Şimdi Ara

Arkadaşlar (mazda rx-8) çok acil yardım sadece 1-2 dakikanızı ayırın lütfen..Lütfen.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
3.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar 6 ay önce çok büyük bir hevesle ve heyecanla aldığım aracımın(mazda rx8 çift rotary 231 bg versiyon) beni hayal kırıklığına uğratmasından dolayı sizlerin 1-2 dakika vaktini/yardımını istiyorum öncelikle kmsi 37.000 'de geç çalışma sorunu olark karşıma çıkınca ben bobin + bujilerini kıbrıs/girne'de değiştirdim ve toplamda ödediğim miktar : 2400 tl olarak faturama yansıdı.Lakin araçta geç kontak yeme sorunu devam ettiğinden ustama şimdi bobinleri + bujileri ve aküleri değiştirmeme ragmen sorunun devam ettiğini söylediğimde kompresorunun bozuk oldugunu söyledi ve kompresorler motorun kendisi demekmiş şuanda 40.000 kmde arac yeni motor istiyor ayrıca sıfır motor için bana 4.600 euro gibi bir fiyat verdi ikinci elde 7200 tl oldugunu söyledi ne yapmam gerekiyor sizce yeni motor mu almalıyım? 40.000 kmde motor biter mi ? rotary makinalar bu kadar mı uyduruktu? tek sorun herşeyi değiştirmeme ragmen geç çalışması ve ısınınca devirden düşmesidir bunu tamirle kurtaramaz mıyız illaki motor mu değişecek lütfn yardımcı olun.Ilgilenir ve bildiklerinizi paylaşırsanız cok sevinirim lütfen...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MazdaRx8 -- 10 Ekim 2013; 15:29:20 >







  • Arkadaşlar tamirle kurtaramadık mlsf. zamanınızı boşa almış olacaktım teşekkür ederim yinede.
  • Şahsen kullanmadım ama okulda (Makina müh.) Rotary motorların en büyük problemlerinin dayanıklılık ve yakıt tüketimi olduğu söylenmişti.
    RX-8de 100binde motorun komple değiştiğini duydum ama 30-40 bin de çok az.
    Geçmiş olsun...
  • 1.3 motordan 231 hp alıyorsunuz kaç bin devir çeviriyor araç . Tamiride yok sanırım. Sandık motor iyiymiş.
  • 40kda da yer 150kda da sürekli redline yapman bile motorun zararına bakımlarını hiç aksatmaman gerek yoksa motor yemesi normal diğer motorlara bakarak daha dayanıksız demeyelimde daha hassas yakıt konusunda s2k redline yaptığında 15lt rx8 normal kullanımda yüksek devirde kullanım yapmadığı sürece 14.5 15lt tüketme trdeki sıfır motor montajı 12.600tl gibi bi rakam almıştım servisinden 4 ay önce
  • Geçmiş olsun kardeş. bu da senin için deneyim olmuş oldu. en iyisi satışa çıkar, git kendine lantis al, modifiye et, bakımını yap kullan. o da spor araba... rx e harcadığının 10/1 ni harcamazsın lantise
  • Arkadaşıma da benzeri olmuştu. Motor sıcakken stop ettiğinde çalışmıyordu. Motor bitti diye bir bayide takasa verdi kurtuldu. Sonradan öğrendik ki o motora has bir yağ varmış. O yağ ile doldurursanız motor çok daha uzun ömürlü oluyormuş. Ancak Türkiye'de bu yağ çok zor bulunduğu için yetkili servis dahil bunu kullanmıyor maalesef. Modelin hastaları daha iyi bilir.
  • 37.000'de aldığınıza göre önceki sahibi aracı pek özenli kullanmamış demektir.

    RX-8 motoru devir çevirmezseniz, periyodik yağ ve coolant değişimlerine dikkat edilmediği ve spor otomobil kullanım prensiblerine göre soğuk motor marş basıp 1-2 dk içinde hareket ederseniz bunlar performans kayıpları fazla yağ yakması ve ilerleyen süreçte motor kompresyon düşüklüğü, seal kırılmasına sebebiyet verir.

    Daha fazla yardım için rotary forumumuza girebilirsiniz;

    Rotary Engine Mazda RX-7 & RX-8 Forum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.