Şimdi Ara

AKK Uygulayan Telekom ve Diğer Servis Sağlayıcılara Hukuki Olarak Tepki Gösterme!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    Ülkemizdeki internet servis sağlayıcılarının müşterilere sunmuş olduğu internet tarifeleri arasında, en çok kullanılan tarifelerin başında, limitsiz denilen fakat isminin aksine belirli bir kotayla sınırlandırılan ve kota aşımıyla internet bağlantı hızlarının 8-10 kat aşağıya düşürüldüğü tarifeler yer almaktadır. Bugne kadar nadiren uygulanan bu uygulama geçtiğimiz hafta itibariyle genel olarak uygulanmaya başlanmış ve internet hızlarımızda kabul edilemeyecek düşüşler yaşanmıştır.

    İnterneti hem en pahalıya hem de en düşük hızlarla kullanan bir ülke olmamıza rağmen, AKN uygulanan diğer ülkelerdeki uygulama bizdeki kadar katı değildir. Bu uygulamanın yurtdışında ve ülkemizde nasıl uygulandığına dair vermiş olduğum videoyu izlemenizi tavsiye ederim.
    http://www.teknoseyir.com/45013/ulke...ercek-altinda/


    Konu ile ilgili rahatsızlıklarmızı Tüketici Hakem Heyetine bir dilekçe ile bildirelim, hem hukuki olarak yaptırımı olur. Mesela bize verilen hizmetin pahalı olduğu buna rağmen 50GB gibi bir kullanım sınırı konulduğu ve bu sınırın aşılmasıyla birlikte hızlarımızın bize sunulan hız sınırının 8-10 kat aşağısı olan 1mbit'e düşürüldüğünü. AKN denilen uygulamanın yurtdışındaki emsallerinin bu şekilde olmadığını, yurtdışında AKN aboneliklerinin çok çok düşük fiyatlara kullanıcıya sunulduğu ve bizdeki gibi katı bir şekilde uygulamaya konulmadığını; dolayısıyla ayıplı hizmet sunduklarını... vs.

    Bu veya bunun gibi gerekçelerle Tüketici Hakem Heyetine başvurursak, elbet sesimiz duyulacaktır. Örneğin Türk Telekom daha önce ADSL kullanımı için Sabit hat şartı sunuyordu ve bu gereksiz bir uygulama idi. Bu uygulamaya tepkiler geldi, Tüketici Hakem Heyetine başvuranlar oldu ve şu an ADSL için sabit telefon kullanmak zorunda değilsiniz, sırf bu yüzden sabit hattınız varsa kapattırabilirsiniz, bunu bizzat online hizmetlere sordum ve kapattırabileceğimizi söylediler.

    Dilekçe formatını ekliyorum arkadaşlar. Lütfen nasıl olsa uğraşan birileri olur, ben uğraşmam falan demeyelim. Kaybedeceğimiz bir şey yok, sesimizi duyuralım hukuki olarak.

    (792.12 YTL altında ki alışverişler için)

    .......... KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA


    (792.12 YTL ile 2.067,89 YTL arası alışverişler için)
    ..........VALİLİĞİ
    TÜKETİCİ SORUNLARI İL HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    ŞİKAYET EDEN : Tüketicinin adı soyadı adresi




    ŞİKAYET EDİLEN : Şikayet edilen kişi/ler yada kurum/ların adı soyadı,unvanı,adresi(sorumluluk açısından birden fazla olabilir.)



    ŞİKAYET KONUSU : Satın alınan hizmetin ayıplı çıkması




    OLAYLAR : Ayıplı hizmete konu olan olay, yaşadığınız hadiseler; net, fazla ayrıntıdan uzak ama olayı tam olarak ifade etmelidir. (1, 2, 3, şeklinde Madde madde anlatmanızı öneririz.)




    Hukuki Sebep : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun

    Deliller : Fatura, Garanti Belgesi ve/veya (Gerektiğinde Kullanma Kılavuzu) Yetkili Servislerden alınan Fişler ve/veya Firma ile yapılan yazışmalar ve/veya diğer deliller (elinizde ne tür belgeler veya deliller varsa hepsini yazabilirsiniz, yaşadığınız hadiseler için varsa tanık da yazabilirsiniz)

    Netice-i Talep : Yukarıda açıklanan nedenlerle 1)ödenen bedelin iadesine, 2) ayıp oranında bedel indirimi, 3) ayıbın giderilmesi( Buraya yukarıda belirtilen seçimlik haklardan hangisini kullandığınızı belirtiniz) karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. …./ …. 2005 (tarih)




    Ad, Soyad,
    ............................ imza

    Word dosyası olarak dilekçe formatını indirmek isteyenler, aşağıdaki linkten indirebilirler.
    http://www.tuketicimerkezi.org/edilekceler/dilekce4.doc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramanujan20 -- 26 Mart 2012; 19:09:12 >







  • https://tuketici.btk.gov.tr/ Adresine, online olarak aşağada yazdığım metindeki şikayette bulundum. Dileyen aynısını yazabilir. Sesimizin daha çok yere duyulması için aşağıda verdiğim mercilere de gönderilmesi faydalı olacaktır.

    http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx
    http://www.tccb.gov.tr/sayfa/iletisim/cumhurbaskanina_yazin/
    http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/default.aspx
    internetkurulu@ubak.gov.tr


    Ülkemizdeki internet servis sağlayıcılarının müşterilere sunmuş olduğu internet tarifeleri arasında, en çok kullanılan tarifelerin başında, limitsiz denilen fakat isminin aksine belirli bir kotayla sınırlandırılan ve kota aşımıyla internet bağlantı hızlarının, 8-10 kat aşağıya düşürüldüğü tarifeler yer almaktadır. Söz konusu tarifedeki, 8mbit olarak reklam edilen tarife tamamen aldatmacadan ibarettir, çünkü; hiç indirme (download) yapmayan kullanıcı bile, sadece TTNET'in kendi sunmuş olduğu servisleri düzenli şekilde kullandığı taktirde bu kota çok kısa süre içerisinde dolmaya mahkümdür.Kotanın dolmasıyla beraber hızlar, 10 sene öncenin hızı olan 1mbit gibi komik bir seviyeye çekilmekte ve müşteri madur edilmektedir.

    Bireysel bir müşterinin, günlük ortalama internet kullanımıyla, aylık ne kadar veri indirim kapasitesine ulaşabileceğini, kısaca hesaplayalım. Söz konusu kullanıcı için yasal film ve müzik indirmek gibi, fazlaca kota harcayan unsurlar hesaba katılmamış ve mümkün olduğunca düşük düzeyde internet kullanımı öngörülmüştür.

    1-TTNET'in servisi olan, online TV izleme platformu Tivibu'nun, saniyedeki veri aktarımı 180kb civarında, bu da saatte 632MB yapar. Günde 3 saat tivibu izleyen biri için ayda tivibu için harcanan kota mikarı 3x632=1898=1,85GB/Gün 1 Ay'da ise 30x1,85=55,6 GB/AY

    2-TTNET'in Tivibu platformundaki online film izle ve tekrar izle gibi servislerden. Haftada 3 kere film veya program izleyen biri, 1,5 saatlik bir program veya filmin boyutunun ortalama 1GB olduğunu düşünürsek, 1 ay'da harcayacağı kota;
    3x1=3 gb/hafta, 1 Ay'da ise 3x4=12 GB/AY

    3-TT Müzik vb. servislerden dinlenen bir şarkının ortalama boyutu 5mb'dır. Günde 10 şarkı dinleyen birinin ayda müzik için harcıyacağı kota miktarı;
    5x10=50mb/gün , 1 Ay'da ise 1,47 GB

    4- Facebook, Youtube, Vimeo gibi sitelerden günde en az 5 video izlense ve her bir hd video süresi 5 DK olsa, 1 HD videonun (1080P değil 720P) boyutu 90mb olarak ölçülmüştür.
    5x90=450 mb/gün , 1 Ay'da ise harcanan kota 13,18 GB/AY

    5- MSN, SKYPE, YAHOO gibi instant messenger programlarında haftada 2 saat telekonferans yapan birinin harcayacağı kota miktarı, 1 saatlik telekonferans'ın 500MB olduğunu düşünürsek, ayda;
    2x500=1000 mb/hafta 1 Ay'da harcanan kota 4x1=4 GB

    Not: servislerin harcadığı veri miktarları Netlimiter adlı yazılımla ölçülmüş olup, yaklaşık değerleridir.

    Tüm bu temel kullanımların toplamına bakacak olursak; 86,25GB'lık bir kullanımla karşı karşıya kalıyoruz. Dikkat edilmelidir ki, yukarıdaki 5 madde içerisindeki kullanımlar asgeri düzeyler düşünülerek hesaplanmış ve internet sayfalarında sörf yapmak, mail'leri okumak, online oyunlar oynamak gibi kişiden kişiye değişen kullanımlar hesaplama dışında tutulmuştur.

    Hesaplama dışında tutulan kullanımlar ile birlikte, standart bireysel bir kullanıcının harcadığı kota miktarı 100GB'ın üstündedir ve kullanımın asgeri düzeyden orta düzeye çıkması ile harcanılan kota 150GB'ı rahatlıkla bulmaktadır. (Bu tahmini değerlere, yasal film ve müzik indirmek gibi çok fazla kota harcayan uygulamalar katılmamıştır.)

    Dünya ülkeleri arasında, interneti en pahalı fiyatlarla ve en düşük hızlarla kullanan ülkeler sıralamasında başlarda yer almaktayız. Buna rağmen 59TL gibi yüksek bir fiyatla 8mbit limitsiz olarak sunulan fakat kısa bir süre sonra 1mbit'e düşürülen internet paketlerinden halkımız bir an önce kurtarılmalıdır. Söz konusu olan hız düşümünün tamamen kaldırılması ya da üzerinde gerekli düzenlemeler yapılarak, yurtdışındaki örnekleri gibi esnek bir hale getirilmesi ile müşterinin uğradığı mağduriyet ivediyle giderilmelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramanujan20 -- 27 Mart 2012; 0:54:04 >




  • Bu mesajlarınızı ana konuya yazın. Daha çok kişi görür.
  • Metnin aynını gönderiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramanujan20

    https://tuketici.btk.gov.tr/ Adresine, online olarak aşağada yazdığım metindeki şikayette bulundum. Dileyen aynısını yazabilir.


    Ülkemizdeki internet servis sağlayıcılarının müşterilere sunmuş olduğu internet tarifeleri arasında, en çok kullanılan tarifelerin başında, limitsiz denilen fakat isminin aksine belirli bir kotayla sınırlandırılan ve kota aşımıyla internet bağlantı hızlarının, 8-10 kat aşağıya düşürüldüğü tarifeler yer almaktadır. Söz konusu tarifedeki, 8mbit olarak reklam edilen tarife tamamen aldatmacadan ibarettir, çünkü; hiç indirme (download) yapmayan kullanıcı bile, sadece TTNET'in kendi sunmuş olduğu servisleri düzenli şekilde kullandığı taktirde bu kota çok kısa süre içerisinde dolmaya mahkümdür.Kotanın dolmasıyla beraber hızlar, 10 sene öncenin hızı olan 1mbit gibi komik bir seviyeye çekilmekte ve müşteri madur edilmektedir.

    Bireysel bir müşterinin, günlük ortalama internet kullanımıyla, aylık ne kadar veri indirim kapasitesine ulaşabileceğini, kısaca hesaplayalım. Söz konusu kullanıcı için yasal film ve müzik indirmek gibi, fazlaca kota harcayan unsurlar hesaba katılmamış ve mümkün olduğunca düşük düzeyde internet kullanımı öngörülmüştür.

    1-TTNET'in servisi olan, online TV izleme platformu Tivibu'nun, saniyedeki veri aktarımı 180kb civarında, bu da saatte 632MB yapar. Günde 3 saat tivibu izleyen biri için ayda tivibu için harcanan kota mikarı 3x632=1898=1,85GB/Gün 1 Ay'da ise 30x1,85=55,6 GB/AY

    2-TTNET'in Tivibu platformundaki online film izle ve tekrar izle gibi servislerden. Haftada 3 kere film veya program izleyen biri, 1,5 saatlik bir program veya filmin boyutunun ortalama 1GB olduğunu düşünürsek, 1 ay'da harcayacağı kota;
    3x1=3 gb/hafta, 1 Ay'da ise 3x4=12 GB/AY

    3-TT Müzik vb. servislerden dinlenen bir şarkının ortalama boyutu 5mb'dır. Günde 10 şarkı dinleyen birinin ayda müzik için harcıyacağı kota miktarı;
    5x10=50mb/gün , 1 Ay'da ise 1,47 GB

    4- Facebook, Youtube, Vimeo gibi sitelerden günde en az 5 video izlense ve her bir hd video süresi 5 DK olsa, 1 HD videonun (1080P değil 720P) boyutu 90mb olarak ölçülmüştür.
    5x90=450 mb/gün , 1 Ay'da ise harcanan kota 13,18 GB/AY

    5- MSN, SKYPE, YAHOO gibi instant messenger programlarında haftada 2 saat telekonferans yapan birinin harcayacağı kota miktarı, 1 saatlik telekonferans'ın 500MB olduğunu düşünürsek, ayda;
    2x500=1000 mb/hafta 1 Ay'da harcanan kota 4x1=4 GB

    Not: servislerin harcadığı veri miktarları Netlimiter adlı yazılımla ölçülmüş olup, yaklaşık değerleridir.

    Tüm bu temel kullanımların toplamına bakacak olursak; 86,25GB'lık bir kullanımla karşı karşıya kalıyoruz. Dikkat edilmelidir ki, yukarıdaki 5 madde içerisindeki kullanımlar asgeri düzeyler düşünülerek hesaplanmış ve internet sayfalarında sörf yapmak, mail'leri okumak, online oyunlar oynamak gibi kişiden kişiye değişen kullanımlar hesaplama dışında tutulmuştur.

    Hesaplama dışında tutulan kullanımlar ile birlikte, standart bireysel bir kullanıcının harcadığı kota miktarı 100GB'ın üstündedir ve kullanımın asgeri düzeyden orta düzeye çıkması ile harcanılan kota 150GB'ı rahatlıkla bulmaktadır. (Bu tahmini değerlere, yasal film ve müzik indirmek gibi çok fazla kota harcayan uygulamalar katılmamıştır.)

    Dünya ülkeleri arasında, interneti en pahalı fiyatlarla ve en düşük hızlarla kullanan ülkeler sıralamasında başlarda yer almaktayız. Buna rağmen 59TL gibi yüksek bir fiyatla 8mbit limitsiz olarak sunulan fakat kısa bir süre sonra 1mbit'e düşürülen internet paketlerinden halkımız bir an önce kurtarılmalıdır. Söz konusu olan hız düşümünün tamamen kaldırılması ya da üzerinde gerekli düzenlemeler yapılarak, yurtdışındaki örnekleri gibi esnek bir hale getirilmesi ile müşterinin uğradığı mağduriyet ivediyle giderilmelidir.

    çok iyi bir yazı olmuş. ben de aynısını yolladım. umarız ttnetin saçma sapan akk'nı kaldırırlar








  • @ramanujan20

    Bu ttnet'in sizinle yaptığı bir sözleşme var mı? yani superonline'cı arkadaşlar sözleşmemizde AKK maddesi yoksa uygulayamazlar, tüketici hakem heyeti de tüketici lehine sırf bu sebeple verdiği 3 karar var.

    Mesela benim sözleşmemde isim ve imzam dışında hiçbir halt yazmıyor Tüketici hakem heyetine bu sebeple de başvuramaz mıyız?
  • Ben daha çok, Türkiye'de verilen internet hizmetinin limitli olmasına rağmen çok pahalı olması, limitin çok düşük olması, düşürülen hızın çok düşük olması ve çok katı bir şekilde uygulanmasından şikayetçiyim. Eğer tabi sizin sözleşmenizde AKN ile ilgili bir durum yoksa, o şekilde değerlendirebilirsiniz şikayetinizi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramanujan20

    Ben daha çok, Türkiye'de verilen internet hizmetinin limitli olmasına rağmen çok pahalı olması, limitin çok düşük olması, düşürülen hızın çok düşük olması ve çok katı bir şekilde uygulanmasından şikayetçiyim. Eğer tabi sizin sözleşmenizde AKN ile ilgili bir durum yoksa, o şekilde değerlendirebilirsiniz şikayetinizi.

    sizinkinde var mı işte? bende ADSL abonelik sözleşmesi ve 24 ay taahüdname var. Başka bir şey yok. sizin elinizde netlimitsiz için sözleşme varsa buraya gerekli yerleri sansürleyerek koyarmısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fireforge35

    quote:

    Orijinalden alıntı: ramanujan20

    Ben daha çok, Türkiye'de verilen internet hizmetinin limitli olmasına rağmen çok pahalı olması, limitin çok düşük olması, düşürülen hızın çok düşük olması ve çok katı bir şekilde uygulanmasından şikayetçiyim. Eğer tabi sizin sözleşmenizde AKN ile ilgili bir durum yoksa, o şekilde değerlendirebilirsiniz şikayetinizi.

    sizinkinde var mı işte? bende ADSL abonelik sözleşmesi ve 24 ay taahüdname var. Başka bir şey yok. sizin elinizde netlimitsiz için sözleşme varsa buraya gerekli yerleri sansürleyerek koyarmısınız?

    Ben de telefonla geçtim, 24 aylık sınırsız internet kampanyası adı ile, elimde yazılı bir sözleşme yok bu yüzden. İnternette yazan ise şu;

    Faydalanmakta olduğunuz kampanyalar aşağıda yer almaktadır.
    Faydalanmakta olduğunuz kampanya Sınırsız internet kampanyası
    Kampanyanızın bitiş tarihi 28/05/2013
    Kampanya indiriminin bitiş tarihi 28/05/2012




  • Video hakikaten son dönemde izlediğim en baba en dopra en tarafız inceleme-yorumlar var.Paylaşım ve bilgilendirme için teşekkür ederim.

    TAVSİYE EDERİM TÜM ÜYELERE-ZİYARETÇİLERE.1-2 dk arasında olan kanuşma süperdi zaten hah' tamam dedim video rengini belli etti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramanujan20

    quote:

    Orijinalden alıntı: fireforge35

    quote:

    Orijinalden alıntı: ramanujan20

    Ben daha çok, Türkiye'de verilen internet hizmetinin limitli olmasına rağmen çok pahalı olması, limitin çok düşük olması, düşürülen hızın çok düşük olması ve çok katı bir şekilde uygulanmasından şikayetçiyim. Eğer tabi sizin sözleşmenizde AKN ile ilgili bir durum yoksa, o şekilde değerlendirebilirsiniz şikayetinizi.

    sizinkinde var mı işte? bende ADSL abonelik sözleşmesi ve 24 ay taahüdname var. Başka bir şey yok. sizin elinizde netlimitsiz için sözleşme varsa buraya gerekli yerleri sansürleyerek koyarmısınız?

    Ben de telefonla geçtim, 24 aylık sınırsız internet kampanyası adı ile, elimde yazılı bir sözleşme yok bu yüzden. İnternette yazan ise şu;

    Faydalanmakta olduğunuz kampanyalar aşağıda yer almaktadır.
    Faydalanmakta olduğunuz kampanya Sınırsız internet kampanyası
    Kampanyanızın bitiş tarihi 28/05/2013
    Kampanya indiriminin bitiş tarihi 28/05/2012

    bende aynı durumdayım. telefonla hiçbişey söylemeden sınırsız internet adı altında satılan internette sınır çıkıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramanujan20

    https://tuketici.btk.gov.tr/ Adresine, online olarak aşağada yazdığım metindeki şikayette bulundum. Dileyen aynısını yazabilir. Sesimizin daha çok yere duyulması için aşağıda verdiğim mercilere de gönderilmesi faydalı olacaktır.

    http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx
    http://www.tccb.gov.tr/sayfa/iletisim/cumhurbaskanina_yazin/
    http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/default.aspx
    internetkurulu@ubak.gov.tr


    Ülkemizdeki internet servis sağlayıcılarının müşterilere sunmuş olduğu internet tarifeleri arasında, en çok kullanılan tarifelerin başında, limitsiz denilen fakat isminin aksine belirli bir kotayla sınırlandırılan ve kota aşımıyla internet bağlantı hızlarının, 8-10 kat aşağıya düşürüldüğü tarifeler yer almaktadır. Söz konusu tarifedeki, 8mbit olarak reklam edilen tarife tamamen aldatmacadan ibarettir, çünkü; hiç indirme (download) yapmayan kullanıcı bile, sadece TTNET'in kendi sunmuş olduğu servisleri düzenli şekilde kullandığı taktirde bu kota çok kısa süre içerisinde dolmaya mahkümdür.Kotanın dolmasıyla beraber hızlar, 10 sene öncenin hızı olan 1mbit gibi komik bir seviyeye çekilmekte ve müşteri madur edilmektedir.

    Bireysel bir müşterinin, günlük ortalama internet kullanımıyla, aylık ne kadar veri indirim kapasitesine ulaşabileceğini, kısaca hesaplayalım. Söz konusu kullanıcı için yasal film ve müzik indirmek gibi, fazlaca kota harcayan unsurlar hesaba katılmamış ve mümkün olduğunca düşük düzeyde internet kullanımı öngörülmüştür.

    1-TTNET'in servisi olan, online TV izleme platformu Tivibu'nun, saniyedeki veri aktarımı 180kb civarında, bu da saatte 632MB yapar. Günde 3 saat tivibu izleyen biri için ayda tivibu için harcanan kota mikarı 3x632=1898=1,85GB/Gün 1 Ay'da ise 30x1,85=55,6 GB/AY

    2-TTNET'in Tivibu platformundaki online film izle ve tekrar izle gibi servislerden. Haftada 3 kere film veya program izleyen biri, 1,5 saatlik bir program veya filmin boyutunun ortalama 1GB olduğunu düşünürsek, 1 ay'da harcayacağı kota;
    3x1=3 gb/hafta, 1 Ay'da ise 3x4=12 GB/AY

    3-TT Müzik vb. servislerden dinlenen bir şarkının ortalama boyutu 5mb'dır. Günde 10 şarkı dinleyen birinin ayda müzik için harcıyacağı kota miktarı;
    5x10=50mb/gün , 1 Ay'da ise 1,47 GB

    4- Facebook, Youtube, Vimeo gibi sitelerden günde en az 5 video izlense ve her bir hd video süresi 5 DK olsa, 1 HD videonun (1080P değil 720P) boyutu 90mb olarak ölçülmüştür.
    5x90=450 mb/gün , 1 Ay'da ise harcanan kota 13,18 GB/AY

    5- MSN, SKYPE, YAHOO gibi instant messenger programlarında haftada 2 saat telekonferans yapan birinin harcayacağı kota miktarı, 1 saatlik telekonferans'ın 500MB olduğunu düşünürsek, ayda;
    2x500=1000 mb/hafta 1 Ay'da harcanan kota 4x1=4 GB

    Not: servislerin harcadığı veri miktarları Netlimiter adlı yazılımla ölçülmüş olup, yaklaşık değerleridir.

    Tüm bu temel kullanımların toplamına bakacak olursak; 86,25GB'lık bir kullanımla karşı karşıya kalıyoruz. Dikkat edilmelidir ki, yukarıdaki 5 madde içerisindeki kullanımlar asgeri düzeyler düşünülerek hesaplanmış ve internet sayfalarında sörf yapmak, mail'leri okumak, online oyunlar oynamak gibi kişiden kişiye değişen kullanımlar hesaplama dışında tutulmuştur.

    Hesaplama dışında tutulan kullanımlar ile birlikte, standart bireysel bir kullanıcının harcadığı kota miktarı 100GB'ın üstündedir ve kullanımın asgeri düzeyden orta düzeye çıkması ile harcanılan kota 150GB'ı rahatlıkla bulmaktadır. (Bu tahmini değerlere, yasal film ve müzik indirmek gibi çok fazla kota harcayan uygulamalar katılmamıştır.)

    Dünya ülkeleri arasında, interneti en pahalı fiyatlarla ve en düşük hızlarla kullanan ülkeler sıralamasında başlarda yer almaktayız. Buna rağmen 59TL gibi yüksek bir fiyatla 8mbit limitsiz olarak sunulan fakat kısa bir süre sonra 1mbit'e düşürülen internet paketlerinden halkımız bir an önce kurtarılmalıdır. Söz konusu olan hız düşümünün tamamen kaldırılması ya da üzerinde gerekli düzenlemeler yapılarak, yurtdışındaki örnekleri gibi esnek bir hale getirilmesi ile müşterinin uğradığı mağduriyet ivediyle giderilmelidir.

    emeğine sağlık arkadaşım çok başarılı bir metin olmuş bence tüm kuruluşlara mesajı tüm aile bireyleri adına gönderdim.




  • @sweatcan Rica ederim arkadaşım.
  • 8-10 kat ne ki arkadaşım. 16 mbitten 1mbit e düştü hız, can çekişiyorum şu anda. Orayı düzeltirsek iyi olur.
  • Şikayetimi gönderdim. Faydası olacağını hiç sanmıyorum, en azından olayın farkında olduğumuzu anlasınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Espa

    8-10 kat ne ki arkadaşım. 16 mbitten 1mbit e düştü hız, can çekişiyorum şu anda. Orayı düzeltirsek iyi olur.

    Herkes kendi bağlantı hızına göre düzenleme yapabilir. Benim bağlantı hızıma göre 8 kat düşüş var.
  • İnternet üzerinden yapılan şikayetlere bakmıyorlar bile boşuna uğraşmayın bakmaya da mecbur değiller :D milleti yerinden kalkmamaya o kadar alıştırdılar ki herhangi bişeyde hadi tepki gösterelim mail atalım hesapları yapılıyor işte bu yüzden her konuda kaybediyoruz :) direk gidip ilgili yerlere belgelerle evraklar ile yapılan itirazlara bakılır mecburdurlar :)) yerinden kalkmadan yapılan her türlü protesto tepki boşa bağırmaktır çıkın yüksek bir dağa var gücünüzle bağırın aynı şeydir ne dinleyen olur ne duyan :D sadece kendi sesiniz yankılanır kendiniz duyarsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 27 Mart 2012; 20:06:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Normandia_06

    İnternet üzerinden yapılan şikayetlere bakmıyorlar bile boşuna uğraşmayın bakmaya da mecbur değiller :D milleti yerinden kalkmamaya o kadar alıştırdılar ki herhangi bişeyde hadi tepki gösterelim mail atalım hesapları yapılıyor işte bu yüzden her konuda kaybediyoruz :) direk gidip ilgili yerlere belgelerle evraklar ile yapılan itirazlara bakılır mecburdurlar :)) yerinden kalkmadan yapılan her türlü protesto tepki boşa bağırmaktır çıkın yüksek bir dağa var gücünüzle bağırın aynı şeydir ne dinleyen olur ne duyan :D sadece kendi sesiniz yankılanır kendiniz duyarsınız

    Aynı mantıkla yerinden kalksan da birşey elde edemezsin. Şikayet dilekçesini elden verirsin adam 2 dk sonra çöpe atar. Kim nereden bilecek?

    Ayrıca şu yorumu da oku zahmet olmazsa;
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lionheart

    Arkadaşlar mutlaka BTK'ya şikayet edin.Ben geçen hafta şikayet formunu doldurup yolladım ve 3 gün içinde beni TTNET müşteri hizmetlerinden aradılar.O sıralar hızım tekrar yükselmişti ama ben yine de AKK uygulamasının olumsuzluklarından bahsettim.Ertesi gün de beni bağlı bulunduğum İl Telekom Müdürlüğünden BTK şikayet formunda yazdığım cep numaramdan aradılar.Sorunumu anlattım.AKK uygulaması sonucunda ben ücretini ödediğim Tivibu servisinden bile 1MB hız ile faydalanamıyorum dedim.Zaten hızın düşmesi ile Tivibu'yu iptal ettirmiştim.Arayan beyefendi ilgiliydi ve hattımla ilgili sorunları mutlaka inceleteceğini söyledi.Bende AKK uygulamasının çok saçma olduğunu ve mutlaka bir düzenleme yapılması gerektiğini hem BTK şikayet formunda hem beni arayan TTNET müşteri hizmetlerine hem de İl Telekom Müdürlüğünden beni arayan beyefendiye söyledim.Adam bile haklısınız dedi.Bende teşekkür edip kapattım telefonu.Şu ana kadar hızım eski halinde ve düşme yok.Umarım böyle devam eder.Çünkü başka alternatifim yok.Ne olursa olsun sesimizi duyuralım arkadaşlar.Kesinlikle üşenmeyin ve hem Şikayetvar'a hem de BTK'ya yazın bu durumu.





  • konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim böyle argümanlar belgeler somut şeyler ile yola çıkarsak amaca ulaşabiliriz diğer akk başlığı cevaplar ile dolmuş taşmış ama boşa kürek çekmekten başka bir şey değil ttnet e sövüp sayacağımıza somut adımlar atalım şikayet sitelerine şikayetlerde çözüm değil ttnetin tek yaptığı sistem mesajları ile cevap vermek telefon ile irtibata geçtiklerinde ise bir kaç kişiyi yıldırmak kolay ve işin arka planını öğrenemiyoruz lakin diğer forumlardaki bu durumdan şikayet edenler ile ortak hareket etsek bir internet sitesi açsak bunun için gerekli masraflar neyse aramızda toplasak ttnetten isteklerimizi belirten bir yazı yayınlayıp imza toplasak bunlarda çözüm olmazsa toplu bir şekilde internet i kapattırsak çözüme ulaşırız emin olun diğer avrupa ülkelerinde böyle bir uygulama olsa halk çoktan sokaklara dökülmüştü biz oturduğumuz yerden kılımızı kıpırdatmıyoruz .boş laflarla adamlar niye karından vazgeçip halkın yararına bir iş yapsın ancak onları ummadıkları bir zarara uğratacağız ki geri adım atsınlar.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.