Şimdi Ara

40 tl üstü tüm ürünlerimizi 10 tl indirimle alabilirsiniz. (89. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
35
Favori
117.665
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ürünlerini teslim alan arkadaşlar yorum belirtirse seviniriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tabletpark

    ürünlerini teslim alan arkadaşlar yorum belirtirse seviniriz.

    İyi günler,
    8 Ay önce n11 den aldığım ployer momo 19 tabletimde dokunmatik ekran sorunu ortaya çıktı.
    Servis için nereye göndermem gerekir tableti? (kutu içeriği evde biryerdedir ama eve geç gittiğimden unutuyorum genelde)
  • V712 nin aldigi son guncellestirme ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatsali1

    quote:

    Orijinalden alıntı: tabletpark

    ürünlerini teslim alan arkadaşlar yorum belirtirse seviniriz.

    İyi günler,
    8 Ay önce n11 den aldığım ployer momo 19 tabletimde dokunmatik ekran sorunu ortaya çıktı.
    Servis için nereye göndermem gerekir tableti? (kutu içeriği evde biryerdedir ama eve geç gittiğimden unutuyorum genelde)

    servis.tabletpark.net ten talep açıp gönderim yapacaksınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    V712 nin aldigi son guncellestirme ne?

    4.1.1 resmi güncellemedir.
  • Servis prosedürleri buyurun:

    benim sorum:
    Sizden sanalpazar üzerinden 5-6 adet momo9 tablet aldım. Şu an hediye olarak verdiğim bir arkadaşın şarj aleti bozulmuş ve cihazı şarj etmiyor. Başka bir şarj aleti ile denediğimizde de tablet çok uzun sürede şarj oluyor ve şarjı çabuk bitiyor. Tarafıma bir adet şarj aleti gönderilmesini ve sıkıntımla ilgili tarafıma bilgi verilmesini talep ediyorum.

    Tabletpark'ın Cevabı:
    Sayın ...........................,

    Şarj aletini ve cihazı göndermeniz daha yerinde bir durum olacaktır.

    Ürünü servisimize göndermeniz için gerekli açıklamalar aşağıda mevcuttur. Lütfen servis hizmeti aşamasında sorun yaşamamak için açıklamaların tamamını dikkatlice okuyunuz. Belirtilen adres haricinde farklı bir adrese gönderi yapmayınız, kargo fişinizde gönderim yapılan adresi mutlaka kontrol ediniz. Bu talep numarası ile gönderi yapmanız bu mesajın tamamını okuduğunuz anladığınız ve kabul ettiğiniz anlamına gelir.

    Gönderilmesi Gereken Parçalar: tablet pc + şarj cihazı

    Gönderi yapılacak cihazın paketlenmesi:
    Tablet pc yi orjinal kutusunda ve ekstra korunaklı ambalaj ile göndermeli ve karton kutu ile muhafaza altına almalısınız. Gönderileriniz servise geldiği şekli ile size geri gönderilmektedir, lütfen taşıma hasar problemi yaşamamak için paketlemeye özen gösteriniz, gönderilerinizin sigortasız olarak bize ulaştığını unutmayınız, paketinizdeki hiçbir hasar firmamızca yada taşıyıcı firma tarafından karşılanmayacaktır.

    Adresimiz:
    Alıcı Adı : Alkış Yapım Bilişim Hizm. San. Tic. Ltd. Şti
    Alıcı Adresi : ŞUBE TESLİM! ARAS KARGO İSTANBUL DRAGOS ŞUBESİ

    Farklı adreslere veya satış noktalarına yapılan gönderiler servis süresinin uzamasına yol açacaktır ve bu süre yasal servis süresine dahil değildir. Servis süresi gönderinizin servise ulaştığına dair bilgi mesajı almanız ile başlar.

    Ürünü servisimize nasıl göndereceksiniz:
    Ürünü bu sayfanın yazıcı çıktısı ve bu sayfada bulunan "Takip Numarası (ID)" kısmı ön tarafta olacak ve görünecek şekilde kargo poşet cebine ekleyerek paketleyip aşağıdaki adrese "Gönderici Ödemeli" olarak gönderebilirsiniz. "Alıcı Ödemeli" gönderimleriniz Aras Kargo tarafından otomatik olarak iade edilmektedir. Bu sayfanın yazıcı çıktısı ve "Takip Numarası (ID)" numarası kargo poşeti cebine görünecek şekilde konulmalıdır, Kargo poşet ceplerinde veya kargo paketleri üzerinde yazıcı çıktısı olmayan gönderiler teslim alınmamaktadır. Sayfanın yazıcı çıktısını almak için sağ üst taraftaki yazıcı simgesine tıklamanız yeterlidir. Kargo sırasında meydana gelecek hasarlar taşıyıcı firma sorumluluğundadır. Gönderileriniz ancak servis işlemleri başlatıldığında kontrol edilebilmektedir dolayısıyla kargo sırasında meydana gelecek hasarlar gönderici ve kargo şirketi arasında çözümlenebilir.

    Ürünle beraber neler gönderilmeli:
    Aksi belirtilmediği sürece sadece arızalı parçayı göndermeniz yeterlidir. Kablolar kılıflar hafıza kartları gibi aksesuarlar yada arızası olmadığı ve aksi belirtilmediği sürece şarj cihazları gibi ek parçaları cihazla beraber göndermenize gerek yoktur. Şarj cihazları veya aksesuarlar gibi parçaların istenmesi halinde göndermeniz garanti dahilinde işlem yapılabilmesi için son derece önemlidir, eksik yapılan gönderimler sonucu işlemleriniz garanti harici duruma düşebilir.

    Ürünün test edilebilmesi için:
    Ürün testlerini yapabilmemiz için lütfen varsa şifrelerinizi belirtiniz. Desen şifreniz mevcutsa lütfen desen şifrenizi bir kağıda çizerek pakete ekleyiniz. Aksi durumlarda cihazınız formatlanabilir veya cihazınız test edilemeden geri gönderilir. Format sonucu kaybolacak verilerinizden sorumlu olmayacağımızı belirtiriz.

    Gönderim yaptığınızda aşağidakileri kabul etmiş sayılırsınız:
    "Bu mesajımıza istinaden servise bu talep numarası ile gönderi yaptığınızda servis tarafından yapılacak testler sonucu; cihazınızdaki her türlü verinin kaybolabileceğini, cihazınıza servis tarafından yazılımlar yüklenebileceğini, cihazınızla internet bağlantıları sağlanabileceği, cihazınızla servis sim kartları kullanılarak telefon görüşmeleri yapılabileceği, cihazınızdaki mevcut jelatinlerin sökülüp takılabileceğini, cihazla beraber gelen ve gönderilmesi istenmeyen aksesuarlar ile hafıza kartı gibi parçaların kayıplarından sorumlu olmayacağımızı, ayrıca servis incelemesi sonucu garanti dışı onarımlara ait işlemleri kabul etmediğinizde 15 TL arıza tespit ücretini ödeyeceğinizi kabul etmiş sayılırsınız. 15 TL ye kadarki onarımlarda, hasar tespit ücreti 15 TL olması sebebiyle müşteri onayı alınmadan onarım yapılmaktadır."

    Cihazınız servise ulaştığında:
    Servise gönderilen cihazınız servise ulaştıktan sonra garanti harici durumlarda ödeme yapmanız gerektiğini belirten mesajlar gönderilebilir, bu mesajların gönderim tarihinden itibaren 30 gün içinde ödemesi yapılmayan yada ödemesi reddedilen ürünler iade edilmektedir. Cihazınız servise ulaştığında ön incelemesi yapılacak ve cihazla beraber gelen paket içeriği size bildirilecektir, eğer varsa soketlere (şarj,hdmi,kulaklık,usb gibi) ve anakarta/lcd ekrana/pile verilen hasarlar cihazınızın tam incelenmesi sonucu size bildirilecektir ve bu hasarlar garanti kapsamında değerlendirilmez.

    İşlemleri tamamlanan cihazın göndericiye teslimi:
    Cihazınıza dair işlemler tamamlandığında gönderim yapılacağına dair bir mesaj alırsınız ve en kısa sürede cihazınız kargoya verilir. Kargo takip numaraları talep edilmedikçe sisteme girilmez. Paketiniz talep açılışında girişini yaptığınız adrese gönderilecektir. Adres değişikliği yapılmasını isterseniz bir mesajla bildirimde bulunmalısınız ve bu mesajınıza dair adres değişikliği yaptığımızı gösterir onay mesjımızı kontrol etmelisiniz, aksi durumda adres değişiklikleri dikkate alınmayabilir. Adres değişikliği yaptığımızda ilk mesajınızda bu değişikliği görmeniz mümkün olacaktır. Yapılan işlemler ile ilgili basılı evrak gönderimi yapılmayacaktır, işlem takibini online sistem üzerinden yapabilirsiniz.

    Ürününüz servisimize ulaştığında yapılacak işlemler size bu talep üzerinden bildirilecektir.

    Önemli Not :
    Bu talebinize istinaden sonraki istek ve mesajlarınızı bu talep üzerinden gönderebilirsiniz, lütfen bu talebe ilişkin yeni talepler oluşturmayınız.

    Saygılarımızla,

    TabletPark
    info@tabletpark.net
    http://www.tabletpark.net




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asarcik

    Servis prosedürleri buyurun:

    benim sorum:
    Sizden sanalpazar üzerinden 5-6 adet momo9 tablet aldım. Şu an hediye olarak verdiğim bir arkadaşın şarj aleti bozulmuş ve cihazı şarj etmiyor. Başka bir şarj aleti ile denediğimizde de tablet çok uzun sürede şarj oluyor ve şarjı çabuk bitiyor. Tarafıma bir adet şarj aleti gönderilmesini ve sıkıntımla ilgili tarafıma bilgi verilmesini talep ediyorum.

    Tabletpark'ın Cevabı:
    Sayın ...........................,

    Şarj aletini ve cihazı göndermeniz daha yerinde bir durum olacaktır.

    Ürünü servisimize göndermeniz için gerekli açıklamalar aşağıda mevcuttur. Lütfen servis hizmeti aşamasında sorun yaşamamak için açıklamaların tamamını dikkatlice okuyunuz. Belirtilen adres haricinde farklı bir adrese gönderi yapmayınız, kargo fişinizde gönderim yapılan adresi mutlaka kontrol ediniz. Bu talep numarası ile gönderi yapmanız bu mesajın tamamını okuduğunuz anladığınız ve kabul ettiğiniz anlamına gelir.

    Gönderilmesi Gereken Parçalar: tablet pc + şarj cihazı

    Gönderi yapılacak cihazın paketlenmesi:
    Tablet pc yi orjinal kutusunda ve ekstra korunaklı ambalaj ile göndermeli ve karton kutu ile muhafaza altına almalısınız. Gönderileriniz servise geldiği şekli ile size geri gönderilmektedir, lütfen taşıma hasar problemi yaşamamak için paketlemeye özen gösteriniz, gönderilerinizin sigortasız olarak bize ulaştığını unutmayınız, paketinizdeki hiçbir hasar firmamızca yada taşıyıcı firma tarafından karşılanmayacaktır.

    Adresimiz:
    Alıcı Adı : Alkış Yapım Bilişim Hizm. San. Tic. Ltd. Şti
    Alıcı Adresi : ŞUBE TESLİM! ARAS KARGO İSTANBUL DRAGOS ŞUBESİ

    Farklı adreslere veya satış noktalarına yapılan gönderiler servis süresinin uzamasına yol açacaktır ve bu süre yasal servis süresine dahil değildir. Servis süresi gönderinizin servise ulaştığına dair bilgi mesajı almanız ile başlar.

    Ürünü servisimize nasıl göndereceksiniz:
    Ürünü bu sayfanın yazıcı çıktısı ve bu sayfada bulunan "Takip Numarası (ID)" kısmı ön tarafta olacak ve görünecek şekilde kargo poşet cebine ekleyerek paketleyip aşağıdaki adrese "Gönderici Ödemeli" olarak gönderebilirsiniz. "Alıcı Ödemeli" gönderimleriniz Aras Kargo tarafından otomatik olarak iade edilmektedir. Bu sayfanın yazıcı çıktısı ve "Takip Numarası (ID)" numarası kargo poşeti cebine görünecek şekilde konulmalıdır, Kargo poşet ceplerinde veya kargo paketleri üzerinde yazıcı çıktısı olmayan gönderiler teslim alınmamaktadır. Sayfanın yazıcı çıktısını almak için sağ üst taraftaki yazıcı simgesine tıklamanız yeterlidir. Kargo sırasında meydana gelecek hasarlar taşıyıcı firma sorumluluğundadır. Gönderileriniz ancak servis işlemleri başlatıldığında kontrol edilebilmektedir dolayısıyla kargo sırasında meydana gelecek hasarlar gönderici ve kargo şirketi arasında çözümlenebilir.

    Ürünle beraber neler gönderilmeli:
    Aksi belirtilmediği sürece sadece arızalı parçayı göndermeniz yeterlidir. Kablolar kılıflar hafıza kartları gibi aksesuarlar yada arızası olmadığı ve aksi belirtilmediği sürece şarj cihazları gibi ek parçaları cihazla beraber göndermenize gerek yoktur. Şarj cihazları veya aksesuarlar gibi parçaların istenmesi halinde göndermeniz garanti dahilinde işlem yapılabilmesi için son derece önemlidir, eksik yapılan gönderimler sonucu işlemleriniz garanti harici duruma düşebilir.

    Ürünün test edilebilmesi için:
    Ürün testlerini yapabilmemiz için lütfen varsa şifrelerinizi belirtiniz. Desen şifreniz mevcutsa lütfen desen şifrenizi bir kağıda çizerek pakete ekleyiniz. Aksi durumlarda cihazınız formatlanabilir veya cihazınız test edilemeden geri gönderilir. Format sonucu kaybolacak verilerinizden sorumlu olmayacağımızı belirtiriz.

    Gönderim yaptığınızda aşağidakileri kabul etmiş sayılırsınız:
    "Bu mesajımıza istinaden servise bu talep numarası ile gönderi yaptığınızda servis tarafından yapılacak testler sonucu; cihazınızdaki her türlü verinin kaybolabileceğini, cihazınıza servis tarafından yazılımlar yüklenebileceğini, cihazınızla internet bağlantıları sağlanabileceği, cihazınızla servis sim kartları kullanılarak telefon görüşmeleri yapılabileceği, cihazınızdaki mevcut jelatinlerin sökülüp takılabileceğini, cihazla beraber gelen ve gönderilmesi istenmeyen aksesuarlar ile hafıza kartı gibi parçaların kayıplarından sorumlu olmayacağımızı, ayrıca servis incelemesi sonucu garanti dışı onarımlara ait işlemleri kabul etmediğinizde 15 TL arıza tespit ücretini ödeyeceğinizi kabul etmiş sayılırsınız. 15 TL ye kadarki onarımlarda, hasar tespit ücreti 15 TL olması sebebiyle müşteri onayı alınmadan onarım yapılmaktadır."

    Cihazınız servise ulaştığında:
    Servise gönderilen cihazınız servise ulaştıktan sonra garanti harici durumlarda ödeme yapmanız gerektiğini belirten mesajlar gönderilebilir, bu mesajların gönderim tarihinden itibaren 30 gün içinde ödemesi yapılmayan yada ödemesi reddedilen ürünler iade edilmektedir. Cihazınız servise ulaştığında ön incelemesi yapılacak ve cihazla beraber gelen paket içeriği size bildirilecektir, eğer varsa soketlere (şarj,hdmi,kulaklık,usb gibi) ve anakarta/lcd ekrana/pile verilen hasarlar cihazınızın tam incelenmesi sonucu size bildirilecektir ve bu hasarlar garanti kapsamında değerlendirilmez.

    İşlemleri tamamlanan cihazın göndericiye teslimi:
    Cihazınıza dair işlemler tamamlandığında gönderim yapılacağına dair bir mesaj alırsınız ve en kısa sürede cihazınız kargoya verilir. Kargo takip numaraları talep edilmedikçe sisteme girilmez. Paketiniz talep açılışında girişini yaptığınız adrese gönderilecektir. Adres değişikliği yapılmasını isterseniz bir mesajla bildirimde bulunmalısınız ve bu mesajınıza dair adres değişikliği yaptığımızı gösterir onay mesjımızı kontrol etmelisiniz, aksi durumda adres değişiklikleri dikkate alınmayabilir. Adres değişikliği yaptığımızda ilk mesajınızda bu değişikliği görmeniz mümkün olacaktır. Yapılan işlemler ile ilgili basılı evrak gönderimi yapılmayacaktır, işlem takibini online sistem üzerinden yapabilirsiniz.

    Ürününüz servisimize ulaştığında yapılacak işlemler size bu talep üzerinden bildirilecektir.

    Önemli Not :
    Bu talebinize istinaden sonraki istek ve mesajlarınızı bu talep üzerinden gönderebilirsiniz, lütfen bu talebe ilişkin yeni talepler oluşturmayınız.

    Saygılarımızla,

    TabletPark
    info@tabletpark.net
    http://www.tabletpark.net
    cihazı göndermeniz mesajdada belirtildiği üzere daha uygun olacaktır. şarj testleri yapılacak soket kontrol edilecek vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tabletpark -- 20 Haziran 2014; 21:04:50 >




  • tabletpark T kullanıcısına yanıt
    şu ana kadar garanti dahilinde servise gönderdiğim ve siparişimde iade ettiğim hiçbir markanın malı için kargo ücreti ödemedim. Siz bırakın kargo ücreti ödetmeyi daha baştan bir sürü şart ileri sürüyorsunuz. Açıkçası mesajda da belirttiğim gibi çoğu arkadaşa tavsiye ederek sizden çok tablet aldım ama artık tercih etmeyeceğim firmasınız.
  • Ben bu tarz tabletlerden asla mutlu olanı görmedim. Bu fiyat bantlarında kaliteli markaları tavsiye ederim. Ram işlemci aman aman önemli değil. Arıza tespit için dahi 15 lira ücret falan bayağı itici.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şartlara göre servis hizmeti tablet satışlarına oranla daha iyi kâr bırakıyor gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qeep kullanıcısına yanıt
    Benim tableti servise göndermeye korkuyorum. Bir defa gitti kamera çalışmıyor mesela. Şimdi de bu 15 lira falan görünce sinirlenmemek elde değil hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dediğim gibi kardeşim dahil bir çok kişiye aldım bunu sanalpazar üzerinden faturaları ile de kanıtlayabilirim. Şu an sorunsuz kullanıyorum diyen yok. Bazıları pes etmiş kenara atmış. Bazıları da ayda bir bana geliyor. yok açılış logo da kalıyor. Yok resete atıyor. Yok uygulamalarda durdu hatası veriyor vs.vs. Ve sonuçta serviste sıfır.. Uzak durun arkadaşlar. Kendime asus hd aldım memnunum. Son zamanda onda v812 aldım memnunum. En son Lenovo YOGA Tablet B6000AF16GSL aldım ultra memnunum.
  • geberit kullanıcısına yanıt
    Roket gibi değil sadece şarj olma süresi bile saatler sürüyor Momo7 nin. İşte dediğim gibi hocam insan heves edip alıyor basit tabletlerden ama sonu pişmanlık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asarcik A kullanıcısına yanıt
    Açıkçası ben artık Ipad dışında almayı düşünmüyorum ama Lenovo Yoga gördüm geçen çok hoşuma gitti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asarcik

    dediğim gibi kardeşim dahil bir çok kişiye aldım bunu sanalpazar üzerinden faturaları ile de kanıtlayabilirim. Şu an sorunsuz kullanıyorum diyen yok. Bazıları pes etmiş kenara atmış. Bazıları da ayda bir bana geliyor. yok açılış logo da kalıyor. Yok resete atıyor. Yok uygulamalarda durdu hatası veriyor vs.vs. Ve sonuçta serviste sıfır.. Uzak durun arkadaşlar. Kendime asus hd aldım memnunum. Son zamanda onda v812 aldım memnunum. En son Lenovo YOGA Tablet B6000AF16GSL aldım ultra memnunum.

    arkadaşlar biraz objektif olun lütfen, kim verir sözlü bildirimle yeni şarj cihazını, göndereceksiniz bakılacak sorun neyse buna göre işlem yapılacak. servisden istediğini alamayan forumu "almayın etmeyin" şeklinde kullanmamalı.
  • tabletpark T kullanıcısına yanıt
    sattığı malın arkasında duran ve müşterisine değer veren firmalar verir. Bundan bir kaç ay önce n11 de bir firmadan portmanto aldım. Gelen üründe bir iki parçada hata olduğunu düşündüğümüzden sağlıklı kuramadık. Firmaya ilettiğimizde özür dileyerek hemen elimizdeki olanıda geri istemeden fotoğraf vs kanıt bile istemeden bir kaç gün içerisinde yeni ürünü yolladılar. Bunun daha nice örnekleri var. Ben sizden onca tablet almışım. Bundan geçen bir yıl içerisinde hiçbir talepte bulunmamışım. Piyasada ürüne ait özellikte şarj aleti bulamadığımdan sizden istemişim. Siz yok ürünü yollayın. Yok arıza tesbiti. Kargo ücreti, arıza tesbit ücreti vs. Nedir yaa şarj aletinin ederi nedir yani? Lütfen kendinizi savunurken iyice müşteri memnuniyetinizi yerlerde süründürmeyin.
  • v712 KAMPANYASI DEVAM EDİYOR

    IPS 1280x800 HD ekranlı aluminyum gövdeli V712 modeli foruma özel 299 TL yerine 199 TL.
    http://www.sanalpazar.com/Onda-V712-16-Gb-Cift-Cekirdek-Tablet-Pc-Ips-Full-Paket__isp15165442
    199 dan almak için mesaj atmanız yereli. 199 luk fiyata tablet pc ve şarj cihazı dahildir.
    Fiyatlar iki seçenekli olarak tekrar sunulmuştur.
    v712 + usb kablo + şarj cihazı 199 TL den
    v712 + usb kablo + şarj cihazı + deri kılıf + otg kablo + ekran koruyucu film 219 TL

    ONDA V712 IPS DUAL CORE TABLET 269.9 TL ila 299.9 TL

    Normal Paket : (tablet pc + usb kablo)
    Sanalpazar >http://www.sanalpazar.com/Onda-V712-16-Gb-Cift-Cekirdek-Ips-Hd-Ekran-Metal-Govde__isp11433959
    N11 >http://www.n11.com/onda-v712-16-gb-cift-cekirdek-ips-hd-ekran-metal-govde-P16092102
    Full Paket:(tablet pc + usb kablo + org kablo + seyahat şarjı + yedek ekran koruyucu + orjinal standlı deri kılıf + mini hdmi tv kablosu)
    http://www.sanalpazar.com/Onda-V712-16-Gb-Cift-Cekirdek-Tablet-Pc-Ips-Full-Paket__isp7851756
    http://www.n11.com/onda-v712-16-gb-tablet-pc-cift-cekirdek-ips-full-paket-P14553691




  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.