Şimdi Ara

Audi A3 tdi 2008 marş basıyor ama çalışmıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
1
Favori
5.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,
    bir süredir Audi A3 2008 tdi beni uğraştırıyor. Yaklaşık 2 ay önce araba giderken teklemeye başladı( bir saniyeliğine gaz kesmesi gibi birşey) arıza lambası yanmıyordu daha sonraları arada bir giderken genelde frene bastığımda yada boşa aldığımda ısıklarda vs stop etme sorunu başladı ve en sonunda motor arıza lambası yandı.Daha sonra bosh serviste bilgisayara bağlandı krankmili sensörü hatası ve egzos gazı basınç sensörü hatası verdi. Serviste bu iki sensör değişti ve arızalar silindi. Ayrıca egr temizlendi, debriyaj degişti ve egzantrik kayışı değişti.sonrasında araba düzelmedi, hatta dahada kötü oldu diyebilirim.kısa bir süre öncede cok zor çalışmaya başladı ve bu günse hic calışmadı. Artık ne yapacağımı bilmiyorum şuan araba serviste ve onlar biz sebebini bulamadık diyorlar(yani pes ettiler).
    eğer sorunun ne olabileceği hakkında tahmini olan arkadaşlar yardımcı olursa cok sevinirim. Şimdiden okuyan ve cevaplaya arkadaşlara teşekkürler.







  • Bilenler yardimci olurlar birazdan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccc123

    Bilenler yardimci olurlar birazdan.
    Çok iyi olurdu.kafam hep arabanın probleminde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpyasar

    Çok iyi olurdu.kafam hep arabanın probleminde.

    Alıntıları Göster
    verdiği hatalara göre, sensör hatası değil de sanki krank subap sisteminde ve oradan gazın egzoza gönderilmesinde sorun varmış gibi geldi bana
    yani anlamadığım şey sensör hatası nedir, bence sensörlerin bulunduğu yerlerde sorun varmış da sorun sensörlerdeymiş gibi sensörleri değiştirmişler sanki.
    ee bu sensörlerin ilettiği verilere göre hareket eden parçalar var,
    sensör hata göstermeyince de bu sensörlere göre hareket eden parçalar da hiç bişey yokmuş gibi çalışmaya devam ediyor.
    Dolayısıyla da araç ne arızayı algılayabiliyor nede arızaya karşı defans yapabiliyor.
    sensörler değişti ama sensör hatasına sebep olan arızalar tamir edilmeden binmeye devam ettiniz ve arıza tahribata dönüştü. Değil mi?
    pisliği temizlemeyip halının altına süpürmek gibi arızayı değil arıza görüntüsünü yok ediyorlar..
    of bilemiyorum geçmiş olsun ne diyelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roq

    verdiği hatalara göre, sensör hatası değil de sanki krank subap sisteminde ve oradan gazın egzoza gönderilmesinde sorun varmış gibi geldi bana
    yani anlamadığım şey sensör hatası nedir, bence sensörlerin bulunduğu yerlerde sorun varmış da sorun sensörlerdeymiş gibi sensörleri değiştirmişler sanki.
    ee bu sensörlerin ilettiği verilere göre hareket eden parçalar var,
    sensör hata göstermeyince de bu sensörlere göre hareket eden parçalar da hiç bişey yokmuş gibi çalışmaya devam ediyor.
    Dolayısıyla da araç ne arızayı algılayabiliyor nede arızaya karşı defans yapabiliyor.
    sensörler değişti ama sensör hatasına sebep olan arızalar tamir edilmeden binmeye devam ettiniz ve arıza tahribata dönüştü. Değil mi?
    pisliği temizlemeyip halının altına süpürmek gibi arızayı değil arıza görüntüsünü yok ediyorlar..
    of bilemiyorum geçmiş olsun ne diyelim

    Alıntıları Göster
    Kafa yorup vakit ayırdığınız icin sag olun, yani o kadar cok araştırıp kafa yordum ki bu probleme artık kafamda karıştı! Evet hata veren sensörleri değiştirip ,hataları sildiler, amaaraba genede aynı kaldı hatta dediğim gibi dahada kötüleşti.yani düşünüyorumda bir araba neden tekler veya boşta yada giderdek neden stop eder? Hemen hemen her yerine bakıldı basınc testi yapıldı normal çıktı, siboplar normal, egr temizlendi, yakıt pompası calışıyor, dizel filtresi yeni, dfp ( egzosta dizel partümel filtresi) dolu gözükmüyor bilgisayarla bakıldı.daha neresi kaldı bakılacak diye düşünüyorum!! Bir aydırda forumları okuyorum dediğim gibi kafam iyice kariştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpyasar

    Kafa yorup vakit ayırdığınız icin sag olun, yani o kadar cok araştırıp kafa yordum ki bu probleme artık kafamda karıştı! Evet hata veren sensörleri değiştirip ,hataları sildiler, amaaraba genede aynı kaldı hatta dediğim gibi dahada kötüleşti.yani düşünüyorumda bir araba neden tekler veya boşta yada giderdek neden stop eder? Hemen hemen her yerine bakıldı basınc testi yapıldı normal çıktı, siboplar normal, egr temizlendi, yakıt pompası calışıyor, dizel filtresi yeni, dfp ( egzosta dizel partümel filtresi) dolu gözükmüyor bilgisayarla bakıldı.daha neresi kaldı bakılacak diye düşünüyorum!! Bir aydırda forumları okuyorum dediğim gibi kafam iyice kariştı.

    Alıntıları Göster
    Krank(krank mili)ne tekrar baktırın bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpyasar

    Kafa yorup vakit ayırdığınız icin sag olun, yani o kadar cok araştırıp kafa yordum ki bu probleme artık kafamda karıştı! Evet hata veren sensörleri değiştirip ,hataları sildiler, amaaraba genede aynı kaldı hatta dediğim gibi dahada kötüleşti.yani düşünüyorumda bir araba neden tekler veya boşta yada giderdek neden stop eder? Hemen hemen her yerine bakıldı basınc testi yapıldı normal çıktı, siboplar normal, egr temizlendi, yakıt pompası calışıyor, dizel filtresi yeni, dfp ( egzosta dizel partümel filtresi) dolu gözükmüyor bilgisayarla bakıldı.daha neresi kaldı bakılacak diye düşünüyorum!! Bir aydırda forumları okuyorum dediğim gibi kafam iyice kariştı.

    Alıntıları Göster
    Krank supap sistemi ve oradan gazın egzosa gönderilme problemi olduğunu düşünmüşsünüz! Buda bir bakılması gereken seçenekr, peki bunu anlamanın yolu vermıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpyasar

    Krank supap sistemi ve oradan gazın egzosa gönderilme problemi olduğunu düşünmüşsünüz! Buda bir bakılması gereken seçenekr, peki bunu anlamanın yolu vermıdır?

    Alıntıları Göster
    Krank mili önce yansanayi takılmıştı şüphe üzerine bugün orjinali ile değiştirildi ondan sonra araba hic çalışmadı bugün)) bu da tuhaf daha önce calışıp stop ediyordu))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpyasar

    Krank mili önce yansanayi takılmıştı şüphe üzerine bugün orjinali ile değiştirildi ondan sonra araba hic çalışmadı bugün)) bu da tuhaf daha önce calışıp stop ediyordu))

    Alıntıları Göster
    Afedersin krank mili yazdım krank mili sensörü olacaktı! Yani bugün orjinaliyle degişen.siz krank miline mi yoksa sensörüne mi bakmamı tavsiye ettiniz?
  • Bizim araçta böyle calısmamazlık yapmıştı usta aracın beynindeki sigortadan biri yanmış dedi sigortayı değiştirince calıstı audilerde durum nasıl bilmiyorum umarım yardımcı olur
  • Alpyasar A kullanıcısına yanıt
    krank mili değişince sorunun değişiklik göstermesi de sorunun burda olduğunu gösteriyor bence. nasıl bi cümle oldu yaa anladın bence sen
    evre evre bakılabilir, belki mili çalıştıran aksamda meydana gelen bir arıza mili bozmuş da olabilir yada milin düzgün çalışmamasına sebep oluyor olabilir.
    krank?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roq

    krank mili değişince sorunun değişiklik göstermesi de sorunun burda olduğunu gösteriyor bence. nasıl bi cümle oldu yaa anladın bence sen
    evre evre bakılabilir, belki mili çalıştıran aksamda meydana gelen bir arıza mili bozmuş da olabilir yada milin düzgün çalışmamasına sebep oluyor olabilir.
    krank?
    Evet mantıklı krank milinin iyice bir kontrolden gecirilmesi lazım, çünkü bugün krank sensörünü degiştirirken cok emindim problemin orda olduğuna amasonra çalışmayınca baya üzüldüm çünkü bütün belirtiler orayı işaret ediyordu ( stop etmesi, teklemesi, zor çalışması vs) ya i hala problem orda ola bilir! Yada beyindede diğer arkadaşın söylediği gibi. Ama herustayla konuştuğumda beyini söylüyorrjm ya oralı olmuyor yada beyinde birşey yok diyor! Ama genede bence birşey olabilir.




  • Koca servis nasil cozemez saka mi onlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mariachi@

    Koca servis nasil cozemez saka mi onlar
    Sorunu çözemeyip pes eden yetkili Audi servis degil 2 özel servis pes etti. Yetkili servis haliyle sorunu çözmek zorunda, daha önce 2 kere gittm yetkili servise birşeyler yapıp gönderdiler 2. Sinde krank mili sensörü demişti yetkili servis ben orjinaliyle özelde degiştirdim çünkü yar fiyata değiştirdiler , ama faydası olmadı . Şimdi cuma günü yetkili servise tekrar götüreceğim devam bakacaklar, bakalım şimdi ne diyecekler! Araba deneme tahtasına döndü zaten.
  • Geçmiş olsun. Nerede oturuyorsunuz?
  • Biraz uzakta)) Rusyanın Sankt Petersburg şehrinde. Türkiye ile kıyaslarsak Ankara kadar büyük bir şehir.
  • Geçmiş olsun dileğiniz için sağolun!gerçekten bu tür sorunlar adamı hasta ediyor))
  • Alpyasar A kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun.sanki işten anlamayan servis elemanları tarafından mağdur ediliyorsunuz hissi uyandı bende.öncelikle aldığınız mazotun kaliteli olduğundan emin olmalısınız.bence mazot filtrenizi orijinali ile değiştirip yakıt aldığınız yeri de değiştirip bir deneyin.o motor kolay kolay servisin dediği o problemleri yapacak bir motor değil.
  • Bu konuda haklısınız,gittiği her serviste para bıraktım ama araba çalışmaz hale geldi eskiden iyi kötü çalışıyordu! Az önce yetkili audi servisine çekiciyle bıraktım, onlar enson krank mili sensörü demişler özelde orjinaliyle değiştirdim araba andan sonra çalışmadı şimdi gene 3. Kez bakılacak yetkili serviste bakalım busefer ne diyecekler!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpyasar

    Bu konuda haklısınız,gittiği her serviste para bıraktım ama araba çalışmaz hale geldi eskiden iyi kötü çalışıyordu! Az önce yetkili audi servisine çekiciyle bıraktım, onlar enson krank mili sensörü demişler özelde orjinaliyle değiştirdim araba andan sonra çalışmadı şimdi gene 3. Kez bakılacak yetkili serviste bakalım busefer ne diyecekler!
    daha fazla özellere gitme

    her parçayı değiştirirler parasınıda çatır çatır alırlar

    yetkili servise git bence en azından doğru teşhis konur
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.