Şimdi Ara

Arkadaşımın İlginç Korkusu(Arkadan İtiş İçerir) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Sen onu bana getir bak nasıl sürülüyormuş gösteririm ona.

    328i gibi olmasa da gösteriyoruz bizde birşeyler.


    Savrulma başına geldi ama öyle aman aman büyük birşey değil+bu araçla değil önden çekişli araçla understeer yaşadı.


    Şimdi ise oversteer olayını görüş ondan korkuyor.




  • Sen yukarda saçmalayanlara bakma kardeşim.

    Arkadaşının korktuğu yani burada kıç atar dediği kavşaklara dsc açıkken gir ve aracın savrulmayacağını göster.

    Benim kullandığım şahin bile , yani dümdüz araba sen istemedikten sonra atmıyor kıçını.

    Mersinde yaşadığınıza göre kar-buz da olmaz ve arkadan itişin en zayıf olduğu zamanlarda çıkaracağı sıkıntılarda olmaz.


    @cihanair. Abi yine cahilliğini konuşturmuşun. Arkadan itişli araç sen istemedikten sonra yanlamaz unutma bunu.


    Ayrıca feysten eklemiştim seni kabul etsene la
  • Eskiden de renault 9 veya 11 alan kişileri "önden çekilşli araçlar seri kalkar, fırlar, uçar, kaçar, aman dikkatli kullan" diye korkuturlardı..

    Kullandığı araç 500 beygir değil.. Arkadaşınız kasıtlı yapmadığı sürece araç kıç atmaz..

    Pisikolog olmadığınıza göre sizin de yapabileceğiniz tek şey bu konuyu arkadaşınıza okutmak olabilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Sen yukarda saçmalayanlara bakma kardeşim.

    Arkadaşının korktuğu yani burada kıç atar dediği kavşaklara dsc açıkken gir ve aracın savrulmayacağını göster.

    Benim kullandığım şahin bile , yani dümdüz araba sen istemedikten sonra atmıyor kıçını.

    Mersinde yaşadığınıza göre kar-buz da olmaz ve arkadan itişin en zayıf olduğu zamanlarda çıkaracağı sıkıntılarda olmaz.


    @cihanair. Abi yine cahilliğini konuşturmuşun. Arkadan itişli araç sen istemedikten sonra yanlamaz unutma bunu.


    Ayrıca feysten eklemiştim seni kabul etsene la

    Valla sağolsun arkadaş içine etti konunun,boşver.


    En mantıklısı DSC Kapalı-Açık şeklinde göstermek olacak gibi.Bende olacaktı 118i,uuu beybi 7/24 DSC off.


    Ayrıca kabul ettim.




  • Hocam önden çekişli bir araçla virajda gazı köklemenin arkadan çekişe göre bazı durumlarda dahada tehlikeli olabileceğini arkadan çekişin herzaman daha kontrollü olacağını anlat, önden kopma nedir arkadaşına özellikle bunları anlat ve diğer arkadaşlarında dediği gibi aracını elinden al ve sınırlarını zorla bak bişey olmuyor de.
  • Eğer E30 kasa kullandıysa veya 120 hp üstü esp veya herhangi bir yol yardım desteği olmıyan bir aracı kullandıysa ve hevesle birkaç kere basıp arabayı kaydırdıysa haklı gerçekten.Arkadaşımın bir eski arabası E90 m paket 320 vardı chip yaptırmıştı 230 beygirdi araç.Dtc açıkken ne kadar zorlarsa zorlasın araba yoldan çıkmıyordu ama dtc kapatıp bir virajda direksiyonu kırıp hafif gaz verdiğinde Bmw görevini hakkıyla yerine getiriyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Hocam önden çekişli bir araçla virajda gazı köklemenin arkadan çekişe göre bazı durumlarda dahada tehlikeli olabileceğini arkadan çekişin herzaman daha kontrollü olacağını anlat, önden kopma nedir arkadaşına özellikle bunları anlat ve diğer arkadaşlarında dediği gibi aracını elinden al ve sınırlarını zorla bak bişey olmuyor de.

    Anlatıyorum,diyorum arkadan itişli araba kayarsa bile kontrol sende olur.Ama kendine güvenmiyor,öyle bir durumda toplayamam diyor.


    Yarın pazar bir action yapacaz gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu
    O resim internetten rastgele bulduğum bir resim.


    Temel İletişim Süreci

    Yukarıdaki şekilde de görüldüğü gibi, iletişim ikincil unsurları ile birlikte, yedi unsurdan oluşan bir süreçtir.

    Bu unsurlar sırasıyla:

    1) Gönderici (kaynak),
    2) Gönderici ve alıcının algılama ve değerleme biçimi (kod)
    3) Mesaj,
    4) Kanal (iletişim aracı)
    5) Alıcı veya hedef (mesajın iletilmek istendiği taraf)
    6) Geri besleme (feed-back),
    7) Gürültü (mesajın iletilmesini engelleyen her tür bozucu çevresel faktörler) dür.

    İletişim süreci, kaynağın bir mesajı anlaşılır biçimde kodlayarak, alıcıya göndermesiyle başlar. İletişim sürecinde kaynak iletmek istediği mesajı, önce hedef tarafından algılanabilir ve anlaşılabilir işaretlere dönüştürür; yani kodlar.

    Kodladığı mesajı bir araç (sözel ve görsel)veya kanal aracılığıyla gönderir. Mesajı alan hedef, gönderilen mesajın kodunu açar, onu algılar; yani yorumlar ve bu yorumuna göre tepkisini kodlayıp geri gönderir (geri-bildirim).

    Kaynak, hedefin tepkisine göre, kendi amacının, karşısındakinin algılamasıyla aynı olup olmadığını kontrol etme imkânına sahip olur. İletişimin etkinliğini, iletişimsürecinin etkinliği belirler.

    İletişim sürecinin işleyişi gönderici (kaynak) ile başlar. Kaynak, mesajın kodlayıcısıdır. Bireysel iletişimde birey hem kaynak, hem de hedeftir. Gönderici, mesajı hedefe gönderen şahıstır. Algılama ve değerleme dediğimiz ikinci aşamada, kişiler kendilerine ulaşan mesajları değerlendirir; kısaca, onları "filtre" eder. Bir başka deyimle kodlarını çözer.

    İletişim sürecinin üçüncü unsurunu mesaj oluşturur. Mesajlar, göndericinin fikir, düşünce ve arzularını belirten sembollerdir. Tam iletişim ancak, mesaja gönderici ve alıcının aynı anlamı vermesi ile kurulabilir.

    http://megep.meb.gov.tr/mte_program_modul/modul_pdf/90KG00013.pdf sayfa 16- 17- 18

    Bir mesaj kodlama hatası yaşanmış gibi .

    Gelelim arkadaşınıza ; Kendine uymayan bir arabayı seçmiş gibi duruyor. Diğer taraftan kendisi ile ayni arabayı kullanan kişilerin çokca "kıç attırdığını" görmüş olmalı.

    Tedavi ise boş bir sahada gaza basmak.



    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_1I4I9bqZbc#t=173s




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu
    O resim internetten rastgele bulduğum bir resim.


    Temel İletişim Süreci

    Yukarıdaki şekilde de görüldüğü gibi, iletişim ikincil unsurları ile birlikte, yedi unsurdan oluşan bir süreçtir.

    Bu unsurlar sırasıyla:

    1) Gönderici (kaynak),
    2) Gönderici ve alıcının algılama ve değerleme biçimi (kod)
    3) Mesaj,
    4) Kanal (iletişim aracı)
    5) Alıcı veya hedef (mesajın iletilmek istendiği taraf)
    6) Geri besleme (feed-back),
    7) Gürültü (mesajın iletilmesini engelleyen her tür bozucu çevresel faktörler) dür.

    İletişim süreci, kaynağın bir mesajı anlaşılır biçimde kodlayarak, alıcıya göndermesiyle başlar. İletişim sürecinde kaynak iletmek istediği mesajı, önce hedef tarafından algılanabilir ve anlaşılabilir işaretlere dönüştürür; yani kodlar.

    Kodladığı mesajı bir araç (sözel ve görsel)veya kanal aracılığıyla gönderir. Mesajı alan hedef, gönderilen mesajın kodunu açar, onu algılar; yani yorumlar ve bu yorumuna göre tepkisini kodlayıp geri gönderir (geri-bildirim).

    Kaynak, hedefin tepkisine göre, kendi amacının, karşısındakinin algılamasıyla aynı olup olmadığını kontrol etme imkânına sahip olur. İletişimin etkinliğini, iletişimsürecinin etkinliği belirler.

    İletişim sürecinin işleyişi gönderici (kaynak) ile başlar. Kaynak, mesajın kodlayıcısıdır. Bireysel iletişimde birey hem kaynak, hem de hedeftir. Gönderici, mesajı hedefe gönderen şahıstır. Algılama ve değerleme dediğimiz ikinci aşamada, kişiler kendilerine ulaşan mesajları değerlendirir; kısaca, onları "filtre" eder. Bir başka deyimle kodlarını çözer.

    İletişim sürecinin üçüncü unsurunu mesaj oluşturur. Mesajlar, göndericinin fikir, düşünce ve arzularını belirten sembollerdir. Tam iletişim ancak, mesaja gönderici ve alıcının aynı anlamı vermesi ile kurulabilir.

    http://megep.meb.gov.tr/mte_program_modul/modul_pdf/90KG00013.pdf sayfa 16- 17- 18

    Bir mesaj kodlama hatası yaşanmış gibi .

    Gelelim arkadaşınıza ; Kendine uymayan bir arabayı seçmiş gibi duruyor. Diğer taraftan kendisi ile ayni arabayı kullanan kişilerin çokca "kıç attırdığını" görmüş olmalı.

    Tedavi ise boş bir sahada gaza basmak.



    Oldsat hocam yanlamakdan,uçmakdan,kaçmaktan bahset bilimsellik,analitik düşünce vs boşver bunları,müslüman mahallesinde salyangoz satmaya benziyor senin işin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • usta senin arkadaş çok film izliyor heralde
    şaka bi yana, aslında kendisi gaza basmamaktan ziyade trafiğin sakin olduğu zamanlarda biraz sert kullanıp arabanın sınırlarını öğrense çok faydası olur.
  • Niye 116 değil 118 almış ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Niye 116 değil 118 almış ?

    Güçlü olsun diye onu almış,şimdi ise korkuyor.Gerçekten komik bir durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Bir konunun içine ancak böyle edilir.Tebrik ediyorum sizi.

    Niye oyle düşünüyorsun ?
    10 numara eleştiri konusu olmus. 2 mesajla konunun icine falan da etmedik bu arada.

    Sana veya konuya yazanlara demedim,yukarıda bir arkadaşa idi sadece lafım.Okursan görürsün.




    Bu arada en iyisi boş arazi bulmak,elinden geldiği kadar zorlasın aracı.


    Yada DSC'yi tamamen kapatıp,1-2 hareket yapsak.Sonra açıp o hareketleri engellediğini göstersek oda etkili olur sanırım.

    Aynen. Bende üstüme alındım neyse.
    BMW alicam gaza basmaya korkucam. Hemde benzinli olacak. Tek korkum yakıt olur net.

    Yakıt dedin de,bende bir yakıt konusu açacam abi,araba daha az yakmaya başladı.Nazar değmesin.

    Ac gor esas nasıl adamın üstüne nasıl cuvallaniuorlar.
    Senin arac manuel di sanırım. Tüketim konusu ac bakalım görelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kimi bulamaz kimi bilemez demişler. Biz olsa da yanlasak diyoruz, senin arkadaş elindekinin kıymetini bilmiyor
  • Kısa zaman sonra performans yetersizliğinden yakınır
  • Ayni korku bende de var. Bu yuzden 1.8 arkadan itisli arac ile esp kapali iken arka atacagindan dolayi korkum var. 1 seneyi gecti esp yi hic kapatmadim korkudan. Ama esp aciksa allah ne verdiyse gidiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyuncak sanki!


    *İstemediğin ve limitleri zorlamadığın sürece oluşacak bir durum değil.
  • Yakın süre içerisinde ehliyetini akbil ile değiştirmesi en hayırlısı gibi görünüyor bu tarz düşünüyorsa
  • Biz kıç attırmak için BMW alıyoruz, kıç attıracak uygun dönüş yerini görünce mutlu oluyoruz. Arkadaşın tırsıyor ilginç Hiç korkmasına gerek yok aslında. Şöför kıç attırmak istemedikten sonra kolay kolay arkayı sallamaz o araba. BMW 3.30 filan olsa biraz daha tedirgin olması gerekir motorda güçlü fakat 1.18'de kolay kolay atmaz.
  • 118i alıp dönüşlerde gaza basmaya korkan ilk senin arkadaşını görüyorum o aracı boşuna almış o zaman
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.