Şimdi Ara

ARABAMDAN ÇOK MEMNUNUM AMA BİR DE OPEL SERVİSLERİ OLMASA DİYENLER BURAYA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ..................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ert1852 -- 28 Kasım 2008; 20:01:02 >



  • servisin çıkma tampon takması ilginç bir olay gerçekten. ama asıl ilginci 1 günde tamponu teslim etmesi. servisin böyle birşey yapması daha da ilginç boyanın fırınlanması gerek olduğu için 1 günde hele ki çıkma parçayı takması.
  • ............................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ert1852 -- 28 Kasım 2008; 20:11:15 >
  • -Geç teslimat,
    -Parça bulunmaması (debriyaj balatası üstelik),
    -Düzeltin dediğim hataların düzeltilmemesi,
    -Klimadan dolayı stop ediyor araba dediğimde bu araba 1.3 dizel olur okadar gibi bir cevap almam,
    -Arabamın kaporta işlemine girdiğinde başka bir tarafında onlar tarafından yapılmış bir çizik bulmam fakat bunu onların yaptıgına kabul ettirememem. (zorla ettirdim sonra)


    Veee en bombası geliyoor
    - bana araba hazır boyadan çıktı dediler ve çağırdılar gittiğimde beyfendi 15 dk bekleyebilirmisiniz araç henuz fırından çıkmamış deiler tamam dedim. 30 dk oldu ses yok ben bir sordum çıkacak biraz sonra dediler, kusurabakmayın faln filan neyse baktım saat kapanma saatine çoktan gelmiş geçiyor bile ben tedirgin olmaya başladım ve bir baktım beni gerçekten unutmuşlar içerde bekçi ve ben varız arabam da otoparkta duruyor hazır bir şekilde.
    Daha ne diyeyim ne zamn gitsem bir şey oluyor bu servislerden dolayı.
    Bu sıkıntıları maslak arkas ve balkan da çektim. en son sıkıntı balkanda oldu.Diğer servisleri bilemem ama en buyuk 2 servis te oluyorsa bunlar...




  • Aslına bakarsan ert1852 çokta haksız sayılmazsın bu muamele genel bir hastalık galiba.Bende imzamdaki araçla ilgili bir kaç küçük şey yaşadım.Aracın göstergesinde resimdeki uyarılar çıkıyor ve araç çalışmıyordu.Opel yetkili servisine telefon ettim ve durumu anlattım (İsim vermiyorum şimdilik ama şu kadarını söyleyeyim İst. anadolu yakasındayım).Sorunun çok büyük bir ihtimalle akü'den kaynaklandığını ve araca bakmaları gerektiğini söylediler.Bende kontrol etmeden sadece telefonla arıza tespitinin mümkün olmadığına hak verdim ve ertesi gün aracımı bu yetkili servise götürdüm.Sorun akü dediler ve 160 YTL karşılığı aküm değişti.Tabi bu arada akü değişimi sırasında aracı epey bi çalışır halde tuttular ve benzin lambası yandı neredeyse.Neyse ben aracı aldım ve eve geldim.Ertesi akşam (Türkiye-Çek Cumhuriyeti maçının olduğu akşam)annem rahatsızlandı ve acilen doktora götürmemiz gerekti,apar topar otoparka indim anahtarı taktım ve çevirdim.Ne oldu dersiniz,yine göstergede aynı uyarı lambaları yanıyor ve araç yine çalışmıyor.Taksiyle yetiştirdik doktora,allahtan yetişebildik.Tabi ben daha sonra telefona sarılıp servistekilere ağzıma geleni saydım,getirin bakalım dediler.Yani burada demek istediğim mantıkları şu adamların; "Nasılsa bunlar aracın arızasının ne olduğunu anlamazlar ben şunun aküsünü bir değiştireyim olsun bitsin.Ha eğer daha sonra aynı şeyi tekrarlarsa yine gelir,yine bişeyleri söker yenisini takarım ve paracıkları indragandi yaparım." İkincisi klima meselesi;aynı yetkili servis klimanın soğutmasındaki düşüklük ile ilgili doğru dürüst hiçbir kontrol yapmadan aynen şunu söyledi : "Aracı bir tam gün bırakın bize,torpidonun olduğu ön göğüs kısmını komple sökelim bi bakalım."Yahu be adam bir bak bakalım,arabanın içine bir otur,klimayı bir aç,soğutmuyormu yoksa ayarlamayımı becerememiş araç sahibi bir kontrol et.Baktın soğutmada problem var ve ayarlarla ilgisi yok o zaman deki bir arıza var.Ancak ondan sonra söküp takma işinden bahset,yoksa daha lafı geçince ellerini ovuşturarak,aracı tam gün bırakın sökelim bakalım falan ne bu acele derler adama.Lafın kısası her yaptırdığımız işte,başında beklemek,sormak,adamları sıkıştırmak ve gerekirse sesini yükseltmek gerekiyor.Yoksa itina ile iki yanağımızdan öpüveriyorlar....

    Saygılar


    http://img213.imageshack.us/img213/4730/spma02100le8.jpg
    http://img91.imageshack.us/img91/162/spma02111qc2.jpg




  • gecmiş olsun servisle ugrasmak zor
  • ...............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ert1852 -- 28 Kasım 2008; 20:01:46 >
  • Bence pireye kızıpta yorgan yakmayın kendinize başka bir servis bulun mesela ankarada daha opal olsun opaz olsun çok güzel servisler mesela burda birsürü var orayı bilmiyorum yenı bı servıs bulun kendınıze
  • nazar değmesin bende kendi servisimden oldukca memnunum hic bir zaman ilgisiz kalmazlar hoş karşılar memnun uğurlarlar
    garantiden halledilecek ufak tefek seylerde hic sorun cıkarmazlar ayrıca ben ekstra birsey yaptıracaksam illa para diye tutturmaz "olunca halledersiniz biz sorunu cözelim" dedikelri bile olmustur... yani bir servise kızıp bütün opel servislerini aynı kefeye koymamak lazım.
  • vallahi belki haklısınız bir iki servise kızıp tüm servislere yuklenmemek gerek ama Sen
    Opelsin yaa, tüm servislerin 10 numara olmalı.
    Olmasını bekliyoruym beklediğimizi bulamayınca hatta beklediğimizin çok altını bulunca o zaman yukleniyoruz cunku bence bu sorun sadece o servisin değil opelin suçu.Oraya o ilgisiz, küstah adamları dikmeyecek...




    quote:

    Orjinalden alıntı: VectrAirliness

    nazar değmesin bende kendi servisimden oldukca memnunum hic bir zaman ilgisiz kalmazlar hoş karşılar memnun uğurlarlar
    garantiden halledilecek ufak tefek seylerde hic sorun cıkarmazlar ayrıca ben ekstra birsey yaptıracaksam illa para diye tutturmaz "olunca halledersiniz biz sorunu cözelim" dedikelri bile olmustur... yani bir servise kızıp bütün opel servislerini aynı kefeye koymamak lazım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: umut8136

    -Geç teslimat,
    -Parça bulunmaması (debriyaj balatası üstelik),
    -Düzeltin dediğim hataların düzeltilmemesi,
    -Klimadan dolayı stop ediyor araba dediğimde bu araba 1.3 dizel olur okadar gibi bir cevap almam,
    -Arabamın kaporta işlemine girdiğinde başka bir tarafında onlar tarafından yapılmış bir çizik bulmam fakat bunu onların yaptıgına kabul ettirememem. (zorla ettirdim sonra)


    Veee en bombası geliyoor
    - bana araba hazır boyadan çıktı dediler ve çağırdılar gittiğimde beyfendi 15 dk bekleyebilirmisiniz araç henuz fırından çıkmamış deiler tamam dedim. 30 dk oldu ses yok ben bir sordum çıkacak biraz sonra dediler, kusurabakmayın faln filan neyse baktım saat kapanma saatine çoktan gelmiş geçiyor bile ben tedirgin olmaya başladım ve bir baktım beni gerçekten unutmuşlar içerde bekçi ve ben varız arabam da otoparkta duruyor hazır bir şekilde.
    Daha ne diyeyim ne zamn gitsem bir şey oluyor bu servislerden dolayı.
    Bu sıkıntıları maslak arkas ve balkan da çektim. en son sıkıntı balkanda oldu.Diğer servisleri bilemem ama en buyuk 2 servis te oluyorsa bunlar...



    evet tam bir bomba olmuş.
    ben o servise yuh diyorum




  • Opel Türkiye'ye 1991 'de vectra ile ciddi giriş yaptığından beri ailecek opel kullanıcısıyız. Ben, babam, ablam, teyzem, vs. vs.hemen her modelini kullandım. Bunun sebebi sadece opelin sağlamlığı ve kalitesi değildi, garip tesadüfler ve opelin pazarda çok hakim durumda olmasının rolü çok büyüktü.

    Ancaaaaakkk.Bu kadar sağlam ve güvenilir bir araç yapan bu firmanın böyle rezil servislerinin olması kadar ironik, saçma aptalca bir şey olamaz. Adamı çileden çıkarırlar. İşi yanlış yaparlar, her zaman pahalıdır, enayi yerine koyarlar, problemin ne olduğuna bakmayıp abuk subuk cevap verirler, daha saymakla bitmez. Ayrıca merkezi aradığınızda durum daha kötüdür. Onlar servisten daha kötüdürler ve siz merkezle konuşunca servisin yaptıklarına kızmazsınız. Zira merkezi böyle olan bir firmanın servisinden de bişeyler beklememek gerekir.

    Tabi bu servis rezilliği neye yol açmıştır. Her şehirde bir sürü özel opel servisi açılmasına neden olmuştur. Benim bulunduğum küçücük şehirde bile 4 tane özel opel servisi var. Opel bundan utanmalı bence.

    Allahtan bu son aldığımız araç sorunsuz çıktı da rahatız. Bi daha da almam opel mopel yeter bıktım be...




  • Opelin servis konusunda sıkıntısı var. Bu bi gerçek ama arkadaşların da dediği gibi (bi servis için) pireye kızıp yorgan yakmamak lazım.

    Bende bursadaki servislerden (2 adet) sıkıntılıydım. çözümü biraz km yaparak istanbulda buldum.

    şimdi arabamı istanbul akatlar arkasa götürüyorum ve son derece memnunum.

    Öte yandan her arkadaş yakın çevresinde alternatif servis bulamayabilir haklısınız.

    @umut8136; umarım bu işin sonunda yazınızdaki sakinliği korumamaış ve adamlara iyice carlamışsınızdır. Olacak şey değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi True_Sun -- 17 Temmuz 2008; 12:36:10 >
  • En sakin adam bile bunların ardından carlşamadan duramaz zaten...Neyse bende şimdi akatlar arkadsa götürmeye başlayacam artık, maslaktaki oraya taşınmış geröçi, maslaktan çok çektim ama bakalım belki birşeyler değişir.




    quote:

    Orjinalden alıntı: kedhy

    Opelin servis konusunda sıkıntısı var. Bu bi gerçek ama arkadaşların da dediği gibi (bi servis için) pireye kızıp yorgan yakmamak lazım.

    Bende bursadaki servislerden (2 adet) sıkıntılıydım. çözümü biraz km yaparak istanbulda buldum.

    şimdi arabamı istanbul akatlar arkasa götürüyorum ve son derece memnunum.

    Öte yandan her arkadaş yakın çevresinde alternatif servis bulamayabilir haklısınız.

    @umut8136; umarım bu işin sonunda yazınızdaki sakinliği korumamaış ve adamlara iyice carlamışsınızdır. Olacak şey değil...




  • Aracımın sis farları değişti,depo kapağı değişti..

    Ancak durum şu;

    Önce fiyatı şu kadar diyorlar.Araç garantide diyorum

    Olsun ,garanti kapsamına girmez,kullanım hatası diyorlar.

    Bağırmaya başlıyorum.


    Tama beyefendi garantiden değiştirelim diyolar.

    Yaw madem garantiden değişiyodu niye adamı dellendiriyorsunuz..


    İşler güleryüzle değil ,iddialaşma ile işliyor.


  • cok garip

    quote:

    Orjinalden alıntı: happycar

    Aracımın sis farları değişti,depo kapağı değişti..

    Ancak durum şu;

    Önce fiyatı şu kadar diyorlar.Araç garantide diyorum

    Olsun ,garanti kapsamına girmez,kullanım hatası diyorlar.

    Bağırmaya başlıyorum.


    Tama beyefendi garantiden değiştirelim diyolar.

    Yaw madem garantiden değişiyodu niye adamı dellendiriyorsunuz..


    İşler güleryüzle değil ,iddialaşma ile işliyor.
  • Bugün beni soymaya çalıştığına ve aslında hiçbirşey bilmediğine kanaat getirdiğim yetkili servisimi değiştirerek özel Opel servisine gittim.Sağolsunlar hemen aracı alıp ilgilendiler (Bu arada aracım Opel Vectra C) Fren balatalarının değişim zamanı gelmiş,onları değiştirdiler,işçilik ile beraber ön-arka fren balataları 210 YTL tuttu.Yeni olduğundandır sanırım biraz ötme yapıyor,herhalde zamanla yani kullandıkça ses kesilir.

    Bu vesileyle "benden sonra tufan" mantığı ile müşterisini aptal yerine koyan,aracı servis bölümüne indirdiklerinde ne yaptıkları anlaşılamayan,aracı saatlerce aşağı katta tutup sonra ebesinin gözü gibi bir masrafla gelip sinirlerimi zıplatan o kerameti kendinden menkul yetkili ama bilgisiz ve kazıkçı Opel servisinin yanaklarından itina ile öpüyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phaldor -- 31 Temmuz 2008; 14:24:52 >




  • çok şükür buzamana kadar büyük bi problemimiz çıkmadı ama 2006 vectra'da arka kısımdan çok ses gelmeye başladı. sebebi çiftliğe gidip gelmemiz olabilir, yolu çok bozuk. corsa da da aynı sorun oldu ordan biliyorum neyse servise ilk dediğimizde bagajda biyerin civatasını sıktılar. ses gitti. bi süre sonra tekrar ses gelmeye başladı. busefer dediğimde verdikleri cevap "radyonun sesini aç, bişey olmaz, opelden ses gelmez" idi :) üstüne bide yalancı çıktık. diyecek bişeyim yok valla :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kedhy

    Opelin servis konusunda sıkıntısı var. Bu bi gerçek ama arkadaşların da dediği gibi (bi servis için) pireye kızıp yorgan yakmamak lazım.

    Bende bursadaki servislerden (2 adet) sıkıntılıydım. çözümü biraz km yaparak istanbulda buldum.

    şimdi arabamı istanbul akatlar arkasa götürüyorum ve son derece memnunum.

    Öte yandan her arkadaş yakın çevresinde alternatif servis bulamayabilir haklısınız.

    @umut8136; umarım bu işin sonunda yazınızdaki sakinliği korumamaış ve adamlara iyice carlamışsınızdır. Olacak şey değil...


    Hocam neskar mı sorunlu ? Güzel servis orası - İzmir felaket ya opazda egemde LALE Dolu korna bi basıyo bi basmıyo 2 keredir söyledik yapmadılar, sileceklerden biri kirli bırakıyo onuda söyledik onuda yapmadılar.Opel servisleri hakkatten deli eder adamı!




  • 23 ytl lik hava filitresını değiştirmeye 35 ytl de işçilik(toplam 23+35 ytl) isteyen zihniyet..

    İşte opel servisleri..


    Önce garantiye girmez diyen,bağırmaya başlayınca da peki garantiye girer diyen zihniyet..



    Katrer korumayı taktık diyip yollayan sonra da bagajımda cıkan karter koruma için,unutmuşuz beyefendi diyen zihniyet..



    Her biri birbirinden berbat...

    Ankara için konuşuyorum..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.