Şimdi Ara

Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
292
Cevap
9
Favori
11.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Caponlar basit araba yapıyor bozulmaz tabi abi.aynı gün peşpeşe civic ile A8 e binin demek istediğimi anlarsınız abi.almanlarda Caponlar gibi dsg siz turbosuz yapsa onlarda bozulmaz.başka bozulan birşey yokki zaten alman arabalarında yanlışmıyım abi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Audi ve Bmw'nin Merso'ya oranla motorda daha sorunlu olmaları sıkıştırma oranlarının yüksek olmalarından kaynaklanıyor olabilir mi ?Bilhassa Bmw'nin.

    mercedes diğer rakiblerinle oranla uzun ömürlü olmasının tek nedeni yüksek hacimli olması
    mercedes 3.0 lt den 480 ps üretemezmiydi ama adamlar hem uzun ömür hemde performans odaklı motor üreticisi olduğundan bu gücü 6.2 ltden vermeyi tercih ediyorlar

    bmw ise her zaman lt başına güç olayını uyguladıgı için ne yazık kı mercedes kadar üzün ömürlü motor üretmiyor yada üretemiyor burası tartışılır


    örnegin iki rakip w 209 ve e 46 nin clk 55 ve m3 un
    mb 5439 cc den 354 ps verirken aynı güçlerde olan m3 3246 cc de 343 ps güç veriyordu
    kısacası biri tork hacim dengesi ile giderken diğeri yüksek devir ile performans sunuyordur (7900 dd )

    Dediklerinize katılıyorum esasında ama işin içinde dizellerde var.O noktada da dizellerde Bmw'nin sıkıştırma oranları daima Merso'dan fazla olmuştur.Bence bu da bir etken motor ömründe.

    sayın bioncera bilindiği gibi bmw 2004 öncesi dizel motorlara pek yoğunlaşmıyordu dediğiniz gibi çap strok oranı bmw de daha yüksek
    yine örnek verecek olursak
    e46 kasa 330d nin çap strok oranı 84x90 idi buda 184 pslik motorun silindir başına 498 cc hacim uygulması demek 2993 cc lik motor için
    clk 320 de ise bu oran 88x88 yani dengeli bu da silindir başına 537 cc hacim demek 3200 cc lik motor için
    tork olarakta mercedes 510 iken bmw 400 nm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz



    bmw övecem diye honda yermenin ne anlamı var? arıza oranında bmw nin turboyu bol kullanmasının etkisi vardır muhakkak da,
    atmosferik motorun litresinden 120 hp yi sıfır sorunla çıkarmış firmaya daşu yaftayı yapıştırmak ilginç.
    Hem de bmw nin şu an satışta olan twin turbolu motorları dahi litrede 120 hp civarlarında güç çıkarırken(bmw bu kadar çıkartabiliyor demiyorum, fakat satışa sunduklarının gücü bu), hondayı kalkıpta uyduruk amerikan motorlarıyla karşılaştırmak nedir?
    yakıt konusunda da forumları araştırırsanız 122 lik tsi ile honda 1.6 benzinlinin hondadaki tam otomatik şanzımana rağmen gayet yakın tüketimlere sahip olduğunu görebilirsiniz. hondanın lpg avantajını bir kenara bıraksak bile.
    ayrıca 1.6 atmosferik mitsubishi lancer'ın tüketim değerleri de ortada.
    atmosferik= düşük teknoloji değildir kısacası.


    istatistiğe gelince,
    mitsubishi-bmw-dolayısıyla mini şaşırttı, mazdanın olmaması şaşırttı
    pejo ve gm grubu hiç şaşırtmadı.
    mg roverın ise neden battığı belli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scorp3867 -- 20 Ocak 2013; 11:36:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    neyse...



    şanzıman da kurtarmaz
  • Peki o sorunsuz araçların kapısı tok diye kapanıyor mu? Tabii ki hayır.
  • Dsg nin ne olduğunu defalarca konuştuk tartıştık,alan zaten garantisi bitince satarım kafasıyla alıyor.
    Diğerlerine katılmıyorum,mecmua şirket vs hiç birinin tek lafına inanmam.
  • Bmw'yi kendimden biliyorum ve doğru.Evet,basınca gidiyor laf yok,ama çok sorun çıkartıyor.Sorun için servise ne zaman gitsek,sadece bakım için gelen Bmw göremiyorum malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Onca zamandır audi araç sahipleri ile görüşüyorum kendi audi aracım oldu

    Sürekli servise giderim ben daha motor arızası veren AUDİ araba görmedim

    Sorunsuzluk ile ilgili bir sürü şey yazılıp çizilen mitsubishi nasıl bu kadar kötü oluyor

    Kesinlikle saçma bir olay ve palavra

    Mezcar volvo servsine ne zaman gitsem motor inen VOLVO görüyorum onuda anlamadım

    Bu kadar sigorta şirketini salladık da şimdi referans senin dayıoğlu mu oldu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öndekiler otursun göremiyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    hangi tsi civicten 3,5 litre az yakıyormuş?




  • Japonlar hamarat kadin gibi, Almanlar guzel alimli ama kaprisli kadinlar gibi

    Dolayisi ile japon candir , almanlar vitrin süsü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    Japonlar hamarat kadin gibi, Almanlar guzel alimli ama kaprisli kadinlar gibi

    Dolayisi ile japon candir , almanlar vitrin süsü.

    öldüm gülmekten
  • şu anda yazdığım çin malı klavyenin plastiği Japon araçlarından daha soft his veriyor parmaklarıma dolayısıyla ; Japon interior quality = ÇÖP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kel_ferit -- 20 Ocak 2013; 12:22:36 >
  • bilinen şeyler zaten
  • Başlıga bak içeriğe bak..
    mercedes alman malı değil mi?
    Ya da renault ....
  • Gerçeği çarpıtma maksalı, para karşılığı hazırlanan bu ve bunun gibi anketlerde anlamadığım bir konu var. (anlayan varsa izah etsin lütfen)

    Sıfır ve ikinci el araştırması yaparken eşdeğer ikinci el araçları nasıl denk getiriyorlar ? Örneğin Ankara trafiğinde 20-30 senelik alman otomobilleri varken yaşıtları çoktan ölüp gitmiş. Nasıl oluyor bu ikinci el kıyaslaması ?

    Motor arızası yada sorun dedikleri nedir ? Örneğin 5 kez küçük problem yaşatan motor 500.000 km kulanılırken 100.000 e kadar sorun vermeyen ancak en fazla 150.000 km de cartayı çeken motora sahip araç dahamı sorunsuz oluyor ?

    Bu tip anketleri yapanlara yönelik objektif bir denetim mekanizması varmıdır ? Saab, bmw, audi ve vw ni en kötü listesine koymak iki şişe viski içmiş bir kafayı gerektirir.
  • Bana pekte önemli bir liste gibi gelmedi.%2 seviyesinde sorun çıkartan Bmw yerine %1 sorun çıkartıyor diye Lexus almam.
    Ayrıca bu anketler aklıma Tiger tanklarını getiriyor.Onlarda savaş alanının en fazla sorun çıkartan araçlarıydı ama bugün bile efsane oldukları bir gerçek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    hangi tsi civicten 3,5 litre az yakıyormuş?

    1.2 tsi dsg golf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    honda civic 2012 40 kurus yakiyor. en dolu modeli 50bin hatta luks disinda rksigi olmayan premium 47bin ve vw'de en doluda bile goremeyecegin donanimlar var.

    sen bi kere en bastan vw amblemine 10.000 tl veriyorsun. dogru hesap edersek bunu ancak 100.000 de amorti edersin. donanim olarak eksikliklerini ekletirsen 150.000 kilometrede amorti edersin.

    sonra o arabayi 150.000 km boyunca canim cicim modunda surekli dikkat ederek kullaniyorsun. soyle f1 vitesi kullanarak yarim saniyede dorduncu vitesten ucuncu vitese atip 6500 deviri gorup ayagi paspasa koyup sol seride yerlemiyorsun. 160'dan sonra kralligi atmosferige devrediyorsun...

    ya dsg tiklarsa ya balata siyirirsa ya turbo patlarsa diye kafayi yiyorsun.

    evet civic golften fazla yakar, cunku kafasi rahat adam BASAR.

    sen sehir icinde bes on kilometre yapacaksan arabayi dolmus gibi kullanacaksan tabi ki civic alma. ama arabayi yol arkadasin yapacaksan ve sadece sedan seviyorsan honda civic turkiyede fiyatina gore her listede ilk 3 de yer alir.


    sadece uzun yola cikarken lan yolda kalmayiz insallah kafasi yasatmamasi yeterli...

    eski bir golf6 dizel otomatik, yeni bir civic premium kullanicisinin gorusleridir bunlar. BOS KESEDEN SALLAMIYORUZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr.trust -- 20 Ocak 2013; 13:22:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    hangi tsi civicten 3,5 litre az yakıyormuş?

    1.2 tsi dsg golf

    Hani nerede? Var mı ispatı? 2 litre falan olsa belki inandırıcı olur 3,5'e ancak gülerler.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.