Şimdi Ara

3 kere aynı arıza ile para iadesi alabilir miyim? (teleses servis)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar mart ayında teknosadan L535 aldım,dokunmatik problemi vardı. Servis işlemleri uzun sürdüğü ve elimde başka telefon olmadığı için göndermek istemedim ama şarj soketi de bozulunca cihazı şarj olmuyor ve dokunmatik hatalı diye gönderdim.Cihaz geldiğinde dokunmatik problemi çözülmemişti.Güncelleme geldikçe sorun daha da berbatlaştı.Servise(teleses servis) bu problemden 3 kere verince iade alabiliyor muyum diye sorduğumda en fazla değişim olur o da yeni bir model olduğu için aynısı ile değişir dediler.
    Tüketici hakları her yerde aynı değil mi? Yani iade istediğimde mahkeme vs uğraşır mıyım? Önceki telefonumda da çok sıkıntı yaşadım süreç gözümü korkutuyor açıkcası.Lumia dan para iadesi alan var mı? Varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mpiam -- 3 Ekim 2015; 20:45:03 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: mpiam

    Arkadaşlar mart ayında teknosadan L535 aldım,dokunmatik problemi vardı. Servis işlemleri uzun sürdüğü ve elimde başka telefon olmadığı için göndermek istemedim ama şarj soketi de bozulunca cihazı şarj olmuyor ve dokunmatik hatalı diye gönderdim.Cihaz geldiğinde dokunmatik problemi çözülmemişti.Güncelleme geldikçe sorun daha da berbatlaştı.Servise(teleses servis) bu problemden 3 kere verince iade alabiliyor muyum diye sorduğumda en fazla değişim olur o da yeni bir model olduğu için aynısı ile değişir dediler.
    Tüketici hakları her yerde aynı değil mi? Yani iade istediğimde mahkeme vs uğraşır mıyım? Önceki telefonumda da çok sıkıntı yaşadım süreç gözümü korkutuyor açıkcası.Lumia dan para iadesi alan var mı? Varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim
    quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Arkadaşlar mart ayında teknosadan L535 aldım,dokunmatik problemi vardı. Servis işlemleri uzun sürdüğü ve elimde başka telefon olmadığı için göndermek istemedim ama şarj soketi de bozulunca cihazı şarj olmuyor ve dokunmatik hatalı diye gönderdim.Cihaz geldiğinde dokunmatik problemi çözülmemişti.Güncelleme geldikçe sorun daha da berbatlaştı.Servise(teleses servis) bu problemden 3 kere verince iade alabiliyor muyum diye sorduğumda en fazla değişim olur o da yeni bir model olduğu için aynısı ile değişir dediler.
    Tüketici hakları her yerde aynı değil mi? Yani iade istediğimde mahkeme vs uğraşır mıyım? Önceki telefonumda da çok sıkıntı yaşadım süreç gözümü korkutuyor açıkcası.Lumia dan para iadesi alan var mı? Varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim

    Keske 535'i arastirip da alsaydiniz...Lumia telefonlarib belli handikaplari var ama mahallesef en buyuk handikap 535'te...Hepsinde donanimsal olarak dokunmatik sikintisi var.Bir teknoloji magazasinde bu cihazı denedigimde uzerine su dokulmus sanmistim.

    Neyse konuya gelecek olursa sanirim direkt Microsoft'a by konuda basvuru yapiliyor forumda 620 sini baska bir cihazla degistirebilen arkadaslar vardi cihaz degisim diye arastirin cikar forumda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DreamofMirrorss -- 4 Ekim 2015; 15:22:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DreamofMirrorss kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler ms u arayayım bakayım Bi.mağazada inceleme konusunda haklısınız hocam ama güncelleme ile düzeldi deniliyordu mağazada eski sürüm yüklü diye bunu çok dikkate almamıştım açıkçası.şimdi bile çok güzel yorumlar var telefon hakkında gördükçe şaşırıyorum artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Cevap için teşekkürler ms u arayayım bakayım Bi.mağazada inceleme konusunda haklısınız hocam ama güncelleme ile düzeldi deniliyordu mağazada eski sürüm yüklü diye bunu çok dikkate almamıştım açıkçası.şimdi bile çok güzel yorumlar var telefon hakkında gördükçe şaşırıyorum artık

    Bazi telefonlarda hic sikinti yokken bazilarinda var hocam mahallesef...Ama genel olarak Lumia 535'in sorunlu bit cihaz oldugu kesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Arkadaşlar mart ayında teknosadan L535 aldım,dokunmatik problemi vardı. Servis işlemleri uzun sürdüğü ve elimde başka telefon olmadığı için göndermek istemedim ama şarj soketi de bozulunca cihazı şarj olmuyor ve dokunmatik hatalı diye gönderdim.Cihaz geldiğinde dokunmatik problemi çözülmemişti.Güncelleme geldikçe sorun daha da berbatlaştı.Servise(teleses servis) bu problemden 3 kere verince iade alabiliyor muyum diye sorduğumda en fazla değişim olur o da yeni bir model olduğu için aynısı ile değişir dediler.
    Tüketici hakları her yerde aynı değil mi? Yani iade istediğimde mahkeme vs uğraşır mıyım? Önceki telefonumda da çok sıkıntı yaşadım süreç gözümü korkutuyor açıkcası.Lumia dan para iadesi alan var mı? Varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim

    Up kaç seferde iade alınıyor?




  • GÜNCELLEME
    telefonu 2 hafta sonra çıkardılar garantiden.babam almıştı.evde kağıda bir baktım arıza bulunamadığı için tamir görmedi yazıyor..günde 3-5 defa abartılı derecede kafayı yiyor telefon ama arıza bulunamamış! şimdi de hat kesilip duruyor aramalarım düşüyor..tekrar göndereceğim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.