Şimdi Ara

32'LGLH3000 ÖLÜ PİXEL YARDIMM...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR YENİCE LH3000 SERİSİ LCD ALDIM.ANCAK BİR TANE ÖLÜ PİXEL ÇIKTI.SERVİS RAPORUNU TUTTU VE HEMEN CEVAP GELDİ LG DEN.ÜRÜN DEĞİŞİMİ YAPACAKLAR ANCAK AKLIMDA BİRKAÇ SORU VAR LÜTFEN YARDIM EDİN..

    1-SİZCE 1 ÖLÜ PİXEL İÇİN ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMELİ MİYİM? ( kİ HEP AKLIMA TAKILACAK)
    2-YENİ GELEN ÜRÜNDE GENE ÖLÜ PİXEL ÇIKAR MI?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tosunpasha26 -- 22 Nisan 2009; 3:25:57 >



  • Değişiyolarsa değiştir tabi..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tosunpasha26

    ARKADAŞLAR YENİCE LH3000 SERİSİ LCD ALDIM.ANCAK BİR TANE ÖLÜ PİXEL ÇIKTI.SERVİS RAPORUNU TUTTU VE HEMEN CEVAP GELDİ LG DEN.ÜRÜN DEĞİŞİMİ YAPACAKLAR ANCAK AKLIMDA BİRKAÇ SORU VAR LÜTFEN YARDIM EDİN..

    1-SİZCE 1 ÖLÜ PİXEL İÇİN ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMELİ MİYİM? ( kİ HEP AKLIMA TAKILACAK)
    2-YENİ GELEN ÜRÜNDE GENE ÖLÜ PİXEL ÇIKAR MI?



    LG Servisini tebrik ederim ben değiştirlmez diye biliyordum...
  • Hiç bir sorun çıkarmadan değiştirmiş olmaları çok iyi bir servis hizmeti verdiklerini gösterir. Tabi ki değiştirme şansınız varsa değiştirin. Ancak gelecek yeni tv de de ölü piksel olma ihtimali var. Ama sonuçta bunu değiştiren onu da değiştirecektir. Sadece içinize sinmesi önemli, yeni gelen tv yi iyice inceleyin bir sorun olmaz inşallah. Ayrıca LCD niz hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Yorum ve görüntü eklemeyi unutmazsınız umarım.
  • 32" bir lcd alacağım bu günlerde bu konu dikkatimi çekti.. Eğer 1 ölü pixel için değişim
    yapıyorlarsa helal olsun distrübütör ve üretici firmaya.
  • LG Müşterisini_Gerçekten Düşünen Bİ Firmadır_Bilmem ''X'2 Firma Gibi Sorunlu Diil Taktiri Hak eden Bi Hizmetleri Var
  • Değiştiriyimmi ? üstat bu nasıl bir soru pikselin sana göz kırpması hoşunamı gitti değiştir tabi ... sorulurmu diğerindede çıkarsa yine değiştirki çıkması zor ihtimal ... iyiki LG Türkiye ürünü almışsın alim Allah hata yapıp diğerlerinden alsaydın vay haline ... nese geçmiş olsun ....
  • Arkadaşlar aldığımın ilk günü servis geldi.Ölü pixel i tesbit etti.Daha sonra raporunu yazacam lg ye gönderecem dedi.Ben tabi pek umursamadım çünkü kanuna göre 3 pixel olması gerekiyormuş.Ertesi gün servisten mail geldi ve değişim raporunuz geldi dediler.Tabi şaşırdım.Gittim hemen raporu aldım ve tv yi aldığım yere (Bursa Vatan) götürdüm.Hemen yeni ürün verdiler ve orada test yaptılar.Hiçbir sorun çıkmadı.Hemen değiştirdiler ve yeni ürünümü aldım.
    Gerçekten LG'nin müşteri memnuniyeti konusunda gösterdiği hassaslık çok hoşuma gitti.Almayı düşünüyorsanız eğer lg tavsiye ederim arkadaşlar her türlü.Zaten inceleyen arkadaşlar biliyordur lg nin ne kadar performanslı ve net bir tv olduğunu.Bu arada benim tv nin modeli 32 lh3000 modeli.Çok memnunum.Kontrast oranı çok yüksek gerçekten çok net görüntü veriyor.HD görüntüleri izlemeyin zaten aklınızı atarsınız...
    Bu arada İNEGÖL LG servisi ŞENSOY Elektronikten Sebahattin Bey'e gerçekten çok teşekkür ederim.İnanılmaz ilgilendiler...




  • e bende yaklaşık 2 ay önce 50" lg plazma aldım. 1 adet ölü piksel çıktı, servis raporda tuttu. lg merkez 1 ölü piksel için değişim yapmıyoruz dedi!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sampiyonlar

    e bende yaklaşık 2 ay önce 50" lg plazma aldım. 1 adet ölü piksel çıktı, servis raporda tuttu. lg merkez 1 ölü piksel için değişim yapmıyoruz dedi!



    bu nasıl iş şimdi....
  • arkadaşlar lütfen tüketici haklarını okuyun!!!15 gün icinde ürünü degisme para iadesi alma haklarınız var!!!burda bizlerin hatası ürünü kesinlikle ama kesinlikle evinizde yetkili servise kurdurun kargoyla geliyorsa kargonun yanında ürünü açın ve kurun sorun oldugu takdirde tutanak alın ve ürünü iade edin.1 pixsel 3 pixsel diye birsey yok bazı firmların diretmesidir!!!15 gün zarfında hicbir firma ben ürünü degismem geri almam diyemez!!!dersede rapor alın tüketici mahkemelerinde haklarında tazminat davası açın!!!artık mahelle esnafı ağızları bitmiştir.bu olay benimde başıma geldi firma bırakın servise gönderelim dedi 1 haftalık ürün için onlara sadece şunu dedim bana rapor verin ürünün alındıgı tarihten arızalandığı tarihe kadar resmi firma belgesi değiştirmeyeceklerine dair.elbetteki vermediler ürünü anında değiştiler.biraz tüketici haklarımızı okuyalım arkadaşlar!!!
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 23 Nisan 2009; 17:12:47 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mavi_panter


    quote:

    Orjinalden alıntı: sampiyonlar

    e bende yaklaşık 2 ay önce 50" lg plazma aldım. 1 adet ölü piksel çıktı, servis raporda tuttu. lg merkez 1 ölü piksel için değişim yapmıyoruz dedi!



    bu nasıl iş şimdi....

    hata sizin olmus aldığınızda sorun varsa.15 gün icinde ürün değişim hakkını kullanabilirdiniz.
    saygılar
  • Bence gerek yoktu, ölü pixel'i normal seyirde, izleme mesafenizden fark etmenizin mümkün değil.
    PC mpnitörünüz olsa tamam ama tv'de bu birşey değil.
    Tv Dist.'leri yada lcd monitör üreticileri 1 ölü pixel için cihaz değiştirmez. Bazısı 3 tane içinde değiştirmez. Belirli sayıda ölü pixel panel hatası olarak görülmez. Normal karşılanır. Bence de bu lcd tv'ler için gayet normaldir, dediğim gibi zaten izlerken anlaşılmıyor.
    Daha önemli sorun panelin tamamen homojen olmaması, başka bir yönüyle clouding. Bunu işte seyir zevkini etkiler, çünkü renk tonlamalarını değiştirir.
    Bu da dist.'den dist.'e değişir, yurtdışında değiştirilen cihazı Sony TR değiştirmez, mahkemeye gider vs...
    Bence asıl kontrol edilmesi gereken şey ölü pixel değil clouding ve panelin homojen olmamasından kaynaklanan problemlerdir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: 0sedan

    Değiştiriyimmi ? üstat bu nasıl bir soru pikselin sana göz kırpması hoşunamı gitti değiştir tabi ... sorulurmu diğerindede çıkarsa yine değiştirki çıkması zor ihtimal ... iyiki LG Türkiye ürünü almışsın alim Allah hata yapıp diğerlerinden alsaydın vay haline ... nese geçmiş olsun ....



    Nasıl ölü pixel çıkması zor ihtimal lütfen yapmayın... Bence çıkmaması zor ihtimal.
    Şimdi eğri oturup doğru konuşalım. Madem İB'yi karalayacaksınız, bence daha karalanabilir bir yönleriyle bunu yapın.
    İB kendi insiyatifiyle ölü pixel garantisi veriyor. Ülkede'ki hangi firma/dist. sıfır ölü pixel garantisi ile Tv satıyor acaba ?
    İnsanları süründüren tv dist.'den bol birşey bu ülkede.
    Vatn firması misal kendi insiyatifiyle lcd monitörlerde sıfır pixel garantisi verir. Dist. vermez vatan verir. Dist. ile özel anlaşması vardır. Ha diyeceksiniz ki gerek vatan tarafından dist.'e ölü pixel var diye gönderilen (dist. normal saydığı) gerekse İB'ye ölü pizel var diye geri dönen cihazlar ne oluyor diye sorarsanız, muhtemelen rotasyona giriyor başka müşterilere yollanıyor derim heralde
    (Umarım böyle değildir)

    Önemli olan niyettir, dist. tavrıdır. Yoksa dist. aldın süper, parelel ithalat aldın rezil diye birşey söz konusu değil. Tv'leri daha uygun fiyatlara alabiliyorsak bu parelel ithalatın sonucudur. Onları karalamak yerine desteklemek gerekir. Herkesin eksisini artısını söyliyelim. Çamur atmakla bir yere ulaşamayız.




  • Arızalı diye iade edemiosun. 15 içinde değiştirme hakkın olduğundan iade edebiliyorsun(oda internetten alısan).

    piksel garantili tv satan anadistribitör ben duymadım. İşin gerçeği uğraşmam gerekecekti, ölü pikseli görmek için 30 cm mesafeden bakmam gerekiyordu(kırmızı olmadığından belki) uğraşmadım.

    Misal sonyden tv alıpta piksel hatası var diyip değişim yaptırabilen adama helal olsun derim. LG aynı samsungda diğerleride..




    quote:

    Orjinalden alıntı: andy1


    quote:

    Orjinalden alıntı: mavi_panter


    quote:

    Orjinalden alıntı: sampiyonlar

    e bende yaklaşık 2 ay önce 50" lg plazma aldım. 1 adet ölü piksel çıktı, servis raporda tuttu. lg merkez 1 ölü piksel için değişim yapmıyoruz dedi!



    bu nasıl iş şimdi....

    hata sizin olmus aldığınızda sorun varsa.15 gün icinde ürün değişim hakkını kullanabilirdiniz.
    saygılar




  • Değiştirme imkanın varsa şayet daha kusursuz bir ürün olacaksa ( ki öyle olmalı mantıken bir pikselden dolayı değişim yapan firma ikinci getirdiği üründe daha buyuk sıkıntı cıksa değişim yapmayacak değildir ) neden değişmeyesin.Sorduğunda soru ::)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.