Şimdi Ara

Araçlarda Silecek Yönleri ve Özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar biraz lüzumsuz ama kafama takıldı.

    Araçların bir çoğunda silecekler aynı yöne doğru çalışıyor. Yani yukarı ve araç yönüne göre sola doğru çalışıyor genellikle. Bir kaç markada ise (Honda civic, bazı citroen ve Mercedes modelleri) sağdaki sağ üste, soldaki sol üste doğru gidiyor. Estetik olarak bence ikinciler daha güzel.
    Soru 1: bu farklılıklarda bu markaların savunduğu bir üstünlük var mı?


    Bazı üst segment araçlarda silecekler incecik oluyor. Bu tarz baba bir Aracın üstünde, bence komik duruyor. Pır pır gibi. Benim Honda civic gibi bazı orta segment araçlarda ise otobüs sileceği gibi kalın silecekler var. Hatta bazı mercedeslerde tek silecek ve çok kalın.

    Soru2:silecekler ince mi kalın mı olması daha avantajlı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bordod -- 30 Aralık 2015; 16:54:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İkinci tip silecek benim aracımda da mevcut.
    Bence daha fazla alan siliniyor bu şekilde.
    Ayrıca sağ üst köşe tam temiz oluyor. Yolcular için de iyi.
  • Ben mk2 leonun en sevdiğim özelliğidir,ve silecekler diğerleri gibi aşağıda kalmaz dik vaziyette sütünlara gizlenir.Bu çalışma tipinde çok daha fazla alan siliyor...
  • Firmaların tercihi.Tarz yani. klasik tipte sağ taraf temiz olmuyor tam.sağa sola yukarı doğru olanda cam daha temiz oluyor sanki.
  • bu işlerle ilgilenen bir arkadaşımdan duymuştum pek sağda solda da satılan bir silecek değil çoğu kauçuk ve plastik olduğu için,muz ağacından evet yanlış duymadınız muz ağacından yapılan silecek ilk duyduğum da çok şaşırdım,muzun o dış kabuğundan mı veya ağacından mı yapılıyor bilemiyorum fakat çok uzun seneler kullanmıştım ve silme muhabbeti de cidden çok iyi idi..

    bu arada eski mercedeslerin ortadan silecekli olanlarına da ayrı bir tavdım,böyle kompresörlü gibi çalıştığı zaman orta göbek bi aşağı bi yukarı hareket ederdi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Ben mk2 leonun en sevdiğim özelliğidir,ve silecekler diğerleri gibi aşağıda kalmaz dik vaziyette sütünlara gizlenir.Bu çalışma tipinde çok daha fazla alan siliyor...

    Keşke tüm araçlar ona geçse.

    İnanılmaz karizma duruyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.