Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (2204. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
84.755
Cevap
1.076
Favori
5.538.990
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22022203220422052206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şikayet mesjları hızla artıyor sanırım.en azından elimizden geleni yapalım.herkes şikayet mesajlarını yazsın



    Sayın HALİT KESTANE,
    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515121 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.
  • goki20 G kullanıcısına yanıt
    Oran 2,63 görünüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacikemal

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhendizz

    Kliksa yatan var mi.ne vakif ne adios yatmamis

    Hocam vakıfa 3-4 gün önce yatmış bi bakın isterseniz, ama adiosa benim de yatmamis

    Vakifta da yok benim.adios 2 kart .hiçbirinde yok.bekleyecegiz demekki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Açıkcası ben de Adios maceram henüz başlamışken, katsayıların minimuma indirilmesinden rahatsızım. Lakin, özellikle Zorlu D&R kampanyasındaki yoğun talebi gördükten sonra, yakın zamanda bu tip bir aksiyonun alınabileceğini bekliyordum. Sonuçta, bankanın asıl amacı bizlerin dünyayı dolaşmamız değil, mümkün olduğunca çok müşteriyi kart kullanıcısı yapıp, bu müşterilerine mümkün olduğunca çok kart kullandırmak ve buradan da bir gelir elde etmek. Bunu da bir takım promosyonlarla desteklemek.

    Gel gelelim, şu aşamada tepki olarak kart kullanımını kısmak dışında biz ne yapabiliriz, ona bakalım. Bir çok arkadaşın, mesaj merkezine online olarak şikayette bulunduğunu gördüm. Tabi, bir çoğunuzun bildiği gibi bu şikayetlerin gerekli merciilere ulaşması epey zaman alacağından, ben sizlere kestirme bir yol önermek istiyorum. BDDK'nın ilgili tebliğleri gereğince, her banka üst düzey yöneticilerinden birini "Tüketici İlişkileri Koordinasyon Görevlisi" olarak atamış durumda. Yapı Kredi'de bu görevi Mehmet Erkan Özdemir üstlenmiş. Erkan Bey'in mail adresi erkan.ozdemir@yapikredi.com.tr. Bu mail adresinden şikayetleri doğrudan kendisine iletilir ve eğer banka bir aksiyon alacaksa bunu hızlandırabiliriz. Aşağıdaki gibi bir metin kendisine iletilebilir.

    Erkan Bey merhaba,

    Bankanızın xxxx numaralı müşterisi ve Adios kredi kartı kullanıcısıyım. Aynı zamanda, World kartın düzenlediği kampanyaların da sıkı bir takipçisiyim. Kampanyalardan kazandığım World puanları, 3 kat değerli kullanma imkanımızın olması, bu zamana kadar benim Adios kartımı kullanmaktaki ve çevremdekileri de kullanıcı yapmamdaki en büyük motivasyonumdu. Ancak, 28 Ekim itibarıyla, önceden haber verilmeksizin, değerli puan kullanımındaki çarpanların alt limite düşürüldüğünü üzülerek öğrenmiş bulunmaktayım. Öncelikle, bu uygulamanın sözleşme şartları çerçevesinde yapıldığından kuşkum yok. Lakin, bu tip bir aksiyon alınmadan önce, müşterilerin bilgilendirilmesinin ve en azından bu tarihe kadar kazandığımız puanların eski oranlardan kullanılma imkanının verilmesinin şeffaflık ve tüketici haklarını koruması açısından yerinde olduğunu düşünmekteyim.

    Bankanızın kar odaklı, kurumsal yönetim ilkelerine sahip ve borsaya kote bir şirket olmasından mütevellit, ürün ve hizmetlerinizdeki yegane amacın kar yapmak olduğunun bilincindeki bir müşteri olarak, Yapı Kredi'yi diğer bankalardan ayıran en önemli ürün olan Adios'da puan çarpanlarının tekrardan üst seviyeye çıkarılmasını rica ederim.

    Saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paranya -- 29 Ekim 2013; 13:25:01 >




  • Kurban bayramında 3,26 ile otel rezervasyonu yapmıştım 450 tl avans aldım bu oranlarda hesapladım 380 tl daha puanım olması gerekiyormuş ama puan biriktirenlerin adına üzüldüm burda ne hayaller Kur'an arkadaşlar vardı ykb herkeşin hayallerini suya düşürdü ama ben ne kadar şikayet olsada değişen bir şey olacağını düşünmüyorum banka kendini şöyle savunur alt limit ten çarpacağım puanları diye bi açıklama yapabilir bi kaç sayfa önce bi arkDaş yazmış bunu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhendizz M kullanıcısına yanıt
    Benim'de kliksa yatmamış.
    ykb yapmazdı böyle 1 gün daha bekleyip kayıt açtıracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkness45 -- 29 Ekim 2013; 13:28:36 >
  • Adiosa alternatif kartlara bakıyorum,ozellikle üye olmayan işyerlerinde parafly cok dusuk sanırım.miles And smiles kredi kartı mantıklı gelmeye basladi bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın Yasin Tekgöz,
    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515258 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paranya

    Arkadaşlar merhaba,

    Açıkcası ben de Adios maceram henüz başlamışken, katsayıların minimuma indirilmesinden rahatsızım. Lakin, özellikle Zorlu D&R kampanyasındaki yoğun talebi gördükten sonra, yakın zamanda bu tip bir aksiyonun alınabileceğini bekliyordum. Sonuçta, bankanın asıl amacı bizlerin dünyayı dolaşmamız değil, mümkün olduğunca çok müşteriyi kart kullanıcısı yapıp, bu müşterilerine mümkün olduğunca çok kart kullandırmak ve buradan da bir gelir elde etmek. Bunu da bir takım promosyonlarla desteklemek.

    Gel gelelim, şu aşamada tepki olarak kart kullanımını kısmak dışında biz ne yapabiliriz, ona bakalım. Bir çok arkadaşın, mesaj merkezine online olarak şikayette bulunduğunu gördüm. Tabi, bir çoğunuzun bildiği gibi bu şikayetlerin gerekli merciilere ulaşması epey zaman alacağından, ben sizlere kestirme bir yol önermek istiyorum. BDDK'nın ilgili tebliğleri gereğince, her banka üst düzey yöneticilerinden birini "Tüketici İlişkileri Koordinasyon Görevlisi" olarak atamış durumda. Yapı Kredi'de bu görevi Mehmet Erkan Özdemir üstlenmiş. Erkan Bey'in mail adresi erkan.ozdemir@yapikredi.com.tr. Bu mail adresinden şikayetleri doğrudan kendisine iletilir ve eğer banka bir aksiyon alacaksa bunu hızlandırabiliriz. Aşağıdaki gibi bir metin kendisine iletilebilir.

    Erkan Bey merhaba,

    Bankanızın xxxx numaralı müşterisi ve Adios kredi kartı kullanıcısıyım. Aynı zamanda, World kartın düzenlediği kampanyaların da sıkı bir takipçisiyim. Kampanyalardan kazandığım World puanları, 3 kat değerli kullanma imkanımızın olması, bu zamana kadar benim Adios kartımı kullanmaktaki ve çevremdekileri de kullanıcı yapmamdaki en büyük motivasyonumdu. Ancak, 28 Ekim itibarıyla, önceden haber verilmeksizin, değerli puan kullanımındaki çarpanların alt limite düşürüldüğünü üzülerek öğrenmiş bulunmaktayım. Öncelikle, bu uygulamanın sözleşme şartları çerçevesinde yapıldığından kuşkum yok. Lakin, bu tip bir aksiyon alınmadan önce, müşterilerin bilgilendirilmesinin ve en azından bu tarihe kadar kazandığımız puanların eski oranlardan kullanılma imkanının verilmesinin şeffaflık ve tüketici haklarını koruması açısından yerinde olduğunu düşünmekteyim.

    Bankanızın kar odaklı, kurumsal yönetim ilkelerine sahip ve borsaya kote bir şirket olmasından mütevellit, ürün ve hizmetlerinizdeki yegane amacın kar yapmak olduğunun bilincindeki bir müşteri olarak, Yapı Kredi'yi diğer bankalardan ayıran en önemli ürün olan Adios'da puan çarpanlarının tekrardan üst seviyeye çıkarılmasını rica ederim.

    Saygılarımla,





    Erkan Bey'e ben de mail attım, örnek yazınız için çok teşekkürler.

    Arkadaşlar, lütfen bireysel maillerimizden de Erkan Bey'e mail yağdıralım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paranya

    Arkadaşlar merhaba,

    Açıkcası ben de Adios maceram henüz başlamışken, katsayıların minimuma indirilmesinden rahatsızım. Lakin, özellikle Zorlu D&R kampanyasındaki yoğun talebi gördükten sonra, yakın zamanda bu tip bir aksiyonun alınabileceğini bekliyordum. Sonuçta, bankanın asıl amacı bizlerin dünyayı dolaşmamız değil, mümkün olduğunca çok müşteriyi kart kullanıcısı yapıp, bu müşterilerine mümkün olduğunca çok kart kullandırmak ve buradan da bir gelir elde etmek. Bunu da bir takım promosyonlarla desteklemek.

    Gel gelelim, şu aşamada tepki olarak kart kullanımını kısmak dışında biz ne yapabiliriz, ona bakalım. Bir çok arkadaşın, mesaj merkezine online olarak şikayette bulunduğunu gördüm. Tabi, bir çoğunuzun bildiği gibi bu şikayetlerin gerekli merciilere ulaşması epey zaman alacağından, ben sizlere kestirme bir yol önermek istiyorum. BDDK'nın ilgili tebliğleri gereğince, her banka üst düzey yöneticilerinden birini "Tüketici İlişkileri Koordinasyon Görevlisi" olarak atamış durumda. Yapı Kredi'de bu görevi Mehmet Erkan Özdemir üstlenmiş. Erkan Bey'in mail adresi erkan.ozdemir@yapikredi.com.tr. Bu mail adresinden şikayetleri doğrudan kendisine iletilir ve eğer banka bir aksiyon alacaksa bunu hızlandırabiliriz. Aşağıdaki gibi bir metin kendisine iletilebilir.

    Erkan Bey merhaba,

    Bankanızın xxxx numaralı müşterisi ve Adios kredi kartı kullanıcısıyım. Aynı zamanda, World kartın düzenlediği kampanyaların da sıkı bir takipçisiyim. Kampanyalardan kazandığım World puanları, 3 kat değerli kullanma imkanımızın olması, bu zamana kadar benim Adios kartımı kullanmaktaki ve çevremdekileri de kullanıcı yapmamdaki en büyük motivasyonumdu. Ancak, 28 Ekim itibarıyla, önceden haber verilmeksizin, değerli puan kullanımındaki çarpanların alt limite düşürüldüğünü üzülerek öğrenmiş bulunmaktayım. Öncelikle, bu uygulamanın sözleşme şartları çerçevesinde yapıldığından kuşkum yok. Lakin, bu tip bir aksiyon alınmadan önce, müşterilerin bilgilendirilmesinin ve en azından bu tarihe kadar kazandığımız puanların eski oranlardan kullanılma imkanının verilmesinin şeffaflık ve tüketici haklarını koruması açısından yerinde olduğunu düşünmekteyim.

    Bankanızın kar odaklı, kurumsal yönetim ilkelerine sahip ve borsaya kote bir şirket olmasından mütevellit, ürün ve hizmetlerinizdeki yegane amacın kar yapmak olduğunun bilincindeki bir müşteri olarak, Yapı Kredi'yi diğer bankalardan ayıran en önemli ürün olan Adios'da puan çarpanlarının tekrardan üst seviyeye çıkarılmasını rica ederim.

    Saygılarımla,





    Tskler bir mailde ben attim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grun

    Biz de şimdi eşim ve benim adıma ayrı ayrı şikayet mesajı yazdık. Umarım bunca insanın mesajları etkili olur ve bu can sıkıcı durum en kısa zamanda düzelir!!!!

    o değil de, bi uzakdoğu yapamadık beraber ya yanarım yanarım ona yanarım...
    İmza: kapferengi lambaaa...
  • şikayet oluşturdum bende, lütfen yıkma filipinler hayallerimizi yapı kredi...
    buradaki üstadlarla hep beraber seyahat hayalim vardı :/
  • yasintekgoz Y kullanıcısına yanıt
    Konuyu özetleyen bir mail de ben attım, umarım işe yarar.
  • arkadaşlar bir sorum olacak. world puanlar ile turkcell'den dakika yada TL alındığında puanlar azalıyor mu , yoksa bu worldcep denen şeyden puanlar silinmeden ikinci bir yararlanma imkanı mıdır ?
  • sonromeo kullanıcısına yanıt
    azalıyor. o kadar dakika alırsanız puanlarınız uçar:)
  • yapı kredi kusura bakmasın da .. bu güne kadar biriktirilen puanların eski oranlardan kullandırılması lazım.

    insanlar kampanya takip edip işi gücü bırakıp buna dikkat ettiler.

    yapı kredi nin yaptığı bir gecede yaptığı çakallıktan farklı bişey değil.
  • Adios premium kart sahibiyim.

    Seyahat ve otel rezarvasyonu katsayılarının oldukça düşürüldüğünü öğrendim. Bilmenizi isterim ki ben bu güne kadar mevcut katsayıların avantajı ile kampanya takip edip harcama yapıp puan topladım. Yeni katsayıların hiçbir avantajı yoktur ve pu katsayılardan puan harcamak istemiyorum.

    Kartımdaki Puanların seyahat ve rezervasyon kullanımında eski mevcut katsayılardan değerlendirilmesini; düzenleme tarihinden sonra kazanılacak puanların yeni katsayılardan hesaplanarak harcanmasını istiyorum.

    Yapılan bu hareketi Yapı Kredi bankasına hiç yakıştıramadım.

    Saygılarımla

    Sayın ......
    Mesajınız Bankamıza ulaşmış ve 2515444 numara ile kayıtlarımıza alınmıştır.
    Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Size en kısa süre içinde yanıt verilecektir.
    Not : Mesajınızla ilgili gelişmeleri takip etmek için belirtilen kayıt numarasını not ederek,
    Şubelerimiz ve Çağrı Merkezimizden bu referans numarası ile sorgulayabilirsiniz.




  • Paranya kullanıcısına yanıt
    Örnek yazı için teşekkürler.
    Yazı için
    quote:

    Adios'da puan çarpanlarının tekrardan üst seviyeye çıkarılması hususunda yardımınızı rica ederim.
    şeklinde düzeltme yaptım. Koskoca adama çıkarın şunu der gibi olmasın istedim
    Elinize sağlık.
  • Arkadaşlar bu yazıları adios'un feysbuk sayfasına da yazsak nasıl olur???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasintekgoz -- 29 Ekim 2013; 18:50:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz

    Arkadaşlar bu yazıları adios'un feysbuk sayfasına da yazsak nasıl olur???


    Bence süper bir fikir, şimdiden yazmaya başladım.

    Kendilerine gönderdiğimiz şikayetler özel kalıyor, kimse görmüyor. Ama şimdi ifşa etmiş olacağız.


    Adios FACEBOOK sayfasındaki haberlerin yorumlarını dolduralım!

    https://www.facebook.com/YapiKrediadios




  • 
Sayfa: önceki 22022203220422052206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.