Şimdi Ara

Acer 5755G FAN PROBLEMİ ve SERVİS SÜRECİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
6.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. bundan yaklaşık 1 ay önce aldığım Acer 5755G laptopta karşılaştığım problemleri paylaşmak istiyorum. paylaşayım ki bu modeli inceleyen ve almak isteyen kullanıcılar sağda solda pek fazla bulunmayan ama yavaş yavaş artan (kronik demiştim ama geri aldım) sorunlardan haberdar olsunlar ve 1300-1600TL arasında verecekleri paraları boşa gitmesin.

    1) ürün elime geçtiğinde ilk yaptığım kendimce benchmark testleri yapmaktı. bunların en basiti bildiğiniz gibi win deneyim dizini. normal bir laptopun şu anda oradan aldığı HDD puanı 5,9 iken (notbook ve eski CQ56 laptopumda bile öyleydi) bu laptop 5,7 aldı ve HDD'den cızırtı sesleri geliyor.

    2) ürünle gelen win7 home basic yerine kendi orijinal win7 pro'mu kurdum (deneyim dizini puanı HDD hala 5,7 ek bilgi olsn diye yazayım) tüm driverları kurdum ancak sıfır halinde gelen Acer surround ses programı gelmedi. büyük ihtimal driver sorunu gibi olsa da sonuçta resmi driverları kurdum, laptop özellikle hazırda beklet yaparken ve açılırken bazen kulak tırmalayıcı sürekli tiz bir ses çıkarıyor. (mikrofonu hoparlörün önüne getirdiğinizde çıkana benzer)

    3) yaklaşık 10 gündür fan sesinin normal kullanımda bile diğer kıyasladığım laptoplardan (1 yıllık kullanılan asus k52 ve lenovo laptop) fazla çıktığını düşünüyordum. dün akşam da bir arkadaşımın aldığı yaklaşık aynı özellliklerdeki Lenovo Z570Am ile kıyaslamak için cod:mw3 oyununu 2 laptopta da açtım. Lenovodan neredeyse fan sesi duyulmaz iken benimkinden traktör gibi ses çıkmaya başladı. sonuçta o bilgisayar yeni, birkaç saattir kullanılsa da ben de alalı 1 ay gibi bir süre oldu ve bu ses hiç normal değil. 1-2 yıllık laptoplar bile vermiyor bu sesi. biraz internette araştırdıktan sonra bu sesin kronik olduğu ortaya çıkıyor.

    ses aynen şu. vidyodaki de kendi laptopum.


    şu vidyodaki de aynı sorunun başka kaynağı.


    diyeceğim o ki. bu modeli almak isteyenler var ise mutlaka ve mutlaka bu kararlarını gözden geçirsinler. burada amacım bir markayı kötülemek değil. ancak her markanın sorunlu modelleri olabilir. Acer'ın da bu modelinde giderilmediği sürece bu gibi kalitesiz malzeme kullanımından doğan sorunlar mevcut. örnek olması açısından dell 5110 serisinde de HDD'yi anakartın üzerine koymak gibi bir hata yapıldığı için vazgeçmiştim. ileride muhtemel bir SSD güncellemesi sorun çıkaracaktı.

    bu model ve packer bell modellerinden kullanıcılar şimdilik kaçınsın. (packer bell'in üreticisi de acer) bunlar yerine şimdilik benim önerilerim;

    Lenovo Z570Am:http://www.bimeks.com.tr/urun/121452/lenovo-z570am-59-320825.aspx#photos
    ya da
    Asus K53:http://www.bimeks.com.tr/urun/120414/asus-k53sv-sx581r.aspx

    özellikle Z570Am bu model yerine alınabilir. aralarındaki tek fark Acer'da USB 3.0 Lenovo'da e-Sata var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ciddiyetsiz -- 12 Mayıs 2012; 12:13:46 >







  • Garantiye yolladınızmı cihazı?
    Buarada mesajlarınızda nedendir bilinmez çelişkili ifadeler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre42dem

    Garantiye yolladınızmı cihazı?
    Buarada mesajlarınızda nedendir bilinmez çelişkili ifadeler var.

    yollamadım. cızırtı için yollasam da herhangi bir şey çıkmayacağı belli. ses problemi dediğim gibi büyü ihtimal yazılımsal. fan sesi problemi de dün başladı ve bugün itibari ile haftasonu ancak yarın ilk işim servisi aramak olacak. ancak nerelerde çelişkili ifade buldunuz onları da belirtirseniz iyi olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre42dem

    Garantiye yolladınızmı cihazı?
    Buarada mesajlarınızda nedendir bilinmez çelişkili ifadeler var.

    ben yolladım. aynı fan problemi bende de var.
    teknosadaki teknik destek görevlisi fan arızalı dedi ve bilgisayar yetkili servis SMS infocomma gönderildi. serviste de "donanım arızası olası" raporu verdiler ve teknosaya geri gönderdiler. DOA kapsamı olunca distribütöre gitmesi gerekiyormuş!! neden böyle bir uygulama var onu da anlamak mümkün değil...ondan sonra distribütöre gitti ve her nasılsa tam da 20 işgünü dolarken sağlam raporu verip geri yolladılar. 20. işgünü teknosaya geri geldi bilgisayar.
    ben de bunun üzerine hakem heyetine başvurdum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aod

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre42dem

    Garantiye yolladınızmı cihazı?
    Buarada mesajlarınızda nedendir bilinmez çelişkili ifadeler var.

    ben yolladım. aynı fan problemi bende de var.
    teknosadaki teknik destek görevlisi fan arızalı dedi ve bilgisayar yetkili servis SMS infocomma gönderildi. serviste de "donanım arızası olası" raporu verdiler ve teknosaya geri gönderdiler. DOA kapsamı olunca distribütöre gitmesi gerekiyormuş!! neden böyle bir uygulama var onu da anlamak mümkün değil...ondan sonra distribütöre gitti ve her nasılsa tam da 20 işgünü dolarken sağlam raporu verip geri yolladılar. 20. işgünü teknosaya geri geldi bilgisayar.
    ben de bunun üzerine hakem heyetine başvurdum...



    Diger konudada belirttim burdada belirtiyim

    Siz teknik servisten yakınıyorsunuz ve buna baglı olarakta bu markadan uzak durun diyorsunuz yanlız bu teknik servis olayı şehirden şehire farkedebilir bundan dolayı sizin bulundugunuz şehirdeki teknik servis kötü diye bunu acerin tüm teknik servisine mal edemezsiniz.

    AMACINIZ GERÇEKTEN INSANLARA YARDIMCI OLMAK ISE LÜTFEN ''ARKADAŞLAR BEN X ŞEHRİNDEKİ ACER SERVİSİNDEN MEMNUN KALMADIM NEDENİDE BÖYLE BÖYLE DERSENİZ'' DAHA DOGRU OLUR DÜŞÜNCESİNDEYİM.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre42dem


    quote:

    Orijinalden alıntı: aod

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre42dem

    Garantiye yolladınızmı cihazı?
    Buarada mesajlarınızda nedendir bilinmez çelişkili ifadeler var.

    ben yolladım. aynı fan problemi bende de var.
    teknosadaki teknik destek görevlisi fan arızalı dedi ve bilgisayar yetkili servis SMS infocomma gönderildi. serviste de "donanım arızası olası" raporu verdiler ve teknosaya geri gönderdiler. DOA kapsamı olunca distribütöre gitmesi gerekiyormuş!! neden böyle bir uygulama var onu da anlamak mümkün değil...ondan sonra distribütöre gitti ve her nasılsa tam da 20 işgünü dolarken sağlam raporu verip geri yolladılar. 20. işgünü teknosaya geri geldi bilgisayar.
    ben de bunun üzerine hakem heyetine başvurdum...



    Diger konudada belirttim burdada belirtiyim

    Siz teknik servisten yakınıyorsunuz ve buna baglı olarakta bu markadan uzak durun diyorsunuz yanlız bu teknik servis olayı şehirden şehire farkedebilir bundan dolayı sizin bulundugunuz şehirdeki teknik servis kötü diye bunu acerin tüm teknik servisine mal edemezsiniz.

    AMACINIZ GERÇEKTEN INSANLARA YARDIMCI OLMAK ISE LÜTFEN ''ARKADAŞLAR BEN X ŞEHRİNDEKİ ACER SERVİSİNDEN MEMNUN KALMADIM NEDENİDE BÖYLE BÖYLE DERSENİZ'' DAHA DOGRU OLUR DÜŞÜNCESİNDEYİM.

    dediğiniz doğru ancak arkadaş kendi probleminden bahsetmiş. bu elbette teknik servisin işgüzarlığı diyelim. kendisi zaten yasal yollardan hakkını arayarak en doğrusunu yapıyor. ben de kendi adıma yarın telefon ile başlayarak gerekli servis kanallarını kullanacağım. bu süre içinde sorun ile ilgili en azından teknik servise daha net bilgiler vermek için veriler topluyorum. örneğin az önce konuya kendi fan sesimin vidyosunu ekledim. kendi adıma kesinlikle Acer almayın demiyorum. bu zaten başlı başına markaya haksızlık olur. ancak alacakların kesinlikle ben ve aod dahil diğer bir çok kullanıcının karşılaştığı bu fan problemini muhakkat dikkate almalarını öneriyorum. yarın gidip laptop alacak olsam acer yine listede olur. ürün normal çalşmasında oldukça randımanlı ve tatminkar idi. ancak mesajda belirttiğim hususlar ve özellikle şu fan sesi problemi büyük sıkıntı. o vidyodaki ses kesinlikle normal değil ve eğer ürün değişimi gelirse makineye ben paramı alma yoluna gideceğim.




  • evet gerçekten fan sesi normal degil hakkınızı sonuna kadar arayın. Birde cihazı nemli yerlerde tutmayın çünkü aynı modelden arkadaşımda almıştı cihazı 1 hafta nemli bir yerde saklamış daha sonra cihazı çalıştırdıgında fanın degişik çalıştıgını söylemişti 3,4 gün sonra düzeldigini belirtmişti (tabi 3,4 günlük süreçte cihazı nemsiz bir ortamda tutmuş)
  • konuyu açan arkadaş konuyu açıp kaçmış anlaşılan hiç sesi çıkmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çılgıncocuq

    konuyu açan arkadaş konuyu açıp kaçmış anlaşılan hiç sesi çıkmiyor

    çok forum kültürüm ve vaktim olmadığı için sürekli uğramıyorum. o nedenle. ama ara ara takip ediyorum tabi :)
  • cihazla ilgili son gelişmeler:

    az önce acer iletişim merkezi ile görüştüm. hem cihazın durumunu öğrenmek hem de 29.02.2012 tarihinde bildirim olduğu için 10 iş gününü geçtiğinden dolayı tarafıma geçici bilgisayar iletilmesini istedim. ancak bana 05.03.2012 tarihinde servise ulaştığını ve 7 iş günü geçtiğini dolayısı ile geçici bilgisayar verilemeyeceğini belirttiler. tüketici haklarında bildirim tarihi esas olsa da ürünün teknik servise ulaştığı tarihi esas kabul ediyorlar.

    ayrıca sorunlar ile ilgili net bir cevap alamadım. 2 arama gerçekleştirdim ilkinde tozu temizlendi şu an test aşamasında dendi. ikinci aramamda da diske bakılmış, sistem yüklenmiş şu an fan sorunu ile ilgileniliyor denildi. 3 gün sonra tekrar arayıp tekrar geçici bilgisayar isteyeceğim ve cihazın durumunu soracağım. ancak yavaş yavaş görünen o ki teknik servis çok da iyi bir servis sunamıyor şimdiye kadar.




  • acer servisini bugün yine aradım.

    dün yaşananları üstte belirttim zaten. dün bana tüketici haklarında açıkça ürünün arıza bildirimi (elden teslim,telefon,faks,mektup vs ne ile olursa olsun) yapıldığı tarih esastır deniliyor ve açıkça acer destek sayfasında bildirim tarihi de 29.02.2012 diye yazıyor.

    dün bana geldiği tarih diyen elemanla paralel cevabı bugün de aldım. özellikle de "tüketici haklarını araştırdım. dün bana servise ulaşma tarihi denildi ama aslında tüketici haklarına göre bildirim tarihi esasmış. bu nedenle 10 iş günü dolduğundan geçici bilgisayar talep ediyorum" dedim. aldığım cevap traji komik. "efendim aslında tüketici haklarında öyle yazıyor ama aslında o öyle değil işte geldiği tarih şöyle böyle kem küm..." yani adam apaçık biz tüketici hakkını tınlamıyoruz diyor. sonra lafı dolandıra dolandıra "işte o öyle olsa da tüketici memnuniyeti bizim için esastırdan girerk biz size talep ederseniz geçici bilgisayar yollarız" diyor ama sonra da "fan arızası için yedek parça yurt dışından sipariş edilmiş, yoldaymış, geliyormuş yarın gelir takarlar heralde. şimdi biz size yollamaya kalksak zaten ürününüz de yapılır aynı anda ulaşmış olur bi anlamı kalmaz" diyor. lafı eveleyip geveleyip hem geçici bilgisayar vermiyorlar hem aradan geçen 2 haftada da sadece sistem geri yüklemenin yapılmış olması ve bunun marifetmiş gibi söylenmesi başka komedi.

    yarın akşam tekrar arayacağım. eğer yapılmadı diye bir bildirim alırsam ısrarla geçici bilgisayar isteyeceğim. bakalım ne gibi saçmalıklar uyduracaklar.




  • devamını da aktarırsan sevinirim, dikkatle okudum... aslında sms infocomm iyi bir servis ama fabrikasyon sorun var, onların elinde olan bişey olduğunu sanmıyorum, normalde 10 gün falan acer için fazla bir süre, hakkınızı sonuna kadar arayın derim, zaten haklarınızı biliyorsunuz, bilinçli tüketicileri gördükçe mutlu oluyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    devamını da aktarırsan sevinirim, dikkatle okudum... aslında sms infocomm iyi bir servis ama fabrikasyon sorun var, onların elinde olan bişey olduğunu sanmıyorum, normalde 10 gün falan acer için fazla bir süre, hakkınızı sonuna kadar arayın derim, zaten haklarınızı biliyorsunuz, bilinçli tüketicileri gördükçe mutlu oluyorum

    devamını aktarayım elbette.

    devamında toplam 18 iş günü sonunda bilgisayarınızı yaptık artık göndercez başka bir isteğiniz var mı demek için aradılar ve 19. günün akşamı yani 1 gün sonra (dün akşam) bilgisayarım elime ulaştı. ancak ne işçilikten ne de tamir süresinden haliyle memnun değilim. şöyle ki;

    • tüketici hakları sonuna kadar zorlanıp bilinçsiz birisi iseniz yok bile sayılabiliyor. açıkça tamir süresi bildirim tarihinden başlar denildiği halde yok işte servise geldiği tarih bize göre esastır gibi saçma cevap aldım.
    • 10 iş günü geçtiğinde geçici bilgisayar istedim bunu yerine getirmeyip zaten 2-3 gün içinde yapılır biraz daha bekleyin dediler.

    üstteki 2 madde ile ilgili zaten daha önce de yazdım ancak ürün teslimi sonrasına gelirsek;


    • başta fan problemi için gitmişti -ki üstte nasıl ses çıkardığı görülüyor- şu an bu problem kısmen giderilmiş. kısmen diyorum çünkü bilgisayar örneğin masadan kucağınıza alırken bi ses çıkarıyor. sanki fan bir yere takılıyormuş gibi. yani sorun tam anlamıyla çözülebilmiş değil, bilgisayarı hafif oynatmada içeriden bir ses geliyor.
    • ürüne ne gibi işlemlerin yapıldığını bildiren herhangi bir evrak gelmedi. sadece telefondaki sözlü beyanlar var. bilgisayarınız geri yüklendi, fanı değişti şeklinde. halbuki bana bir evrak ile hangi parçalar değişti ne yapıldı bir evrak ile bilgi verilmesi gerekirdi. pazartesi ilk işim telefonla arayıp bu belgeyi istemek olacak.
    • bilgisayarın alt kapağı açılıyor hali ile. ancak fan ve hdd bölümünün kapağı özensiz bir şekilde kapatılmış. ortadan 2 vida ile tutturulmuş ve kenardaki klipsler tam geçirilmemiş. bu denli berbat işçiliğin üstüne bir de ufak bir etiket yapıştırmışlar, sökülürse garanti dışı kalabilir diye. bu kadar saçma bir durum olamaz. ilk aldığımda o etiket yoktu ve ben de onu söküp kapağı çıkararak kendim düzeltmek zorunda kaldım.

    bir de acer ile ilgisi olmasa da kargo ile ufak bir münakaşam oldu. ürün geldiğinde açıp inceleyeceğimi, eğer kırık dökük bir yanı var ise almayacağımı belirttim. (sıfır gelen ürün bile kontrol edilir) ancak kargo görevlisi "yaa kardeşim teknik servis yapmıştır kırmamıştır. hem kırık çıksa bile belki sen gönderdin kırık" gibi bir laf etti. ancak kontrol ederek aldım elbette.

    sonuç olarak;

    • acer çeşitli ürün yelpazesinde kaliteli ürünler sunuyor olabilir, ancak bana göre bu model (5755g) bazı kalitesiz malzeme kullanımından doğan sorunları var. tasarım güzel anncak fan kötü, hdd kötü. kız arkadaşımın almış olduğu asus k53u (amd brazos işlemcili) bile kasa ve malzeme kalitesi olarak bu modelden kat kat iyi. sadece donanım zayıf.
    • teknik servis ister acerdan kaynaklı isterse kendisi ile alakalı sebeplerden olsun işini gerektiği gibi yapmıyor. sms infocom kötü yapıyor olsa bile acer bence bunun denetimini bir şekilde gerçekleştirmeli, kalite arttırmak için çalışmalarda bulunmalı. gerekirse başka bir teknik servis ile anlaşabilir. örneğin; teleservice olabilir.
    • bu ürünle ilgili benim tavsiyem kesinlikle almayın. alırsanız da sorunsuz çıkması sizin şansınıza. şansıma güveniyorum diyen var ise alabilir.

    bilgisayarı tam olarak test etme olanağım olmadı ancak kısa süreli vakitte battlefield 3 kurabildim ve 15dk kadar oynadım. koltuğun üzerinde olmasına rağmen çk aşırı bi ısınma olmadı ve fandan aşırı bir ses gelmedi. ilerleyen günlerde daha da zorlayıp gelişmeleri tekrar aktarırım vaktim olursa.

    iyi forumlar herkese.




  • detaylı ayrıntılı anlatımınız için teşekkürler, dikkatle ilgiyle okudum, tekrar geçmiş olsun, umarım daha fazla sorun açmaz... serviste yapılan işlemlerle ilgili evraklar, ileride çıkabilecek olumsuzluklara karşı güvence sağlar, almanızda yarar var, sebebini siz de biliyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ciddiyetsiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    devamını da aktarırsan sevinirim, dikkatle okudum... aslında sms infocomm iyi bir servis ama fabrikasyon sorun var, onların elinde olan bişey olduğunu sanmıyorum, normalde 10 gün falan acer için fazla bir süre, hakkınızı sonuna kadar arayın derim, zaten haklarınızı biliyorsunuz, bilinçli tüketicileri gördükçe mutlu oluyorum

    devamını aktarayım elbette.

    devamında toplam 18 iş günü sonunda bilgisayarınızı yaptık artık göndercez başka bir isteğiniz var mı demek için aradılar ve 19. günün akşamı yani 1 gün sonra (dün akşam) bilgisayarım elime ulaştı. ancak ne işçilikten ne de tamir süresinden haliyle memnun değilim. şöyle ki;

    • tüketici hakları sonuna kadar zorlanıp bilinçsiz birisi iseniz yok bile sayılabiliyor. açıkça tamir süresi bildirim tarihinden başlar denildiği halde yok işte servise geldiği tarih bize göre esastır gibi saçma cevap aldım.
    • 10 iş günü geçtiğinde geçici bilgisayar istedim bunu yerine getirmeyip zaten 2-3 gün içinde yapılır biraz daha bekleyin dediler.

    üstteki 2 madde ile ilgili zaten daha önce de yazdım ancak ürün teslimi sonrasına gelirsek;


    • başta fan problemi için gitmişti -ki üstte nasıl ses çıkardığı görülüyor- şu an bu problem kısmen giderilmiş. kısmen diyorum çünkü bilgisayar örneğin masadan kucağınıza alırken bi ses çıkarıyor. sanki fan bir yere takılıyormuş gibi. yani sorun tam anlamıyla çözülebilmiş değil, bilgisayarı hafif oynatmada içeriden bir ses geliyor.
    • ürüne ne gibi işlemlerin yapıldığını bildiren herhangi bir evrak gelmedi. sadece telefondaki sözlü beyanlar var. bilgisayarınız geri yüklendi, fanı değişti şeklinde. halbuki bana bir evrak ile hangi parçalar değişti ne yapıldı bir evrak ile bilgi verilmesi gerekirdi. pazartesi ilk işim telefonla arayıp bu belgeyi istemek olacak.
    • bilgisayarın alt kapağı açılıyor hali ile. ancak fan ve hdd bölümünün kapağı özensiz bir şekilde kapatılmış. ortadan 2 vida ile tutturulmuş ve kenardaki klipsler tam geçirilmemiş. bu denli berbat işçiliğin üstüne bir de ufak bir etiket yapıştırmışlar, sökülürse garanti dışı kalabilir diye. bu kadar saçma bir durum olamaz. ilk aldığımda o etiket yoktu ve ben de onu söküp kapağı çıkararak kendim düzeltmek zorunda kaldım.

    bir de acer ile ilgisi olmasa da kargo ile ufak bir münakaşam oldu. ürün geldiğinde açıp inceleyeceğimi, eğer kırık dökük bir yanı var ise almayacağımı belirttim. (sıfır gelen ürün bile kontrol edilir) ancak kargo görevlisi "yaa kardeşim teknik servis yapmıştır kırmamıştır. hem kırık çıksa bile belki sen gönderdin kırık" gibi bir laf etti. ancak kontrol ederek aldım elbette.

    sonuç olarak;

    • acer çeşitli ürün yelpazesinde kaliteli ürünler sunuyor olabilir, ancak bana göre bu model (5755g) bazı kalitesiz malzeme kullanımından doğan sorunları var. tasarım güzel anncak fan kötü, hdd kötü. kız arkadaşımın almış olduğu asus k53u (amd brazos işlemcili) bile kasa ve malzeme kalitesi olarak bu modelden kat kat iyi. sadece donanım zayıf.
    • teknik servis ister acerdan kaynaklı isterse kendisi ile alakalı sebeplerden olsun işini gerektiği gibi yapmıyor. sms infocom kötü yapıyor olsa bile acer bence bunun denetimini bir şekilde gerçekleştirmeli, kalite arttırmak için çalışmalarda bulunmalı. gerekirse başka bir teknik servis ile anlaşabilir. örneğin; teleservice olabilir.
    • bu ürünle ilgili benim tavsiyem kesinlikle almayın. alırsanız da sorunsuz çıkması sizin şansınıza. şansıma güveniyorum diyen var ise alabilir.

    bilgisayarı tam olarak test etme olanağım olmadı ancak kısa süreli vakitte battlefield 3 kurabildim ve 15dk kadar oynadım. koltuğun üzerinde olmasına rağmen çk aşırı bi ısınma olmadı ve fandan aşırı bir ses gelmedi. ilerleyen günlerde daha da zorlayıp gelişmeleri tekrar aktarırım vaktim olursa.

    iyi forumlar herkese.

    hocam valla içimden gelenleri söyleyecem. sizin bu yazdıklarınızda bariz bir şekilde reklam kokuyor neden acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AzimliBirisi -- 28 Mart 2012; 19:07:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çılgıncocuq

    hocam valla içimden gelenleri söyleyecem. sizin bu yazdıklarınızda bariz bir şekilde reklam kokuyor neden acaba

    içinden gelenleri söylemekte serbestsin elbette. bu düşüncene de hak verebilirim çünkü bu cihazı almadan önce forumda ben de araştırmalar yaparken bu gibi yorumları görünce aynı düşünce kendi içimden de geçmedi desem yalan olur. ayrıca bilinçli olarak bilgisi olmadığı halde marka kötülenler de yok değil. bu gibi sebepler insanı böyle düşündürte bilir ama anlattıklarım kendi yaşadıklarım.

    fan sesi meselesine de inanılmadı ancak video çekip yükledim (sorun yaşarsam kanıt olur diye çekmiştim ama inanılmayınca youtube'a yükledim). herhalde bu sesin reklam yapılacak bir yanı olmasa gerek? ha sorunları belirttikten sonra 1-2 model önerdim onlar sebebiyle diyorsan bu seviye cihaz bakanlara fikir vermesi açısından önerdim. adı üzerinde öneri alıp almamak kişiye kalmıştır elbette.

    ayrıca şunu da belirteyim cihazı severek almıştım (herkes gibi) ama fan problemi ilk başta cihazdan soğuttu beni (kesinlikle markadan soğutmadı) ancak yaşanan servis süreci ve ürünün tam anlamıyla sorunu giderilmemiş, ram kapağı yarım yamalak kapatılmış, parçası unutulmuş şekilde gelmesi teknik servisin düzgün çalışmaması sonucu şu an markadan da soğuma aşamasındayım. yine tekrar ediyorum. benim tavsiyem bu modelin alınmaması yönünde. almak kişinin tercihinde olan bişeydir ona hiçbir şey diyemem.

    söylediğinize naçizane cevap vermeye çalıştım ancak aklınıza takılan birşey olursa seve seve yanıtlamaya hazırım.

    iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ciddiyetsiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: çılgıncocuq

    hocam valla içimden gelenleri söyleyecem. sizin bu yazdıklarınızda bariz bir şekilde reklam kokuyor neden acaba

    içinden gelenleri söylemekte serbestsin elbette. bu düşüncene de hak verebilirim çünkü bu cihazı almadan önce forumda ben de araştırmalar yaparken bu gibi yorumları görünce aynı düşünce kendi içimden de geçmedi desem yalan olur. ayrıca bilinçli olarak bilgisi olmadığı halde marka kötülenler de yok değil. bu gibi sebepler insanı böyle düşündürte bilir ama anlattıklarım kendi yaşadıklarım.

    fan sesi meselesine de inanılmadı ancak video çekip yükledim (sorun yaşarsam kanıt olur diye çekmiştim ama inanılmayınca youtube'a yükledim). herhalde bu sesin reklam yapılacak bir yanı olmasa gerek? ha sorunları belirttikten sonra 1-2 model önerdim onlar sebebiyle diyorsan bu seviye cihaz bakanlara fikir vermesi açısından önerdim. adı üzerinde öneri alıp almamak kişiye kalmıştır elbette.

    ayrıca şunu da belirteyim cihazı severek almıştım (herkes gibi) ama fan problemi ilk başta cihazdan soğuttu beni (kesinlikle markadan soğutmadı) ancak yaşanan servis süreci ve ürünün tam anlamıyla sorunu giderilmemiş, ram kapağı yarım yamalak kapatılmış, parçası unutulmuş şekilde gelmesi teknik servisin düzgün çalışmaması sonucu şu an markadan da soğuma aşamasındayım. yine tekrar ediyorum. benim tavsiyem bu modelin alınmaması yönünde. almak kişinin tercihinde olan bişeydir ona hiçbir şey diyemem.

    söylediğinize naçizane cevap vermeye çalıştım ancak aklınıza takılan birşey olursa seve seve yanıtlamaya hazırım.

    iyi forumlar.

    mesajınızın birisinde '' biraz internette araştırdıktan sonra bu sesin kronik olduğu ortaya çıkıyor. '' demişsiniz ama bir sorunun kronik olması için o ürünün tamamına yakınında o sorunun olması gerekir.



    :) bu cihazı bende test ettim. ilk sayfanın ilk mesajında arkadaş cihazı test etmiş video çekmiş videoyu izledinizmi bilmiyorum ben izledim. videoda arkadaş cihazı ses bakımından test ediyor. Ve inanın cihazı çıkardıgı ses videokini yarısı kadar inanmıyorsanız deneyiniz cihazınızda. Sizin fan sesini çekmiş oldugunu videodaki ses birebir aynısı degildir. Bakınız dikkat edin cihazınızın fanından ses çıkıyordur ama kayıt ettiginiz sesle gerçekteki ses arasında fark varmı yokmu? kaydettiginiz videodaki ses abartılı bence bu durum çekimle alakalı olabilir tabii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çılgıncocuq
    mesajınızın birisinde '' biraz internette araştırdıktan sonra bu sesin kronik olduğu ortaya çıkıyor. '' demişsiniz ama bir sorunun kronik olması için o ürünün tamamına yakınında o sorunun olması gerekir.

    :) bu cihazı bende test ettim. ilk sayfanın ilk mesajında arkadaş cihazı test etmiş video çekmiş videoyu izledinizmi bilmiyorum ben izledim. videoda arkadaş cihazı ses bakımından test ediyor. Ve inanın cihazı çıkardıgı ses videokini yarısı kadar inanmıyorsanız deneyiniz cihazınızda. Sizin fan sesini çekmiş oldugunu videodaki ses birebir aynısı degildir. Bakınız dikkat edin cihazınızın fanından ses çıkıyordur ama kayıt ettiginiz sesle gerçekteki ses arasında fark varmı yokmu? kaydettiginiz videodaki ses abartılı bence bu durum çekimle alakalı olabilir tabii

    kronik demem ile ilgili eleştirinize hak veriyorum. hatta daha önce konu başlığı da 5755g kronik sorunlar idi -ki bunda 1-2 aynı sorunu yaşayanla raslamam etkili oldu- ancak daha sonra bunun yanlış olduğunu düşünerek başlığı daha çok yanlış anlamaları kaldırmak adına değiştirdim.

    doğru test etmiş olabilirsiniz. siz de dahil olmak üzere bir çok kullanıcı memnuniyetlerini belirtiyor. videoları ürünü almadan önce dikkatle incelemiştim. oradaki sesler normal. özellikle oyun vs gibi çalışma gerektiren durumlarda da fanın çalışmasına bağlı ses yapması da normal. aslına bakarsak (yine reklam dememen adına marka/model söylemiyeyim :) ) kıyaslandığında başka cihazlardan bi seviye daha fazla fan sesi çıkardığını söylemek de yanlış olmaz.

    çekmiş olduğum videodaki ses birebir değil evet. ama şöyle ki... kayıt cep telefonu (HTC Desire) ile yapıldı. yani ses biraz daha farklı geliyor. hatta orada daha az bile duyuluyor diyebilirim. üstelik o ses belirttiğim gibi sorun yeni başlamışken çekildi. ara ara çıkan o ses servise göndermeden önce istisnasız cihazın power tuşuna bastığım anda geliyordu. servise de sizin de belirttiğiniz gibi 34 günlük cihazdaki o ses abartılı olduğu için gitti ve tam 20 iş gününde geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ciddiyetsiz -- 28 Mart 2012; 22:33:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ciddiyetsiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: çılgıncocuq
    mesajınızın birisinde '' biraz internette araştırdıktan sonra bu sesin kronik olduğu ortaya çıkıyor. '' demişsiniz ama bir sorunun kronik olması için o ürünün tamamına yakınında o sorunun olması gerekir.

    :) bu cihazı bende test ettim. ilk sayfanın ilk mesajında arkadaş cihazı test etmiş video çekmiş videoyu izledinizmi bilmiyorum ben izledim. videoda arkadaş cihazı ses bakımından test ediyor. Ve inanın cihazı çıkardıgı ses videokini yarısı kadar inanmıyorsanız deneyiniz cihazınızda. Sizin fan sesini çekmiş oldugunu videodaki ses birebir aynısı degildir. Bakınız dikkat edin cihazınızın fanından ses çıkıyordur ama kayıt ettiginiz sesle gerçekteki ses arasında fark varmı yokmu? kaydettiginiz videodaki ses abartılı bence bu durum çekimle alakalı olabilir tabii

    kronik demem ile ilgili eleştirinize hak veriyorum. hatta daha önce konu başlığı da 5755g kronik sorunlar idi -ki bunda 1-2 aynı sorunu yaşayanla raslamam etkili oldu- ancak daha sonra bunun yanlış olduğunu düşünerek başlığı daha çok yanlış anlamaları kaldırmak adına değiştirdim.

    doğru test etmiş olabilirsiniz. siz de dahil olmak üzere bir çok kullanıcı memnuniyetlerini belirtiyor. videoları ürünü almadan önce dikkatle incelemiştim. oradaki sesler normal. özellikle oyun vs gibi çalışma gerektiren durumlarda da fanın çalışmasına bağlı ses yapması da normal.

    çekmiş olduğum videodaki ses birebir değil evet. ama şöyle ki... kayıt cep telefonu (HTC Desire) ile yapıldı. yani ses biraz daha farklı geliyor. hatta orada daha az bile duyuluyor diyebilirim. üstelik o ses belirttiğim gibi sorun yeni başlamışken çekildi. ara ara çıkan o ses servise göndermeden önce istisnasız cihazın power tuşuna bastığım anda geliyordu. servise de sizin de belirttiğiniz gibi 34 günlük cihazdaki o ses abartılı olduğu için gitti ve tam 20 günde geldi.

    sizinde haklı olduğunuz taraflar var tabii neyse inş. bundan sonra cihazı sorunsuz kullanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çılgıncocuq


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ciddiyetsiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: çılgıncocuq
    mesajınızın birisinde '' biraz internette araştırdıktan sonra bu sesin kronik olduğu ortaya çıkıyor. '' demişsiniz ama bir sorunun kronik olması için o ürünün tamamına yakınında o sorunun olması gerekir.

    :) bu cihazı bende test ettim. ilk sayfanın ilk mesajında arkadaş cihazı test etmiş video çekmiş videoyu izledinizmi bilmiyorum ben izledim. videoda arkadaş cihazı ses bakımından test ediyor. Ve inanın cihazı çıkardıgı ses videokini yarısı kadar inanmıyorsanız deneyiniz cihazınızda. Sizin fan sesini çekmiş oldugunu videodaki ses birebir aynısı degildir. Bakınız dikkat edin cihazınızın fanından ses çıkıyordur ama kayıt ettiginiz sesle gerçekteki ses arasında fark varmı yokmu? kaydettiginiz videodaki ses abartılı bence bu durum çekimle alakalı olabilir tabii

    kronik demem ile ilgili eleştirinize hak veriyorum. hatta daha önce konu başlığı da 5755g kronik sorunlar idi -ki bunda 1-2 aynı sorunu yaşayanla raslamam etkili oldu- ancak daha sonra bunun yanlış olduğunu düşünerek başlığı daha çok yanlış anlamaları kaldırmak adına değiştirdim.

    doğru test etmiş olabilirsiniz. siz de dahil olmak üzere bir çok kullanıcı memnuniyetlerini belirtiyor. videoları ürünü almadan önce dikkatle incelemiştim. oradaki sesler normal. özellikle oyun vs gibi çalışma gerektiren durumlarda da fanın çalışmasına bağlı ses yapması da normal.

    çekmiş olduğum videodaki ses birebir değil evet. ama şöyle ki... kayıt cep telefonu (HTC Desire) ile yapıldı. yani ses biraz daha farklı geliyor. hatta orada daha az bile duyuluyor diyebilirim. üstelik o ses belirttiğim gibi sorun yeni başlamışken çekildi. ara ara çıkan o ses servise göndermeden önce istisnasız cihazın power tuşuna bastığım anda geliyordu. servise de sizin de belirttiğiniz gibi 34 günlük cihazdaki o ses abartılı olduğu için gitti ve tam 20 günde geldi.

    sizinde haklı olduğunuz taraflar var tabii neyse inş. bundan sonra cihazı sorunsuz kullanırsınız.

    inş hayırlısı bakalım. benim de isteğim o yönde ancak her an yine bir sorun çıkartacakmış gibi geliyor. :)

    iyi forumlar.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.