Şimdi Ara

Audi a4 den suva geçmek mantıklı mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Meraba arkadaşlar. 2015 model Audi a4 sahibiyim. Suv (tiguan, 3008, formentor, c5 aircross) bir araç ile değiştirmek istiyorum. Ancak pişman olmak istemiyorum. A4 den suva geçen arkadaşlar fikir verirlerse çok sevinirim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • Şirket için b8 kasa Audi A4, evde de Kia Sportage + Volvo V40 var. 3ü de farklı sınıf farklı amaca hizmet eden araçlar. O yüzden karşılaştırma yapabilirim.

    Öncelikle Audi A4 tarafından bahsedeyim;
    - 1.8 tfsı motora benzinden çok yağ ekliyorum desem yeridir, muazzam yağ eksiltiyor. Zamanında hep söförlü olarak kullanılmış ve 2. sahibiyiz.
    - Yakıtı fazla
    - Süspansiyonlar sert ve araç gergin
    - Kışın kasislerden geçerken alt takımlar gacır gacır ötüyor. Çok rahatsız edici. vw grubun kroniği
    - Şaft tüneli devasa, arka tarafı diz mesafesi iyi ama çok kullanışlı değil
    - Klima paneli çok karmaşık. Aynı tuşlara birden fazla fonksiyon atamışlar. Bilmeyen kayboluyor içinde

    Tucson&Sportage kardeşleri ortak değerlendirecek olursam; İkisi de gayet tok araçlar, arka tam bağımsız süspansiyon ve her paketinde yeterli donanım + genişlik & kullanışlılık olarak iş görüyor.
    Tiguan her ne kadar iyi bir araç olsa da yüzü çok eskidi ve donanım fakiri. Güncel rakiplerinin gerisinde kaldı artık teknoloji, tasarım, alt yapı olarak.
    Formentor, tam bir SUV değil gibi. Amacınız yüksek bir SUV araca binmekse buna gerek yok
    C5, şehir dışı uzun bir seyahatim için kiralamıştım. 4 5 bin km yaptım. Süspansiyon konforu, genişliği, sanzıman ömrü, kullanışılığı vs çok iyi bir araç.
    Qashqai, 2019 model yılında olanlar. Mesela hem rakiplerinden hem de a4 'den çok geride bir araç.

    Özetle, hangi marka model olduğu önemli. Ben geçilir diye düşünüyorum. Mesela Audi'den inip, Sportage'a binince hiç yadırgamıyorum. Tabi aralarında bayağı bir yıl ve km farkı var ama artık premium olan ve olmayan araçlar arasındaki fark eskisi gibi değil. Yani önceden bir VW ve mesela Peugeot pek kıyaslanmazdı. Şu an 3008 bir çok disiplinde Tiguan'dan çok daha iyi. Tabi ki viraj kasayım, performanslı kullanıyım diyen biriyseniz doğal olarak yere yakın, D sınıfı bir Audi'den sonra C sınıfı yerden yüksek bir araç aynı beklentiyi karşılamaz. Başta bunu unutmamak lazım.

    Yeni kasa dolu bir Tucson&Sportage, makyajlı c5, bütçe yetiyorsa yeni kasa x1 vs geçmeyi düşünürdüm ben. Biraz daha sportif olsun derseniz Alfa Romeo Tonale veya farklı alternatif DS 7 Crossback alınabilir.
  • Touareg, q5, BMW X3 sınıfındaki suvlar hariç Audiyi ararsınız bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatının hatasını yaparsın, şehir içinde hoşuna gidebilir ancak otobana çıktığın anda ben ne yaptım diyeceksin. Yukarıda arkadaşın dediği gibi X3 ve Q5 aratmaz ancak.

  • 2017 a3 den ds7 ye geçti arkadaş para varsa herşey mantıklı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecen 3008 sürdüm. Her acidan hormonlu bir c sinifi hb oldugunu hissettiriyordu. Crossover segmenti gercekten cok sacma. Bunun icin d segment bir premium arabayi satmak daha da sacma olur bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şirket için b8 kasa Audi A4, evde de Kia Sportage + Volvo V40 var. 3ü de farklı sınıf farklı amaca hizmet eden araçlar. O yüzden karşılaştırma yapabilirim.

    Öncelikle Audi A4 tarafından bahsedeyim;
    - 1.8 tfsı motora benzinden çok yağ ekliyorum desem yeridir, muazzam yağ eksiltiyor. Zamanında hep söförlü olarak kullanılmış ve 2. sahibiyiz.
    - Yakıtı fazla
    - Süspansiyonlar sert ve araç gergin
    - Kışın kasislerden geçerken alt takımlar gacır gacır ötüyor. Çok rahatsız edici. vw grubun kroniği
    - Şaft tüneli devasa, arka tarafı diz mesafesi iyi ama çok kullanışlı değil
    - Klima paneli çok karmaşık. Aynı tuşlara birden fazla fonksiyon atamışlar. Bilmeyen kayboluyor içinde

    Tucson&Sportage kardeşleri ortak değerlendirecek olursam; İkisi de gayet tok araçlar, arka tam bağımsız süspansiyon ve her paketinde yeterli donanım + genişlik & kullanışlılık olarak iş görüyor.
    Tiguan her ne kadar iyi bir araç olsa da yüzü çok eskidi ve donanım fakiri. Güncel rakiplerinin gerisinde kaldı artık teknoloji, tasarım, alt yapı olarak.
    Formentor, tam bir SUV değil gibi. Amacınız yüksek bir SUV araca binmekse buna gerek yok
    C5, şehir dışı uzun bir seyahatim için kiralamıştım. 4 5 bin km yaptım. Süspansiyon konforu, genişliği, sanzıman ömrü, kullanışılığı vs çok iyi bir araç.
    Qashqai, 2019 model yılında olanlar. Mesela hem rakiplerinden hem de a4 'den çok geride bir araç.

    Özetle, hangi marka model olduğu önemli. Ben geçilir diye düşünüyorum. Mesela Audi'den inip, Sportage'a binince hiç yadırgamıyorum. Tabi aralarında bayağı bir yıl ve km farkı var ama artık premium olan ve olmayan araçlar arasındaki fark eskisi gibi değil. Yani önceden bir VW ve mesela Peugeot pek kıyaslanmazdı. Şu an 3008 bir çok disiplinde Tiguan'dan çok daha iyi. Tabi ki viraj kasayım, performanslı kullanıyım diyen biriyseniz doğal olarak yere yakın, D sınıfı bir Audi'den sonra C sınıfı yerden yüksek bir araç aynı beklentiyi karşılamaz. Başta bunu unutmamak lazım.

    Yeni kasa dolu bir Tucson&Sportage, makyajlı c5, bütçe yetiyorsa yeni kasa x1 vs geçmeyi düşünürdüm ben. Biraz daha sportif olsun derseniz Alfa Romeo Tonale veya farklı alternatif DS 7 Crossback alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracımdan çok memnunum. 2.0 dizel. Ancak altı otoparka sürttüğü için (otopark fazla dik) ve cam tavanlı (suvlar full cam tavan genelde) olduğu için değiştirmek niyetim var. Q5 ve tucson kullanma fırsatım oldu daha önce. Tabiki q5 daha iyiydi. Ancak alman premium arabalar donanım olarak zayıf veya dolusuna niyetlenmek istersek fiyat çok çok uçuyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Suvdan başka araca binemeyen biri olarak tavsiye ederim ama 30lu yaşlardayım ve arkadaşlarımın hiç biri suv sevmiyor uzun yolda viraj alması hızlanması manevrası parkı eziyetden başka birşey değil derler hep. Benim için vazgeçilmez olmasıda arabaya inerken binerken çok keyifli alçak bir arabaya binerken çukura düşmüş gibi hissediyorum , yüksekden sürüş daha keyifli ve rahat , hız yapmadığım için viraj almada falan sorun yaşamıyorum 130 u geçmem zaten. Ama dediğim gibi tercih meselesi binek bi araç alacak olsaydımda asla a4 gibi kasıntı godoman arabası almazdım yeni kasa insignia daha kalite ve şık geliyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.