çıksın

    Orası öyle ama A8'deki uşağun vidyonun başlarındaki özgüveni ve sonlara doğru "yedi valla yedi, vay inek." diyişi komik.

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar araç hakkında bilgisi olanların katkısını bekliyorum...




  • Araç hakkında bilgiye sahip değilim ama kasko durumunu iyi araştır, sigorta şirketleri bu tarz eski lüks arabalar için yüksek poliçe bedelleri talep ediyorlar.
  • Ayni arabanin 2000 modelini kullaniyoruz lpgde yakit 35 kurus falan degil tam 50 kurus yakiyor guzel keyifli bir araba parca sorunu cok bir kazada 3.5 ay yatti araba kasko icin 4000 bin civarinda para istiyorlar istedigin zaman hemen satamazsin ondan sonrada hic bir alt segment arabaya bakmazsin ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakcankose

    Ayni arabanin 2000 modelini kullaniyoruz lpgde yakit 35 kurus falan degil tam 50 kurus yakiyor guzel keyifli bir araba parca sorunu cok bir kazada 3.5 ay yatti araba kasko icin 4000 bin civarinda para istiyorlar istedigin zaman hemen satamazsin ondan sonrada hic bir alt segment arabaya bakmazsin ama.
    Şimdi aracın fabrika değeri şehir içi max:16lt şehir dışı:8lt diye geçiyor lpgde 1 lt fazla yaksın yapar 16+1=17lt 17*2.70=46 tl yapar kaldı ki bu değer maksimum rakamlar yani ben anlayamadım nasıl lpg de 50 kuruş yakıyor.Hesap ortada bence lpg sisteminizi bir kontrol ettirin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsmanSerhatGuney

    Şimdi aracın fabrika değeri şehir içi max:16lt şehir dışı:8lt diye geçiyor lpgde 1 lt fazla yaksın yapar 16+1=17lt 17*2.70=46 tl yapar kaldı ki bu değer maksimum rakamlar yani ben anlayamadım nasıl lpg de 50 kuruş yakıyor.Hesap ortada bence lpg sisteminizi bir kontrol ettirin...

    Alıntıları Göster
    Kendim bir süre kadar sigortacılık yapıtım.O poliçe rakamları aracın sahibinin yaşından daha önce yaptığı kazalar ve eğitim durumuna göre değişkenlik gösterir ve tabi hasarsızlık indirimide önemli aracı alacağım kişi axadan 1250tl ye bu seneki kaskosunu yaptırmış hasarsızlık indirimi yüzde 65 oranında olduğu için uygun çıkmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsmanSerhatGuney

    Kendim bir süre kadar sigortacılık yapıtım.O poliçe rakamları aracın sahibinin yaşından daha önce yaptığı kazalar ve eğitim durumuna göre değişkenlik gösterir ve tabi hasarsızlık indirimide önemli aracı alacağım kişi axadan 1250tl ye bu seneki kaskosunu yaptırmış hasarsızlık indirimi yüzde 65 oranında olduğu için uygun çıkmış.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum...
  • OsmanSerhatGuney O kullanıcısına yanıt
    Aracın fazla yaktığını,bakım maliyetlerinin pahalı olduğunu yazmış arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RenaultSport

    Aracın fazla yaktığını,bakım maliyetlerinin pahalı olduğunu yazmış arkadaşlar.
    Dikkat ederseniz kullanıcı yorumu çok az eminim bu aracı kullanan daha çok kişi vardır burada.
  • Hocam bu tarz lüks arabalar, ilk sahibinden satılıksa belki ama öbür türlü kesinlikle yanaşılmaz. Orada burada görüyoruz, anlayanı olmuyor, sanayi köşelerinde o da belki bakımları yapılıyor.
    Düşündüğünüz araç 4 çeker ve sanırım da otomatik. Bir şanzıman arızası olsa hâliniz ne olur ya da ne bileyim diferansiyel sıyırsa kim bilir kaç bin liradır. Sonuçta Şahin Doğan diferansiyeli değiştirmiyorsunuz.
    Ayrıca LPG uyumu nasıldır, uygulanabiliyor mu ve 4 çeker 15 yaşında, bilmem kaç tonluk araçla LPG'de 35kuruşla ilerleyeceğinizi düşünüyorsanız bence çok ama çok fazla iyimsersiniz. Bakım maliyetlerinin sizi üzeceğini düşünüyorum. Eğer ki bir de evde tek araç olarak kullanılacaksa...

    Mutlaka 4 çeker bir araç almak gibi bir düşünceniz varsa bütçenizi bilemiyorum ama 2005-2008 arası Legacy'leri de araştırın. Hem model hem de kilometre olarak daha genç ve bakım maliyeti olarak da çok daha uygun olacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkerA.

    Hocam bu tarz lüks arabalar, ilk sahibinden satılıksa belki ama öbür türlü kesinlikle yanaşılmaz. Orada burada görüyoruz, anlayanı olmuyor, sanayi köşelerinde o da belki bakımları yapılıyor.
    Düşündüğünüz araç 4 çeker ve sanırım da otomatik. Bir şanzıman arızası olsa hâliniz ne olur ya da ne bileyim diferansiyel sıyırsa kim bilir kaç bin liradır. Sonuçta Şahin Doğan diferansiyeli değiştirmiyorsunuz.
    Ayrıca LPG uyumu nasıldır, uygulanabiliyor mu ve 4 çeker 15 yaşında, bilmem kaç tonluk araçla LPG'de 35kuruşla ilerleyeceğinizi düşünüyorsanız bence çok ama çok fazla iyimsersiniz. Bakım maliyetlerinin sizi üzeceğini düşünüyorum. Eğer ki bir de evde tek araç olarak kullanılacaksa...

    Mutlaka 4 çeker bir araç almak gibi bir düşünceniz varsa bütçenizi bilemiyorum ama 2005-2008 arası Legacy'leri de araştırın. Hem model hem de kilometre olarak daha genç ve bakım maliyeti olarak da çok daha uygun olacağını düşünüyorum.
    Tabikide benim söylediklerim kağıt üzerindeki veriler kullanan arkadaşlar daha iyi bilir.




  • Bence,estetik olmayışından,alt sınıf da olsa,207 alınabilir
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.