Şimdi Ara

Aliexpress Dispute Sonucu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
734
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, Aliexpressten bir ürün almıştım. Geldi bir süre kullandım sonra kendi kendine bozuldu. Daha sonra dispute açtım, satıcıyla anlaşamayınca Aliexpress devreye girmiş ben süre boyunca hiç kontrol etmedim. Kendi kendine mi onayladı acaba Aliexpress?

    Aliexpress Dispute Sonucu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkofnight -- 31 Mayıs 2017; 1:36:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • aldigin urun 8.98 usdlik bir urun mu? paranin sana iadesine karar vermis. ay icerisinde kartina iade olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caca40 kullanıcısına yanıt
    Evet kuponla almıştım onu da para olarak iade ediyor o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aliexpress Dispute Sonucu

    Aliexpress Dispute Sonucu

    Aliexpress Dispute Sonucu



    Ürün siparişinden itibaren 59 gün geçti. 

    60 Günlük yasal sürenin dolmasına 20 saat var ve,
    Dispute açamıyorum.

     
    Şu uyarıyı veriyor;

    """""Kayıtlarımız, siparişinizin son zamanlarda gönderildiğini ve şu anda nakliye halinde olduğunu gösteriyor.
    Bu gönderim yöntemi için, varış ülkenizde hiçbir izleme bilgisi sağlanmayacak. Geçmiş deneyimlerimize göre,
    paketlerin çoğu satıcının vaat ettiği süre içinde teslim edilecek. Paketiniz 2017-08-26 tarihine kadar ulaşmazsa,
    lütfen anlaşmazlık bölümünü (DISPUTE) açın; derhal bunu halledeceğiz. Sabrınız için teşekkür ederiz"""""""


    Our records show that your order was recently shipped and is currently in transit. For this shipping method, no tracking information will be provided in your destination country. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2017-08-26 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.

    Yarını bekle yarın açalır demeyin, bu gün aynı olayı yaşadım, Bugünde gönderilmeyen ürünüm vardı,
    Dün dispute açmaya çalıştım aynı uyarıyı verdi.
    Bugün açarım diye düşündüm ama, para transfer işlemi gerçekleşiyor dedi ve, sanki ürün bana gönderilmiş gibi işlem yapıldı.

    Üstte 15 gün içinde dipute açabilirsin diyor ama, Dispute ye tıkladığında satıcıya mesaj atma penceresi geliyor.
    Dispute ile alakası yok.

    Allahtan Mobilden girmek aklıma geldi.
    Mobilde Dispute aktifti.
    Hemen Dispute açtım, Kanıt olarak ekran görüntülerini gönderdim.
    China post registered air ile gönderecek iken, takip edilemeyen ucuz posta şirketi kullandığı dedim.

    Çok saçma, Bazı ürünlerde Dispute aktif, bazılarında değil.
    60 günün dolmasına 33 gün olan ürüne dispute açılabiliyor ama, 1 gün, 3 veya 5 gün 1 hafta olana açılamıyor. 

    Dispute olayı mobilden de kalkarsa aliexpress te para iadesi almak imkansız....

    Halbuki son Dispute işlemini 10 gün önce açmıştım ve oluyordu.
    59.günde açmıştım. paramı geri aldım.

    Bu konu hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi termometre -- 25 Ağustos 2017; 15:43:17 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.