Şimdi Ara

Arkadan itis saft hakkinda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
1.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Saygideger abilerim arkadaslarim. Bmw 320d sahibiyim aracima arkadan vurulmasi sonucu arka tampon degisti yanliz bu kazadan sonra iki problem ayyuka cikdi. Birincisi dusuk devirlerde gaza yuklenirsem ayaklarimin altinda ciddi bir vuruntu sarsinti oluyor (eksoz sistemi kontrol edildi) bu sanirim Saft balansindan cunku yuksek devirlerde olmuyor digeri ise debriyaj pedalina basinca hatta dokunsam dahi sofor kapimin altindan bir cik cik sesi geliyor bunun da saft balansi ile alakasi olur mu ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Şaft balansından olsa yüksek devirlerde daha kötü olur. Hem sarsıntı hem de müthiş bir uğultu gelir şaft yataklarından.

    O cik cik sesi debriyaj bilyasından geliyor. Düşük devirde sarsıntıyı tam kestiremiyorum. Sonuçta araç dizel , yüksek torka maruz kalınca debriyaj kaçırıyor da olabilir.
  • Baskı balata zamanı gelmiş ise önce onu bir değiştirin. Zira cik cik sesler buradan gelir.
    Sarsıntı olayı da aynı şekilde baskı balata ile alakalı olabilir.
    Şaftta bir problem olduğunu sanmıyorum.
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Ben dusuk devirde saftin balansini alamadigini 3000 deviri gecince aldigini dusunmustum bu bahsettigim 1500 devirde dip gaz yaparsam karsima cikiyor gaza kademeli yuklenirsem olusmuyor ama baskinin bunu yapabilecegi hic aklima gelmemisti. Cok tesekkurler ustadim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    Kalkislarda yada pedalda herhangi bir sikinti yok bilyadan gelen bu ses sadece dinleyen soforun duyabilecegi bir ses sanirim havalarin isinmasiyla da daha da belirginlesti. Bu sekilde kullanirsam bi sikinti olusturur mu yada sadece bilya degistirilmesi mumkun mudur ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muratkati

    Kalkislarda yada pedalda herhangi bir sikinti yok bilyadan gelen bu ses sadece dinleyen soforun duyabilecegi bir ses sanirim havalarin isinmasiyla da daha da belirginlesti. Bu sekilde kullanirsam bi sikinti olusturur mu yada sadece bilya degistirilmesi mumkun mudur ?

    Hiçbir sorun olmaz gitmeyen kadar kullanın
  • Ilginiz icin tesekkurler hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muratkati

    Kalkislarda yada pedalda herhangi bir sikinti yok bilyadan gelen bu ses sadece dinleyen soforun duyabilecegi bir ses sanirim havalarin isinmasiyla da daha da belirginlesti. Bu sekilde kullanirsam bi sikinti olusturur mu yada sadece bilya degistirilmesi mumkun mudur ?

    Yeni başımdan geçen bir durum baskı balata değişimi.
    İnanın benim bilya tamamen bitmişti. Ancak çok ilerlemiş durumda olduğundan hem çok ses yapıyor hemde kullanımı çok zorlaştırıyor (muş).
    Baskı balata değişiminden sonra araba resmen kimlik değiştirdi. Daha doğrusu ilk günkü haline geri döndü diyelim.
    Yani baskı balata yavaş yavaş biterken, hissettirmeden arabanın konforunu da bitiriyor.
    Debriyaj pedalı tüy gibi oldu. Titreşimlere o kadar alışmışım ki araba şu an gözüme daha farklı görünüyor.

    Yani bence iyice bitmesini beklemeyin. Hem yolda kalma ihtimali var hemde boş yere sarsıntı çekmesi var.

    Sadece bilya değişimi mantıksız olur. 200 lira civarında işçilik alıyorlar
    O kısım sökülmüşken komple değiştiriliyor.
    Zaten bu baskı balata takım olarak satılıyor. Bilya içinde var takımın.




  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    Daha once ben de birkac aracimda baski balata komple degistirmistim. Gercekten arac kendine geliyor. Bu aracimdaki sikintilarin ozellikle kazadan sonra olusmasi beni safta yonlendirdi suanlik baski balata degisimine girmeyecegim sanirim. Tecrubenizi paylastiginiz icin cok tesekkurler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.