Bu yaşadığım rezilliği yaşayan binlerce kişi olduğuna eminim şu an. Konu şöyle: 9 Haziran'da ben bunlardan bir laptop sipariş ettim. Daha sonra biraz daha pahalıya epeyce daha iyi olan bir üst modelini gördüm, onu da sipariş ettim, ilk sipariş ettiğim laptop için iade başlattım. Bana dediler ki mal yola çıktı, siz kargoyu kabul etmeyin o zaten otomatik olarak iade olur. Tamam dedim, kargocu geldi ama lafları ağzıma tıkıp "öyle bir şey yok almak zorundasınız iadeyi kendiniz yapacaksınız" dedi, malı resmen elime tutuşturup gitti. Ben bu elemanı da şikayet ettim. Sonra gidip kendim kargoladım. Bu laptopun bir kutusu var, o kutunun da içerisinde bulunduğu bir kutu daha var. Dışarıdaki kutuyu bile açmadan malı geri yolladım. 13 Haziran'da deepoya ulaşmış. Bugün 6 Temmuz halen malı inceleyememiş depo. Depolarında bir sorun varmış. İki günde bir falan telefonda konuşuyorum bu arkadaşlarla. Sürekli ivedilikle birşeyler yapıyorlar, durum değişmiyor. Depolarında bir sıkıntı var. Grev bile olabilir. Sorunu çözmek yerine müşteriyi mağdur ediyorlar. Aynı şeyleri yaşayan başkaları da olduğuna eminim. Bir daha amazona güvenip herhangi bir şey yapmayacağım. Yok artık amazondan büyük alışveriş. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AREryilmaz -- 6 Temmuz 2023; 13:0:59 > |
Bildirim